obnova altenatorja

Debata o avtih za offroad, opremi, predelavah, ...
Uporabniški avatar
Dimen
Prispevkov: 1136
Pridružen: Sr Mar 23, 2005 10:12 am

obnova altenatorja

OdgovorNapisal/-a Dimen » Sr Avg 27, 2014 8:19 pm

Na akumulator servisu so mi postavil diagnozo da alternator slabo polni. 13.4V namesto minimalno 13.8V. Kateri dele bi bilo treba menjati: regler, ščetke, ...?

Uporabniški avatar
Nebivedu
Prispevkov: 4342
Pridružen: Po Dec 15, 2003 9:21 am

OdgovorNapisal/-a Nebivedu » Sr Avg 27, 2014 9:22 pm

Odnesi ga majstru zadaj za bokačota (mimo picerije bokačo gre ulica in čisto na koncu, ko se že začneš dol spuščat je avtoelektrika) in ti bo majst za male pare popravil alternator tako kot je treba.
Pred EUR sem bil SIT!

bular
Prispevkov: 760
Pridružen: To Okt 26, 2010 1:26 pm
Kraj: bula

OdgovorNapisal/-a bular » Sr Avg 27, 2014 10:00 pm

Kaj pa je narobe-zmanjkuje štroma, ne užiga?
Če ti polni pod obremenitvijo( luči, ventilator) 13,4V ni prav nič z njim narobe!!
Optimalno polnenje je 13,5 do 14V.. kar regulira regulator( ponavadi je skupaj z ščetkami)
nissan tractor 3.3sdt

Uporabniški avatar
Dimen
Prispevkov: 1136
Pridružen: Sr Mar 23, 2005 10:12 am

OdgovorNapisal/-a Dimen » Če Avg 28, 2014 9:46 am

Poznam Janeza Igor, hvala da si me spomnu.
Skratka, avto (Ople Monterey 3.5 bencin) slabo vžiga zjutri. Čez noč sem polnil akumulator in danes je vžal v prvo. Vzrok smo očitno našl, zanima pa me zakaj slabo polni. Katera komponenta v alternatorju bi lahko bila problem??

Bular:
13.4V polni ko je na 3000 obratih s prižganimi lučmi (jih niti ne morem izklopit). Če vklopim vse porabnike polni pod 13V. Verjetno premalo. Lučka za alternator se ne prižiga!

Uporabniški avatar
miran
Prispevkov: 4375
Pridružen: To Okt 05, 2004 11:48 pm
Kraj: GOCAN
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a miran » Če Avg 28, 2014 9:02 pm

Sploh ni nujno, da je karkoli narobe z alternatorjem. Mogoče je le akumulator proti koncu svoje življenske dobe (običajno okoli 5 let).
Koliko časa po polnjenju s polnilcem ti pa avto normalno vžiga?
So pa na aku kliniki res poštenjaki, da ti niso najprej uturili novega akumulatorja.
Obstaja pa najcenejša varianta (za tiste, ki imajo vsaj malo pojma o elektroniki): z ustreznim elementom (upor, dioda, ... pojma nimam) v žički, ki v regler sporoča stanje napetosti, znižaš informacijo za kakšne 0,5 V in regler bo bolj polnil. Ima pa ta sistem napako: pri res dooolgih vožnjah se lahko pojavi prenapolnjenje akumulatorja, kar ni ravno dobro.
Miran
dokler ne pridem nazaj še nisem šel

Uporabniški avatar
Dr.Patrol
Prispevkov: 1422
Pridružen: Pe Jul 17, 2009 7:30 am
Kraj: Lej jo, našo Baško Grapo!! :)
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a Dr.Patrol » Če Avg 28, 2014 11:13 pm

To da ti avto zjutraj ne vžge, bi lahko bilo krivo tudi, da ti nekje en porabnik kuri štrom, tudi ko je avto v mirovanju čez noč. Izmeri napetost aku. zvečer in zjutraj, če je umes padla, ali nekaj kuri štrom, ali je aku slab...
Čeprav neglede na število porabnikov, bi alternator vseeno moral polniti več kot 13V, kar najbrž potjuje sum slabega alternatorja.
ex.Popaj. Preimenovan s strani upravnika na podlagi zaslug skupnosti in predlog skupnosti. ;)


www.Adventure-Overland.si

Uporabniški avatar
Dardaj
Prispevkov: 505
Pridružen: Pe Jan 17, 2014 6:03 pm
Kraj: Visoko
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a Dardaj » Če Avg 28, 2014 11:48 pm

