pomoč pri nakupu
pomoč pri nakupu
Lep pozdrav.
Ker sem nov uporabnik in brez veliko znanja o teh tipih vozila sem se odločil da zaprosim mnenje pri starih mačkih.
Na kratko:
nabavljam terensko vozilo za daljše obdobje. Trenutno si ogledujem Nissan Pathfinder, Kia Sorento in WV Touareg. Vsa vozila gledam do 2,5ccm, ročni šest stopenjski menjalnik, dizel.
Zanima me vaše mnenje, izkušnje o vozilih, vozne/terenske lastnosti, cena vzdrževanja(servis, rezervni deli i.t.d). Plusi in minusi teh vozil. Kapital ki ga imam na voljo je okrog 10000€, kar pač lahko dobim za ta denar. Vozilo se bo uporabljalo v vsak dan tako da tudi poraba igra manjšo vlogo pri odločitvi.
Prvi potovanje planiram to poletje na Korziko, tako da vozilo mora imet vsaj nekaj terenskih sposobnosti da ne obtičim v vsaki luži.
Za vsa mnenja, informacije in odgovore se vam že zahvaljujem.
Lp.
Ker sem nov uporabnik in brez veliko znanja o teh tipih vozila sem se odločil da zaprosim mnenje pri starih mačkih.
Na kratko:
nabavljam terensko vozilo za daljše obdobje. Trenutno si ogledujem Nissan Pathfinder, Kia Sorento in WV Touareg. Vsa vozila gledam do 2,5ccm, ročni šest stopenjski menjalnik, dizel.
Zanima me vaše mnenje, izkušnje o vozilih, vozne/terenske lastnosti, cena vzdrževanja(servis, rezervni deli i.t.d). Plusi in minusi teh vozil. Kapital ki ga imam na voljo je okrog 10000€, kar pač lahko dobim za ta denar. Vozilo se bo uporabljalo v vsak dan tako da tudi poraba igra manjšo vlogo pri odločitvi.
Prvi potovanje planiram to poletje na Korziko, tako da vozilo mora imet vsaj nekaj terenskih sposobnosti da ne obtičim v vsaki luži.
Za vsa mnenja, informacije in odgovore se vam že zahvaljujem.
Lp.
Pa kaki starodobniki, človek išče avto za vsakodnevno uuporabo, ki je po udobnosti na nivoju osebnega avta, ima majhno porabo, ker se dosti vozi, ni predrag za vzdrževanje, in ima nekaj terenskih zmogljivosti.
Manjka še podatek, za koliko oseb se rabi avto.
Če ni potrebe po velikem avtu, bi jaz razmišljal recimo o kaki 5vratni vitari 2.0 hdi.
Manjka še podatek, za koliko oseb se rabi avto.
Če ni potrebe po velikem avtu, bi jaz razmišljal recimo o kaki 5vratni vitari 2.0 hdi.
Niva 240D l. 93, OM616 motor, Kobra 215R15, ZF servo, rock crawler TC
2x Patrol Y61 2.8TD
Naprodaj veliko rabljenih delov za Lado in nekaj tudi za Patrola
2x Patrol Y61 2.8TD
Naprodaj veliko rabljenih delov za Lado in nekaj tudi za Patrola
Strinjam se s prvim delom gregorjevega (brez dodatne številke) pisanja.
Sploh bi bilo pošteno, če bi vsi, ki svetujejo kaj naj si nekdo kupi, zraven sami napisali, s čim se pa oni vozijo ali so se vsaj vozili. Ne pa da mečejo na plan neke modele, ki so za šanki in še kod nadvse cenjeni, v resnici jih pa skoraj nihče nima. Pa ne le zaradi cene.
Recimo LC 70. Pa kaj ste blesavi?? Res je to super avto za potovanja po slabih cestah in potkah nekje v Afriki, Avstraliji ali J. Ameriki. Tudi za izlet v gozdove Kočevskega roga ali po Velebitu je, no ja, super. Pa ne za vsak dan se voziti v službo v Evropi!
Pa recimo Patrol, ki je zakon. Ja je, samo če ni tista generacija, ki ji zaribavajo motorji, če ima ta pravo število cilindrov in tako naprej. Ni vsak Patrol ta pravi Patrol.
Howgh!
Miran
Sploh bi bilo pošteno, če bi vsi, ki svetujejo kaj naj si nekdo kupi, zraven sami napisali, s čim se pa oni vozijo ali so se vsaj vozili. Ne pa da mečejo na plan neke modele, ki so za šanki in še kod nadvse cenjeni, v resnici jih pa skoraj nihče nima. Pa ne le zaradi cene.
