Terenec z motorjem stare šole za 5 oseb?

Debata o avtih za offroad, opremi, predelavah, ...
Uporabniški avatar
gregor
Moderator
Prispevkov: 3299
Pridružen: Sr Maj 21, 2003 8:33 am
Kraj: Žalec
Kontakt:

Terenec z motorjem stare šole za 5 oseb?

OdgovorNapisal/-a gregor » Po Sep 08, 2014 10:39 pm

A mogoče kdo ve za kakega dolgega terenca
z dizel motorjem s predkomorami (nočem direktnega vbrizga) do 3000 kubikov, ki zdrži težko nogo na dolgi rok,
in ima zadaj 3x vzglavnike in 3x tritočkovne pase,
tako da lahko zadaj trije normalno sedijo, in še vedno ostane velik prtljažnik?


Tudi če je kaka varianta s sedeži od novejšega modela, da pašejo brez (večjih) predelav, je ok.


Torej iščem dolgega terenca s temi pogoji:
1. dizel motor stare šole (torej predkomora, ne direktni vbrizg) do 3000 ccm
Cestnega sklada za 4.2 si ne morem privoščit

2. motor nima temperaturnih problemov in prenese vleko težke prikolice oziroma nasploh težko nogo, ter je dovolj močan da je možno na AC vozit 130.
Recimo pajero 2.5 odpade


3. v drugi vrsti naj ima 3x vzglavnike in 3x tritočkovne pase
Nima ne patrol, terrano, LC95, niti SUVa musso, rexton
Pogojno bi šel tudi navaden pas na sredini, vendar mora bit sedež tak, da lahko 3je normalno sedijo.

4. klima je močno zaželjena

5. avtomatik ni ravno zaželjen

6. 7 sedežev ne škodi.

7. obstaja možnost 2L pogona, če nima sredinskega diffa, lahko tudi preko ročnih vklopnikov. (vožnja prikolice)

Ni treba, da je ravno hardcore terenec, udobje je bolj pomembno, predvsem hrup, ker bo večino časa na cesti.

Cenovno bi raje dal v štartu slabe 4 jurčke kot pa 7. :-)

Načeloma se nagibam k terranotu 2.7, ali morda toyoti 95 3.0TD,
(nisem zasledil kakšnih problemov z glavami)
vendar bi raje videl, da ima zadaj 3 prave pase. ( 3. točka)

Če ima kdo kako idejo, v katero smer naj gledam, na dan z besedo.
Niva 240D l. 93, OM616 motor, Kobra 215R15, ZF servo, rock crawler TC
2x Patrol Y61 2.8TD
Naprodaj veliko rabljenih delov za Lado in nekaj tudi za Patrola

robinzon
Prispevkov: 1323
Pridružen: Ne Jun 07, 2009 4:05 pm
Kraj: Bloke

OdgovorNapisal/-a robinzon » To Sep 09, 2014 3:57 am

Če ti je res toliko do varnosti in boš večinoma vozil po cesti, potem kupi Volvota 4x4. Potem sledi Subaru Forester, Audi allroad z reduktorjem, na zračnih blazinah, ampak ta ima že novejši motor...

Uporabniški avatar
gregor
Moderator
Prispevkov: 3299
Pridružen: Sr Maj 21, 2003 8:33 am
Kraj: Žalec
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a gregor » To Sep 09, 2014 9:32 am

Ma če bi bila varnost na prvem mestu, bi iskal enoprostorca.

Mora biti sposoben brez resnih poškodb prevozit lažjo varianto Karpatov.

Mora bit sposoben brez vsakih težav vleči vsaj 2500 kg, v praksi raje 2800, brez da pod klancem vedno molim "upam da ne pride kdo nasproti".

Saj vem, iščem skoraj nemogočo varianto.

