Daewoo Musso

Debata o avtih za offroad, opremi, predelavah, ...
musso
Prispevkov: 6
Pridružen: Sr Nov 02, 2005 10:13 am
Kraj: Velenje

Daewoo Musso

OdgovorNapisal/-a musso » Če Nov 03, 2005 11:11 am

Sem novopečeni lastnik tega avtomobila(za začetek)in bi želel,da mi z svojimi izkušnjami in znanjem odgovorite na naslednje:osebne izkušnje tistih,ki ste ga imeli ali ga poznate(to je 2,9TD mašina),tipične težave,kje se oskrbovati z rezervnimi deli,dober serviser?.
Zanima me tudi za koliko se ga da dvigniti-uradno,katere gume potem pašejo in koliko ta hec stane.Za odgovore se vam v naprej zahvaljujem!
LP Boris

mile

razočarani lastnik mussota

OdgovorNapisal/-a mile » Pe Dec 09, 2005 9:42 am

Ne bi ti rad vzel poguma, ampak Mussota imam že 6 let in sem nezadovoljen z njim. Motor in elektronika o.k, akumulator je šel po dveh letih, zaribal je kompresor od klime, ventilator za gretje, motorji za šipe delujejo različno hitro, gumbi za šipe zgubljajo stik, zadni izpušni lonec se je odlomil in naslonil na boden od ročne in seveda ko se je boden shladil je blokiral kolesa, med vožnjo na avtocesti je začelo odtekat olje iz prednjega diferencijala, v tem trenutku imam težave z reduktorjem ki preskakuje in seveda iščem rezervne dele, ki jih je mimogrede teško dobiti. Ko mi je šel premnik so na daewooju ponujali kompletno volansko gred, češ, da se ne dobi posebej. Skratka uvoznik zelo slabo opravlja svoje delo na uradnih servisi pa govorijo, da je to "egzotika" Lahko greš v Gorico ( zdi se mi, da je Hundai servis) naročiš potrebne dele in potem prideš čez nekaj dni po njih. Če si dobil mussota s Kumho gumami jih takoj zamenjaj, ker boš ob vsakem dežju moral voziti 4x4. Avto je preveč mehek in se na ovinkih gunca. Priporočam Bridgestone A/T. Razlika kot noč in dan. Pa še zadnja žalostna novica: če ga boš želel prodati bo težko ali boš dobil neko bedno ceno. Oprosti ampak to so mogoče samo moje izkušnje. Klub rednim servisom toliko težav. Najraje bi odprl Musso hate page. Glavna pomankljivost pa je manjkajoča blokada diferencijala in TCS, ki se vklaplja ob vsakem zdrsu kolesa. To te zaustavi in na ledenem ali zasneženem klancu začneš drseti nazaj, ker je seveda precej težek avto. Musso stoji v mestu tudi ko štartaš na mokrem travniku. Zakaj potem potrebuješ terenca? Na servisu je razočarani lastnik povedal, da je samo dve napaki v življenju naredil: Da se je poročil in da je kupil Mussota. Ja... "TAKLE MAMO" lp Mile

Uporabniški avatar
Nebivedu
Prispevkov: 4342
Pridružen: Po Dec 15, 2003 9:21 am

OdgovorNapisal/-a Nebivedu » Pe Dec 09, 2005 11:59 am

Mogoče pa musso stoji na travniku zato, ker niso dobre gume - kaj pa BFGoodrich si mogoče že sprobal na avtu? Za TCS imaš pomoje varovalko, tko da če jo izklopiš te TCS najbrž ne bo več oviral.
Pred EUR sem bil SIT!

Uporabniški avatar
marolt 4x4
Prispevkov: 2883
Pridružen: Sr Avg 06, 2003 8:16 am
Kraj: Mozirje
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a marolt 4x4 » Pe Dec 09, 2005 1:23 pm

No ene je pa res razočaral avto. Ne morem reči da ne drži ker ga še nisem imel. Sem pa že videl enega na diriki in se je kar dobro peljal.

