patrol gr

Debata o avtih za offroad, opremi, predelavah, ...
sasae
Prispevkov: 83
Pridružen: Če Jun 06, 2013 9:12 pm

patrol gr

OdgovorNapisal/-a sasae » Ne Jan 25, 2015 9:59 pm

L.p.
zanima me o nissan patrolu gr 2.8 letnik 9. Nasplosno kako se kaj obnese masina...pogoni...menjalnik... itd.
HVALA

Komac
Prispevkov: 85
Pridružen: Sr Apr 25, 2007 9:03 am
Kraj: Kanal ob Soči

OdgovorNapisal/-a Komac » Po Jan 26, 2015 2:19 pm

Patrol je zakon. Edini problem je glava motorja,ker rada poči med petim in šestim celindrom. Motor je malo len če pretiravaš z gumami napr.(35/12,5/15) drugač pa je tank.
Imel sem že dva Patrola in z obema zelo zadovoljen. Morbit pa bo še kdaj pri hiši.

Uporabniški avatar
NOMIS ČILVAP
Prispevkov: 257
Pridružen: Pe Nov 23, 2012 10:30 am
Kraj: DOLENSKA

OdgovorNapisal/-a NOMIS ČILVAP » Po Jan 26, 2015 10:16 pm

Komac napisal/-a:Patrol je zakon. Edini problem je glava motorja,ker rada poči med petim in šestim celindrom. Motor je malo len če pretiravaš z gumami napr.(35/12,5/15) drugač pa je tank.
Imel sem že dva Patrola in z obema zelo zadovoljen. Morbit pa bo še kdaj pri hiši.


Dragi gospod KOMAC gleda tvoje izjave o Patrolu, DA JE TANK se ne strinjam čisto popolno!!! :ne_ne_ne: :ne_ne_ne: :ne_ne_ne:

kar poglej si spodnji link! :!: :!: :!:
https://www.youtube.com/watch?v=M91LsZ_Wd7c

TIMBERJACK GR SKIDDER :D
East or West Land Cruiser is the Best ...

Uporabniški avatar
5x4
Prispevkov: 989
Pridružen: Če Feb 09, 2006 12:18 am
Kraj: Slovenija

OdgovorNapisal/-a 5x4 » To Jan 27, 2015 8:56 am

Dragi gospod Čilvap,

če gospoda že naslavljaš z gospod, potem je primerno, da ga vikaš.

#poznavanjebontonaneškodi

:wink: :twisted:

Uporabniški avatar
NOMIS ČILVAP
Prispevkov: 257
Pridružen: Pe Nov 23, 2012 10:30 am
Kraj: DOLENSKA

OdgovorNapisal/-a NOMIS ČILVAP » To Jan 27, 2015 9:37 am

5x4 napisal/-a:Dragi gospod Čilvap,

če gospoda že naslavljaš z gospod, potem je primerno, da ga vikaš.

#poznavanjebontonaneškodi

:wink: :twisted:


ahh kaj čem govort saj veš da današnja mladina ne pozna niti osnovnih manir :lol: kaj šele bontona :D
East or West Land Cruiser is the Best ...

robinzon
Prispevkov: 1323
Pridružen: Ne Jun 07, 2009 4:05 pm
Kraj: Bloke

OdgovorNapisal/-a robinzon » To Jan 27, 2015 3:30 pm

No pa povej kateri drug terenc je sposoben vleči takle hlod? Oziroma kr naštej vse terence ki to zmorejo! Ni jih veliko!

Komac
Prispevkov: 85
Pridružen: Sr Apr 25, 2007 9:03 am
Kraj: Kanal ob Soči

OdgovorNapisal/-a Komac » To Jan 27, 2015 4:50 pm

Ma niste malo zašli iz teme. Nekdo rabi nasvet Vi pa......

Uporabniški avatar
Dr.Patrol
Prispevkov: 1422
Pridružen: Pe Jul 17, 2009 7:30 am
Kraj: Lej jo, našo Baško Grapo!! :)
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a Dr.Patrol » To Jan 27, 2015 5:42 pm

Sasaeju sem odgovoril že na privat, bom pa še tukaj dodal svoj lonček :lol:
Se mi zdi, da (spet) berem o večnem derbiju Patrol vs Land Cruiser.
Moj pogled na ta dva avtomobila... Mogoče bom to koristilo tudi avtorju pri odločitvi...

