Pozdrav, zanima me če ima kdo izkušnje z vw transporterjem 4x4: vozne lastnosti, ter kakšne so možnosti za dvig par cm + terenske gume?
lp
esed
vw transporter 4x4
Ali si mislil kaj takega?
http://www.4wheelfun.de/news/terra-camper-vw-t5-4motion-tecamp-ein-bus-fuer-alle-faelle-8201072.html
Kolikor denarja, tolik glasbe
Prodajajo ploščice, ki jih vtakneš pod amortizerje in "nevidno" dvigneš vozilo za nekaj cm. Lahko pa se vržeš v drago predelavo.
Kar se tiče VW 4 motion pogona, sta na tržišču 2 vrsti; klasičnega, na haldex sklopko, ima vsak 4 motion novejše generacije http://youtu.be/ZSkwYwgd3ZI. Vprašanje je, kdaj se vklopi, proste volje pri tem nimaš
Obstaja pa še 4M, ki so ga vgrajevali v VW Passat 3B generacije z vzdolžnim motorjem in pa v novega Amaroka, ki ima stalen 4 kolesni pogon. Ta ima torsenov (limited slip differential - enak sistem pogona ima tudi Subaru Impreza WRX) diferencial, kar pomeni, da če ti se eno kolo zavrti v prazno, se moč prenese na ostale tri (enostavno povedano) - najbolj enostavna razlaga na internetu http://youtu.be/osKLMzYxyyw
Zadevo imam v 3B Passatu tudi sam (da se pohvalim) in zadeva deluje ubijalsko dobro, sploh v kombinaciji z avtomatsko zaporo zadnjega diferenciala Preizkušeno v globokem snegu, blatnih poligonih, ledeni cesti, makadamu, ipd. ........ je pa res, da je zadeva lačna nafte in tu 1.9 ni ravno šparovček
Kakšen pogon ima VW transporter ne vem, moraš fizično vprašati, pričakovano na verjetno prečno postavljen motor ima haldex sklopko. Kar pa tudi ni tako slabo, sploh če gledaš stare syncro -te, kako lezeko v breg
Sicer, po besedah mehanika, kombi ni poceni za vzdrževanje.
Je pa ob rednem vzdrževanju hvaležno vozilo!
In mislim, da tudi novi 4M je čisto zadovoljiva zadeva za večino podvigov
LP!
http://www.4wheelfun.de/news/terra-camper-vw-t5-4motion-tecamp-ein-bus-fuer-alle-faelle-8201072.html
Kolikor denarja, tolik glasbe
Prodajajo ploščice, ki jih vtakneš pod amortizerje in "nevidno" dvigneš vozilo za nekaj cm. Lahko pa se vržeš v drago predelavo.
Kar se tiče VW 4 motion pogona, sta na tržišču 2 vrsti; klasičnega, na haldex sklopko, ima vsak 4 motion novejše generacije http://youtu.be/ZSkwYwgd3ZI. Vprašanje je, kdaj se vklopi, proste volje pri tem nimaš
Obstaja pa še 4M, ki so ga vgrajevali v VW Passat 3B generacije z vzdolžnim motorjem in pa v novega Amaroka, ki ima stalen 4 kolesni pogon. Ta ima torsenov (limited slip differential - enak sistem pogona ima tudi Subaru Impreza WRX) diferencial, kar pomeni, da če ti se eno kolo zavrti v prazno, se moč prenese na ostale tri (enostavno povedano) - najbolj enostavna razlaga na internetu http://youtu.be/osKLMzYxyyw
Zadevo imam v 3B Passatu tudi sam (da se pohvalim) in zadeva deluje ubijalsko dobro, sploh v kombinaciji z avtomatsko zaporo zadnjega diferenciala Preizkušeno v globokem snegu, blatnih poligonih, ledeni cesti, makadamu, ipd. ........ je pa res, da je zadeva lačna nafte in tu 1.9 ni ravno šparovček
Kakšen pogon ima VW transporter ne vem, moraš fizično vprašati, pričakovano na verjetno prečno postavljen motor ima haldex sklopko. Kar pa tudi ni tako slabo, sploh če gledaš stare syncro -te, kako lezeko v breg
Sicer, po besedah mehanika, kombi ni poceni za vzdrževanje.
Je pa ob rednem vzdrževanju hvaležno vozilo!
