Terenec z motorjem stare šole za 5 oseb?
Terenec z motorjem stare šole za 5 oseb?
A mogoče kdo ve za kakega dolgega terenca
z dizel motorjem s predkomorami (nočem direktnega vbrizga) do 3000 kubikov, ki zdrži težko nogo na dolgi rok,
in ima zadaj 3x vzglavnike in 3x tritočkovne pase,
tako da lahko zadaj trije normalno sedijo, in še vedno ostane velik prtljažnik?
Tudi če je kaka varianta s sedeži od novejšega modela, da pašejo brez (večjih) predelav, je ok.
Torej iščem dolgega terenca s temi pogoji:
1. dizel motor stare šole (torej predkomora, ne direktni vbrizg) do 3000 ccm
Cestnega sklada za 4.2 si ne morem privoščit
2. motor nima temperaturnih problemov in prenese vleko težke prikolice oziroma nasploh težko nogo, ter je dovolj močan da je možno na AC vozit 130.
Recimo pajero 2.5 odpade
3. v drugi vrsti naj ima 3x vzglavnike in 3x tritočkovne pase
Nima ne patrol, terrano, LC95, niti SUVa musso, rexton
Pogojno bi šel tudi navaden pas na sredini, vendar mora bit sedež tak, da lahko 3je normalno sedijo.
4. klima je močno zaželjena
5. avtomatik ni ravno zaželjen
6. 7 sedežev ne škodi.
7. obstaja možnost 2L pogona, če nima sredinskega diffa, lahko tudi preko ročnih vklopnikov. (vožnja prikolice)
Ni treba, da je ravno hardcore terenec, udobje je bolj pomembno, predvsem hrup, ker bo večino časa na cesti.
Cenovno bi raje dal v štartu slabe 4 jurčke kot pa 7.
Načeloma se nagibam k terranotu 2.7, ali morda toyoti 95 3.0TD,
(nisem zasledil kakšnih problemov z glavami)
vendar bi raje videl, da ima zadaj 3 prave pase. ( 3. točka)
Če ima kdo kako idejo, v katero smer naj gledam, na dan z besedo.
z dizel motorjem s predkomorami (nočem direktnega vbrizga) do 3000 kubikov, ki zdrži težko nogo na dolgi rok,
in ima zadaj 3x vzglavnike in 3x tritočkovne pase,
tako da lahko zadaj trije normalno sedijo, in še vedno ostane velik prtljažnik?
Tudi če je kaka varianta s sedeži od novejšega modela, da pašejo brez (večjih) predelav, je ok.
Torej iščem dolgega terenca s temi pogoji:
1. dizel motor stare šole (torej predkomora, ne direktni vbrizg) do 3000 ccm
Cestnega sklada za 4.2 si ne morem privoščit
2. motor nima temperaturnih problemov in prenese vleko težke prikolice oziroma nasploh težko nogo, ter je dovolj močan da je možno na AC vozit 130.
Recimo pajero 2.5 odpade
3. v drugi vrsti naj ima 3x vzglavnike in 3x tritočkovne pase
Nima ne patrol, terrano, LC95, niti SUVa musso, rexton
Pogojno bi šel tudi navaden pas na sredini, vendar mora bit sedež tak, da lahko 3je normalno sedijo.
4. klima je močno zaželjena
5. avtomatik ni ravno zaželjen
6. 7 sedežev ne škodi.
7. obstaja možnost 2L pogona, če nima sredinskega diffa, lahko tudi preko ročnih vklopnikov. (vožnja prikolice)
Ni treba, da je ravno hardcore terenec, udobje je bolj pomembno, predvsem hrup, ker bo večino časa na cesti.
Cenovno bi raje dal v štartu slabe 4 jurčke kot pa 7.
Načeloma se nagibam k terranotu 2.7, ali morda toyoti 95 3.0TD,
(nisem zasledil kakšnih problemov z glavami)
vendar bi raje videl, da ima zadaj 3 prave pase. ( 3. točka)
Če ima kdo kako idejo, v katero smer naj gledam, na dan z besedo.