Torej..Nissan vs Toyota... primerjam za moje pojme konkurenčna modela Y60 ter LC80

Kaj ima Toyota, kar Nissan nima?
Zagotovo ima večjo servisno mrežo in to v najbolj zakotnih delih sveta, kar je velik plus na strani Toyote.
Toyota je po mojih izkušnjah oz. bolje rečeno opazovanjih bolje sestavljena kot avto sam. Pri tem mislim na počutje v kabini, kako se zapirajo vrata, pokrov motorja, kako se sedi za volanom, kakšni materjali so izbrani za izdelavo, itd...

Da bi blo fer govoriti o primerjavi, lahko govorimo samo o 4.2 motorju v obeh avtomobilih...
In tukaj spet...Toyota ima serijsko že turbo, Nissan nima, se pa jo da dograditi. Tudi v tem primeru, je še vedno za par KM podhranjen proti Toyoti, a iz prve roke lahko rečem, da na cesti ni opazne razlike.

Kar se tiče pogonov...
Res ima Toyota 100 in eno zaporo serijsko, pa vseeno...zaradi tega ni v prednosti pred Nissanom. Nasplošno ima Nissan močnejše akse(sploh če so od Y61). Podvozje kot konstrukcijsko je precej podobno med enim in drugim avtom.

Torej...če povzamem... Toyota LC je malenkost boljša kot Nissan Y60, zaradi same izdelave in udobja, Nissan pa jo komot dohiteva, če ne prehiteva v voznih lastnostih.
Na račun prednosti, ki sem jih naštel zgoraj, ima Toyota tudi v osnovi večjo ceno.

Mogoče se kater lastnik 80-tke sedaj ne bo strinjal z mano, ampak tak pogled imam jst na ta svet.

Je pa Y60 lepši od LC80, tako da
:P :P :P :P
Hahahahah :D

To sasae...
Oba avtomobila sodita v vrh off-road/potovalnih terencev, tudi napake med njima so precej podobne, najbolj pa je odvisno od vzdrževanja vozila...tako en, kot drugi, sta ob primernem ravnanju lahko lifetime ljubici za na pot! :wink:
ex.Popaj. Preimenovan s strani upravnika na podlagi zaslug skupnosti in predlog skupnosti. ;)


www.Adventure-Overland.si

Uporabniški avatar
NOMIS ČILVAP
Prispevkov: 257
Pridružen: Pe Nov 23, 2012 10:30 am
Kraj: DOLENSKA

OdgovorNapisal/-a NOMIS ČILVAP » Sr Jan 28, 2015 8:30 am

Popaj napisal/-a:Sasaeju sem odgovoril že na privat, bom pa še tukaj dodal svoj lonček :lol:
Se mi zdi, da (spet) berem o večnem derbiju Patrol vs Land Cruiser.
Moj pogled na ta dva avtomobila... Mogoče bom to koristilo tudi avtorju pri odločitvi...

Torej..Nissan vs Toyota... primerjam za moje pojme konkurenčna modela Y60 ter LC80

Kaj ima Toyota, kar Nissan nima?
Zagotovo ima večjo servisno mrežo in to v najbolj zakotnih delih sveta, kar je velik plus na strani Toyote.
Toyota je po mojih izkušnjah oz. bolje rečeno opazovanjih bolje sestavljena kot avto sam. Pri tem mislim na počutje v kabini, kako se zapirajo vrata, pokrov motorja, kako se sedi za volanom, kakšni materjali so izbrani za izdelavo, itd...

Da bi blo fer govoriti o primerjavi, lahko govorimo samo o 4.2 motorju v obeh avtomobilih...
In tukaj spet...Toyota ima serijsko že turbo, Nissan nima, se pa jo da dograditi. Tudi v tem primeru, je še vedno za par KM podhranjen proti Toyoti, a iz prve roke lahko rečem, da na cesti ni opazne razlike.

