patrol gr
- NOMIS ČILVAP
- Prispevkov: 257
- Pridružen: Pe Nov 23, 2012 10:30 am
- Kraj: DOLENSKA
Komac napisal/-a:Patrol je zakon. Edini problem je glava motorja,ker rada poči med petim in šestim celindrom. Motor je malo len če pretiravaš z gumami napr.(35/12,5/15) drugač pa je tank.
Imel sem že dva Patrola in z obema zelo zadovoljen. Morbit pa bo še kdaj pri hiši.
Dragi gospod KOMAC gleda tvoje izjave o Patrolu, DA JE TANK se ne strinjam čisto popolno!!!
kar poglej si spodnji link!
https://www.youtube.com/watch?v=M91LsZ_Wd7c
TIMBERJACK GR SKIDDER
East or West Land Cruiser is the Best ...
- NOMIS ČILVAP
- Prispevkov: 257
- Pridružen: Pe Nov 23, 2012 10:30 am
- Kraj: DOLENSKA
- Dr.Patrol
- Prispevkov: 1422
- Pridružen: Pe Jul 17, 2009 7:30 am
- Kraj: Lej jo, našo Baško Grapo!! :)
- Kontakt:
Sasaeju sem odgovoril že na privat, bom pa še tukaj dodal svoj lonček
Se mi zdi, da (spet) berem o večnem derbiju Patrol vs Land Cruiser.
Moj pogled na ta dva avtomobila... Mogoče bom to koristilo tudi avtorju pri odločitvi...
Torej..Nissan vs Toyota... primerjam za moje pojme konkurenčna modela Y60 ter LC80
Kaj ima Toyota, kar Nissan nima?
Zagotovo ima večjo servisno mrežo in to v najbolj zakotnih delih sveta, kar je velik plus na strani Toyote.
Toyota je po mojih izkušnjah oz. bolje rečeno opazovanjih bolje sestavljena kot avto sam. Pri tem mislim na počutje v kabini, kako se zapirajo vrata, pokrov motorja, kako se sedi za volanom, kakšni materjali so izbrani za izdelavo, itd...
Da bi blo fer govoriti o primerjavi, lahko govorimo samo o 4.2 motorju v obeh avtomobilih...
In tukaj spet...Toyota ima serijsko že turbo, Nissan nima, se pa jo da dograditi. Tudi v tem primeru, je še vedno za par KM podhranjen proti Toyoti, a iz prve roke lahko rečem, da na cesti ni opazne razlike.
Kar se tiče pogonov...
Res ima Toyota 100 in eno zaporo serijsko, pa vseeno...zaradi tega ni v prednosti pred Nissanom. Nasplošno ima Nissan močnejše akse(sploh če so od Y61). Podvozje kot konstrukcijsko je precej podobno med enim in drugim avtom.
Torej...če povzamem... Toyota LC je malenkost boljša kot Nissan Y60, zaradi same izdelave in udobja, Nissan pa jo komot dohiteva, če ne prehiteva v voznih lastnostih.
Na račun prednosti, ki sem jih naštel zgoraj, ima Toyota tudi v osnovi večjo ceno.
Mogoče se kater lastnik 80-tke sedaj ne bo strinjal z mano, ampak tak pogled imam jst na ta svet.
Je pa Y60 lepši od LC80, tako da
Hahahahah
To sasae...
Oba avtomobila sodita v vrh off-road/potovalnih terencev, tudi napake med njima so precej podobne, najbolj pa je odvisno od vzdrževanja vozila...tako en, kot drugi, sta ob primernem ravnanju lahko lifetime ljubici za na pot!
Se mi zdi, da (spet) berem o večnem derbiju Patrol vs Land Cruiser.
Moj pogled na ta dva avtomobila... Mogoče bom to koristilo tudi avtorju pri odločitvi...
Torej..Nissan vs Toyota... primerjam za moje pojme konkurenčna modela Y60 ter LC80
Kaj ima Toyota, kar Nissan nima?
Zagotovo ima večjo servisno mrežo in to v najbolj zakotnih delih sveta, kar je velik plus na strani Toyote.