Recimo LC 70. Pa kaj ste blesavi?? Res je to super avto za potovanja po slabih cestah in potkah nekje v Afriki, Avstraliji ali J. Ameriki. Tudi za izlet v gozdove Kočevskega roga ali po Velebitu je, no ja, super. Pa ne za vsak dan se voziti v službo v Evropi!
Pa recimo Patrol, ki je zakon. Ja je, samo če ni tista generacija, ki ji zaribavajo motorji, če ima ta pravo število cilindrov in tako naprej. Ni vsak Patrol ta pravi Patrol.
Howgh!
Miran
dokler ne pridem nazaj še nisem šel
- Dr.Patrol
- Prispevkov: 1422
- Pridružen: Pe Jul 17, 2009 7:30 am
- Kraj: Lej jo, našo Baško Grapo!! :)
- Kontakt:
Patrol 2.8 in 3.0 naj bi imela težave z glavami... ampak to je pojem vzdrževanja in lahko trdim da in en in drugi, če sta od vedno v "pravih" rokah, delujeta čisto vredu. Glede na proračun ki si si ga zadal, lahko kupiš patrola za nekje 6+ jurjev in ga za ostali denar prilagodiš potovanjem. Ali pa odkartaš 10-12 za pripravljenega, če si le tega pripravljen.
Če misliš potovati, potem je treba v račun vzeti tudi strošek priprave avtomobila, na kar kar radi pozabljamo. Torej, ali odšteti manj, pa ga z preostankom urediti po svojih željah, odšteti nekoliko več in ga z leti sproti prilagajati, ali pa že v štartu kupiti voz, ki sicer ni poceni, zadostuje pa vsem zgoraj naštetemu.
Konec koncev je vse odvisno od namena..tudi od stila potovanja...za "u izi" potovanja, je čisto komot zadovoljiv tudi kak drug (manj) terenec, ki mu privoščiš strešni šotor in hladilnik
Če misliš potovati, potem je treba v račun vzeti tudi strošek priprave avtomobila, na kar kar radi pozabljamo. Torej, ali odšteti manj, pa ga z preostankom urediti po svojih željah, odšteti nekoliko več in ga z leti sproti prilagajati, ali pa že v štartu kupiti voz, ki sicer ni poceni, zadostuje pa vsem zgoraj naštetemu.
Konec koncev je vse odvisno od namena..tudi od stila potovanja...za "u izi" potovanja, je čisto komot zadovoljiv tudi kak drug (manj) terenec, ki mu privoščiš strešni šotor in hladilnik
ex.Popaj. Preimenovan s strani upravnika na podlagi zaslug skupnosti in predlog skupnosti. ;)
www.Adventure-Overland.si
www.Adventure-Overland.si
Midva imava za vsak dan in za potovanja subaru foresterja. Motor 2000ccm, 122KM, z LSD zaporo zadnjega diferenciala in reduktorjem. Obula sva ga v Yokohamo AT/S 195/80/15, ki so par mm manj kot 3cm v premeru višje od serijskih 205/70/15. Dodatno sva na avto zmontirala original subaru heavy duty fedre (samo 15 evrov po komadu dražji od standardnih), da tudi naložen avto ni gliser. Namesto plastične zaščite pod avtom je original jeklena od prve generacije subaru legacyja. Avto je tako nekje 22 do 23cm od tal z najnižjo točko. U bistvu dovolj za vse kolovoze in slabše poti. Je pa v "delu" 2.5cm liftkit za amortizerje (projektni vodja je trenutno na rally-ju budimpešta bamako s svojim subarujem).
Trenutni avto pred predelavo je bil 6x na korziki, na strehi je imel še 2 kajaka, pa ni bilo nobenih problemov zlest skoraj kamorkoli s čisto serijskim avtomobilom po vseh tistih korziških makadamih. Tudi cel Velebit je že prevozil po dolgem in počes (po makadamskih cestah in kolovozih). Pa tudi Maroko in Tunizijo sva s foresterjem že obdelala, sicer ne prav globoko v puščave in ne prav daleč od cest (ker sva bila sama in samo en avto), ampak problemov ni bilo nikjer.
Ni pa ta avto terenec. Nima tako močnega podvozja kot terenci in na splošno ni tako robusten, težje ga je dvignit več od tal, prostora nima toliko, pa še marsikaj bi se našlo.