Kar se tiče pogonov...
Res ima Toyota 100 in eno zaporo serijsko, pa vseeno...zaradi tega ni v prednosti pred Nissanom. Nasplošno ima Nissan močnejše akse(sploh če so od Y61). Podvozje kot konstrukcijsko je precej podobno med enim in drugim avtom.

Torej...če povzamem... Toyota LC je malenkost boljša kot Nissan Y60, zaradi same izdelave in udobja, Nissan pa jo komot dohiteva, če ne prehiteva v voznih lastnostih.
Na račun prednosti, ki sem jih naštel zgoraj, ima Toyota tudi v osnovi večjo ceno.

Mogoče se kater lastnik 80-tke sedaj ne bo strinjal z mano, ampak tak pogled imam jst na ta svet.

Je pa Y60 lepši od LC80, tako da
:P :P :P :P
Hahahahah :D

To sasae...
Oba avtomobila sodita v vrh off-road/potovalnih terencev, tudi napake med njima so precej podobne, najbolj pa je odvisno od vzdrževanja vozila...tako en, kot drugi, sta ob primernem ravnanju lahko lifetime ljubici za na pot! :wink:



Tokrat bom pisal o mojem projektu prvič, katerega sestavljam že dolgo časa z veliko truda potrpežljivosti €€€€ in vsega znanja, ki sem ga dobil na tem foromu ter iz lastnih izkušenj, dela, podpore prijateljev, velike količine popitega alkohola ob premlevanju najboljših rešitev...

kot je napisal ROBINZON kateri terenec je zmožen vleči tak hlod je defenitivno moja LCserije 70 ter vsaka LC80

to toyoto, uporabnik SASAE katerega temo smetim (upam da ni užaljen) zelo dobro pozna, kajti pomagal jo je tudi sestavljati, in se tudi vozil z njo.

Slika


primerljiva je z vsakim patrolom, LC 80 in po mojem mišljenju celo boljša v voznih lastnostih po zahtevnem terenu zaradi kratke medosne SWB
avto ima ARB spredaj warnove luči+ warn vitel
ima 100% zaporo diferenciala spredaj in zadaj
dvojne križe kardanov
OME podvozje
BFG mud gume katere se bojo zamenjale za 35x12.5 extrem 117 silverstone
kompresor zraka+ 10l zalogovnik
zadnji odbijač z vgrajenim warn vitlom
športni sedeži+ volan
motor se uvršča med najbolj plačanimi v cestni taksi v SLO. in je nafriziran na 200konjčkov (prede kot mucek) DIESEL turbo interkuler
na avto v kratkem pride 240w led bar+ strešnji prtljažnik(ALU)
ima vso potrebno off-road opremo( gurtne škripce vinte lopate kajle za pod kolesa škropce 20L kanta za gorivo...) vsega se sploh ne spomnim ker je opreme ogromno.
masivni pragi z povezavo na ARB, na katerih dvignem avto na stran.
...
Woofer z ojačevalcem+ ozvočenje z radijem
certifikat starodobnega vozila
nastavljivi panhard roadi
safari šnorkel
delovne luči nazaj LED
...
...
avto je na novo prebarvan, zaščiten, serviseran ... ter pripravljen na zadnje dodelave, potem za expedicije po svetu.
vsem, kateri ste mi kakorkoli pomagali pri izdelavi tega projekta se najlepše zahvaljujem.
za tiste, ki pa jih morebiti karkoli zanima o avtu pa sem na voljo na PM.


aja pa toyota 70 je lepša od patrola :D
East or West Land Cruiser is the Best ...

Uporabniški avatar
Nebivedu
Prispevkov: 4342
Pridružen: Po Dec 15, 2003 9:21 am

OdgovorNapisal/-a Nebivedu » Sr Jan 28, 2015 9:55 am

Edini problem te toyote je, da je majhna Ampak res samo za 2 osebi in oprema, če greš nekam na daljše potovanje.
Pred EUR sem bil SIT!

