4x4 za družinico
- OrangePower
- Prispevkov: 1111
- Pridružen: Sr Avg 30, 2006 2:16 pm
Pick up NI konvencionalni družinski avto - to je dejstvo.
Če se prilagodiš slabostim in uporabljaš njegove prednosti pa je super voz.
Lahko te pa ena 'malenkost' tako moti, da bi ga najraj zakuril.
Pojdi do kolega, probaj avto in se odloči.
Upam da najdeš avto, ki ti bo odgovarajl, pa naj bo Octavia 4x4 ali Defender 130.
Lp, Tomo
Če se prilagodiš slabostim in uporabljaš njegove prednosti pa je super voz.
Lahko te pa ena 'malenkost' tako moti, da bi ga najraj zakuril.
Pojdi do kolega, probaj avto in se odloči.
Upam da najdeš avto, ki ti bo odgovarajl, pa naj bo Octavia 4x4 ali Defender 130.
Lp, Tomo
OrangePower napisal/-a:Ima kdo terracana?
Sem šel izven svojih mej glede registracije, me pa vseno zanima kako se tak avto obnese.
O terracanu imaš uporabnika Charly, ima/el ga tudi Borut(Lipa, Medno),kolikor mi je razlagal, imajo neke težave z injektorji...
http://www.avto.net/ad.asp?id=7845505&a ... 0Sport-SLO
Kaj takega pa ne bi slo?
Ne vem, če pride v cenovni obseg želja, a ne mi srat, da pick-up ni za družino. JE! Delamo po 4 odrasli tudi po 1000 km na dan, pa smo vsi zadovoljni, tudi tistadva, ki sedita zadaj. In dva vnuka na otroških sedežih zadaj okoli furam, pa ni težav. Grem na dolgo furo raje s Karjolo, kot z ženinim. In ona tudi.
Miran
PS: A ja, za tiste, ki mogoče ne veste: moja Karjola = Navara D40
Miran
PS: A ja, za tiste, ki mogoče ne veste: moja Karjola = Navara D40
dokler ne pridem nazaj še nisem šel
To Miran ... Sem čakal, da nekdo pove kakšno lepo o pick up-ih. Jaz vozim zadaj dva psa. Do danes nista rekla še nobene. Res pa je, da je potrebno vso prtljago zlagati v keson. V ta namen sem kupil vodoodporne torbe ker sem naredil preprost izračun torbe vs. nadgradnja tj. hardtop. Poleg tega si s slednjim precej otežiš prevoz koles (v enem kosu seveda) oz širših/višjih kosov. Namesto tega (in seveda zaščite kesona pred neposrednimi okoljskimi vplivi) sem raje namestil hitro snemljiv MOUNTAIN TOP.
Pa še malo za hec. Keson se izkaže kot zelo uporaben pri piknikih, zabavah, potovanjih, etc. kot delovni pult, šank, zasilno prenočišče ... in nenazadnje prostor za odlaganje in odvoz vseh smeti (po končanem veseljačenju). Da o radosti otrok, ki se lahko preganjajo po njem niti ne govorim.
P.S. Imam NP300
Pa še malo za hec. Keson se izkaže kot zelo uporaben pri piknikih, zabavah, potovanjih, etc. kot delovni pult, šank, zasilno prenočišče ... in nenazadnje prostor za odlaganje in odvoz vseh smeti (po končanem veseljačenju). Da o radosti otrok, ki se lahko preganjajo po njem niti ne govorim.
P.S. Imam NP300
Moje mnenje, pickup je dober če nameravaš zadaj vozit boks za kampiranje ali če si kmet, gozdar ter kaj podobnega, pa zadaj voziš orodje, žage, gorivo. Skratka stvari ki smrdijo.
Za vse ostalo, pa bejž od njega.
Kia je zadnje čase naredila ogromen skok v razmerju cene in kvalitete, verjetno bo kmalu vodilna med SUVi. Med ostalimi novodobnimi SUVi mimaš neke strašne izbire. Ne da je Kia tako strašno boljša, ostali so se sprustili zelo nizko! Starega, klenega terenca pa nočeš, kolikor sem te zastopil.
Za vse ostalo, pa bejž od njega.
Kia je zadnje čase naredila ogromen skok v razmerju cene in kvalitete, verjetno bo kmalu vodilna med SUVi. Med ostalimi novodobnimi SUVi mimaš neke strašne izbire. Ne da je Kia tako strašno boljša, ostali so se sprustili zelo nizko! Starega, klenega terenca pa nočeš, kolikor sem te zastopil.
- OrangePower
- Prispevkov: 1111
- Pridružen: Sr Avg 30, 2006 2:16 pm
@tisler
Z borutom sem govoril charlija pa ne poznam. Borut ga pohvali
@robinzon, bi ga imel, samo rabim avto tudi za vsak dan, stari terenci pa niso glih sparovci, pa recimo da bi raje imel avto kateri ima manj km kakor 200.000 da ne rabim takoj skrbet za popravila...
