Terenec z motorjem stare šole za 5 oseb?
Čestitam vsem trem.
Zakaj pa ravno Y61? Pa še od toče potolčen?
Tale mi je padel v oči. http://ww3.autoscout24.es/classified/23 ... asrc=st|as Sicer je Y60 ampak v Španiji ne poznajo soli ter kamenčkov na cesti. Baje da je nov motor z 36k kilometri. Prometno imam pa jaz viška. Če imaš voljo.....
Zakaj pa ravno Y61? Pa še od toče potolčen?
Tale mi je padel v oči. http://ww3.autoscout24.es/classified/23 ... asrc=st|as Sicer je Y60 ampak v Španiji ne poznajo soli ter kamenčkov na cesti. Baje da je nov motor z 36k kilometri. Prometno imam pa jaz viška. Če imaš voljo.....
- Dr.Patrol
- Prispevkov: 1422
- Pridružen: Pe Jul 17, 2009 7:30 am
- Kraj: Lej jo, našo Baško Grapo!! :)
- Kontakt:
Bravo dec!! Čestitke mamici, tebi, novemu članu in seveda tudi ostalim tvojim mlajšim članom za bratca! ...res boš rabil avtobus!!
ex.Popaj. Preimenovan s strani upravnika na podlagi zaslug skupnosti in predlog skupnosti. ;)
www.Adventure-Overland.si
www.Adventure-Overland.si
- Dr.Patrol
- Prispevkov: 1422
- Pridružen: Pe Jul 17, 2009 7:30 am
- Kraj: Lej jo, našo Baško Grapo!! :)
- Kontakt:
Moje mišljenje glede Y60 in Y61
Podajam na podlagi lastnih izkušenj, saj so doma trije( Y60swb, Y60lwb, Y61swb...preživel sem 14dni in še kak dan tudi v Y61lwb)
Y60
+ lepši kot Y61, vendar le v primeru predelave in z (pre)velikimi gumami
+ lažje je priti do nadomestnih delov in nekatrei so cenejši, kot za Y61
+ manj elektronike (vsaj vitalne)
- (pre)ozka kabina
- slabše izolirana potniška kabina
Y61
+ veliko več prostora in udobja v kabini. Pri Y60 skoraj da ni prostora za roke na strani vrat
+ močnejši prednji diferencijal in boljše zavore(med drugim tudi ABS)
+ večja izbira in z tem večja možnost, da dobiš čim manj rjastega
+ opcija usnje - lažje čiščenje (drugače stvar okusa, nekateri ne marajo usnja)
- problemi z pumpo(2.8td)
- preveč (odvečne) plastike zunaj
Tako na grobo, bi rekel, da če želiš malo več luksuza, varnosti in prostornosti, potem Y61 all the way... Če si nostalgik in maš rad kvadrate (kot jaz), na ostalo pa se malo ne "poserješ"...potem pa definitivno must have Y60
Podajam na podlagi lastnih izkušenj, saj so doma trije( Y60swb, Y60lwb, Y61swb...preživel sem 14dni in še kak dan tudi v Y61lwb)
Y60
+ lepši kot Y61, vendar le v primeru predelave in z (pre)velikimi gumami
+ lažje je priti do nadomestnih delov in nekatrei so cenejši, kot za Y61
+ manj elektronike (vsaj vitalne)
- (pre)ozka kabina
- slabše izolirana potniška kabina
Y61
+ veliko več prostora in udobja v kabini. Pri Y60 skoraj da ni prostora za roke na strani vrat
+ močnejši prednji diferencijal in boljše zavore(med drugim tudi ABS)
+ večja izbira in z tem večja možnost, da dobiš čim manj rjastega
+ opcija usnje - lažje čiščenje (drugače stvar okusa, nekateri ne marajo usnja)
- problemi z pumpo(2.8td)
- preveč (odvečne) plastike zunaj
Tako na grobo, bi rekel, da če želiš malo več luksuza, varnosti in prostornosti, potem Y61 all the way... Če si nostalgik in maš rad kvadrate (kot jaz), na ostalo pa se malo ne "poserješ"...potem pa definitivno must have Y60
ex.Popaj. Preimenovan s strani upravnika na podlagi zaslug skupnosti in predlog skupnosti. ;)
www.Adventure-Overland.si
www.Adventure-Overland.si
Popaj, pa ti mi odgovarjaš na vprašanje, še preden vprašam.
Ja, udobje mi ni čist nepomembno. Zato mi pa ni najbolj všeč 60ka.
Potem je verjetno tudi streha na vrhu širša na y61?
Imam neke ideje ....
Motor se bo že uredil tako, da bo laufal brez elektronike, tako ali drugače, saj je dosti znanja že pri drugih forumaših.
S plastiko se bom ukvarjal potem, ko bo začela odpadat.
Ja, udobje mi ni čist nepomembno. Zato mi pa ni najbolj všeč 60ka.
Potem je verjetno tudi streha na vrhu širša na y61?
Imam neke ideje ....
- problemi z pumpo(2.8td)
- preveč (odvečne) plastike zunaj
Motor se bo že uredil tako, da bo laufal brez elektronike, tako ali drugače, saj je dosti znanja že pri drugih forumaših.
S plastiko se bom ukvarjal potem, ko bo začela odpadat.
Niva 240D l. 93, OM616 motor, Kobra 215R15, ZF servo, rock crawler TC
2x Patrol Y61 2.8TD
Naprodaj veliko rabljenih delov za Lado in nekaj tudi za Patrola
2x Patrol Y61 2.8TD
Naprodaj veliko rabljenih delov za Lado in nekaj tudi za Patrola
- Dr.Patrol
- Prispevkov: 1422
- Pridružen: Pe Jul 17, 2009 7:30 am
- Kraj: Lej jo, našo Baško Grapo!! :)
- Kontakt:
gregor napisal/-a:Popaj, pa ti mi odgovarjaš na vprašanje, še preden vprašam.
Ja, udobje mi ni čist nepomembno. Zato mi pa ni najbolj všeč 60ka.
Potem je verjetno tudi streha na vrhu širša na y61?
Imam neke ideje ....- problemi z pumpo(2.8td)
- preveč (odvečne) plastike zunaj
Motor se bo že uredil tako, da bo laufal brez elektronike, tako ali drugače, saj je dosti znanja že pri drugih forumaših.
S plastiko se bom ukvarjal potem, ko bo začela odpadat.
Oprosti, Gregor...imam bolj malo časa... sem pa malo izmeril in primerjal oba modela...Y60 in Y61
Kar se tiče strehe, tvoje predvidenje ne bo držalo...61-tka je že malo bolj zaobljene oblike, kar so je prikrajšalo na strehi in pridobilo na širine kabine...zato predelavo strehe v bivalni prostor odsvetujem
Streha na 60-tki je za 6 cm širša kot na 61-tki(merjeno na kanalih za pritrditev strešnih nosilcev - Y60 - 136cm; Y61 - 130cm), v kabini pa je v višini prs 61-tka širša za 6 cm (Y60 - 144cm; Y61 - 150cm).
Rrazlika je tudi v velikost volana (Y60 - 40cm; Y61 - 38cm), kar dodatno pripomore k prostoru za roke-komolce. Pri Y60 je od vrat do volana 12cm, pri Y61 pa 16cm.
ex.Popaj. Preimenovan s strani upravnika na podlagi zaslug skupnosti in predlog skupnosti. ;)
www.Adventure-Overland.si
www.Adventure-Overland.si
Vrni se na “Avtomobili in oprema”
Kdo je na strani
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 71 gostov