In mislim, da tudi novi 4M je čisto zadovoljiva zadeva za večino podvigov
LP!
Pozdravljen!
Še nekaj o VW.
Sicer se ti splača delati redne servise (menjava olja, jermenov, ipd. - po servisni knjigi) na pooblaščenem servisu, ker imaš VW garancijo, kar pomeni, da te pridejo, v kolikor obstaneš na cesti nekje v Evropi, pošlepat do najbljižjega servisa + mislim, da imaš na voljo tudi nadomestno vozilo, ipd. To pride prav predvsem pri vozilih starejšega datuma rojstva, ko zavarovalnice nočejo več dati asistence.
Jaz se tega posložujem. Ostale servise pa delam glede na ponudbo.
Kar je tudi vredu, je to, da imaš na voljo relativno veliko rezervnih delov, kar pomeni, da skoraj zagotovo najdeš na ebay -u, raznih avtoodpadih, ipd. kakšen del, ki bi sicer nov stal €€€€€. Npr. tako sem prišel do dizel pumpe, vetrobranskega stekla, ipd.
Je pa seveda za pričakovati, večje kot je vozilo, več stane servis
Še nekaj o VW.
Sicer se ti splača delati redne servise (menjava olja, jermenov, ipd. - po servisni knjigi) na pooblaščenem servisu, ker imaš VW garancijo, kar pomeni, da te pridejo, v kolikor obstaneš na cesti nekje v Evropi, pošlepat do najbljižjega servisa + mislim, da imaš na voljo tudi nadomestno vozilo, ipd. To pride prav predvsem pri vozilih starejšega datuma rojstva, ko zavarovalnice nočejo več dati asistence.
Jaz se tega posložujem. Ostale servise pa delam glede na ponudbo.
Kar je tudi vredu, je to, da imaš na voljo relativno veliko rezervnih delov, kar pomeni, da skoraj zagotovo najdeš na ebay -u, raznih avtoodpadih, ipd. kakšen del, ki bi sicer nov stal €€€€€. Npr. tako sem prišel do dizel pumpe, vetrobranskega stekla, ipd.
Je pa seveda za pričakovati, večje kot je vozilo, več stane servis
Dardaj napisal/-a:....
Sicer se ti splača delati redne servise (menjava olja, jermenov, ipd. - po servisni knjigi) na pooblaščenem servisu, ker imaš VW garancijo, kar pomeni, da te pridejo, v kolikor obstaneš na cesti nekje v Evropi, pošlepat do najbljižjega servisa + mislim, da imaš na voljo tudi nadomestno vozilo, ipd. To pride prav predvsem pri vozilih starejšega datuma rojstva, ko zavarovalnice nočejo več dati asistence.
....
Tale trditev je pa zelo zanimiva. Z nekaj dodatnimi pojasnili bi pa utegnila postati super zanimiva:
- VW garancijo dobiš po vsakem rednem servisu ne glede na zgodovino prejšnjih servisiranj ali velja le za tista vozila, ki so že od "rojstva" redno servisirana v VW servisni mreži?
Se že v naprej zahvaljujem za pojasnilo.
Hvala!!!
Miran
dokler ne pridem nazaj še nisem šel
@Miran
Ker je VW nedavno ugotovil, da ko vozilom poteče garancija, jih nihče več ne pripelje k pooblaščenemu serviserju, ker so pač predragi, je močno spustil cene ter uvedel še dodatne bonuse za vozila, kot je npr. VW garancija. S tem je seveda pritegnil nazaj kar nekaj VW lastnikov.
Garancijo dobiš ne glede na zgodovino prejšnih servisov. Iz lastnih izkušenj ti povem, da se je moj VW servisiral do izteka garancije pri pooblaščenem sersviserju, nato dolga leta pri nekem možakarju, ki sicer ni delal slabo, nekje nad dolino reke Save, ko pa je prišel k meni v roke, sem ga peljal na pooblaščeni VW servis, kjer so mi naredili redni servis (menjava olja, filtrov in še nekaj drugih zadev) in sedaj mi velja garancija, ki sem jo že uspešno izkoristil , tako, da je preizkušeno. Vmes vozilo servisiram pri raznih lokalnih delavnicah, saj je ceneje in lokacijsko bolj ugodno. Je pa tudi res, da se vsake 3 -4 mesece zglasim na VW servisu, da mi naredijo predpisan servis na 15 000 km.