Glede speljevanja na mokri travi, pa ne bom modroval ampak morte vedet da ni vse v avtu :wink:

Ko še nisem imel blokad sem se po mokrem strmem travniku lepo peljal navzgor ena toyota FJ40 pa je z superswamper gumami in obema blokadama kopala na mestu. Letos pa sem jaz obstal in se je Golja lepo mimo peljal.
Slika

mile

OdgovorNapisal/-a mile » Pe Dec 09, 2005 2:15 pm

Gume so dobre Bridgestone A/T. Na mokrem terenu se pa spelje pod štandgasom z reduktorjem, tako da ni pretirane znanosti, kar se tiče izjave, da ni vse v avtu. Tudi vožnja navzdol po mokrem travniku je čisto nekaj drugega, tako kot vožnja po strmini gor ali dol po globokem snegu. Bil sem tudi na preizkusni vožnji Toyote landcruiser in se prepričal kaj je pravi terenc, oziroma kaj pomeni popolna blokada diferencijal. Iz blata prideš s centrifugalnim čiščenjem blata iz pneumatik( ful gas). Po neverjetnih klancih pa avto poskakuje kot kakšna mačka grabi z vsakim kolesom posebej. Demonstriral je Miran Stanovnik.
Avtomobili, ki so pripravljeni za dirke so precej razlikujejo od tistih, ki jih nam smrtnikom prodajajo. Tudi če se kakšna stvar pokvarti ne čakajo en mesec na rezervni del, kar so mi ravnokar sporočili iz Kia motors, ki je novi uvoznik za Sang Yong. (rekli so najmanj en mesec)
Jasno pa je, da so pri izdelavi Mussota morali nekje prišparat, ker je cena dosti nižja od povprečne cene terencev te kategorije. Menim, da so varčevali na račun kakovosti materialov in to se pozna takoj, ko poteče garancija.

musso
Prispevkov: 6
Pridružen: Sr Nov 02, 2005 10:13 am
Kraj: Velenje

OdgovorNapisal/-a musso » Pe Dec 09, 2005 8:05 pm

jah... kaj naj ti rečem... mogoč si imel le smolo. Jaz sem s svojim zelo zadovoljen. Ravno zadnič sem se vozil po pol meterskem snegu in moram reči da sem bil presenečen. Brez problema če se ne ustaviš seveda. Tudi v dokaj globokem blatu me ni pustil na cedilu. Kar se tiče vzmetenja se tudi meni zdi dokaj mehko, bol podobno limuzini kot terencu ampak kaj češ. Razmišljal sem tudi o liftingu in trših amortizerjih. Trenurno je moj musso obus v good year-ke wrangler at in nisem z njimi preveč zadovoljen tako da jih bom v kratkem zamenjal z BF Goodrich A/T. Tudi z menjalnikom nimam nobenih problemov, vseeno pa bi namesto gumba za preklop med H2, H4 in L4 raje imel prestavno ročico. Se mi zdi bol sigurna. Motor (2.9 td) deluje zelo dobro, od začetka me je motilo samo cviljenje jermena, ki pa sem ga kasneje odpravil(WD 40 dela čudeže). Absolutno pa moraš vedet da to niti slučajno ni Toyota LC, tega ne moreš pričakovar od avtomobila ki stane trikrat manj. Mile vseeno najlepša hvala za opozorila.
LP Boris