Niva 240D l. 93, OM616 motor, Kobra 215R15, ZF servo, rock crawler TC
2x Patrol Y61 2.8TD
Naprodaj veliko rabljenih delov za Lado in nekaj tudi za Patrola
2x Patrol Y61 2.8TD
Naprodaj veliko rabljenih delov za Lado in nekaj tudi za Patrola
Ma če bi bila varnost na prvem mestu, bi iskal enoprostorca.
Mora biti sposoben brez resnih poškodb prevozit lažjo varianto Karpatov.
Mora bit sposoben brez vsakih težav vleči vsaj 2500 kg, v praksi raje 2800, brez da pod klancem vedno molim "upam da ne pride kdo nasproti".
Saj vem, iščem skoraj nemogočo varianto.
V ožjem izboru sem imel Terranota 2.7,
potem sem, razvajen od 16 let starega karavana, ugotovil, da 3točkovni pas zadaj v sredini ni samoumeven pri 10 let starih terencih.
Mora biti sposoben brez resnih poškodb prevozit lažjo varianto Karpatov.
Mora bit sposoben brez vsakih težav vleči vsaj 2500 kg, v praksi raje 2800, brez da pod klancem vedno molim "upam da ne pride kdo nasproti".
Saj vem, iščem skoraj nemogočo varianto.
V ožjem izboru sem imel Terranota 2.7,
potem sem, razvajen od 16 let starega karavana, ugotovil, da 3točkovni pas zadaj v sredini ni samoumeven pri 10 let starih terencih.
Niva 240D l. 93, OM616 motor, Kobra 215R15, ZF servo, rock crawler TC
2x Patrol Y61 2.8TD
Naprodaj veliko rabljenih delov za Lado in nekaj tudi za Patrola
2x Patrol Y61 2.8TD
Naprodaj veliko rabljenih delov za Lado in nekaj tudi za Patrola
tracar: TD5 je commonrail motor.
Drugače pa kolikor sem gledal slike, drži, zadaj ima na sredini tritočkovni pas. Mogoče bo kdaj pozneje komu prav prišlo.
tomop:
žal drži.
http://www.motor-talk.de/forum/starex-4 ... 36188.html
Drugače pa kolikor sem gledal slike, drži, zadaj ima na sredini tritočkovni pas. Mogoče bo kdaj pozneje komu prav prišlo.
tomop:
žal drži.
http://www.motor-talk.de/forum/starex-4 ... 36188.html
Niva 240D l. 93, OM616 motor, Kobra 215R15, ZF servo, rock crawler TC
2x Patrol Y61 2.8TD
Naprodaj veliko rabljenih delov za Lado in nekaj tudi za Patrola
2x Patrol Y61 2.8TD
Naprodaj veliko rabljenih delov za Lado in nekaj tudi za Patrola
In ovce gredo ena za drugo lepo v čredi na striženje.
Zaradi uporabe biodizla in podobnih goriv nočem direktnega vbrizga.
CR motorjev se bom pa izogibal, dokler se bo dalo, neglede na gorivo.
Zaradi uporabe biodizla in podobnih goriv nočem direktnega vbrizga.
CR motorjev se bom pa izogibal, dokler se bo dalo, neglede na gorivo.
Niva 240D l. 93, OM616 motor, Kobra 215R15, ZF servo, rock crawler TC
2x Patrol Y61 2.8TD
Naprodaj veliko rabljenih delov za Lado in nekaj tudi za Patrola
2x Patrol Y61 2.8TD
Naprodaj veliko rabljenih delov za Lado in nekaj tudi za Patrola
miran napisal/-a:Dimen napisal/-a:Ka pa manka pocen bencinarju na plin? ....
Nekako noče delati na olje iz friteze.
Miran
Pr prvem carinskem pregledu (npr. na AC postajališču ali meji) bo pristal z familijo na cest brez avta in s 500€ položnco v rok. In kalkulacija se bo hitr porušla. Tut vzdrževanje starga bencinarja je cenejše od starga dizla. Potem je tukaj še ekološki vidik, itd.