Tako za info o cenah:
Meni je za obnovo alternatorja na VW Passatu računal Zalaznik 180 €. Potem sem dal zamenjati še jermenico (ne vem, zakaj je niso takrat že menjali??), kar me je stalo še 80 € in piči dalje!

robinzon
Prispevkov: 1323
Pridružen: Ne Jun 07, 2009 4:05 pm
Kraj: Bloke

OdgovorNapisal/-a robinzon » Pe Avg 29, 2014 5:41 am

Jaz sem imel podoben primer ko sem kupil avto. Sicer nisem meril koliko alternator polni. Slabo je vžigal, če sem akumulator napolnil je bilo bolje. In sem šel kupit nov akumulator pa je bilo samo dva dni ok. Potem je spet začel težko vžigat. Kriv bi bil niti akumulator niti alternator ampak kr lepo štarter ki je bil v zadnjih vzdihljajih in je potreboval močan tok da je sploh obrnil.

Uporabniški avatar
Zoran67
Prispevkov: 1003
Pridružen: So Mar 01, 2008 10:35 am
Kraj: Tolminske višave

OdgovorNapisal/-a Zoran67 » Pe Avg 29, 2014 6:45 am

Ko kupujemo akumulator po navadi gledamo samo na Ah kar pa je zmotno. Potrebno je kupovati po zagonskem toku kateri je predviden v tehničnih podatkih za vsako vozilo posebej. Tako pridobimo na večji življenski dobi akumulatorja in lažjem vžigu. Precej ponujenih akumulatorjev na tržišču ima manjši zagonski tok kot ga potrebuje vozilo, zato so tudi cenejši pri nakupu.
prihodnost pripada tistim, ki verjamejo v lepoto svojih sanj

zsoru
Prispevkov: 66
Pridružen: Sr Mar 11, 2009 7:14 am
Kraj: Laško - okolica

OdgovorNapisal/-a zsoru » Pe Avg 29, 2014 9:32 am

Zoran67 napisal/-a:Ko kupujemo akumulator po navadi gledamo samo na Ah kar pa je zmotno. Potrebno je kupovati po zagonskem toku kateri je predviden v tehničnih podatkih za vsako vozilo posebej. Tako pridobimo na večji življenski dobi akumulatorja in lažjem vžigu. Precej ponujenih akumulatorjev na tržišču ima manjši zagonski tok kot ga potrebuje vozilo, zato so tudi cenejši pri nakupu.


Točno tako kot si napisal. Ah se gleda, A-mperi zagonskega toka pa ne in ti so odločilni pri vžiganju avta.
Slika

Uporabniški avatar
Dardaj
Prispevkov: 505
Pridružen: Pe Jan 17, 2014 6:03 pm
Kraj: Visoko
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a Dardaj » Pe Avg 29, 2014 9:57 am

P.S.
Za nov starter za Isuzu Bighorn/Trooper, kar je enako kot Opel Monterey, sem plačal skupaj z poštnino iz Nemčije cca. 140 €. resda je moj 3.1 Td, ampak pomoje ne vem kakšna razlika v ceni ne more biti.

Uporabniški avatar
Dimen
Prispevkov: 1136
Pridružen: Sr Mar 23, 2005 10:12 am

OdgovorNapisal/-a Dimen » Pe Avg 29, 2014 10:30 am

Hvala za mnenja. Včeraj sem bil pri Kogovšku in je polnil 14V kar pa bojda ni reprezentativno, ker sem imel akumulator celo noč na polnilcu. Izključil je tudi možnost, da imam porabnika v avtu, ki kuri štrom. Predlagal je, da vozim nekaj dni in se ponovno oglasim, ko bo začel hecat jutranji zagon motorja.

Akumulator je tudi testiral z neko veliko elektronsko škatlo in je zdrav.


Vrni se na “Avtomobili in oprema”

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 36 gostov