avto ne vžge v prvo

Debata o avtih za offroad, opremi, predelavah, ...
NN
Prispevkov: 90
Pridružen: Ne Jul 31, 2011 2:50 pm
Kontakt:

avto ne vžge v prvo

OdgovorNapisal/-a NN » So Nov 09, 2013 4:21 pm

zdravo,

moja toyota hilux ne vžge v prvo, že zdaj ko je okoli 5 stopinj zjutraj, drugače pa poleti vedno pali takoj. Ko ga vžgem mi ugasne edino če gas na polno pohodim, pa še to mi je čudn občutek. Bi bilo potrebno kej zamejat, ker to se mi nezdi normaln. prosim za nasvete

Uporabniški avatar
ferrarist
Moderator
Prispevkov: 1488
Pridružen: To Jun 10, 2003 8:49 pm
Kraj: okolica ajdovščine

OdgovorNapisal/-a ferrarist » So Nov 09, 2013 6:05 pm

Grelne sveče?

robinzon
Prispevkov: 1323
Pridružen: Ne Jun 07, 2009 4:05 pm
Kraj: Bloke

OdgovorNapisal/-a robinzon » So Nov 09, 2013 7:59 pm

Pa naftni filter zamenjaj in poglej če kje zrak vleče in nafta pade.

NN
Prispevkov: 90
Pridružen: Ne Jul 31, 2011 2:50 pm
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a NN » Ne Nov 10, 2013 7:34 am

robinzon napisal/-a:Pa naftni filter zamenjaj in poglej če kje zrak vleče in nafta pade.

bom pogledu mal, sam dvomim da bi mi kje luft vleklo noter, ker se to sam pozimi dogaja.

zsoru
Prispevkov: 66
Pridružen: Sr Mar 11, 2009 7:14 am
Kraj: Laško - okolica

OdgovorNapisal/-a zsoru » Ne Nov 10, 2013 9:12 am

Kak maš akumulator. Obrača dovolj hitro. Imel podoben primer. Obračal počasi in težko vžgal. Zamenjal akum. sedaj vžiga BP.

Matjazzz
Prispevkov: 265
Pridružen: To Jan 22, 2008 6:36 pm
Kraj: LJ

OdgovorNapisal/-a Matjazzz » Ne Nov 10, 2013 9:37 am

Doma star Deutz ni dobro vžigal v mrazu po menjavi akumulatorja še vedno ni vžigal v prvo na koncu smo dal obnovit krtačke na starterju in je zalavfal bp. Se je pa to naredl ravno ko je mraz mal stisnu...
nikoli ne reci nikoli

NN
Prispevkov: 90
Pridružen: Ne Jul 31, 2011 2:50 pm
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a NN » Ne Nov 10, 2013 1:11 pm

saj men vžge, sam mi pol ugasne tut če mu gas nabijem, pol v drugo pa lavfa sam mu morm mal gasa držat.

Uporabniški avatar
Allrounder
Prispevkov: 77
Pridružen: To Avg 24, 2010 10:25 am

OdgovorNapisal/-a Allrounder » Ne Nov 10, 2013 5:14 pm

Imel sem enak problem. Pri meni je pokazalo, da mi je padla nafta v filtru, ker sem imel pumpo samo pri motorju, ne pa tudi v tanku goriva.
Poizkusi naliti nafto v cevko ki gre od filtra do pumpe. Če užge normalno je to to.
Druga verzija (nekateri je ne priporočajo), da s kompresorjem ustvariš pritisk v kestlu in zaliješ pumpo goriva.

Pomagal je protipovratni ventil za nafto.
Pajero Superselect: You can choose 2H, 4H 4HLc and 4LLc. If you're still in trouble, call JCB! >Tom Sheppard<

NN
Prispevkov: 90
Pridružen: Ne Jul 31, 2011 2:50 pm
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a NN » Ne Nov 10, 2013 6:32 pm

Allrounder napisal/-a:Imel sem enak problem. Pri meni je pokazalo, da mi je padla nafta v filtru, ker sem imel pumpo samo pri motorju, ne pa tudi v tanku goriva.
Poizkusi naliti nafto v cevko ki gre od filtra do pumpe. Če užge normalno je to to.
Druga verzija (nekateri je ne priporočajo), da s kompresorjem ustvariš pritisk v kestlu in zaliješ pumpo goriva.

Pomagal je protipovratni ventil za nafto.


Ja sam men to samo pozimi dela, polet vžge takoj

Uporabniški avatar
Allrounder
Prispevkov: 77
Pridružen: To Avg 24, 2010 10:25 am

OdgovorNapisal/-a Allrounder » Ne Nov 10, 2013 8:24 pm

Tudi meni je to delalo samo pozimi. :roll:
Pajero Superselect: You can choose 2H, 4H 4HLc and 4LLc. If you're still in trouble, call JCB! >Tom Sheppard<

moja.malenkost
Prispevkov: 175
Pridružen: So Nov 08, 2008 7:54 am
Kraj: pesnica

OdgovorNapisal/-a moja.malenkost » Ne Nov 10, 2013 9:34 pm

kateri letnik je ?

