predelava samuraja z listnatih na vijačne vzmeti
predelava samuraja z listnatih na vijačne vzmeti
lep pozdrav,
imam suzuki samuraja ki ga prirejam za offroad (neregistriran)
zanima me če ima kdo izkušnje glede predelave suzuki samuraja iz listnatih vzmeti na vijačne.
ali bi bilo lažje zamenjat diferencijale kot predelavat,...
hvala ze vnaprej za info.
imam suzuki samuraja ki ga prirejam za offroad (neregistriran)
zanima me če ima kdo izkušnje glede predelave suzuki samuraja iz listnatih vzmeti na vijačne.
ali bi bilo lažje zamenjat diferencijale kot predelavat,...
hvala ze vnaprej za info.
Najlažje in najceneje je predelat. Zaradi majhnosti samuraja je z drugim več dela. Tudi od SJ80 ali Jimnya je treba predelat, ker tovarniško ni narejeno za neki hud offroad ampak je bolj delano za cesto. Pa je treba ravno tako potem predelovat, pa še drago je in težko dobit.
Kakšen offroad? Zadaj za vasjo, tekme, hard, soft, speedy gonzales..........? Za različne stvari je različna predelava, vse je pa odvisno koliko je šušk..........če ni šušk pol se kakšne hudobije ne da delat......več šušk boljši rezultat, odvisno pa tudi od tega koliko, kdo zna sam svoj mojster stvari izdelat. Če vse kupuješ, bankrotiraš, še predno se pelješ in pogruntaš kaj vse so ti poturili in kako so te nategnili. Ko pa ti potem še baba zateži in začne očitat, da bi za ta denar, ki si ga zagonil lahko kupil dobrega terenca BMW X5 ali mercedes Ml..........si pa še pečen poleg bankrota
Kakšen offroad? Zadaj za vasjo, tekme, hard, soft, speedy gonzales..........? Za različne stvari je različna predelava, vse je pa odvisno koliko je šušk..........če ni šušk pol se kakšne hudobije ne da delat......več šušk boljši rezultat, odvisno pa tudi od tega koliko, kdo zna sam svoj mojster stvari izdelat. Če vse kupuješ, bankrotiraš, še predno se pelješ in pogruntaš kaj vse so ti poturili in kako so te nategnili. Ko pa ti potem še baba zateži in začne očitat, da bi za ta denar, ki si ga zagonil lahko kupil dobrega terenca BMW X5 ali mercedes Ml..........si pa še pečen poleg bankrota
Razumem.
Do zdej sem vse naredil sam na njemu tako da nekaj se že razumem. Tudi te predelave bi se sam lotu. Rabim pa samo informacije, če je kdo to že delau pa če se splača obdržati original diferencijale ali zamenjat pa montirat recimo od kakega terenca, kateri ima original vijačne vzmeti, da si s tem prišparam predelave na diferencijalu.
V bodoče mislim montirat kaki močnejši motor notri tako da ne bodo original diferencijali prešvoh.
Avto pa predelujem za offroad tekme (soft in hitrostne)
Do zdej sem vse naredil sam na njemu tako da nekaj se že razumem. Tudi te predelave bi se sam lotu. Rabim pa samo informacije, če je kdo to že delau pa če se splača obdržati original diferencijale ali zamenjat pa montirat recimo od kakega terenca, kateri ima original vijačne vzmeti, da si s tem prišparam predelave na diferencijalu.
V bodoče mislim montirat kaki močnejši motor notri tako da ne bodo original diferencijali prešvoh.
Avto pa predelujem za offroad tekme (soft in hitrostne)
Diferencial predelat bo boljša izbira, tako lahko sam nastaviš vse kako bo glede kota kardana, ležišče vzmeti, itn..Malo preglej za 4-link, 3 link..če misliš dat gor enojne roke je ves tvoj trud zaman-za hitrostne že, za hard imajo pa premalo flexa, so še boljše listnate vzmeti..poguglaj malo, saj je z samurajem že prava enciklopedija predelav
nissan tractor 3.3sdt
Če globina žepa dopušča se vedno vzame coilover. Airshocks so samo poceni alternativa za coilover in namenjeni za rockcravling, hard in podobno. Ob hitrejši vožnji po cesti in grbinah je pa boljše če na baleštrah ostaneš, kot da airshockse gor daješ. Poleg tega..........kam jih boš pa stisnil? Airshockse ne moreš postavljat kakor hočeš in morajo biti čim bolj pokonci, pa še nastavljanje je zahtevno.
Sicer pa za brzinc in soft ne rabiš ne enega ne drugega, le stalo te bo več, kot vse ostalo na avtu. Pol boš pa razočaran k bo kakšen z navadnim kinderjajcem mem letel k sneta skira.
Sicer pa za brzinc in soft ne rabiš ne enega ne drugega, le stalo te bo več, kot vse ostalo na avtu. Pol boš pa razočaran k bo kakšen z navadnim kinderjajcem mem letel k sneta skira.