Do zdaj še nisem slišal, da je bil kter ćevapmobil kaznovan. Tudi mene so večkrat ustavili in postavljali le neumna vprašanja
Btw;, D2, TD5 motor je bolj pumpe-düse kot CR, aklih sta pa oba napomfri.
Jebiga, Gregor, ne moreš imeti i ovce i novce....žal, tako je.
Btw;, D2, TD5 motor je bolj pumpe-düse kot CR, aklih sta pa oba napomfri.
Jebiga, Gregor, ne moreš imeti i ovce i novce....žal, tako je.
And on the 8th day God created Land Rover
Ni bila legalnost vprašanje. Pa dobro, naj bo malo offtopica.
Legalnost ni problem, je že robinzon napisal, kako gre.
Sicer sem pa zdaj že kar neekaj časa ravno zaradi "prijateljev" bolj ali manj na biodizlu.
Plin odpade zaradi bojlerja v prtljažniku in pri porabi 18+ litrov tudi ni več silno ugoden.
Vsekakor bo dizel. Vzdrževanja se ne bojim, bosch pumpe niso baubau. Zato pa iščem motor ki ni znan po npr pokanju glav, kar pri motorjih s predkomoro ni tako enostavno.
Legalnost ni problem, je že robinzon napisal, kako gre.
Sicer sem pa zdaj že kar neekaj časa ravno zaradi "prijateljev" bolj ali manj na biodizlu.
Plin odpade zaradi bojlerja v prtljažniku in pri porabi 18+ litrov tudi ni več silno ugoden.
Vsekakor bo dizel. Vzdrževanja se ne bojim, bosch pumpe niso baubau. Zato pa iščem motor ki ni znan po npr pokanju glav, kar pri motorjih s predkomoro ni tako enostavno.
Niva 240D l. 93, OM616 motor, Kobra 215R15, ZF servo, rock crawler TC
2x Patrol Y61 2.8TD
Naprodaj veliko rabljenih delov za Lado in nekaj tudi za Patrola
2x Patrol Y61 2.8TD
Naprodaj veliko rabljenih delov za Lado in nekaj tudi za Patrola
Dimen napisal/-a:miran napisal/-a:Dimen napisal/-a:Ka pa manka pocen bencinarju na plin? ....
Nekako noče delati na olje iz friteze.
Miran
Pr prvem carinskem pregledu (npr. na AC postajališču ali meji) bo pristal z familijo na cest brez avta in s 500€ položnco v rok. In kalkulacija se bo hitr porušla. Tut vzdrževanje starga bencinarja je cenejše od starga dizla. Potem je tukaj še ekološki vidik, itd.
Sorry, Dimen, pa ti sploh poznaš - vsaj približno - hobije tistih naših rednih članov, o katerih so se že ne vem kolikokrat razpisali?
Zaenkrat smo še vedno na Zemlji!
Miran
dokler ne pridem nazaj še nisem šel
miran napisal/-a:Dimen napisal/-a:miran napisal/-a:Dimen napisal/-a:Ka pa manka pocen bencinarju na plin? ....
Nekako noče delati na olje iz friteze.
Miran
Pr prvem carinskem pregledu (npr. na AC postajališču ali meji) bo pristal z familijo na cest brez avta in s 500€ položnco v rok. In kalkulacija se bo hitr porušla. Tut vzdrževanje starga bencinarja je cenejše od starga dizla. Potem je tukaj še ekološki vidik, itd.
Sorry, Dimen, pa ti sploh poznaš - vsaj približno - hobije tistih naših rednih članov, o katerih so se že ne vem kolikokrat razpisali?
Zaenkrat smo še vedno na Zemlji!
Miran
Če nič drugega, zagotovo tvoja neumesna "osebna" vprašanja v javni debati. Obstajajo za to drugi vzvodi foruma Miran. Recimo zs in podobno.
Sej ne vem niti kaj pričakuješ, da odgovorim. Da priznam: "Da g. Miran, veleum, starosta, stari prdec foruma. Prav imaš, kot vedno. Se opravičujem, posipam s pepelom,...."