Je pa kompromis med hitro vožnjo po avtocestah in soft offroad vožnjo. Po avtocestah gre brez problema 180km/h, po makadamih tudi ni problem noret, nekega hard offroada pa ne bo zdržal. Splezal bo sicer marsikam, tako da preseneti marsikoga, ampak ...
Trenutni avto pred predelavo je bil 6x na korziki, na strehi je imel še 2 kajaka, pa ni bilo nobenih problemov zlest skoraj kamorkoli s čisto serijskim avtomobilom po vseh tistih korziških makadamih. Tudi cel Velebit je že prevozil po dolgem in počes (po makadamskih cestah in kolovozih). Pa tudi Maroko in Tunizijo sva s foresterjem že obdelala, sicer ne prav globoko v puščave in ne prav daleč od cest (ker sva bila sama in samo en avto), ampak problemov ni bilo nikjer.
Ni pa ta avto terenec. Nima tako močnega podvozja kot terenci in na splošno ni tako robusten, težje ga je dvignit več od tal, prostora nima toliko, pa še marsikaj bi se našlo.
Je pa kompromis med hitro vožnjo po avtocestah in soft offroad vožnjo. Po avtocestah gre brez problema 180km/h, po makadamih tudi ni problem noret, nekega hard offroada pa ne bo zdržal. Splezal bo sicer marsikam, tako da preseneti marsikoga, ampak ...
Pred EUR sem bil SIT!
Hvala za informacijo, sicer trenutno nisem zasledil nobenega 2002–2008 dizla, ki bi bil v moji kapitalni moči.
Gledam sicer samo na Avto.net in salamoni. Še kdo pozna kakšno spletno mest kjer se lahko najdejo kakšne zanimive ponudbe?
Kakšne pa so cene rezervnih delov za subaruje in ali jih je težko najt našem trgu?
Gledam sicer samo na Avto.net in salamoni. Še kdo pozna kakšno spletno mest kjer se lahko najdejo kakšne zanimive ponudbe?
Kakšne pa so cene rezervnih delov za subaruje in ali jih je težko najt našem trgu?
Ko sem pred par meseci še iskal kratkega Patrola, sem na tujih Patrol forumih prebral, da 4 cilindrski Patroli lahko stalijo izpušne kanale v glavi zaradi napačne količine goriva. Ta napaka oz. okvara je bila v Sloveniji (po trditvi našega člana, ki mu zaupam) tudi prisotna, zato sem se nakupu odpovedal.
Če pa še vedno gledaš za Patroli, sem jih pa zadnjič kar nekaj videl pri nekem trgovcu z rabljenimi avtomobili nekje ob cesti Postojna - Pivka. Pojma nimam, kakšni so, niti za koliko jih prodajajo, ampak tam so (bili).
Miran
Če pa še vedno gledaš za Patroli, sem jih pa zadnjič kar nekaj videl pri nekem trgovcu z rabljenimi avtomobili nekje ob cesti Postojna - Pivka. Pojma nimam, kakšni so, niti za koliko jih prodajajo, ampak tam so (bili).
Miran
dokler ne pridem nazaj še nisem šel
Patrol je v samem vrhu po kvaliteti in vzdržljivosti. Primerljiv z LC, Puchom, potem pa dolgo dolgo nič. Potem pride kak Jeep na vrsto......
Je pa pri Patrolu 3.0 problem ker so mu pozabili vgraditi dva cilindra....
Od letnika 2000 do 2003 so imeli težave z premajhnim karterjem in kanali za hlajenje v glavi. Takrat je Nissan pod garancijo menjal kompletne motorje, toda vsi tega niso izkoristili oziroma so zadevo izpeljali malce po balkansko. Če motor torej ni bil menjan bo šel slej ko prej v maloro. Novejši letniki pa imajo ok motor, le tista dva cilindra jim manjkata....
2.8 pa ima dovolj cilindrov, vendar je zato glava dolga kot tale ponedeljek in obstaja velika verjetnost da bo šla v tri krasne oziroma v Zagreb na varjenje ker je bil lahko lastnik pred teboj ena mona in ni pazil na avto.
Je pa pri Patrolu 3.0 problem ker so mu pozabili vgraditi dva cilindra....
Od letnika 2000 do 2003 so imeli težave z premajhnim karterjem in kanali za hlajenje v glavi. Takrat je Nissan pod garancijo menjal kompletne motorje, toda vsi tega niso izkoristili oziroma so zadevo izpeljali malce po balkansko. Če motor torej ni bil menjan bo šel slej ko prej v maloro. Novejši letniki pa imajo ok motor, le tista dva cilindra jim manjkata....