Toyota je po mojih izkušnjah oz. bolje rečeno opazovanjih bolje sestavljena kot avto sam. Pri tem mislim na počutje v kabini, kako se zapirajo vrata, pokrov motorja, kako se sedi za volanom, kakšni materjali so izbrani za izdelavo, itd...
Da bi blo fer govoriti o primerjavi, lahko govorimo samo o 4.2 motorju v obeh avtomobilih...
In tukaj spet...Toyota ima serijsko že turbo, Nissan nima, se pa jo da dograditi. Tudi v tem primeru, je še vedno za par KM podhranjen proti Toyoti, a iz prve roke lahko rečem, da na cesti ni opazne razlike.
Kar se tiče pogonov...
Res ima Toyota 100 in eno zaporo serijsko, pa vseeno...zaradi tega ni v prednosti pred Nissanom. Nasplošno ima Nissan močnejše akse(sploh če so od Y61). Podvozje kot konstrukcijsko je precej podobno med enim in drugim avtom.
Torej...če povzamem... Toyota LC je malenkost boljša kot Nissan Y60, zaradi same izdelave in udobja, Nissan pa jo komot dohiteva, če ne prehiteva v voznih lastnostih.
Na račun prednosti, ki sem jih naštel zgoraj, ima Toyota tudi v osnovi večjo ceno.
Mogoče se kater lastnik 80-tke sedaj ne bo strinjal z mano, ampak tak pogled imam jst na ta svet.
Je pa Y60 lepši od LC80, tako da
Hahahahah
To sasae...
Oba avtomobila sodita v vrh off-road/potovalnih terencev, tudi napake med njima so precej podobne, najbolj pa je odvisno od vzdrževanja vozila...tako en, kot drugi, sta ob primernem ravnanju lahko lifetime ljubici za na pot!
ex.Popaj. Preimenovan s strani upravnika na podlagi zaslug skupnosti in predlog skupnosti. ;)
www.Adventure-Overland.si
www.Adventure-Overland.si
- NOMIS ČILVAP
- Prispevkov: 257
- Pridružen: Pe Nov 23, 2012 10:30 am
- Kraj: DOLENSKA
Popaj napisal/-a:Sasaeju sem odgovoril že na privat, bom pa še tukaj dodal svoj lonček
Se mi zdi, da (spet) berem o večnem derbiju Patrol vs Land Cruiser.
Moj pogled na ta dva avtomobila... Mogoče bom to koristilo tudi avtorju pri odločitvi...
Torej..Nissan vs Toyota... primerjam za moje pojme konkurenčna modela Y60 ter LC80
Kaj ima Toyota, kar Nissan nima?
Zagotovo ima večjo servisno mrežo in to v najbolj zakotnih delih sveta, kar je velik plus na strani Toyote.
Toyota je po mojih izkušnjah oz. bolje rečeno opazovanjih bolje sestavljena kot avto sam. Pri tem mislim na počutje v kabini, kako se zapirajo vrata, pokrov motorja, kako se sedi za volanom, kakšni materjali so izbrani za izdelavo, itd...
Da bi blo fer govoriti o primerjavi, lahko govorimo samo o 4.2 motorju v obeh avtomobilih...
In tukaj spet...Toyota ima serijsko že turbo, Nissan nima, se pa jo da dograditi. Tudi v tem primeru, je še vedno za par KM podhranjen proti Toyoti, a iz prve roke lahko rečem, da na cesti ni opazne razlike.
Kar se tiče pogonov...
Res ima Toyota 100 in eno zaporo serijsko, pa vseeno...zaradi tega ni v prednosti pred Nissanom. Nasplošno ima Nissan močnejše akse(sploh če so od Y61). Podvozje kot konstrukcijsko je precej podobno med enim in drugim avtom.
Torej...če povzamem... Toyota LC je malenkost boljša kot Nissan Y60, zaradi same izdelave in udobja, Nissan pa jo komot dohiteva, če ne prehiteva v voznih lastnostih.
Na račun prednosti, ki sem jih naštel zgoraj, ima Toyota tudi v osnovi večjo ceno.
Mogoče se kater lastnik 80-tke sedaj ne bo strinjal z mano, ampak tak pogled imam jst na ta svet.