Ali naj uberem provokativni nivo, ki vedno poserje temo. Hmmm, res ne vem, k tema mi je zanimiva. Ko bi vsaj kaj konkretnega vprašal, zapisal na temo Gregatovega uvoda v temo. Tko pa hočeš odgovor, ki se niti približno ne tiče teme. Odgovor pa valda pričakuješ, ali pač??? Al si vse skup zapisu zato da potešiš neko notranjo napetost. Ne vem. Dej mal več napiš/pojasn. Pa valda na zs, ane??? K javno pranje ni način!
Moje mnenje je, da je tvoj zapis popolnoma neumesen z vidika dobrobita teme. Smrdi po konfliktu, ki ga ni al je pa v tvoji glavi. A ni namen foruma izmenjava informacij/izkušenj in sprejemanje drugačnega razmišljana članov foruma?
- Dr.Patrol
- Prispevkov: 1422
- Pridružen: Pe Jul 17, 2009 7:30 am
- Kraj: Lej jo, našo Baško Grapo!! :)
- Kontakt:
Kaj je otroci, a se šola še ni začela, da se še preganjate tukaj?? Če bi znal včasih kdo požret kako pripombo in bit tiho, ne bi blo nč narobe oz. svet bi bil lepši...
Kar se tiče teme...
Gregor, zakaj pa ne Nissan Patrol Y61 2.8td?
Starega terenca z tremi tritočkovnimi pasi zadaj sploh ne poznam, kar se tiče problem hlajenja oz. kar te je strah...z pravilnim vzdrževanjem je tudi 2.8 motor zanesljiv in ne bo počila glava kar v tri dni...le pri na kupu je treba bit pozoren, kar pa tako velja pri vseh avtih.
Avto je dovolj velik, zmogel bo vleko tudi prikolice, cenovno je precej ugoden tako in drugače.
Terenske lastnosti si pa tudi videl pri Milanu, čeprav je tisto še novejši model....
Skratka za male pare dober terenec, pa še veliko rabljenih delov se dobi okoli...če daš še pumpo od starega patrola(Y60) se rešiš vse elektronike in še na pomfi laufa bp.
Kar se tiče teme...
Gregor, zakaj pa ne Nissan Patrol Y61 2.8td?
Starega terenca z tremi tritočkovnimi pasi zadaj sploh ne poznam, kar se tiče problem hlajenja oz. kar te je strah...z pravilnim vzdrževanjem je tudi 2.8 motor zanesljiv in ne bo počila glava kar v tri dni...le pri na kupu je treba bit pozoren, kar pa tako velja pri vseh avtih.
Avto je dovolj velik, zmogel bo vleko tudi prikolice, cenovno je precej ugoden tako in drugače.
Terenske lastnosti si pa tudi videl pri Milanu, čeprav je tisto še novejši model....
Skratka za male pare dober terenec, pa še veliko rabljenih delov se dobi okoli...če daš še pumpo od starega patrola(Y60) se rešiš vse elektronike in še na pomfi laufa bp.
ex.Popaj. Preimenovan s strani upravnika na podlagi zaslug skupnosti in predlog skupnosti. ;)
www.Adventure-Overland.si
www.Adventure-Overland.si
Popaj napisal/-a:Kaj je otroci, a se šola še ni začela,
Jp, zgleda.
Ka pa če bi tritočkovni pas naknadno montiral?
Tole varjanto sm našu na brzino: http://ezonpro.com/e-z-on-1086-camharne ... ool-buses/
robinzon napisal/-a:Če ti je res toliko do varnosti in boš večinoma vozil po cesti, potem ... ... Subaru Forester, ...
Starejši foresterji so bencinarji, dizli so od 2008 naprej, vendar imajo še probleme, od 2010 naprej pa so brez problemov. Vendar je največ kar lahko vlečejo 1800kg in nimajo reduktorja.
gregor napisal/-a:...
Mora biti sposoben brez resnih poškodb prevozit lažjo varianto Karpatov.
...