2.8 pa ima dovolj cilindrov, vendar je zato glava dolga kot tale ponedeljek in obstaja velika verjetnost da bo šla v tri krasne oziroma v Zagreb na varjenje ker je bil lahko lastnik pred teboj ena mona in ni pazil na avto.
Pozdravljen (popravljena verzija )
Sory, spregledal sem Budget
Jaz imam sicer Isuzu Bighorn, 3.1, avtomatik, ki mu na terenu ne zmanjka kaj dost. Poraba po avtocesti polno naloženega je nekje med 11 -12 l/100 km. Če pa zaružiš v mesto ali v 4X4, je pa poraba juhuhu Imamo ga kot moj hobi in pa ko gredo ostala hišni avtomobili na srevis ter za dopuste, ipd. - velik prtljažnik.
No pa vzdrževanje takega terenca je umetnost, ker moraš dele iskati z lupo
Sicer imaš na voljo iz Nemčije Opel Monterey ali iz Anglije isuzu Trooper. , če prepričaš prodajalce, da ti jih pošljejo.
Če imaš pravega mehanika in pa se znajdeš pri delih, lahko prideš ugodno skozi.
Če boš našel kakšnega Isuzu dizel, izogibaj se 3.0, ker so bili poraz. 3.1 so delali kot urca in jih najdeš še danes v delovnih strojih, avtobusih, ipd.
Občasno se najde kkšen Isuzu na avto.net, nekaj sem jih videl z desnim volanom, po večini so iz UK.
Sorry!
Sory, spregledal sem Budget
Jaz imam sicer Isuzu Bighorn, 3.1, avtomatik, ki mu na terenu ne zmanjka kaj dost. Poraba po avtocesti polno naloženega je nekje med 11 -12 l/100 km. Če pa zaružiš v mesto ali v 4X4, je pa poraba juhuhu Imamo ga kot moj hobi in pa ko gredo ostala hišni avtomobili na srevis ter za dopuste, ipd. - velik prtljažnik.
No pa vzdrževanje takega terenca je umetnost, ker moraš dele iskati z lupo
Sicer imaš na voljo iz Nemčije Opel Monterey ali iz Anglije isuzu Trooper. , če prepričaš prodajalce, da ti jih pošljejo.
Če imaš pravega mehanika in pa se znajdeš pri delih, lahko prideš ugodno skozi.
Če boš našel kakšnega Isuzu dizel, izogibaj se 3.0, ker so bili poraz. 3.1 so delali kot urca in jih najdeš še danes v delovnih strojih, avtobusih, ipd.
Občasno se najde kkšen Isuzu na avto.net, nekaj sem jih videl z desnim volanom, po večini so iz UK.
Sorry!
Nazadnje spremenil Dardaj, dne Po Jan 26, 2015 5:38 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
SumX napisal/-a:Hvala za informacijo, sicer trenutno nisem zasledil nobenega 2002–2008 dizla, ki bi bil v moji kapitalni moči.
Gledam sicer samo na Avto.net in salamoni. Še kdo pozna kakšno spletno mest kjer se lahko najdejo kakšne zanimive ponudbe?
Kakšne pa so cene rezervnih delov za subaruje in ali jih je težko najt našem trgu?
Pozabil povedat v prejšnjem postu, midva imava bencinarja. Pa tudi ta ne pije veliko. Povprečna poraba za celotno potovanje od ljubljane do maroka in nazaj, preko cele evrope, je bila pa 10.1 litra bencina (7800km sva prevozila), kljub temu, da sva imela na strehi kr nekaj stvari naloženih, pa na avtocestah ga nisem šparal.
Pri subaruju so dizla začeli delat šele 2008. Za letnike od 2008 do 2010 pa se ne splača kupovat dizla, razen, če je že menjal glavno gred in ima zato račun. Namreč med 100 in 150k kilometrov gre ponavadi glavna gred. Poči in če imaš še dodatno nesrečo, lahko tudi blok zraven. Strošek popravila je potem nad 4000 evrov. (4800 je v sloveniji blok motorja na uradnem servisu, če ga naročiš iz poljske (subaru predelovalci) pa 3600, 4600 skupaj z vsemi dihtungami in novim dvomasnim vztrajnikom ter sklopko in potisnim ležajem).
Cene za dele so lahko visoke, če ni kopije tistega dela. Če obstaja kopija so dovolj nizke. Za starejše subaruje dobiš vse, pa cene niso hude. Recimo komplet za veliki servis je 260 evrov pri potokarju.