V ožjem izboru sem imel Terranota 2.7,
potem sem, razvajen od 16 let starega karavana, ugotovil, da 3točkovni pas zadaj v sredini ni samoumeven pri 10 let starih terencih.
Niva 240D l. 93, OM616 motor, Kobra 215R15, ZF servo, rock crawler TC
2x Patrol Y61 2.8TD
Naprodaj veliko rabljenih delov za Lado in nekaj tudi za Patrola

Uporabniški avatar
tomop
Prispevkov: 134
Pridružen: Pe Mar 19, 2010 2:20 pm

OdgovorNapisal/-a tomop » To Sep 09, 2014 10:00 am


Uporabniški avatar
gregor
Moderator
Prispevkov: 3299
Pridružen: Sr Maj 21, 2003 8:33 am
Kraj: Žalec
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a gregor » To Sep 09, 2014 4:50 pm

tomop,
točno o tem sem najprej razmišljal, pa sem ugotovil, da lahko legalno vleče le 1500kg.
Niva 240D l. 93, OM616 motor, Kobra 215R15, ZF servo, rock crawler TC
2x Patrol Y61 2.8TD
Naprodaj veliko rabljenih delov za Lado in nekaj tudi za Patrola

tracar
Prispevkov: 227
Pridružen: To Dec 20, 2011 12:54 pm

OdgovorNapisal/-a tracar » To Sep 09, 2014 4:53 pm

Land rover Discovery II Td5. Klima, 7 sedežev, nastavitev višine podvozja, špera, reduktor, zmerna poraba, relativno poceni vzdrževanje.

Uporabniški avatar
tomop
Prispevkov: 134
Pridružen: Pe Mar 19, 2010 2:20 pm

OdgovorNapisal/-a tomop » To Sep 09, 2014 5:26 pm

točno o tem sem najprej razmišljal, pa sem ugotovil, da lahko legalno vleče le 1500kg.


Skoraj ne verjamem, dovoljena teža prikolice je definirana s speljevanjem v klanec (30% - če se ne motim), da nisi mogoče gledal za navadni H1 brez reduktorja.

Uporabniški avatar
gregor
Moderator
Prispevkov: 3299
Pridružen: Sr Maj 21, 2003 8:33 am
Kraj: Žalec
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a gregor » To Sep 09, 2014 10:38 pm

tracar: TD5 je commonrail motor.
Drugače pa kolikor sem gledal slike, drži, zadaj ima na sredini tritočkovni pas. Mogoče bo kdaj pozneje komu prav prišlo.

tomop:
žal drži.
http://www.motor-talk.de/forum/starex-4 ... 36188.html
Niva 240D l. 93, OM616 motor, Kobra 215R15, ZF servo, rock crawler TC
2x Patrol Y61 2.8TD
Naprodaj veliko rabljenih delov za Lado in nekaj tudi za Patrola

mico001
Prispevkov: 183
Pridružen: To Mar 15, 2011 9:07 pm

OdgovorNapisal/-a mico001 » Sr Sep 10, 2014 2:31 pm

Tehnologija se premika naprej...ne obstani na mestu!

Uporabniški avatar
gregor
Moderator
Prispevkov: 3299
Pridružen: Sr Maj 21, 2003 8:33 am
Kraj: Žalec
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a gregor » Sr Sep 10, 2014 10:25 pm

In ovce gredo ena za drugo lepo v čredi na striženje. :wink:

Zaradi uporabe biodizla in podobnih goriv nočem direktnega vbrizga.
CR motorjev se bom pa izogibal, dokler se bo dalo, neglede na gorivo.
Niva 240D l. 93, OM616 motor, Kobra 215R15, ZF servo, rock crawler TC
2x Patrol Y61 2.8TD
Naprodaj veliko rabljenih delov za Lado in nekaj tudi za Patrola

Uporabniški avatar
Dimen
Prispevkov: 1136
Pridružen: Sr Mar 23, 2005 10:12 am

OdgovorNapisal/-a Dimen » Sr Sep 10, 2014 10:43 pm

Ka pa manka pocen bencinarju na plin? Kakšen maš proračun?

Uporabniški avatar
miran
Prispevkov: 4370
Pridružen: To Okt 05, 2004 11:48 pm
Kraj: GOCAN
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a miran » Sr Sep 10, 2014 10:53 pm

Dimen napisal/-a:Ka pa manka pocen bencinarju na plin? ....

Nekako noče delati na olje iz friteze.
Miran
dokler ne pridem nazaj še nisem šel

Uporabniški avatar
Dimen
Prispevkov: 1136
Pridružen: Sr Mar 23, 2005 10:12 am

OdgovorNapisal/-a Dimen » Če Sep 11, 2014 7:05 am

miran napisal/-a:
Dimen napisal/-a:Ka pa manka pocen bencinarju na plin? ....