MILE

OdgovorNapisal/-a MILE » So Dec 10, 2005 11:06 am

Uživaj v vožnji. Če boš pa slučajno izvedel za koga, ki prodaja reduktor za mussota prosim objavi na forumu.
lp Mile

avanturist
Prispevkov: 98
Pridružen: Ne Feb 25, 2007 8:02 pm
Kraj: Ljubljana

OdgovorNapisal/-a avanturist » Če Okt 11, 2007 6:10 pm

No pa sem si ga omislil..........
Mussota namreč 2,9 (brez T :(), letnik 97. Zadeva je več kot lepo ohranjena in kilometri se zdijo pravi 130.000.
Norenja z Nivami in podiranje rekordov sem dal čez sedaj bi se šel pa vozit in da povabim zraven še ženo mora bit zadeva udobna in mora met klimo. Sedaj bova prekruizala Slovenijo in mal stestirala avto pa da vidimo če se obnese.......želje so: pesek pesek pesek.............
Kaj pravite je zadeva dovolj trpežna da se jo popelje na kakšno pot po vročem saharskem pesku.
Malo sem na servisu povpraševal pa so rekli ZAKAJ PA NE.......obenem pa sem slišal da se 4x4 pozimi težko vklopi če ni ravno zelo zelo dobro vzdrževan in podmazan itd ter da se lahko menjalnik stopi :shock: če ga vozimo dalj časa po avtocesti pri višjih brzinah (tam nad 100km/h?????????).V menjalniku naj bi bilo neko ultra super extra olje ki naj bi manj hlapelo kot ostala olja...........torej ne se vozit dalj časa več kot 100km/h?
Ve kdo kaj o tem.

Hvala.

Peter

PS:Komaj čakam sneg da probam kako se pelje.

johan12
Prispevkov: 108
Pridružen: Po Avg 07, 2006 7:31 am
Kraj: preska

OdgovorNapisal/-a johan12 » Če Okt 18, 2007 1:40 pm

Pozdravljen!
Problem pri mussotu je, da nima tesnil med spoji ohišja menjalnika.Jaz ga imam že dobro leto in vsakih 14 dni preverim olje v menjalniku in reduktorju. Notri gre ATF olje!!!!!

avanturist
Prispevkov: 98
Pridružen: Ne Feb 25, 2007 8:02 pm
Kraj: Ljubljana

OdgovorNapisal/-a avanturist » Po Okt 22, 2007 3:38 pm

Alo Johan12,

Koliko pa je cena tega olja (na servisu so omenjal neko blazno drago olje za mercedeove menjalnike da mora it notri).Mi smo ta vikend mal probaval zmogljivosti in morm rečt da je zadeva nadvse prepričljiva.Ob dobrih gumah bi bilo pa že skor nemogoče se kje zataknt.Le občasno neče vklopit 4wdh in 4wdl.Če imaš knjigo vzdrževanja in navodil se priporočam.Pridem iskat skopiram in prinesem nazaj ter dam za pivo.
Hvala in lp.

PETER

Uporabniški avatar
gregor
Moderator
Prispevkov: 3299
Pridružen: Sr Maj 21, 2003 8:33 am
Kraj: Žalec
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a gregor » Po Okt 22, 2007 4:31 pm

Običajno ATF olje se mi zdi, da nima neke izstopajoče cene. Morda pa na servisu obstaja še kakšno posebno profesionalno ultra hudo zmogljivo mercedes ATF olje. :lol:

Uporabniški avatar
Korando
Prispevkov: 351
Pridružen: Če Feb 24, 2005 11:09 am
Kraj: Trebnje

OdgovorNapisal/-a Korando » Po Okt 22, 2007 9:50 pm

Imam komplet delavniški priročnik za Mussota 1996 v elektronski obliki. Če koga zanima naj natipka!

Uporabniški avatar
Rafter
Upravnik
Prispevkov: 2028
Pridružen: To Feb 17, 2004 3:03 pm
Kraj: Southern District of Maribor
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a Rafter » Po Okt 22, 2007 11:09 pm

Korando napisal/-a:Imam komplet delavniški priročnik za Mussota 1996 v elektronski obliki. Če koga zanima naj natipka!

Tipkam. :lol:
The whole life sponsored by محمد بن راشد المكتوم

Uporabniški avatar
Nebivedu
Prispevkov: 4342
Pridružen: Po Dec 15, 2003 9:21 am

OdgovorNapisal/-a Nebivedu » Po Okt 22, 2007 11:31 pm

Korando napisal/-a:Imam komplet delavniški priročnik za Mussota 1996 v elektronski obliki. Če koga zanima naj natipka!


