Patrol Y60 Manjava semeringov na prednjih polosovinah

Debata o avtih za offroad, opremi, predelavah, ...
DavidJ
Prispevkov: 455
Pridružen: Po Mar 10, 2008 3:13 pm
Kraj: Domžale

Patrol Y60 Manjava semeringov na prednjih polosovinah

OdgovorNapisal/-a DavidJ » Pe Sep 26, 2014 9:25 am

Zdravo

Opažam, da mi je že pričelo kapljati olje iz prednih buč.
Tisti ki ste to delo že opravili vas prosim za nasvet, kako postopati v tem primeru.
Semeringe in protiprašne gumice moram kupiti original.
Kako pa je z ležaji (gornji in spodnji na buči) Ali je smiselno kupovati original ali kupimo po številki SKF in mir.
Če slednje, potem bi prosil, če ima kdo številke teh ležajev, da jih kupim, preden podrem zadevo.
Ležaje pa pravijo da je kar pametno zamenjati, saj so baje ti tudi vzrok za puščanje semeringa?

LP David

Uporabniški avatar
Ipsilon
Prispevkov: 348
Pridružen: Če Jun 01, 2006 6:32 pm
Kraj: Tolmin
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a Ipsilon » Pe Sep 26, 2014 12:17 pm

Če se prav spomnim, se je male konusne ležaje dobilo samo original, cena je bila pa nekje 40€ za komad. Ne vem več številk...
Preveri pa, da nimaš zamašenega oddušnika diferenciala, tudi to je lahko vzrok, da potiska olje skozi semeringe.

DavidJ
Prispevkov: 455
Pridružen: Po Mar 10, 2008 3:13 pm
Kraj: Domžale

OdgovorNapisal/-a DavidJ » Pe Sep 26, 2014 1:27 pm

Kako nej pa preverim če je oddušnik zamašen? Sesam dokler ne potegnem olje? :lol:

robinzon
Prispevkov: 1323
Pridružen: Ne Jun 07, 2009 4:05 pm
Kraj: Bloke

OdgovorNapisal/-a robinzon » Pe Sep 26, 2014 10:33 pm

Snameš cevko na dierencijalu, mal pihneš po cevki, mal pihneš v diferencijal.....

lasta
Prispevkov: 142
Pridružen: Če Maj 16, 2013 10:09 pm
Kraj: zagreb

OdgovorNapisal/-a lasta » Pe Sep 26, 2014 10:57 pm

ja sam uređivao na y60 4,2d 95-97g
e sad dali su isti na 2,8d,td to neznam
imam brojeve semeringa,velikih i malih ležaj
napred i nazad
sve kaj se tiče poluoosovina

DavidJ
Prispevkov: 455
Pridružen: Po Mar 10, 2008 3:13 pm
Kraj: Domžale

OdgovorNapisal/-a DavidJ » So Sep 27, 2014 11:14 pm

Zdravo Lasta

4,2 in 2,8 imata iste diferenciale.
Ali mi lahko daš številke zgornjega in spodnjega ležaja spredaj. Semeringe se pa baje dobi samo original ker so neke čudne dimenzije.
Jutri pa preverim še oddušek. Hvala za ta nasvet. Nebi nikdar pomislil.

doli
Prispevkov: 43
Pridružen: So Jan 24, 2009 11:11 am
Kraj: ljubljana

OdgovorNapisal/-a doli » So Sep 27, 2014 11:36 pm

V trgovino Dihta prasej jest sm jih tam dobu. 6eur za kom.

lasta
Prispevkov: 142
Pridružen: Če Maj 16, 2013 10:09 pm
Kraj: zagreb

OdgovorNapisal/-a lasta » Ne Sep 28, 2014 7:47 am

David jesi siguran?

Nisu problem ležaji
Problem je u semerizima oni su čudne dimenzije
A odlaze zbog popuštenih ili dotrajalih aksialnih ležaja
Čuj mostovi su dosta na oko glomazniji od 2.8 i imaju LSD šperu
U zadnjem mostu dok 2.8 imaju 100% na vakum

Za podatke samo da se vratim kuči na komp
Jer sam na terenu pa tipkam preko moba

lasta
Prispevkov: 142
Pridružen: Če Maj 16, 2013 10:09 pm
Kraj: zagreb

OdgovorNapisal/-a lasta » Ne Sep 28, 2014 6:02 pm

lasta napisal/-a:evo kako dosta susrečem stim vozilom
pa da malo pomognem ponosnim vlasnicima
kaj se tiče curenja ulja na prednjem i zadnjem mostu
princip je sličan ili isti na 2,8td(nisam se susretao) i
možda pašu djelovi

prednji semering poloosovine
broj:34,44,10
ja stavljam 2,ali uža jer nekad nema za nabavit orginal
stavljm:2/34,44,6

prednji aksijalni ležajevi(2 su)
uglavnom ode dolnji jer je na njemu sav teret
ode jer ne brtve zaštitne gumice na kuglama mosta
broj ležaja:30304aj(kom 2)
kad dobiju lufta onda se daju poštelat vađenjem pločica ispod
kocki(aksialni nosači ležaja) ali nije rešenje