Katerega si imel v mislih?
@gregor vitara je še v ožjem izboru, samo gledam še druge opcije in potem odtehtam. Zato pa sprašujem tukaj da vidim različna mnenja iz različnih izkušenj
Z borutom sem govoril charlija pa ne poznam. Borut ga pohvali
@robinzon, bi ga imel, samo rabim avto tudi za vsak dan, stari terenci pa niso glih sparovci, pa recimo da bi raje imel avto kateri ima manj km kakor 200.000 da ne rabim takoj skrbet za popravila...
Katerega si imel v mislih?
@gregor vitara je še v ožjem izboru, samo gledam še druge opcije in potem odtehtam. Zato pa sprašujem tukaj da vidim različna mnenja iz različnih izkušenj
Samo kot predlog. Kolikor jaz poznam človeka, ni nikoli pretiraval-sploh se ne spomnim, da bi sploh kdaj bil umazan.
http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?id=784 ... to=Hyundai Terracan 2.9 CRDi GL Top-KU
LP
http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?id=784 ... to=Hyundai Terracan 2.9 CRDi GL Top-KU
LP
Glede na tvoje začetne pogoje je to, kar je Nebivedu predlagal (Forester, Outback) top izbira.
Če upoštevamo, da je avto predvsem za družinsko uporabo, potem je večina ostalih zadev, o katerih se govori v tej temi, bolj v stilu šajtrg in gajbic v primerjavi s Subarujem.
Sam sem uporabljal Foresterja 01 plinjačino (KliK 1,KliK 2) in če se ne bi avanturistično - potovale zahteve resno povečale, bi še vedno vozil takšen avto (oziroma ga nekoč - inšalah - spet bom).
Bencinski Forester oziroma Outback, morda s kvalitetno plinsko napeljavo, dva seta spodobnih gum, pa se ti bo samo smejalo.
Ko se boš vsakodnevno vozil v službo kot gospod v kolikortoliko civiliziranem vozilu,
ko bo zmanjkalo asfalta, boš stopil po gasu namesto po premzi,
pozimi boš molil, da cest ne bodo uspeli pravočasno kidati,
na ovinkih se boš čudil, kako avto drži linijo na zelo naraven način,
ko boš malo pretiraval, se boš začel učiti shajati z podkrmarjenjem
in boš tudi tako drugačen od ostalih "taresnih", ki težijo k čimbolj atraktivnemu prekrmarjenju,
na dopust v Dalmacijo recimo če se bo le dalo ne boš šel po avtocesti,
ampak boš drajsal ovinke Jadranske magistrale med Senjem in Starigradom,
z nasmehom od enega ušesa do drugega,
ko boš na vsakem ovinku za ritjo bojrejserju v spuščeni Opel Corsi s taaakšnim spojlerjem
(seveda ti bo na vsaki ravnini ušel, ampak ovinki bodo pa samo tvoji),
in tudi zmerno težavni tereni bodo prav zanimivi za vozit (meni so odkar imam 80ko postali kar nekako nezanimivi, dolgočasni, s Foresterjem je ravno pravi izziv kaj malo bolj razgibanega prevozit)
...
V glavnem ne pozabit resno pogledati (in preizkusiti!) Subarujev, ko se boš odločal. Veliko uporabnih informacij dobiš na Subaru Forumu, predvsem glede porabe ti bo tam znalo veliko ljudi svetovati iz prve roke.
O dostalih izbir (da se poizkusim malo odkupiti za primero o gajbicah in šajtrgah) sta verjetno Nissan Pathfinder in VW Touareg tudi zelo primerna za tvoje potrebe, samo predvsem za zadjega mislim, da je težko dobiti spodobno ohranjenega v tvojem željenem cenovnem rangu.
Če upoštevamo, da je avto predvsem za družinsko uporabo, potem je večina ostalih zadev, o katerih se govori v tej temi, bolj v stilu šajtrg in gajbic v primerjavi s Subarujem.
Sam sem uporabljal Foresterja 01 plinjačino (KliK 1,KliK 2) in če se ne bi avanturistično - potovale zahteve resno povečale, bi še vedno vozil takšen avto (oziroma ga nekoč - inšalah - spet bom).
Bencinski Forester oziroma Outback, morda s kvalitetno plinsko napeljavo, dva seta spodobnih gum, pa se ti bo samo smejalo.