- jeep corporation
- Prispevkov: 1310
- Pridružen: Sr Nov 02, 2005 8:19 pm
- Kraj: Skopo
- Kontakt:
bular napisal/-a:btw: enojne roke imajo original novejši samuraj in jimny (škoda dajat coilover na enojno roko
Zakaj je škoda? Kaj boš dal gor je pogojeno s tem za kaj je namenjen avto in z globino žepa. Mimogrede, če mal posplošim in zamižim na eno oko, ima zadnji model samuraja spredaj coilover že serijsko, jimny pa ne.
Napačna je tudi trditev, da se s takim sistemom ne da doseči velikeka hoda. Poglej defenderja s scorpion podvozjem.........folk začne vpit da je odtrgalo premo, ko to vidi. Pri samuraju ali jimnyu pač ni mogoče doseči ne vem kaj iz preprostega razloga, ker ima avto komaj nekaj čez 3 metre dožine in roke malo daljše od bobi plačke.......in s tem pač ne moreš imeti neke rotacije ne da vi se to sfrenkljalo s kardani, difom in panhardi. S tako kratkimi rokami ne bi šlo niti z bilokaterim drugim sistemom. Vitara ima zadaj narejeno pravilno (po "tvoje") 3 link pa ravno tako ne gre brez predelave.............ker pač serijko ni ne predvideno ne namenjeno nekemu hudemu hodu in se stvari med seboj stepejo čim pridejo iz območja tovarniško predvidene geometrije podvozja.
Tvist ni pogojen samo s sistemom vpetja ampak tudi z velikostjo avtomobila, dolžino rok in zmožnostjo bočne rotacije rok. Problem pri tem sistemu je le panhard rod, ima pa zato to prednost, da je veliko bolj stabilen pri višjih hitrosti. Ni pa nič lažjega kot ta sistem predelat, pač vržeš panhard dol, narediš še zgornjo roko in je to to.
Problem uporabe nihajnih rok z drugih terencev pri samuraju je pa ta, da tudi če dolžina odgovarja, ostane problem z preveliko težo kar nanese en kup nevzmetene mase poleg tega so sami selen bloki premočni za samurajevo težo in je treba spet ekperimente delat, kar ni poceni. Če pa vzamemo roke s samuraja ali jimnya je pa spet vprašljiva smiselnost predelave saj so roke prekratke pa še ceneje je takoj kupit takega samuraja kot predelovat serijskega na baleštrah.
Največja napaka je pa če vzamemo roke s serijskega avta in to tlačimo na dvignjeno vozilo.
Če se že resno dela potem je to to:
http://shop.challenger4x4.com/qt-ultral ... -150-p.asp
Nizka teža in možnost izbire načrtovani višini primernega kota. Še vedno pa ostane izbira primerne trdote selen blokov. Selen blok z defenderja ne bo delal pravilno na samuraju.
Sicer je pa tako. Če bi danes delal samuraja za to:
andrej555 napisal/-a:Avto pa predelujem za offroad tekme (soft in hitrostne)
Bi vrgel toge preme dol. Ter seveda takoj od poznavalcev dobil po nosu, da je to pač neprimerno, ker nima dovolj fleksa čeprav jih zadnje čase Polarisi premagujejo k pri norcih. Smo pač žal se vedno mal za časom glede tega. Mora imet enormen fleks, pa čeprav je zadnji na tekmi. Avta ki bi bil najboljši v vsem, najhitrejši na avtocesti in najboljši v rockcrawlingu, pač ni. Zato je, še preden se lotimo predelave, treba vedet, kaj bi sploh radi s tem počeli. In se tega tudi držat, če ne, nastane skrpucalo slabše od stock avta, na katerem za povrh še skos neki crkava.
Summasumarum se je do sedaj vedno pokazalo da na koncu sezone zmagajo zmerno predelani terenci, ki imajo obenem še najširši spekter uporabnosti. Exstremom ostaja hud izgled in sem pa tja kakšno piko ubodejo, če je proga dost kratka, da ne crkne kaj.
Ok, res mislim preveč na hard in ne na hitrostne
Mora pa sam vedet za kaj bo najbolj uporabljal vozilo..več ko je predelav in bolj kot so zakomplicirane le te, več problemu je..
Za kar se rabi je za dat gor nove prave listnate vzmeti in amortizerje pa stvar špila
Polaris je pa spet zgodba zase, vendar tudi polaris nima ravno kratkih rok, le da ima prečne
Mora pa sam vedet za kaj bo najbolj uporabljal vozilo..več ko je predelav in bolj kot so zakomplicirane le te, več problemu je..