zadnji kraj
semering polosovine
broj:42,65,10
on se nabija u most
semering ležaja
broj:68,90,10
on se nabija u kučište ležaja
ležaj polosovine
broj:32209jr
kad se izvadi polosovina,ima matica koja se odvrne
te se izbije cjelo kučište s ležajem
a kada se vrača polosovina treba pazit na luftove u lezajima
jer se štelaju vađenjem pločica,ali se štelaju jedna drugu
igra lovice(l-d.d-l,pa opet l-d,d-l)dok se ne izgubi luft

ovako nabrzinu

samo pazi na smjerove semeringa l-d
najbolje ih je nabaviti bez smjera


lasta napisal/-a:ležaji prednjeg kotača
veliki
koyo-33110jryaz
33110j
mali
koyo-lm501349n

semering
65-88-18
semering je neki specijalan
brtvi s 3 strane

filter goriva
champion-L145/606

DavidJ
Prispevkov: 455
Pridružen: Po Mar 10, 2008 3:13 pm
Kraj: Domžale

OdgovorNapisal/-a DavidJ » Ne Sep 28, 2014 10:00 pm

Ej hvala Lasta 100x

Predni difi so isti razen centrov. Razmerje pri 4,2 je 4.1 pri 2,8 pa 4.6- Drugo j e isto. Zadnji ma pa pri večini 4,2 LSD. Ostalo je pa isto.

Kje vidiš na oko je tud isto. JAz imam oba in ne vidim razlike.

Govorim pa o Y60. Stari GR!

lasta
Prispevkov: 142
Pridružen: Če Maj 16, 2013 10:09 pm
Kraj: zagreb

OdgovorNapisal/-a lasta » Ne Sep 28, 2014 10:24 pm

jel znaš da je GR samo najčešča oprema u patrolima y60 i y61
i to ono kaj ljudi greše
a svi ih zovemo GRRRRRR
nego bitno neka pomogne
a za ostalo je lako :lol: :lol:
kod nas u hr ovi semeringi za prednje poluosovine koštaju 20evra+pdv
a dali smo ih raditi samo uže pa ispadne skoro 5eura po komadu
a i bolje brtve jer ih nabijem 2 jedan do drugog
duple semeringe sa svake strane

Uporabniški avatar
JamesB
Prispevkov: 83
Pridružen: So Maj 10, 2008 6:32 am
Kraj: Koper

OdgovorNapisal/-a JamesB » Ne Sep 28, 2014 10:52 pm

Če ti kaj pomaga, jaz sem naročil takšen komplet.

http://www.ebay.com/itm/FRONT-SWIVEL-HO ... 70&vxp=mtr
NISSAN Patrol GR 2.8 TD Y60; 235/85x16 Malatesta Kaiman ali BFGoodrich 33x10.5 R15 KM2
NISSAN Patrol GR 2.8 TD Y60; BFGoodrich 33x12.5 R15

DavidJ
Prispevkov: 455
Pridružen: Po Mar 10, 2008 3:13 pm
Kraj: Domžale

OdgovorNapisal/-a DavidJ » To Apr 14, 2015 10:57 am

Evo v soboto in pol nedelje sva s kolegom zrihtala prednjo os.
Zamenjava semeringov konusnih ležajev in protiprašnih gumic.
Ležaje sem naročil original Koyo pri milner off road. So bili bistveno cenejši. Dostava ekspresna. PO moje bom še naročal tam.
Dela je pa to res veliko, če hočeš dobro naredit.

Uporabniški avatar
Dr.Patrol
Prispevkov: 1422
Pridružen: Pe Jul 17, 2009 7:30 am
Kraj: Lej jo, našo Baško Grapo!! :)
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a Dr.Patrol » To Apr 14, 2015 10:58 pm

Danes sem spet mel gužvo, pa te potem pozabil poklicat nazaj :D
Zgleda smo vsi Patrolovci v soboto menjali semeringe in ležaje :D In ja, se strinjam... dela ni malo, posebej vse dobro očistit vzame največ časa... :ustreli_se_v_glavo:
ex.Popaj. Preimenovan s strani upravnika na podlagi zaslug skupnosti in predlog skupnosti. ;)


www.Adventure-Overland.si

Uporabniški avatar
gregor
Moderator
Prispevkov: 3299
Pridružen: Sr Maj 21, 2003 8:33 am
Kraj: Žalec
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a gregor » To Apr 14, 2015 11:11 pm

Nismo vsi, mene sprednja aksa še čaka. :)
Niva 240D l. 93, OM616 motor, Kobra 215R15, ZF servo, rock crawler TC
2x Patrol Y61 2.8TD
Naprodaj veliko rabljenih delov za Lado in nekaj tudi za Patrola

Uporabniški avatar
Dr.Patrol
Prispevkov: 1422
Pridružen: Pe Jul 17, 2009 7:30 am
Kraj: Lej jo, našo Baško Grapo!! :)
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a Dr.Patrol » To Apr 14, 2015 11:48 pm

:lol: :lol: , Ampak, zdej veš kam se vse obrnit po nasvet, če boš rabu :lol:
ex.Popaj. Preimenovan s strani upravnika na podlagi zaslug skupnosti in predlog skupnosti. ;)


www.Adventure-Overland.si


Vrni se na “Avtomobili in oprema”

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 46 gostov