Ko se boš vsakodnevno vozil v službo kot gospod v kolikortoliko civiliziranem vozilu,
ko bo zmanjkalo asfalta, boš stopil po gasu namesto po premzi,
pozimi boš molil, da cest ne bodo uspeli pravočasno kidati,
na ovinkih se boš čudil, kako avto drži linijo na zelo naraven način,
ko boš malo pretiraval, se boš začel učiti shajati z podkrmarjenjem
in boš tudi tako drugačen od ostalih "taresnih", ki težijo k čimbolj atraktivnemu prekrmarjenju,
na dopust v Dalmacijo recimo če se bo le dalo ne boš šel po avtocesti,
ampak boš drajsal ovinke Jadranske magistrale med Senjem in Starigradom,
z nasmehom od enega ušesa do drugega,
ko boš na vsakem ovinku za ritjo bojrejserju v spuščeni Opel Corsi s taaakšnim spojlerjem
(seveda ti bo na vsaki ravnini ušel, ampak ovinki bodo pa samo tvoji),
in tudi zmerno težavni tereni bodo prav zanimivi za vozit (meni so odkar imam 80ko postali kar nekako nezanimivi, dolgočasni, s Foresterjem je ravno pravi izziv kaj malo bolj razgibanega prevozit)
...
V glavnem ne pozabit resno pogledati (in preizkusiti!) Subarujev, ko se boš odločal. Veliko uporabnih informacij dobiš na Subaru Forumu, predvsem glede porabe ti bo tam znalo veliko ljudi svetovati iz prve roke.
O dostalih izbir (da se poizkusim malo odkupiti za primero o gajbicah in šajtrgah) sta verjetno Nissan Pathfinder in VW Touareg tudi zelo primerna za tvoje potrebe, samo predvsem za zadjega mislim, da je težko dobiti spodobno ohranjenega v tvojem željenem cenovnem rangu.
I'm just a soul who's intentions are good, oh Lord, please don't let me be misunderstood ...
damjan.vrencur.info
damjan.vrencur.info
- OrangePower
- Prispevkov: 1111
- Pridružen: Sr Avg 30, 2006 2:16 pm
Od nekdaj me privlačijo skandinavci, pred časom sem tudi vozil Volve, celo eden 850T5R čaka doma na obnovo.
Všeč mi jekoncept Foresterja in Outbacka samo ko bolj razumišlja bi rad imel nekaj malo manj cestnega in mogoče nekaj malo bolj terenskega predvsem v smislu oddaljenosti od tal (ker se gre za drugi avto).
Če bi se odločal za prvi avto oziroma če bi imel samo en avto (kar trenutno še gre ne bo šlo pa več dolgo), pa bi sigurno pogledal za čim takim.
Všeč mi jekoncept Foresterja in Outbacka samo ko bolj razumišlja bi rad imel nekaj malo manj cestnega in mogoče nekaj malo bolj terenskega predvsem v smislu oddaljenosti od tal (ker se gre za drugi avto).
Če bi se odločal za prvi avto oziroma če bi imel samo en avto (kar trenutno še gre ne bo šlo pa več dolgo), pa bi sigurno pogledal za čim takim.
- jeep corporation
- Prispevkov: 1310
- Pridružen: Sr Nov 02, 2005 8:19 pm
- Kraj: Skopo
- Kontakt:
- OrangePower
- Prispevkov: 1111
- Pridružen: Sr Avg 30, 2006 2:16 pm
- jeep corporation
- Prispevkov: 1310
- Pridružen: Sr Nov 02, 2005 8:19 pm
- Kraj: Skopo
- Kontakt:
Kar se kie tiče naj povem ,da z prvo (2003) nisem imel nobenih težav med 200.000 in 270.000km, je pa res ,da terena skoraj ni videla, le kakšen makedam ,travni in veliko prikolice.Druga ,je bla zgodba zase, pri 120km zmlelo menjalnik, pri 165km zagrablo bat, menjal puše, končnike,ležaj motor (ki ga je v slo umetnost najdit,če je ga pod 2000€ ni ) itd in prodal.
Vožnja je za suv dokaj udobna, črički se pojavljajo a ne pretirano, poraba okoli 10-13l (cesta) tja do 140km/h se lepo pelje. Za po skalah skakat ni,za to kar ti iščeš pa se mi zdi ,da je prav zato narejena,le srečo je treba met in natrofit....
Jaz osebno je ne kupim več,pa naj bo še ne vem kako všečna oblika.
Vožnja je za suv dokaj udobna, črički se pojavljajo a ne pretirano, poraba okoli 10-13l (cesta) tja do 140km/h se lepo pelje. Za po skalah skakat ni,za to kar ti iščeš pa se mi zdi ,da je prav zato narejena,le srečo je treba met in natrofit....
Jaz osebno je ne kupim več,pa naj bo še ne vem kako všečna oblika.
- OrangePower
- Prispevkov: 1111
- Pridružen: Sr Avg 30, 2006 2:16 pm
Vrni se na “Avtomobili in oprema”
Kdo je na strani
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 62 gostov