Npr. še cena, ki se meni ne zdi pretirana: 4 l olja, oljni filter, .. 119 €.
LP
Ker je VW nedavno ugotovil, da ko vozilom poteče garancija, jih nihče več ne pripelje k pooblaščenemu serviserju, ker so pač predragi, je močno spustil cene ter uvedel še dodatne bonuse za vozila, kot je npr. VW garancija. S tem je seveda pritegnil nazaj kar nekaj VW lastnikov.
Garancijo dobiš ne glede na zgodovino prejšnih servisov. Iz lastnih izkušenj ti povem, da se je moj VW servisiral do izteka garancije pri pooblaščenem sersviserju, nato dolga leta pri nekem možakarju, ki sicer ni delal slabo, nekje nad dolino reke Save, ko pa je prišel k meni v roke, sem ga peljal na pooblaščeni VW servis, kjer so mi naredili redni servis (menjava olja, filtrov in še nekaj drugih zadev) in sedaj mi velja garancija, ki sem jo že uspešno izkoristil , tako, da je preizkušeno. Vmes vozilo servisiram pri raznih lokalnih delavnicah, saj je ceneje in lokacijsko bolj ugodno. Je pa tudi res, da se vsake 3 -4 mesece zglasim na VW servisu, da mi naredijo predpisan servis na 15 000 km.
Npr. še cena, ki se meni ne zdi pretirana: 4 l olja, oljni filter, .. 119 €.
LP
Pozdravljen!
Obstaja še ena umazana podrobnost pri VW. Namreč; do leta 2005 so množično delali 1.9 tdi, ki je takorekoč neuničljiva urica. Nato so leta 2005 predstavili nov motor 2.0 tdi, ki ima kar nekaj neprijetnosti, katere je izkusila moja žena na lastni koži. Namreč, ker so med drugim pri VW želeli, da je motor tišji, so dodali motorju utež. Kar je imelo za posledico, da so ti motorji imeli mnogo hib. Med drugim imajo tudi sledeče "hibe": zvita glava motorja, injektorji, turbina. Pri enemu izmed naših, l. 2006, smo zamenjali že injektorje (ki so bili še k sreči pod garanacijo po 6 letih ?), ter seveda tudi glava motorja se mu je že zvila (lansko poletje), potem ko mu je opešal glavni ventilator zaradi starosti! Celoten servis je bil preko 2 k €, je pa avto sedaj med rehabilitiranimi
Če popraviš vse to oz. je bilo zgoraj našteto narejeno, potem si dobil dober avto Drugače so leta 2009 ponovno staknili glave skupaj in motor izboljšali.
Sedaj so zopet zanesljivi, le slave starega mlinčka 1.9 tdi ne bodo dosegli nikoli
Jaz bom ponovno privlekel k bajti VW, ko mojemu 1.9 "odpadejo kolesa", bo pa mlajši od l. 2009! In pa 4M!
Obstaja še ena umazana podrobnost pri VW. Namreč; do leta 2005 so množično delali 1.9 tdi, ki je takorekoč neuničljiva urica. Nato so leta 2005 predstavili nov motor 2.0 tdi, ki ima kar nekaj neprijetnosti, katere je izkusila moja žena na lastni koži. Namreč, ker so med drugim pri VW želeli, da je motor tišji, so dodali motorju utež. Kar je imelo za posledico, da so ti motorji imeli mnogo hib. Med drugim imajo tudi sledeče "hibe": zvita glava motorja, injektorji, turbina. Pri enemu izmed naših, l. 2006, smo zamenjali že injektorje (ki so bili še k sreči pod garanacijo po 6 letih ?), ter seveda tudi glava motorja se mu je že zvila (lansko poletje), potem ko mu je opešal glavni ventilator zaradi starosti! Celoten servis je bil preko 2 k €, je pa avto sedaj med rehabilitiranimi
Če popraviš vse to oz. je bilo zgoraj našteto narejeno, potem si dobil dober avto Drugače so leta 2009 ponovno staknili glave skupaj in motor izboljšali.
Sedaj so zopet zanesljivi, le slave starega mlinčka 1.9 tdi ne bodo dosegli nikoli
Jaz bom ponovno privlekel k bajti VW, ko mojemu 1.9 "odpadejo kolesa", bo pa mlajši od l. 2009! In pa 4M!
Vrni se na “Avtomobili in oprema”
Kdo je na strani
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 121 gostov