Nekako noče delati na olje iz friteze.
Miran


Pr prvem carinskem pregledu (npr. na AC postajališču ali meji) bo pristal z familijo na cest brez avta in s 500€ položnco v rok. In kalkulacija se bo hitr porušla. Tut vzdrževanje starga bencinarja je cenejše od starga dizla. Potem je tukaj še ekološki vidik, itd.

Uporabniški avatar
compadre
Prispevkov: 3175
Pridružen: Sr Okt 10, 2007 12:19 pm
Kraj: 45.895913, 15.654165

OdgovorNapisal/-a compadre » Če Sep 11, 2014 7:15 am

Do zdaj še nisem slišal, da je bil kter ćevapmobil kaznovan. Tudi mene so večkrat ustavili in postavljali le neumna vprašanja :lol:

Btw;, D2, TD5 motor je bolj pumpe-düse kot CR, aklih sta pa oba napomfri.


Jebiga, Gregor, ne moreš imeti i ovce i novce....žal, tako je.
And on the 8th day God created Land Rover

robinzon
Prispevkov: 1323
Pridružen: Ne Jun 07, 2009 4:05 pm
Kraj: Bloke

OdgovorNapisal/-a robinzon » Če Sep 11, 2014 8:09 am

Jaz poznam enega tipa ki je dobil kazen zarad olja. Pa niti z avtom ni bil, ampak z land roverjem :krohota_se:

Prijavit se moraš kot trošarinski zavezanec in plačevat trošarino pa lahko brez težav točiš jedilno olje. Pač prijaviš porabo dva rezervarja na leto in si jih frej.

Uporabniški avatar
compadre
Prispevkov: 3175
Pridružen: Sr Okt 10, 2007 12:19 pm
Kraj: 45.895913, 15.654165

OdgovorNapisal/-a compadre » Če Sep 11, 2014 8:11 am

Se popolnoma strinjam, Landrover ne more bit avto......avti so sranje. :twisted:
And on the 8th day God created Land Rover

Uporabniški avatar
gregor
Moderator
Prispevkov: 3299
Pridružen: Sr Maj 21, 2003 8:33 am
Kraj: Žalec
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a gregor » Če Sep 11, 2014 10:39 am

Ni bila legalnost vprašanje. :) Pa dobro, naj bo malo offtopica.
Legalnost ni problem, je že robinzon napisal, kako gre.
Sicer sem pa zdaj že kar neekaj časa ravno zaradi "prijateljev" bolj ali manj na biodizlu.
Plin odpade zaradi bojlerja v prtljažniku in pri porabi 18+ litrov tudi ni več silno ugoden.
Vsekakor bo dizel. Vzdrževanja se ne bojim, bosch pumpe niso baubau. Zato pa iščem motor ki ni znan po npr pokanju glav, kar pri motorjih s predkomoro ni tako enostavno.
Niva 240D l. 93, OM616 motor, Kobra 215R15, ZF servo, rock crawler TC
2x Patrol Y61 2.8TD
Naprodaj veliko rabljenih delov za Lado in nekaj tudi za Patrola

Uporabniški avatar
miran
Prispevkov: 4370
Pridružen: To Okt 05, 2004 11:48 pm
Kraj: GOCAN
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a miran » Če Sep 11, 2014 10:47 am

Dimen napisal/-a:
miran napisal/-a:
Dimen napisal/-a:Ka pa manka pocen bencinarju na plin? ....

Nekako noče delati na olje iz friteze.
Miran


Pr prvem carinskem pregledu (npr. na AC postajališču ali meji) bo pristal z familijo na cest brez avta in s 500€ položnco v rok. In kalkulacija se bo hitr porušla. Tut vzdrževanje starga bencinarja je cenejše od starga dizla. Potem je tukaj še ekološki vidik, itd.


Sorry, Dimen, pa ti sploh poznaš - vsaj približno - hobije tistih naših rednih članov, o katerih so se že ne vem kolikokrat razpisali? :shock: :shock:
Zaenkrat smo še vedno na Zemlji!