Uporabniški avatar
5x4
Prispevkov: 989
Pridružen: Če Feb 09, 2006 12:18 am
Kraj: Slovenija

OdgovorNapisal/-a 5x4 » Sr Jan 28, 2015 10:25 am

5x4 napisal/-a:ahh kaj čem govort saj veš da današnja mladina ne pozna niti osnovnih manir :lol: kaj šele bontona :D

Dej jih še mal šraufanja nauči - lep avto, ni kaj :moli:

Drugače si pa dovolim pripomnit, da to kar ti fantje v videu počnejo, ni ničemur podobno... :roll:


Popaj: pomoje si kar realno napisal, razen seveda tega, da si pozabil, da sta v Slo samo dva? 4.2 Patrola, motor pa je zelo pomeben člen pri avtu ali pač. No, o okusih se ne razpravlja 8)

Uporabniški avatar
Simon989
Prispevkov: 202
Pridružen: Ne Jan 05, 2014 2:12 pm
Kraj: Primorska

OdgovorNapisal/-a Simon989 » Sr Jan 28, 2015 11:22 am

Da vas bom malo umiril...Jaz pravim tako"Sto ljudi, sto okusov"
Ne se kregat, vsak avto je lahko dobr, če v njega nabasaš par 20 000 €
Npr. moja Toyota LJ70 nima nobenih predelav in je podvozje serijsko, je za en k*** če mene vprašate.

DavidJ
Prispevkov: 455
Pridružen: Po Mar 10, 2008 3:13 pm
Kraj: Domžale

OdgovorNapisal/-a DavidJ » Sr Jan 28, 2015 12:19 pm

5x4 napisal/-a:
5x4 napisal/-a:
Popaj: pomoje si kar realno napisal, razen seveda tega, da si pozabil, da sta v Slo samo dva? 4.2 Patrola, motor pa je zelo pomeben člen pri avtu ali pač. No, o okusih se ne razpravlja 8)


Potem imam jaz oba ali kaj? :)

V SLO so vsaj štirje za katere vem jaz.
Drugače prednost pri patrolu 4,2 je tudi v tem, da nima ne jermena ne ketne ampak zobniški prenos. Pa kolikor vem ima tojota za vklop šper motorčke, ki redi hecajo. Patrol ima to narejeno na vakum.
Menim tudi, da je patrol 4,2 Y60 cenejši za vzdrževat kot LJ80.

bular
Prispevkov: 760
Pridružen: To Okt 26, 2010 1:26 pm
Kraj: bula

OdgovorNapisal/-a bular » Sr Jan 28, 2015 12:56 pm

Mislim da za po slovenskih cestah 4.2 motor ne pride kaj dosti v poštev ker je toliko dajatev..kar je 2.5 je prešvoh-tojota je tukaj najslabša, pokajo glave tako kot nissanovim 2.8 in 3.0, kjer je tojota ok, škoda da patroli gr nimajo 3.3sdt kar je malo slabši kot 4.2 :twisted:
nissan tractor 3.3sdt

DavidJ
Prispevkov: 455
Pridružen: Po Mar 10, 2008 3:13 pm
Kraj: Domžale

OdgovorNapisal/-a DavidJ » Sr Jan 28, 2015 2:55 pm

Sej ni treba mamici povedat da imaš 4.2 motor not.

Uporabniški avatar
Dr.Patrol
Prispevkov: 1422
Pridružen: Pe Jul 17, 2009 7:30 am
Kraj: Lej jo, našo Baško Grapo!! :)
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a Dr.Patrol » Sr Jan 28, 2015 4:28 pm

Kateri avto je najboljši :?:

Tisti, ki vozi srečne ljudi... :wink: :lol: 8)
ex.Popaj. Preimenovan s strani upravnika na podlagi zaslug skupnosti in predlog skupnosti. ;)


www.Adventure-Overland.si

bular
Prispevkov: 760
Pridružen: To Okt 26, 2010 1:26 pm
Kraj: bula

OdgovorNapisal/-a bular » Sr Jan 28, 2015 9:51 pm

Popaj napisal/-a:Kateri avto je najboljši :?:

Tisti, ki vozi srečne ljudi... :wink: :lol: 8)

Ali osrečuje.. :aplavz:
nissan tractor 3.3sdt

Uporabniški avatar
AŁIEN
Prispevkov: 6653
Pridružen: To Maj 29, 2007 7:53 pm
Kraj: Samurailand
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a AŁIEN » Če Jan 29, 2015 12:05 am

Simon989 napisal/-a:Ne se kregat, vsak avto je lahko dobr, če v njega nabasaš par 20 000 €
Npr. moja Toyota LJ70 nima nobenih predelav in je podvozje serijsko, je za en k*** če mene vprašate.