Za kar se rabi je za dat gor nove prave listnate vzmeti in amortizerje pa stvar špila
Polaris je pa spet zgodba zase, vendar tudi polaris nima ravno kratkih rok, le da ima prečne
nissan tractor 3.3sdt
Hvala za pojasnilo ALIEN pa BULAR. Kot sem že prej napisal avto predelujem za soft pa hitrostne in predvsem zarad nepotrebnega skakanja na vsaki luknjici ker avto res strese ko svinja.
Res da coilover je draga zadeva ampak deluje kot je treba. Vsaj po mojih presodkih.
Zanima me pa še za navadne vijačne vzmeti:
-pašejo od kakega drugege terenca (da so dovolj mehke in da delujejo pri teži samuraja ter da so dovolj dolge)
Avto ne mislim nepotrebno dvigovat, ker si z dvigovanjem samo poslabšam lastnosti.
Res da coilover je draga zadeva ampak deluje kot je treba. Vsaj po mojih presodkih.
Zanima me pa še za navadne vijačne vzmeti:
-pašejo od kakega drugege terenca (da so dovolj mehke in da delujejo pri teži samuraja ter da so dovolj dolge)
Avto ne mislim nepotrebno dvigovat, ker si z dvigovanjem samo poslabšam lastnosti.
Če dobiš od vijačnega samuraja bodo dobre
Drugače se to lahko tudi izračuna, vendar nimam ravno izkušenj z tem..tudi od osebnih avtov se jih daje, le prave moraš dobit..
Recimo za mojega patrola sem dal spredaj od cherokee, vendar se čuti da so malo švoh, pa čeprav nimam spredaj ne vitle, ne karoserije- tako bi moral dobiti ojačane, ti pa ravno nasprotno..
Drugače se to lahko tudi izračuna, vendar nimam ravno izkušenj z tem..tudi od osebnih avtov se jih daje, le prave moraš dobit..
Recimo za mojega patrola sem dal spredaj od cherokee, vendar se čuti da so malo švoh, pa čeprav nimam spredaj ne vitle, ne karoserije- tako bi moral dobiti ojačane, ti pa ravno nasprotno..
nissan tractor 3.3sdt
...boljše kot dobre šušte in slabe amortizerje je zmontirat slabe šušte in dobre amortizerje...vendar zares dobri amortizerji koštajo 1000€+(vsak!!), in tudi v Sloveniji obstaja zelo, zelo malo takih mojstrov, ki so ti jih sposobni tako naštelat da iz njih dejansko izvlečeš vse ali vsaj večino evrov...mislim da je Alien svojega kar se šušt tiče zelo dobro, enostavno in ugodno naštimal...pejd na obisk, pa ne pozabi six pack-a, pa boš izvedel vse in še več )
gregor16 napisal/-a:bular jst mislim dat na pajerota od cherokita vijačne gor pa predno togo preo
bodo dost trdi za pajerota 2.5td?
Mislim da bodo original čiro tudi za pajerota prešvoh, sploh če misliš dajat kak bullbar,vitlo..za počasno vožnjo ni problemov, za hitrosti pa pozabi, ti bo preveč nabijalo..
nissan tractor 3.3sdt
Tovarniške od SJ80 so za en qurc. Še za kuli niso dobre. Poleg tega so tudi pretrde in se zaradi tega lomijo, za povrh jih je pa še teško dobit kot je andrej že sam ugotovil. Povsem neprimerne za predelavo česarkoli.
Če misliš na Traimaster potem ne bo šlo. Pretrdo še za Jimny kaj šele za samurai, ki je lažji od jimnya. Probal na SJ80 cabrio in je skoraj kot na baleštrah.
Pri vsej tej predelavi je ravno to največji problem.........prave vzmeti in amortizerji. Ni neki problem narediti, problem je narediti dobro. Od vseh takih predelav je komaj 10% na koncu res dobrih in vrednih časa, truda in denarja.
Zato so pa coilover vredni svojega denarja, ker se dajo nastavljat. Pa še vedno je treba izbrati prave. Če v štartu izberemo napačne ne pomagajo nobene nastavitve.
andrej555 napisal/-a:Zanima me kako se bi avto obnašal, če bi gor montiral vzmeti od jimnyja +5cm. A je kdo že to probal?
Če misliš na Traimaster potem ne bo šlo. Pretrdo še za Jimny kaj šele za samurai, ki je lažji od jimnya. Probal na SJ80 cabrio in je skoraj kot na baleštrah.
Pri vsej tej predelavi je ravno to največji problem.........prave vzmeti in amortizerji. Ni neki problem narediti, problem je narediti dobro. Od vseh takih predelav je komaj 10% na koncu res dobrih in vrednih časa, truda in denarja.
Zato so pa coilover vredni svojega denarja, ker se dajo nastavljat. Pa še vedno je treba izbrati prave. Če v štartu izberemo napačne ne pomagajo nobene nastavitve.
Vrni se na “Avtomobili in oprema”
Kdo je na strani
Po forumu brska: Betoner in 72 gostov