avto ne vžge v prvo
avto ne vžge v prvo
zdravo,
moja toyota hilux ne vžge v prvo, že zdaj ko je okoli 5 stopinj zjutraj, drugače pa poleti vedno pali takoj. Ko ga vžgem mi ugasne edino če gas na polno pohodim, pa še to mi je čudn občutek. Bi bilo potrebno kej zamejat, ker to se mi nezdi normaln. prosim za nasvete
moja toyota hilux ne vžge v prvo, že zdaj ko je okoli 5 stopinj zjutraj, drugače pa poleti vedno pali takoj. Ko ga vžgem mi ugasne edino če gas na polno pohodim, pa še to mi je čudn občutek. Bi bilo potrebno kej zamejat, ker to se mi nezdi normaln. prosim za nasvete
- Allrounder
- Prispevkov: 77
- Pridružen: To Avg 24, 2010 10:25 am
Imel sem enak problem. Pri meni je pokazalo, da mi je padla nafta v filtru, ker sem imel pumpo samo pri motorju, ne pa tudi v tanku goriva.
Poizkusi naliti nafto v cevko ki gre od filtra do pumpe. Če užge normalno je to to.
Druga verzija (nekateri je ne priporočajo), da s kompresorjem ustvariš pritisk v kestlu in zaliješ pumpo goriva.
Pomagal je protipovratni ventil za nafto.
Poizkusi naliti nafto v cevko ki gre od filtra do pumpe. Če užge normalno je to to.
Druga verzija (nekateri je ne priporočajo), da s kompresorjem ustvariš pritisk v kestlu in zaliješ pumpo goriva.
Pomagal je protipovratni ventil za nafto.
Pajero Superselect: You can choose 2H, 4H 4HLc and 4LLc. If you're still in trouble, call JCB! >Tom Sheppard<
Allrounder napisal/-a:Imel sem enak problem. Pri meni je pokazalo, da mi je padla nafta v filtru, ker sem imel pumpo samo pri motorju, ne pa tudi v tanku goriva.
Poizkusi naliti nafto v cevko ki gre od filtra do pumpe. Če užge normalno je to to.
Druga verzija (nekateri je ne priporočajo), da s kompresorjem ustvariš pritisk v kestlu in zaliješ pumpo goriva.
Pomagal je protipovratni ventil za nafto.
Ja sam men to samo pozimi dela, polet vžge takoj
- Allrounder
- Prispevkov: 77
- Pridružen: To Avg 24, 2010 10:25 am
-
- Prispevkov: 175
- Pridružen: So Nov 08, 2008 7:54 am
- Kraj: pesnica
NN napisal/-a:Allrounder napisal/-a:Imel sem enak problem. Pri meni je pokazalo, da mi je padla nafta v filtru, ker sem imel pumpo samo pri motorju, ne pa tudi v tanku goriva.
Poizkusi naliti nafto v cevko ki gre od filtra do pumpe. Če užge normalno je to to.
Druga verzija (nekateri je ne priporočajo), da s kompresorjem ustvariš pritisk v kestlu in zaliješ pumpo goriva.
Pomagal je protipovratni ventil za nafto.
Ja sam men to samo pozimi dela, polet vžge takoj
Vsi dizli do sedaj, ki so men začel to delat, je bila pumpa zrela za obnovo...
Kok ma prevoženih? Na renoju mi je celo polomlo "transfer" črpalko v sami pumpi....simptomi podobni kot bi vlekel zrak....če si napumpal je vžgal...
-
- Prispevkov: 175
- Pridružen: So Nov 08, 2008 7:54 am
- Kraj: pesnica
imel sem takšnega Hiluxa, z enakimi( in še večimi) težavami. Kupil sem ga v A bil pa je delan za Afriko- verjetno je bila tukaj tudi povezava da mu predgretje ni delovalo na enak način kot za te tukaj . Avto je imel na levi spodaj stikalo katero je delovalo kot nekakšen čok ( dvignil je orate ob hladnem zagonu) . vžigal sem ga tudi s 2x predgretje (ko lučka ugasne še hitro 1x. Od TW senzorja do grelnih svečk je bilo vse ok . nato pa sledilo ugašanje med vožnjo ( in zopet so mi mojstri začeli prodajat pompo... )....
Domnevam, da tisto stikalo levo spodaj ni čok, ampak pomočnik za čimhitrejše ogretje hladnega motorja pozimi. Z vklopom se dvignejo obrati in preko jermenice /sklopke vklopi dodatni rotor, ki meša neko želatino, ta se ob mešanju segreje in ogreva hladilno vodo motorja. Zelo dobra zadeva, ki jo v sedanjem avtu močno pogrešam.
Miran
Miran
dokler ne pridem nazaj še nisem šel
Vrni se na “Avtomobili in oprema”
Kdo je na strani
Po forumu brska: Google [Bot] in 57 gostov