Kaj ko bi ga naložil na kak server in potem dal link v temo, kjer je že kar nekaj navodil za avtomobile?
http://www.nivaoffroadteam.com/forum/viewtopic.php?t=4233
Pred EUR sem bil SIT!

Uporabniški avatar
Korando
Prispevkov: 351
Pridružen: Če Feb 24, 2005 11:09 am
Kraj: Trebnje

OdgovorNapisal/-a Korando » To Okt 23, 2007 10:06 pm

Sem še enkrat pogledal po netu
na forumu http://www.ssangyongclub.co.uk/forum/index.php?
se da dobit vse manuale za Ssangyong Musso in Korando

Zadeva je pod geslom in se ne da sneti če nisi prijavljen. Je pa datoteka 45MB.
Pa še na forumu je kar veliko koristnih informacij.

avanturist
Prispevkov: 98
Pridružen: Ne Feb 25, 2007 8:02 pm
Kraj: Ljubljana

OdgovorNapisal/-a avanturist » Če Nov 08, 2007 1:07 pm

Kdo pozna kakega dobrega serviserja za Sangyong-a v bljižini Ljubljane.( KMAG poznam-drugi se pa nočjo lotit)
Moram zrihtat 4x4 pa še v peto ne gre....pa še 1 mesec ga nimam:(

Peter

Uporabniški avatar
Dimen
Prispevkov: 1136
Pridružen: Sr Mar 23, 2005 10:12 am

OdgovorNapisal/-a Dimen » Če Nov 08, 2007 2:37 pm

Vem kako je to.
Names, da bi ga vozu sam neki rihtaš in mutiš.

Moje sožalje. :cry: :cry:

avanturist
Prispevkov: 98
Pridružen: Ne Feb 25, 2007 8:02 pm
Kraj: Ljubljana

OdgovorNapisal/-a avanturist » Če Nov 29, 2007 10:21 pm

CIAO,

bi se kdo v okolice Lj lotil popravila mussa?
menjalnik ne gre v peto in nekaj škripa v podvozju.
Seveda za primero plačilo.
Verjetno da bo ostal pri hiši saj je lepo ohranjen sam mal mu je treba čez težka leta pomagat:)
Hvala.