Če so bile vse ceste in kolovozi takšni kot tisti na slikah iz karpatov 2014, je forester s serijskimi amortizerji in kovinsko zaščitno plato pod karterjem (namesto plastične) in dobrimi gumami, zagotovo sposoben odpeljat karpate tudi v taki varianti, kot ste jo imeli letos. Če ga pa še za kake par cm dvigneš, gre pa še v kaj hujšega brez problemov.
Pred EUR sem bil SIT!
Nebivedu, glede na to da sem na 7cm dvignjeni nivi letos veliko plužil s priklopom po tleh ter odlomil zadnji del auspufa, ne vem kako bi s foresterjem čez prišel v enem kosu. Konec debate, ne ustreza v večih točkah.
Po intenzivnem surfanju po mobile.de in gledanju slik mi pogojno odgovarja le toyota 95, nima 3točkovnega pasa zadaj na sredini, ima pa vsaj vzglavnik, terano, patrol, pajero ga nimata.
Toyote se pa tam kjer sem si jaz postavil mejo, šele začnejo.
Moram malo premislit in it kakega nissana še od znotraj v živo pogledat.
Za potovanja bo itak morala bit mreža za sedeži, ki lahko služi kot opora za vzglavnik.
Ja, Popaj, patrol 2.8, kaj pa vem, videl sem mnogo slabega napisanega o teh motorjih. Sicer pa še vedno lahko dam kasneje noter TD42.
Po intenzivnem surfanju po mobile.de in gledanju slik mi pogojno odgovarja le toyota 95, nima 3točkovnega pasa zadaj na sredini, ima pa vsaj vzglavnik, terano, patrol, pajero ga nimata.
Toyote se pa tam kjer sem si jaz postavil mejo, šele začnejo.
Moram malo premislit in it kakega nissana še od znotraj v živo pogledat.
Za potovanja bo itak morala bit mreža za sedeži, ki lahko služi kot opora za vzglavnik.
Ja, Popaj, patrol 2.8, kaj pa vem, videl sem mnogo slabega napisanega o teh motorjih. Sicer pa še vedno lahko dam kasneje noter TD42.
Niva 240D l. 93, OM616 motor, Kobra 215R15, ZF servo, rock crawler TC
2x Patrol Y61 2.8TD
Naprodaj veliko rabljenih delov za Lado in nekaj tudi za Patrola
2x Patrol Y61 2.8TD
Naprodaj veliko rabljenih delov za Lado in nekaj tudi za Patrola
Pri Toyoti LC95 (125 KM) je potrebno paziti in sicer pregovorno se pregrevajo, tudi moja ni bila izjema , ko je bila zunanja temperatura okoli 28 stopinj pa na gor, se je v klance vedno pregrevala, s prikolico kot tudi brez nje. Večinoma se je to dogajalo le na daljših klancih na avtocestah (Sv. Rok in podobno, cesta na Ljubelj...).Nikoli pa ni zakuhala, ko je bilo klanca konec, se je vse umirilo, kazalec za temperaturo je šel na normalni nivo.
Sem se z parimi pogovarjal, so imeli enake probleme, nekaterim so celo popokale glave.
To sem omenil zato, ker sem zgoraj prebral, da naj bi avto vlekel prikolice težke 2500-2800 kg. Toyota pomoje ni za to ( vsaj 125 konjska), je verjetno prešvoh.
Sedaj imam LC 120, nobenih problemov s temperaturo, kazalec stoji kot pribit, pa še prikolico vleče kot konj.
lp,
Jure
Sem se z parimi pogovarjal, so imeli enake probleme, nekaterim so celo popokale glave.
To sem omenil zato, ker sem zgoraj prebral, da naj bi avto vlekel prikolice težke 2500-2800 kg. Toyota pomoje ni za to ( vsaj 125 konjska), je verjetno prešvoh.
Sedaj imam LC 120, nobenih problemov s temperaturo, kazalec stoji kot pribit, pa še prikolico vleče kot konj.
lp,
Jure
Vrni se na “Avtomobili in oprema”
Kdo je na strani
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 45 gostov