Pred EUR sem bil SIT!
robinzon napisal/-a:Je pa pri Patrolu 3.0 problem ker so mu pozabili vgraditi dva cilindra....
Od letnika 2000 do 2003 so imeli težave z premajhnim karterjem in kanali za hlajenje v glavi. Takrat je Nissan pod garancijo menjal kompletne motorje, toda vsi tega niso izkoristili oziroma so zadevo izpeljali malce po balkansko. Če motor torej ni bil menjan bo šel slej ko prej v maloro. Novejši letniki pa imajo ok motor, le tista dva cilindra jim manjkata....
2.8 pa ima dovolj cilindrov, vendar je zato glava dolga kot tale ponedeljek in obstaja velika verjetnost da bo šla v tri krasne oziroma v Zagreb na varjenje ker je bil lahko lastnik pred teboj ena mona in ni pazil na avto.
Tok felerjev si naštel za Patrola, da ga jst glede na tvoj zapis ne bi uvršču v "sam vrh" terencev. Tut v S Afriki je patrol bolj redkost kot pravilo.
Land Rover Discovery 300 Tdi ali pa Td5. Glede na to, da si napisal, da imaš na strani 10 tisočakov ... Vozilo dobiš za cca max. pet tisočakov, za dodatnih pet pa narediš novega. Vozil se boš kot kraljica Elizabeta, tankal od vseh prej naštetih manj, rezervni deli pa so prav tako cenejši od vseh prej omenjenih.
Dardaj,
Ze kar nekaj tvojih zadnjih objav nisi omenil hisnega passata, pa sem ze mislil da si odnehal. Ampak ne, evo spet.
Mislim da nisi falil samo teme - clovek isce pathfinderja ali sorenta ...za 10keur ti mu prodajas amaroka, -ne ne ti si falil forum!
Malo pogugli mogoce je kksen forum na temo passat. Al pa golf. Ali pa vw,....poskusi.
Drugac pa ko sem se ze oglasil, citroen se vedno dela avte. In verjetno so precej blizji razumu in denarnici povprecnega slovenca kot si mislis. Le pogledat mores malo ven iz svojih okvirjev. (Glej enega od svojih prispevkov.)
Kar se tice isuzuja z veseljem spremljam. Kar se passata tice pa prisparaj za srecanje ob vrbskem jezeru ko bos sel.
Sum X se opravicujem ker svinjam tvojo temo! Res me ze BK za passata.
Ze kar nekaj tvojih zadnjih objav nisi omenil hisnega passata, pa sem ze mislil da si odnehal. Ampak ne, evo spet.
Mislim da nisi falil samo teme - clovek isce pathfinderja ali sorenta ...za 10keur ti mu prodajas amaroka, -ne ne ti si falil forum!
Malo pogugli mogoce je kksen forum na temo passat. Al pa golf. Ali pa vw,....poskusi.
Drugac pa ko sem se ze oglasil, citroen se vedno dela avte. In verjetno so precej blizji razumu in denarnici povprecnega slovenca kot si mislis. Le pogledat mores malo ven iz svojih okvirjev. (Glej enega od svojih prispevkov.)
Kar se tice isuzuja z veseljem spremljam. Kar se passata tice pa prisparaj za srecanje ob vrbskem jezeru ko bos sel.
Sum X se opravicujem ker svinjam tvojo temo! Res me ze BK za passata.
gvardo napisal/-a:Dardaj,
Ze kar nekaj tvojih zadnjih objav nisi omenil hisnega passata, pa sem ze mislil da si odnehal. Ampak ne, evo spet.
Mislim da nisi falil samo teme - clovek isce pathfinderja ali sorenta ...za 10keur ti mu prodajas amaroka, -ne ne ti si falil forum!
Malo pogugli mogoce je kksen forum na temo passat. Al pa golf. Ali pa vw,....poskusi.
Drugac pa ko sem se ze oglasil, citroen se vedno dela avte. In verjetno so precej blizji razumu in denarnici povprecnega slovenca kot si mislis. Le pogledat mores malo ven iz svojih okvirjev. (Glej enega od svojih prispevkov.)
Kar se tice isuzuja z veseljem spremljam. Kar se passata tice pa prisparaj za srecanje ob vrbskem jezeru ko bos sel.
Sum X se opravicujem ker svinjam tvojo temo! Res me ze BK za passata.
No končno je enega zabolel določen organ pri teh skoraj copy-paste litanijah!
Miran
dokler ne pridem nazaj še nisem šel
Vrni se na “Avtomobili in oprema”
Kdo je na strani
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 97 gostov