Patrol TD42, linijska črpalka in turbo
Patrol TD42, linijska črpalka in turbo
Zdravo
Malo razmišljam, da bi počasi začel zbirati material za montažo turbine na moj patrol 4.2.
Najprej pa bi moral rešiti sledeč problem. Za kaka bedasta vprašanja se vnaprej opravičujem, ker nisem ravno stručko na tem področju.
Problem je sledeč: Na 4.2 motorje so vgrajevali dve različni visokotlačni črpalki VE (rotacijska) ali IP (linijska) Sam imam vgrajeno slednjo. Velja sicer za trpežnejšo boljšo izvedbo, je pa glede turbo predelave malo bolj "sitna"
Linijska ima nekakšen vakumski regulator, ki deluje tako da z zajlo za gas obračaš loputo za zrak (t.i. butterfly valve) Iz dela kjer je ta loputa je speljana cevka na vakumski regulator bosch pumpe. Po venurijevem principu se v cevki ob več "gasa" (bolj odprti loputi) ustvari več podtlaka, ki bolj odpre črpalko.
1. varianta kako rešiti ta problem je da vzameš mehanski regulator (od podobne če ne celo iste) črpalke od 3.3T patrola
2. varianta pa je da namontiraš neke ventil (t.i relief valve) kar pa ne zastopim glih najbolje.
link
http://www.patrol4x4.com/forum/nissan-patrol-gq-y60-ford-maverick-11/turbo-install-inline-ip-135770/index5.html
Če mi kdo zna pojasniti zakaj točno gre? Sicer se bolj nagibam k varianti 3.3, vendar je porebno preveriti, če ni ta mehanski regulator predolg, da mu ni napoto filter olja. Kje bi lahko malo poškilil kakega 3,3 patrola?
Malo razmišljam, da bi počasi začel zbirati material za montažo turbine na moj patrol 4.2.
Najprej pa bi moral rešiti sledeč problem. Za kaka bedasta vprašanja se vnaprej opravičujem, ker nisem ravno stručko na tem področju.
Problem je sledeč: Na 4.2 motorje so vgrajevali dve različni visokotlačni črpalki VE (rotacijska) ali IP (linijska) Sam imam vgrajeno slednjo. Velja sicer za trpežnejšo boljšo izvedbo, je pa glede turbo predelave malo bolj "sitna"
Linijska ima nekakšen vakumski regulator, ki deluje tako da z zajlo za gas obračaš loputo za zrak (t.i. butterfly valve) Iz dela kjer je ta loputa je speljana cevka na vakumski regulator bosch pumpe. Po venurijevem principu se v cevki ob več "gasa" (bolj odprti loputi) ustvari več podtlaka, ki bolj odpre črpalko.
1. varianta kako rešiti ta problem je da vzameš mehanski regulator (od podobne če ne celo iste) črpalke od 3.3T patrola
2. varianta pa je da namontiraš neke ventil (t.i relief valve) kar pa ne zastopim glih najbolje.
link
http://www.patrol4x4.com/forum/nissan-patrol-gq-y60-ford-maverick-11/turbo-install-inline-ip-135770/index5.html
Če mi kdo zna pojasniti zakaj točno gre? Sicer se bolj nagibam k varianti 3.3, vendar je porebno preveriti, če ni ta mehanski regulator predolg, da mu ni napoto filter olja. Kje bi lahko malo poškilil kakega 3,3 patrola?
Ni potrebno menjati cele pumpe. Samo regulator. Ta naj bi baje pasal.
Bular ne gre kar tako. Preberi kaj sem napisal. Problem je vakum regulator.
Bular ne gre kar tako. Preberi kaj sem napisal. Problem je vakum regulator.
Nazadnje spremenil DavidJ, dne Ne Maj 04, 2014 11:40 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
Hvala Bular!
Super ej zgleda pa genau ista pumpa, razen regulatorja. A mi lahko pomeriš kolk je samo tisti regulator dolg (brez pumpe). Od tam, ki je prišraufana.
Kako pa pri 3.3 ugasneš motor. Moja pumpa ima spodaj dodatno še nek motorček, ki zapre ročico za dovod goriva. Pri 3.3 pa izgleda, da je na zajlo?
Super ej zgleda pa genau ista pumpa, razen regulatorja. A mi lahko pomeriš kolk je samo tisti regulator dolg (brez pumpe). Od tam, ki je prišraufana.
Kako pa pri 3.3 ugasneš motor. Moja pumpa ima spodaj dodatno še nek motorček, ki zapre ročico za dovod goriva. Pri 3.3 pa izgleda, da je na zajlo?