Uporabniški avatar
lisko
Prispevkov: 1645
Pridružen: Ne Jul 01, 2007 11:55 am

OdgovorNapisal/-a lisko » Po Nov 11, 2013 12:31 am

NN napisal/-a:
Allrounder napisal/-a:Imel sem enak problem. Pri meni je pokazalo, da mi je padla nafta v filtru, ker sem imel pumpo samo pri motorju, ne pa tudi v tanku goriva.
Poizkusi naliti nafto v cevko ki gre od filtra do pumpe. Če užge normalno je to to.
Druga verzija (nekateri je ne priporočajo), da s kompresorjem ustvariš pritisk v kestlu in zaliješ pumpo goriva.

Pomagal je protipovratni ventil za nafto.


Ja sam men to samo pozimi dela, polet vžge takoj


Vsi dizli do sedaj, ki so men začel to delat, je bila pumpa zrela za obnovo...
Kok ma prevoženih? Na renoju mi je celo polomlo "transfer" črpalko v sami pumpi....simptomi podobni kot bi vlekel zrak....če si napumpal je vžgal...

NN
Prispevkov: 90
Pridružen: Ne Jul 31, 2011 2:50 pm
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a NN » Po Nov 11, 2013 1:28 pm

letnik 2006, prevoženih ma 170000 km

moja.malenkost
Prispevkov: 175
Pridružen: So Nov 08, 2008 7:54 am
Kraj: pesnica

OdgovorNapisal/-a moja.malenkost » Po Nov 11, 2013 1:48 pm

imel sem takšnega Hiluxa, z enakimi( in še večimi) težavami. Kupil sem ga v A bil pa je delan za Afriko- verjetno je bila tukaj tudi povezava da mu predgretje ni delovalo na enak način kot za te tukaj . Avto je imel na levi spodaj stikalo katero je delovalo kot nekakšen čok ( dvignil je orate ob hladnem zagonu) . vžigal sem ga tudi s 2x predgretje (ko lučka ugasne še hitro 1x. Od TW senzorja do grelnih svečk je bilo vse ok . nato pa sledilo ugašanje med vožnjo ( in zopet so mi mojstri začeli prodajat pompo... )....

NN
Prispevkov: 90
Pridružen: Ne Jul 31, 2011 2:50 pm
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a NN » Po Nov 11, 2013 1:55 pm

In kaj si pol naredil, moj ima tut na levi strani volana spodaj neke gumbe poleg meglenk sam nevem kaj je zakaj

Uporabniški avatar
miran
Prispevkov: 4375
Pridružen: To Okt 05, 2004 11:48 pm
Kraj: GOCAN
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a miran » Po Nov 11, 2013 2:13 pm

Domnevam, da tisto stikalo levo spodaj ni čok, ampak pomočnik za čimhitrejše ogretje hladnega motorja pozimi. Z vklopom se dvignejo obrati in preko jermenice /sklopke vklopi dodatni rotor, ki meša neko želatino, ta se ob mešanju segreje in ogreva hladilno vodo motorja. Zelo dobra zadeva, ki jo v sedanjem avtu močno pogrešam.
Miran
dokler ne pridem nazaj še nisem šel

NN
Prispevkov: 90
Pridružen: Ne Jul 31, 2011 2:50 pm
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a NN » Po Nov 11, 2013 6:56 pm

Bom jutr mal bolj pogledu kak znakec ma gor, neki sm že gledal sam nism nikol pritiskal ker nism vedu zakaj je. Vem pa da ima gor malo rumeno lučko, ki zasveti ko ga prtisneš

NN
Prispevkov: 90
Pridružen: Ne Jul 31, 2011 2:50 pm
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a NN » To Nov 12, 2013 2:22 pm

e sm pogledu ko je to za en gumb, gor piše PWR HEAD na vrhu ima tri zvalovite puščice, ki naznanjajo toploto oz. vročino. Kaj je to, še nikol nism pritisku pa sm lastnik avta že več kot leto dni

Uporabniški avatar
ferrarist
Moderator
Prispevkov: 1488
Pridružen: To Jun 10, 2003 8:49 pm
Kraj: okolica ajdovščine

OdgovorNapisal/-a ferrarist » To Nov 12, 2013 5:17 pm


Uporabniški avatar
miran
Prispevkov: 4375
Pridružen: To Okt 05, 2004 11:48 pm
Kraj: GOCAN
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a miran » To Nov 12, 2013 7:59 pm

NN napisal/-a:e sm pogledu ko je to za en gumb, gor piše PWR HEAD na vrhu ima tri zvalovite puščice, ki naznanjajo toploto oz. vročino. Kaj je to, še nikol nism pritisku pa sm lastnik avta že več kot leto dni

To je to!
Le da piše Heat in ne Head :wink:
Miran
dokler ne pridem nazaj še nisem šel


Vrni se na “Avtomobili in oprema”

Kdo je na strani

Po forumu brska: Google [Bot] in 57 gostov