PETER

nowinc
Prispevkov: 4
Pridružen: Sr Dec 19, 2007 11:40 pm

MUSO

OdgovorNapisal/-a nowinc » Pe Dec 21, 2007 2:20 pm

Imam nekaj pripomb glede debate o musotu. Kar je napisau mile, v celoti oz. sploh ne drži. Poznam veliko ljudi, veliko serviserjev, veliko prodajalcev, kateri so musota zelo hvalili in ga imajo še danes. Verjamem, da je nakaj težav pri stikalih, ampak ni šans, da motorčki za šipe delujejo različno hitro. Mogoče pri tebi, če slučajno imaš kakšen motorček zamenjan. kar se pa tiče nadomestnih delov oz. raznih kosov za motor, menjalnik, reduktor, diferencial,..., pa je brez veze iskat na Ki-i, ker nimajo blage veze z Ssangyongom oziroma Daewoojem, še manj veze pa imajo z mercedesovimi motorji. Jaz sem potreboval osnovne dele za veliki servis, in sem najprej šel uprašat v prodajalno, kjer imajo samo rezervne dele za avtomobile in so mi odgovorili, da bom na filter olja od menjalnika moral počakat 3 tedne, pa sem šel na mercedesov servis, pa sem ta isti kos dobil v 3 dneh. Tako da ne mi govorit da se delov ne da dobit. Seveda pri Ki-i ne ampak pri mercedesu ja!! Kar se tiče zdrsa na travi, ko pospešiš z mesta, pa ni vse odvisno od avtomobila. Veliko oz. največ je odvisno od gum, s tem da je treba tudi razumet, da ima avto 2tone in ni šans, da bi na mokri travi pospešil tako dobro kot na mokri cesti!!! Se pa strinjam s tabo da je glavna pomankljivost stalna zapora diferenciala, ampak saj ima avto TCS, kateri je zelo aktiven in se vklopi že pri zaznavi manjšega zdrsa kolesa. Iz tega lahko sklepamo, da ko greš u klanec in ti začne drset, se vklopi TCS in ni šans da bi avto zdrsnil nazaj, ker tokrat avto poganjajo vsaj tri kolesa!!!- zadnji dve, ter najmanj eno sprednje!! Imam pa tudi eno pripombo glede miletove pripombe na ceno in kakovosti materialov. Muso je terenec srednjega razreda in temu primerna je tudi cena. Lahko pa iz tega sklepamo, da so pri musotu šparali samo v notranjosti, katero bi lahko še malo bolj dodelali ( seveda je tudi ta notranjost precej bogata še posebej v najboljši izvedbi), kar se pa tiče motorja, menjalnika, ter ostalega podvozja, naj vam povem da je vse mercedesovo, kar je tudi potrjeno s certifikatom v servisni knjigi, ter na motorju samem, pa še kje drugje. Če bi že imeli tak namen šparanja, bi v musota vgradili recimo ladino podvozje, katero bi jih sigurno prišlo manj koštat! Pri musotu je največja pomanjkljivost to, da ima preklaplanje med 2H, 4H in 4L, električno oz. na gumb. Glede okvar na musotu, vam lahko rečem de še nisem doživel kakšne hujše okvare (potrkam), mogoče pa je to sad rednega servisiranja in ravnanja se po navodilih (se pravi menjava olja na toliko časa kot piše in to v obeh diferencialih, menjalnik,..., ter ostala opravila). Demonstracijo musotove grobosti bi si lahko ogledali (usaj kolikor sem bil tudi jaz zraven) leta 1999, 2000, 2001, ko je bil muso med vodilnimi na tekmovanju v Jeep klub Brda (3 in 5 mesto), enkrat celo zmagal, velikokrat pa pripomogel sploh k dokončanju proge nekaterih terencev, med drugim tudi terencem višjega kakovostnega razreda!!!

DonFelipe
Prispevkov: 193
Pridružen: Ne Feb 20, 2011 2:23 pm
Kraj: Ljubljana

OdgovorNapisal/-a DonFelipe » So Jan 30, 2016 9:58 am

Da po nepotrebnem ne odpiram nove teme bom kar tukaj vprašal.
Ker si ogledujem omenjeno vozilo http://www.avto.net/ad.asp?id=10467432& ... 20662%20LA bi vprašal. če je komu poznano
Motor je Mercedesov stare šole, kajne?
Namreč imel sem že Daewoo Leganza in me ni razočaral razen rjavenja, kar je pač značilno za vzhodnjake

DonFelipe
Prispevkov: 193
Pridružen: Ne Feb 20, 2011 2:23 pm
Kraj: Ljubljana

OdgovorNapisal/-a DonFelipe » Po Nov 28, 2016 4:24 pm

Kateri servis pa priporočate za Ssangyong?

Uporabniški avatar
GPW1942
Prispevkov: 421
Pridružen: Po Jan 02, 2006 7:52 pm
Kraj: Brezovica

OdgovorNapisal/-a GPW1942 » Po Nov 28, 2016 10:39 pm

Domači, pod kozolcem.
Zanimivo :D , ampak tako pač je!

lp, andrej
American Jeep-In War and Peace

DonFelipe
Prispevkov: 193
Pridružen: Ne Feb 20, 2011 2:23 pm
Kraj: Ljubljana

OdgovorNapisal/-a DonFelipe » To Nov 29, 2016 12:01 am

Verjamem, saj je pooblaščeni zelo drag.
A kakšni od ex. Daewoo bo uredu?


Vrni se na “Avtomobili in oprema”

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 57 gostov