DavidJ,
ti reguliraš gas (obrate motorja) z odpiranjem lopute v sesalnem kanalu po sistemu , bolj ko je odprta loputa manjši je podtlak v signalni cevki, bolj ko je zaprta večji je podtlak. Ta krmilni podtlak se vodi na membrano bošpumpe, ki deluje kot "protiutež" fedru (vzmeti) kateri potiska krmilni vzvod odpiranja goriva v položaj "odprto", torej, večji podtlak - manj goriva , če pa ni podtlaka - polna doza goriva.
Mnenje:
če bi hotel na tovrsten sistem regulacije (krmiljenje poteka v območju od 0bar do -1bar) dograditi sistem za krmiljenje s turbo polnilnikom (za območje od 1bar do -1bar),
bi bilo idealno gledano potrebno menjati oziroma dograditi ustrezno vzmet pri krmilni membrani,ki bi delovala v nasprotni smeri od obstoječe
ali pa krmilni tlak iz območja 1 do -1bar spremeniti v območje 0do -1bar, kar so verjetno fantje na omenjenem forumu izvedli s t kosom , kjer naj bi s pomočjo presekov izvrtin in protipovratnega ventila dobili ustrezen krmilni tlak,..
ti reguliraš gas (obrate motorja) z odpiranjem lopute v sesalnem kanalu po sistemu , bolj ko je odprta loputa manjši je podtlak v signalni cevki, bolj ko je zaprta večji je podtlak. Ta krmilni podtlak se vodi na membrano bošpumpe, ki deluje kot "protiutež" fedru (vzmeti) kateri potiska krmilni vzvod odpiranja goriva v položaj "odprto", torej, večji podtlak - manj goriva , če pa ni podtlaka - polna doza goriva.
Mnenje:
če bi hotel na tovrsten sistem regulacije (krmiljenje poteka v območju od 0bar do -1bar) dograditi sistem za krmiljenje s turbo polnilnikom (za območje od 1bar do -1bar),
bi bilo idealno gledano potrebno menjati oziroma dograditi ustrezno vzmet pri krmilni membrani,ki bi delovala v nasprotni smeri od obstoječe
ali pa krmilni tlak iz območja 1 do -1bar spremeniti v območje 0do -1bar, kar so verjetno fantje na omenjenem forumu izvedli s t kosom , kjer naj bi s pomočjo presekov izvrtin in protipovratnega ventila dobili ustrezen krmilni tlak,..
Bular, vem da 3.3 nima te lopute. Saj zato pa govorimo o teh dveh različnih principih. Bosch pa tudi vemo da ni. Tako pač rečemo, kot rečeš da ti je zmanjkalo žiletk . Tudi moja pumpa je Zexel.
Na linku, ki sem ga pripopal poteka omenjena debata. Možakar iz Safari turbo mi je svetoval naslednje:
"
With respect to the inline pump, does your engine have a butterfly valve in a small casting on the top of the intake manifold?
If it does, you will need your exhaust system friend to bend you up a compressor discharge duct out of SS, to replace the casting we supply in our kit.
Trust me, I know your friend's work. Compared to some of his product I have seen, this will be SIMPLE!!!
Other than that, the in line pump itself is no big deal. You simply adjust the full load screw."
in
Yes it has batterfly valve on the top!
>> OK, so your friend will need to weave his magic with 2" OD SS tube!! As I said, no problem for him, I assure you.
O tem govorim o tej cevi! Pravim pa, da ne štekam zakaj točno je ta cev in kje?
Na linku, ki sem ga pripopal poteka omenjena debata. Možakar iz Safari turbo mi je svetoval naslednje:
"
With respect to the inline pump, does your engine have a butterfly valve in a small casting on the top of the intake manifold?
If it does, you will need your exhaust system friend to bend you up a compressor discharge duct out of SS, to replace the casting we supply in our kit.
Trust me, I know your friend's work. Compared to some of his product I have seen, this will be SIMPLE!!!
Other than that, the in line pump itself is no big deal. You simply adjust the full load screw."
in
Yes it has batterfly valve on the top!
>> OK, so your friend will need to weave his magic with 2" OD SS tube!! As I said, no problem for him, I assure you.