Je pa Y60 lepši od LC80, tako da
Hahahahah
To sasae...
Oba avtomobila sodita v vrh off-road/potovalnih terencev, tudi napake med njima so precej podobne, najbolj pa je odvisno od vzdrževanja vozila...tako en, kot drugi, sta ob primernem ravnanju lahko lifetime ljubici za na pot!
Tokrat bom pisal o mojem projektu prvič, katerega sestavljam že dolgo časa z veliko truda potrpežljivosti €€€€ in vsega znanja, ki sem ga dobil na tem foromu ter iz lastnih izkušenj, dela, podpore prijateljev, velike količine popitega alkohola ob premlevanju najboljših rešitev...
kot je napisal ROBINZON kateri terenec je zmožen vleči tak hlod je defenitivno moja LCserije 70 ter vsaka LC80
to toyoto, uporabnik SASAE katerega temo smetim (upam da ni užaljen) zelo dobro pozna, kajti pomagal jo je tudi sestavljati, in se tudi vozil z njo.
primerljiva je z vsakim patrolom, LC 80 in po mojem mišljenju celo boljša v voznih lastnostih po zahtevnem terenu zaradi kratke medosne SWB
avto ima ARB spredaj warnove luči+ warn vitel
ima 100% zaporo diferenciala spredaj in zadaj
dvojne križe kardanov
OME podvozje
BFG mud gume katere se bojo zamenjale za 35x12.5 extrem 117 silverstone
kompresor zraka+ 10l zalogovnik
zadnji odbijač z vgrajenim warn vitlom
športni sedeži+ volan
motor se uvršča med najbolj plačanimi v cestni taksi v SLO. in je nafriziran na 200konjčkov (prede kot mucek) DIESEL turbo interkuler
na avto v kratkem pride 240w led bar+ strešnji prtljažnik(ALU)
ima vso potrebno off-road opremo( gurtne škripce vinte lopate kajle za pod kolesa škropce 20L kanta za gorivo...) vsega se sploh ne spomnim ker je opreme ogromno.
masivni pragi z povezavo na ARB, na katerih dvignem avto na stran.
...
Woofer z ojačevalcem+ ozvočenje z radijem
certifikat starodobnega vozila
nastavljivi panhard roadi
safari šnorkel
delovne luči nazaj LED
...
...
avto je na novo prebarvan, zaščiten, serviseran ... ter pripravljen na zadnje dodelave, potem za expedicije po svetu.
vsem, kateri ste mi kakorkoli pomagali pri izdelavi tega projekta se najlepše zahvaljujem.
za tiste, ki pa jih morebiti karkoli zanima o avtu pa sem na voljo na PM.
aja pa toyota 70 je lepša od patrola
East or West Land Cruiser is the Best ...
5x4 napisal/-a:ahh kaj čem govort saj veš da današnja mladina ne pozna niti osnovnih manir kaj šele bontona
Dej jih še mal šraufanja nauči - lep avto, ni kaj
Drugače si pa dovolim pripomnit, da to kar ti fantje v videu počnejo, ni ničemur podobno...
Popaj: pomoje si kar realno napisal, razen seveda tega, da si pozabil, da sta v Slo samo dva? 4.2 Patrola, motor pa je zelo pomeben člen pri avtu ali pač. No, o okusih se ne razpravlja
5x4 napisal/-a:5x4 napisal/-a:
Popaj: pomoje si kar realno napisal, razen seveda tega, da si pozabil, da sta v Slo samo dva? 4.2 Patrola, motor pa je zelo pomeben člen pri avtu ali pač. No, o okusih se ne razpravlja
Potem imam jaz oba ali kaj?
V SLO so vsaj štirje za katere vem jaz.
Drugače prednost pri patrolu 4,2 je tudi v tem, da nima ne jermena ne ketne ampak zobniški prenos. Pa kolikor vem ima tojota za vklop šper motorčke, ki redi hecajo. Patrol ima to narejeno na vakum.
Menim tudi, da je patrol 4,2 Y60 cenejši za vzdrževat kot LJ80.