Miran
dokler ne pridem nazaj še nisem šel

Uporabniški avatar
Dimen
Prispevkov: 1136
Pridružen: Sr Mar 23, 2005 10:12 am

OdgovorNapisal/-a Dimen » Če Sep 11, 2014 3:36 pm

miran napisal/-a:
Dimen napisal/-a:
miran napisal/-a:
Dimen napisal/-a:Ka pa manka pocen bencinarju na plin? ....

Nekako noče delati na olje iz friteze.
Miran


Pr prvem carinskem pregledu (npr. na AC postajališču ali meji) bo pristal z familijo na cest brez avta in s 500€ položnco v rok. In kalkulacija se bo hitr porušla. Tut vzdrževanje starga bencinarja je cenejše od starga dizla. Potem je tukaj še ekološki vidik, itd.


Sorry, Dimen, pa ti sploh poznaš - vsaj približno - hobije tistih naših rednih članov, o katerih so se že ne vem kolikokrat razpisali? :shock: :shock:
Zaenkrat smo še vedno na Zemlji!

Miran


Če nič drugega, zagotovo tvoja neumesna "osebna" vprašanja v javni debati. Obstajajo za to drugi vzvodi foruma Miran. Recimo zs in podobno.

Sej ne vem niti kaj pričakuješ, da odgovorim. Da priznam: "Da g. Miran, veleum, starosta, stari prdec foruma. Prav imaš, kot vedno. Se opravičujem, posipam s pepelom,...."

Ali naj uberem provokativni nivo, ki vedno poserje temo. Hmmm, res ne vem, k tema mi je zanimiva. Ko bi vsaj kaj konkretnega vprašal, zapisal na temo Gregatovega uvoda v temo. Tko pa hočeš odgovor, ki se niti približno ne tiče teme. Odgovor pa valda pričakuješ, ali pač??? Al si vse skup zapisu zato da potešiš neko notranjo napetost. Ne vem. Dej mal več napiš/pojasn. Pa valda na zs, ane??? K javno pranje ni način!

Moje mnenje je, da je tvoj zapis popolnoma neumesen z vidika dobrobita teme. Smrdi po konfliktu, ki ga ni al je pa v tvoji glavi. A ni namen foruma izmenjava informacij/izkušenj in sprejemanje drugačnega razmišljana članov foruma?

Uporabniški avatar
Dr.Patrol
Prispevkov: 1422
Pridružen: Pe Jul 17, 2009 7:30 am
Kraj: Lej jo, našo Baško Grapo!! :)
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a Dr.Patrol » Če Sep 11, 2014 4:49 pm

Kaj je otroci, a se šola še ni začela, da se še preganjate tukaj?? :roll: Če bi znal včasih kdo požret kako pripombo in bit tiho, ne bi blo nč narobe oz. svet bi bil lepši...



Kar se tiče teme...
Gregor, zakaj pa ne Nissan Patrol Y61 2.8td?

Starega terenca z tremi tritočkovnimi pasi zadaj sploh ne poznam, kar se tiče problem hlajenja oz. kar te je strah...z pravilnim vzdrževanjem je tudi 2.8 motor zanesljiv in ne bo počila glava kar v tri dni...le pri na kupu je treba bit pozoren, kar pa tako velja pri vseh avtih.
Avto je dovolj velik, zmogel bo vleko tudi prikolice, cenovno je precej ugoden tako in drugače.
Terenske lastnosti si pa tudi videl pri Milanu, čeprav je tisto še novejši model....

Skratka za male pare dober terenec, pa še veliko rabljenih delov se dobi okoli...če daš še pumpo od starega patrola(Y60) se rešiš vse elektronike in še na pomfi laufa bp. :wink:
ex.Popaj. Preimenovan s strani upravnika na podlagi zaslug skupnosti in predlog skupnosti. ;)


www.Adventure-Overland.si

Uporabniški avatar
Dimen
Prispevkov: 1136
Pridružen: Sr Mar 23, 2005 10:12 am

OdgovorNapisal/-a Dimen » Če Sep 11, 2014 7:30 pm

Popaj napisal/-a:Kaj je otroci, a se šola še ni začela,


Jp, zgleda.
Ka pa če bi tritočkovni pas naknadno montiral?
Tole varjanto sm našu na brzino: http://ezonpro.com/e-z-on-1086-camharne ... ool-buses/

Uporabniški avatar
Nebivedu
Prispevkov: 4342
Pridružen: Po Dec 15, 2003 9:21 am

OdgovorNapisal/-a Nebivedu » Če Sep 11, 2014 10:14 pm

robinzon napisal/-a:Če ti je res toliko do varnosti in boš večinoma vozil po cesti, potem ... ... Subaru Forester, ...