O tem govorim o tej cevi! Pravim pa, da ne štekam zakaj točno je ta cev in kje?
imajo ročni boost regulator, vendar moraš tega kupiti-cev gre z lopute na ta regulator in na izhod turbine..
tebi ti je pa napisal da bi moral zamenjati ohišje na loputi, kjer bi šla ta cev nekako na awspuh-verjetno wastegate..neki je čudno napisano
z samo pumpo pa ni predelav, le nastaviš količino goriva..vendar pišejo da je lahko pritisk turbine max 12psi-zaradi batov..
tebi ti je pa napisal da bi moral zamenjati ohišje na loputi, kjer bi šla ta cev nekako na awspuh-verjetno wastegate..neki je čudno napisano
z samo pumpo pa ni predelav, le nastaviš količino goriva..vendar pišejo da je lahko pritisk turbine max 12psi-zaradi batov..
nissan tractor 3.3sdt
Skratka ni neke prave razlage kaj so mi svetovali. Oziroma kako rešujejo ta problem. Sem mislil da kdo ve kaj več kot jaz. Tistega ohišja pa ne mislim prestavljat in tudi mislim da ni potrebno. Vsaj drugi to rešijo drugače.
Čakam da bi kak Compadre obrazložil stvar. On bi ziher vedel za kaj gre in to enostavno napisal
LP
Čakam da bi kak Compadre obrazložil stvar. On bi ziher vedel za kaj gre in to enostavno napisal
LP
Po premisleku tudi prestavljanje lopute ni najboljša rešitev, se oproščam za "zavajanje"
dejstva pa so:
-ko turbina ne deluje (se sicer vrti ampak ne ustvarja nadtlaka) regulacija količine goriva poteka kot doslej, torej s podtlakom v signalni cevki
-ko turbina poprime ustvari nadtlak v sesalnem cevovodu , kar pri polno odprti krmilni loputi povzroči tudi NADTLAK v signalni cevki, za kar pa , kdor pač pozna delovanje tovrstnih visokotlačnih črpalk, tale ni prilagojena , saj dovaja že polno dozo goriva že pri določenem PODTLAKU, torej nastali tlak na povečanje količine goriva nebi imel vpliva
Kaj narediti?
Omogočiti večjo dozo goriva glede na tlak v sesalni cevi, se pravi ob tem pojavu pomakniti naslon (ki sedaj omejuje gib krmilne letve visokotlačne črpalke)v smeri večje doze,..........
Kdor se pač loti česa takega in pozna delovanje obstoječega se bo že znašel. Obilo uspeha!
dejstva pa so:
-ko turbina ne deluje (se sicer vrti ampak ne ustvarja nadtlaka) regulacija količine goriva poteka kot doslej, torej s podtlakom v signalni cevki
-ko turbina poprime ustvari nadtlak v sesalnem cevovodu , kar pri polno odprti krmilni loputi povzroči tudi NADTLAK v signalni cevki, za kar pa , kdor pač pozna delovanje tovrstnih visokotlačnih črpalk, tale ni prilagojena , saj dovaja že polno dozo goriva že pri določenem PODTLAKU, torej nastali tlak na povečanje količine goriva nebi imel vpliva
Kaj narediti?
Omogočiti večjo dozo goriva glede na tlak v sesalni cevi, se pravi ob tem pojavu pomakniti naslon (ki sedaj omejuje gib krmilne letve visokotlačne črpalke)v smeri večje doze,..........
Kdor se pač loti česa takega in pozna delovanje obstoječega se bo že znašel. Obilo uspeha!
No takole je zadovoljen neki Filipinec
This is were the magic is. The staff of Berrima removed the filter i installed on the breather side of the IP and then attached a hose from the charge pipe to it (breather). Instead of drilling a new hole on the charge pipe. they added a T on the hose leading to the boost guage.
now, i'm not experiencing egt spikes. Runs great
Kakor zastopim iz cevi, ki gre iz turbine poveže cevko na breather od črpalke. Tako kompenzira napako zaradi dodatnega pritiska od turbine. Sicer avto ne moreš voziti noralno. Ali pospešuje ali pa pojema. Tako pa se ta loputa oziroma tlak v krmilni cevki zopet normalno obnaša.
Tako kot laik jaz zastopim.
This is were the magic is. The staff of Berrima removed the filter i installed on the breather side of the IP and then attached a hose from the charge pipe to it (breather). Instead of drilling a new hole on the charge pipe. they added a T on the hose leading to the boost guage.
now, i'm not experiencing egt spikes. Runs great
Kakor zastopim iz cevi, ki gre iz turbine poveže cevko na breather od črpalke. Tako kompenzira napako zaradi dodatnega pritiska od turbine. Sicer avto ne moreš voziti noralno. Ali pospešuje ali pa pojema. Tako pa se ta loputa oziroma tlak v krmilni cevki zopet normalno obnaša.
Tako kot laik jaz zastopim.
Vrni se na “Avtomobili in oprema”
Kdo je na strani
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 82 gostov