jeep gc wj 4.7
-
- Prispevkov: 324
- Pridružen: Pe Dec 25, 2009 12:33 pm
- Kraj: Brkini
jeep gc wj 4.7
Pozdravljeni
Imam jeep gc wj 4.7 letnik 2001. Problem je ko auto pustim delati na minimum pa začnejo obrati poskakovati tudi za 500-600 obratov in tako dela neprestano na minimumi. Če kdo ve v čemu se skriva napaka..mogoče kakšen senzor ali stikalo prosim za pomoč.
Hvala za pomoč.
Lp. Jernej
Imam jeep gc wj 4.7 letnik 2001. Problem je ko auto pustim delati na minimum pa začnejo obrati poskakovati tudi za 500-600 obratov in tako dela neprestano na minimumi. Če kdo ve v čemu se skriva napaka..mogoče kakšen senzor ali stikalo prosim za pomoč.
Hvala za pomoč.
Lp. Jernej
Bom uporabil to temo, da ne odpiram nove.
Stvar je sledeča.
Prižiga se lučka check engine in javlja misfire na različnih cilindrih. Nazadnje na cilindru št.2.
Motor je HO verzija, prevoženih 140.000km. Napako javlja tako na bencinu, kot na LPG. Lučka se prižge ko je avto v prostem teku ali se ga vozi po upokojensko. Pri normalni, malo bolj dinamični vožnji, ne javlja napake. Prosti tek je malo bolj nemiren 700+-100 vrtljajev. Kakšnega posebnega hrupa motor ne povzroča.
V olju ni sledi vode, prav tako je hladilna tekočina čista. Sem že pregledal svečke in med seboj pomenjal vžigalne tuljave in ni razlike. Avto redno servisiran.
Kaj zdaj?
Najprej se bom spravil merit kompresijo, bi bil pa vesel kakšnega nasveta, če že kdo imel podobno izkušnjo.
Stvar je sledeča.
Prižiga se lučka check engine in javlja misfire na različnih cilindrih. Nazadnje na cilindru št.2.
Motor je HO verzija, prevoženih 140.000km. Napako javlja tako na bencinu, kot na LPG. Lučka se prižge ko je avto v prostem teku ali se ga vozi po upokojensko. Pri normalni, malo bolj dinamični vožnji, ne javlja napake. Prosti tek je malo bolj nemiren 700+-100 vrtljajev. Kakšnega posebnega hrupa motor ne povzroča.
V olju ni sledi vode, prav tako je hladilna tekočina čista. Sem že pregledal svečke in med seboj pomenjal vžigalne tuljave in ni razlike. Avto redno servisiran.
Kaj zdaj?
Najprej se bom spravil merit kompresijo, bi bil pa vesel kakšnega nasveta, če že kdo imel podobno izkušnjo.
-
- Prispevkov: 727
- Pridružen: Pe Dec 30, 2005 8:12 pm
Kompresija pomerjena in je OK, vse svečke in tuljave pregledane, olje lepo, hladilna tekočina čista, Očiščena PCV ventil in regulator prostega teka, avto dela normalno, potegne do 210km/h brez problema Poraba ni nič večja...
Nekaj 10km je bilo OK, potem je pa javil misfire na cilindrih 6 in 8
Kar malo skače med cilindri
Še kakšna ideja?
Nekaj 10km je bilo OK, potem je pa javil misfire na cilindrih 6 in 8
Kar malo skače med cilindri
Še kakšna ideja?
Še vedno po nekje 200km vrže ven napako za misfire na 6. ali 8. cilindru.
Nimam več idej kaj bi lahko bilo, vse očitne možnosti sem preveril.
Da bom lažje spal, bom vzel dol glavo in preveril kakšno je stanje.
Ima kdo, ki je to že delal na tem motorju kakšen nasvet?
Če ne, se bom pa lepo držal navodil in skušal ohraniti mirne živce, ker da prideš do vijakov na zadnji strani motorja moraš biti najmanj ginekolog
Nimam več idej kaj bi lahko bilo, vse očitne možnosti sem preveril.
Da bom lažje spal, bom vzel dol glavo in preveril kakšno je stanje.
Ima kdo, ki je to že delal na tem motorju kakšen nasvet?
Če ne, se bom pa lepo držal navodil in skušal ohraniti mirne živce, ker da prideš do vijakov na zadnji strani motorja moraš biti najmanj ginekolog
-
- Prispevkov: 324
- Pridružen: Pe Dec 25, 2009 12:33 pm
- Kraj: Brkini
Kot kaže moj čiro spet dela tako kot je treba Ker se mi ni dalo glave dol jemat, sem še malo brskal po motorju, skurl kakšen tank bencina in ugotovil, da ga serje samo na plinu. Na servisu so zamenjali dva injektorja, malo popravili nastavitve in zaenkrat dela v nulo
Spotoma sem naredili še optiko, podložil vzmetenje za 5cm, popravil zarjavet prag na karoseriji, dodatne pragove saniral rje in prebarval v barvo avta, proti koroziji zaščitil podvozje in votle dele...ma da dela še naslednjih 15 let
Spotoma sem naredili še optiko, podložil vzmetenje za 5cm, popravil zarjavet prag na karoseriji, dodatne pragove saniral rje in prebarval v barvo avta, proti koroziji zaščitil podvozje in votle dele...ma da dela še naslednjih 15 let
Vrni se na “Avtomobili in oprema”
Kdo je na strani
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 79 gostov