Kapo dol! Pa ne zaradi toyote ampak zaradi realnosti. Zaradi mene je namest toyote lahko tudi suzuki (kar sem že večkrat enako povedal)

Sicer je pa že ata vse povedal......... :stari_pridiga:

miran napisal/-a:
Kaj pa naj bi sploh bil offroad? Po mojem tega niti ta stari prdci ne vemo točno.
Hm, a kateri teren je pravi offroad?



Še za to se ne moremo zmenit kaj naj bi bil SUV in kaj pravi terenec..............kaj šele kaj je off road. Kakor za koga........



Popaj napisal/-a:Kateri avto je najboljši :?:


SLUŽBENI! ne glede na znamko!

Sicer je pa tako........najboljši avto je MOJ..........in ne boste me prepričali da je VAŠ boljši. Kljub vsem argumentom, nimate šans.
Do kdaj je Mujo trdil, da je Golf 1 najboljši avto na svetu? Dokler ni spoznal, da obstajaja tudi Golf 2.........po petih generacijah pa mujotov pravnuk, mali Mujica spozna, da obstaja tudi Audi, BMW, Mercedes.......
Ravno včeraj je spet en rovtar v gostilni trdil, da je lada niva najboljši terenec na svetu. Sem ga vprašal, kaj je še peljal razen lade nive. Je rekel, da nič drugega............No potem verjamem, da njegova trditev drži. Se strinjam. Mater je bil vesel, je koj rundo naročil.
Ni težko človeka prepričat, težko je prepričanemu dopovedat, da se moti. Sploh če se je zaradi svoje zmote zapufal za celo življenje. Ta ne bo popustil, pa da ga ebeš........
To je okoli tega kateri je boljši............okoli tega kateri je lepši je totalna neumnost in višek časa. To lahko debatiramo tudi o bukovem polenu......enemu je lep, drugemu pač ne.
Če bi imeli vsi enake avte bi se pa zaradi barve kregali. Ker bi se vedno našel bedak, ki bi trdil, da je rdeči hitrejši od belega, da modri manj pokuri od rumenega, in da je zlati lepši od srebrnega........ v resnici bi pa vsi imeli isto sranje.

O kom ali čem je že bila tema??

Uporabniški avatar
gregor
Moderator
Prispevkov: 3299
Pridružen: Sr Maj 21, 2003 8:33 am
Kraj: Žalec
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a gregor » Če Jan 29, 2015 1:34 am

O patrolu, ki ima nekatere probleme, prvi letniki 3.0 še posebej, ne samo motor, tudi 5. prestava menjalnika je problem,
in 80kah tojotah, ki jih ni veliko v kosih in so karoserijski deli hudo dragi, in o baje neposrečeni izvedbi ročne zavore.

Kateri je boljši?
Tisti, ki si ga lahko privoščiš in ki opravlja, kar od njega pričakuješ.
Oziroma, pri toliko starih avtih tisti, ki je bolje ohranjen.
Niva 240D l. 93, OM616 motor, Kobra 215R15, ZF servo, rock crawler TC
2x Patrol Y61 2.8TD
Naprodaj veliko rabljenih delov za Lado in nekaj tudi za Patrola

Uporabniški avatar
5x4
Prispevkov: 989
Pridružen: Če Feb 09, 2006 12:18 am
Kraj: Slovenija

OdgovorNapisal/-a 5x4 » Če Jan 29, 2015 10:29 am

DavidJ napisal/-a:Potem imam jaz oba ali kaj? :)

Nisem se spomnil na tvoja dva :oops:
:arrow: 4

Uporabniški avatar
Simon989
Prispevkov: 202
Pridružen: Ne Jan 05, 2014 2:12 pm
Kraj: Primorska

OdgovorNapisal/-a Simon989 » Če Jan 29, 2015 8:08 pm

Alien...me veseli da je še edn takega mnenja :nazdravljamo:
Drugače je pa tud Popaj lepo napisal... Tisti ki vozi srečne ljudi :)


Vrni se na “Avtomobili in oprema”

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 94 gostov