Starejši foresterji so bencinarji, dizli so od 2008 naprej, vendar imajo še probleme, od 2010 naprej pa so brez problemov. Vendar je največ kar lahko vlečejo 1800kg in nimajo reduktorja.

gregor napisal/-a:...

Mora biti sposoben brez resnih poškodb prevozit lažjo varianto Karpatov.
...


Če so bile vse ceste in kolovozi takšni kot tisti na slikah iz karpatov 2014, je forester s serijskimi amortizerji in kovinsko zaščitno plato pod karterjem (namesto plastične) in dobrimi gumami, zagotovo sposoben odpeljat karpate tudi v taki varianti, kot ste jo imeli letos. Če ga pa še za kake par cm dvigneš, gre pa še v kaj hujšega brez problemov.
Pred EUR sem bil SIT!

Uporabniški avatar
GPW1942
Prispevkov: 421
Pridružen: Po Jan 02, 2006 7:52 pm
Kraj: Brezovica

OdgovorNapisal/-a GPW1942 » Pe Sep 12, 2014 12:14 am

Možakar išče terenca starega kova, dizla,....
...a eni res ne vidite dlje od boxerskega subaruja?
American Jeep-In War and Peace

Uporabniški avatar
gregor
Moderator
Prispevkov: 3299
Pridružen: Sr Maj 21, 2003 8:33 am
Kraj: Žalec
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a gregor » Pe Sep 12, 2014 1:27 am

Nebivedu, glede na to da sem na 7cm dvignjeni nivi letos veliko plužil s priklopom po tleh ter odlomil zadnji del auspufa, ne vem kako bi s foresterjem čez prišel v enem kosu. Konec debate, ne ustreza v večih točkah.


Po intenzivnem surfanju po mobile.de in gledanju slik mi pogojno odgovarja le toyota 95, nima 3točkovnega pasa zadaj na sredini, ima pa vsaj vzglavnik, terano, patrol, pajero ga nimata.
Toyote se pa tam kjer sem si jaz postavil mejo, šele začnejo.
Moram malo premislit in it kakega nissana še od znotraj v živo pogledat.
Za potovanja bo itak morala bit mreža za sedeži, ki lahko služi kot opora za vzglavnik.

Ja, Popaj, patrol 2.8, kaj pa vem, videl sem mnogo slabega napisanega o teh motorjih. Sicer pa še vedno lahko dam kasneje noter TD42. :)
Niva 240D l. 93, OM616 motor, Kobra 215R15, ZF servo, rock crawler TC
2x Patrol Y61 2.8TD
Naprodaj veliko rabljenih delov za Lado in nekaj tudi za Patrola

LC 90TD
Prispevkov: 416
Pridružen: So Feb 12, 2005 4:35 pm
Kraj: Kranj

OdgovorNapisal/-a LC 90TD » Pe Sep 12, 2014 9:42 am

Pri Toyoti LC95 (125 KM) je potrebno paziti in sicer pregovorno se pregrevajo, tudi moja ni bila izjema , ko je bila zunanja temperatura okoli 28 stopinj pa na gor, se je v klance vedno pregrevala, s prikolico kot tudi brez nje. Večinoma se je to dogajalo le na daljših klancih na avtocestah (Sv. Rok in podobno, cesta na Ljubelj...).Nikoli pa ni zakuhala, ko je bilo klanca konec, se je vse umirilo, kazalec za temperaturo je šel na normalni nivo.
Sem se z parimi pogovarjal, so imeli enake probleme, nekaterim so celo popokale glave.
To sem omenil zato, ker sem zgoraj prebral, da naj bi avto vlekel prikolice težke 2500-2800 kg. Toyota pomoje ni za to ( vsaj 125 konjska), je verjetno prešvoh.

Sedaj imam LC 120, nobenih problemov s temperaturo, kazalec stoji kot pribit, pa še prikolico vleče kot konj.

lp,

Jure


Vrni se na “Avtomobili in oprema”

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 45 gostov