- Dr.Patrol
- Prispevkov: 1422
- Pridružen: Pe Jul 17, 2009 7:30 am
- Kraj: Lej jo, našo Baško Grapo!! :)
- Kontakt:
Kateri avto je najboljši
Tisti, ki vozi srečne ljudi...
Tisti, ki vozi srečne ljudi...
ex.Popaj. Preimenovan s strani upravnika na podlagi zaslug skupnosti in predlog skupnosti. ;)
www.Adventure-Overland.si
www.Adventure-Overland.si
Simon989 napisal/-a:Ne se kregat, vsak avto je lahko dobr, če v njega nabasaš par 20 000 €
Npr. moja Toyota LJ70 nima nobenih predelav in je podvozje serijsko, je za en k*** če mene vprašate.
Kapo dol! Pa ne zaradi toyote ampak zaradi realnosti. Zaradi mene je namest toyote lahko tudi suzuki (kar sem že večkrat enako povedal)
Sicer je pa že ata vse povedal.........
miran napisal/-a:
Kaj pa naj bi sploh bil offroad? Po mojem tega niti ta stari prdci ne vemo točno.
Hm, a kateri teren je pravi offroad?
Še za to se ne moremo zmenit kaj naj bi bil SUV in kaj pravi terenec..............kaj šele kaj je off road. Kakor za koga........
Popaj napisal/-a:Kateri avto je najboljši
SLUŽBENI! ne glede na znamko!
Sicer je pa tako........najboljši avto je MOJ..........in ne boste me prepričali da je VAŠ boljši. Kljub vsem argumentom, nimate šans.
Do kdaj je Mujo trdil, da je Golf 1 najboljši avto na svetu? Dokler ni spoznal, da obstajaja tudi Golf 2.........po petih generacijah pa mujotov pravnuk, mali Mujica spozna, da obstaja tudi Audi, BMW, Mercedes.......
Ravno včeraj je spet en rovtar v gostilni trdil, da je lada niva najboljši terenec na svetu. Sem ga vprašal, kaj je še peljal razen lade nive. Je rekel, da nič drugega............No potem verjamem, da njegova trditev drži. Se strinjam. Mater je bil vesel, je koj rundo naročil.
Ni težko človeka prepričat, težko je prepričanemu dopovedat, da se moti. Sploh če se je zaradi svoje zmote zapufal za celo življenje. Ta ne bo popustil, pa da ga ebeš........
To je okoli tega kateri je boljši............okoli tega kateri je lepši je totalna neumnost in višek časa. To lahko debatiramo tudi o bukovem polenu......enemu je lep, drugemu pač ne.
Če bi imeli vsi enake avte bi se pa zaradi barve kregali. Ker bi se vedno našel bedak, ki bi trdil, da je rdeči hitrejši od belega, da modri manj pokuri od rumenega, in da je zlati lepši od srebrnega........ v resnici bi pa vsi imeli isto sranje.
O kom ali čem je že bila tema??
O patrolu, ki ima nekatere probleme, prvi letniki 3.0 še posebej, ne samo motor, tudi 5. prestava menjalnika je problem,
in 80kah tojotah, ki jih ni veliko v kosih in so karoserijski deli hudo dragi, in o baje neposrečeni izvedbi ročne zavore.
Kateri je boljši?
Tisti, ki si ga lahko privoščiš in ki opravlja, kar od njega pričakuješ.
Oziroma, pri toliko starih avtih tisti, ki je bolje ohranjen.
in 80kah tojotah, ki jih ni veliko v kosih in so karoserijski deli hudo dragi, in o baje neposrečeni izvedbi ročne zavore.
Kateri je boljši?
Tisti, ki si ga lahko privoščiš in ki opravlja, kar od njega pričakuješ.
Oziroma, pri toliko starih avtih tisti, ki je bolje ohranjen.
Niva 240D l. 93, OM616 motor, Kobra 215R15, ZF servo, rock crawler TC
2x Patrol Y61 2.8TD
Naprodaj veliko rabljenih delov za Lado in nekaj tudi za Patrola
2x Patrol Y61 2.8TD
Naprodaj veliko rabljenih delov za Lado in nekaj tudi za Patrola
Vrni se na “Avtomobili in oprema”
Kdo je na strani
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 94 gostov