Stran 3 od 3

Objavljeno: So Nov 01, 2014 10:26 pm
Napisal/-a Dr.Patrol
Ozija nimam, niti ga nisem nikoli uporabljal, tako da je deveta dežela zame...se prav jo bo treba 1x obiskat? :lol:

Objavljeno: Po Nov 03, 2014 10:10 pm
Napisal/-a bular
Ti pa lepo nabiraš kilograme na tvojem stroju :wink:
Kaj si že zamenjal zadnji diff?

Objavljeno: Po Nov 03, 2014 11:29 pm
Napisal/-a Dr.Patrol
Ja, kilogrami so se počas ustavli rast...ker drugače kravca ne bo šla več z mesta :lol:
Dif je zamenjan in deluje ja :wink:

Objavljeno: So Nov 22, 2014 9:33 pm
Napisal/-a defe110
Pozdrav iz Dalmacije. Super uređen auto.
Molim za pomoć. Prije nekog vremena sam kupio Y60 1992.god i mislim ga liftati da dam gore gume 33. i to na način da dam podloške pod opruge.
Zanima me koliko maximalno mogu dati pod opruge, da ne diram u "ruke" i da ne poremetim normalan rad kardaba.
Hvala za pomoć i izvinjavam se ako sam spamao ovu temu
lp

Objavljeno: Ne Nov 23, 2014 12:59 am
Napisal/-a Dr.Patrol
defe110 napisal/-a:Pozdrav iz Dalmacije. Super uređen auto.
Molim za pomoć. Prije nekog vremena sam kupio Y60 1992.god i mislim ga liftati da dam gore gume 33. i to na način da dam podloške pod opruge.
Zanima me koliko maximalno mogu dati pod opruge, da ne diram u "ruke" i da ne poremetim normalan rad kardaba.
Hvala za pomoć i izvinjavam se ako sam spamao ovu temu
lp

@defe110, hvala :wink:
Kar se tiče lifta...ne upam trditi 100%, ampak mislim, da +5 gre še brez dodatnih predelav...Mogoče bo še kdo drug povedal...jst imam mojega precej več, zato je tudi potrebno več predelav....
Pozdrav nazaj v Dalmacijo! :wink:

Objavljeno: Pe Mar 13, 2015 10:46 am
Napisal/-a Dr.Patrol
Spet se mi je malo dogajalo, malo je blo treba poservisirat avto pred letošnjo sezono, malo je blo treba kak upgrade izvest 8) in kako zadevo popravit :roll:

Gremo od začetka...
Avtu sem privoščil velik servis, zgolj preventivno, ker je še vse delovalo normalno, ampak, raje doma kaj več zamenjat, kot pa kje na poti...
Menjal sem vse...od vseh jermenov, napenjalcev, do termostata, vodne črpalke in visco sklopke ventilatorja. Ker se je izkazalo, da že malo pušča semering odmične in pa pokrov ventilov, sem menjal tudi to dvoje.
Nekaj slik..
Slika
Slika
Slika

Ker je bilo že toliko podrtega, sem videl idealno priložnost za montažo intercoolerja, še malo razdru in kupil še par tesnil...(nekaj semeringov, je še za prvo akso in polž volana)
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika

Za hlajenje intecoolerja, sem dobil kawasakijev ventilator hladilnika vode, ob vsem tem pa sem še montiral v kabino ventil za regulacijo turbo boosta 8)
Slika
Slika

Še slika obnovljenega volanskega polža...
Slika

In pa imel sem velik problem, ki ga prej nekako nisem opazil. Zaradi precejšnega dviga avtomobila, so akse pod drugačnimi koti, da imajo kardani čim manj trplenja... slaba stran tega je, da so pod drugačnim kotom tudi šalice na aksi, v katerih slonijo vzmeti. Kot posledica napačnega kota, je vzmet napeta kot lok in je zaradi tega čohala po amortizerjih in jih uničila...
Kupil sem nove amortizerje, in ker niso poceni, sem prestavil tudi šalice na aksi.
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika

Toliko za enkrat, več slik pa je na facebooku, za tiste, ki ga imate ;)

lp

Objavljeno: Pe Mar 13, 2015 12:39 pm
Napisal/-a gregor
Niti teh par slik jaz trenutno ne vidim.
Me pa nekaj zanima, akso si zaradi lepšega kota kardanov zarotiral.
Spredaj al zadaj?

Objavljeno: Pe Mar 13, 2015 1:12 pm
Napisal/-a Dr.Patrol
gregor napisal/-a:Niti teh par slik jaz trenutno ne vidim.
Me pa nekaj zanima, akso si zaradi lepšega kota kardanov zarotiral.
Spredaj al zadaj?

Jst uporabljam firefox in jih vidim?
Akse so zarotirane spredaj in zadaj, zaradi lepših kotov kardana ja, so pa to počeli že pred mano. Prej sicer tega problema ni bilo tolko prisotno, dokler nisem dal jst tistih stožcev spodaj in zgoraj na šalce...ker prej so vzmeti padale iz mesta, pri max. atrikulaciji, ker so krajše kot amortizerji :/ zdej jih pač vedno lepo nacentrira nazaj na mesto... ubistvu ne vem, če je točno to problem, vsekakor pa sem to opazil pri vrnitvi iz jesenjskega Velebita. Vsekakor so bile napete kot lok, sedaj pa niso več in je prostora med vzmetjo in amortizerjem dovolj.

Objavljeno: Pe Mar 13, 2015 3:40 pm
Napisal/-a Nebivedu
tudi v explorerju se lepo vidijo.

Objavljeno: Sr Mar 25, 2015 11:25 pm
Napisal/-a nmlk
hud stroj, sploh se mi dopade da se stvari nardijo namesto kupjo

me pa zanima zadn krdan od cesa je al ste ga sesvasal

Objavljeno: Pe Mar 27, 2015 11:54 pm
Napisal/-a Dr.Patrol
Mislim, da je od TR-ja z dvojnim križem? Nisem prepričan, ker nisem jst tega menju...

Objavljeno: So Mar 28, 2015 10:01 pm
Napisal/-a bular
Možno da je od tr 2.8td, ta ima dvojni križ in iste flange kot gr(enak fi in razmerje vijakov)..zakaj pa misliš, da ni original od gr :?:
p.s. kaj boš pršu kaj na obisk al boš le šaraufu :twisted:
Zdej sm se lotu malo downhill kr ni nobene resnost :wink:

Objavljeno: So Mar 28, 2015 10:40 pm
Napisal/-a Dr.Patrol
bular napisal/-a:Možno da je od tr 2.8td, ta ima dvojni križ in iste flange kot gr(enak fi in razmerje vijakov)..zakaj pa misliš, da ni original od gr :?:
p.s. kaj boš pršu kaj na obisk al boš le šaraufu :twisted:
Zdej sm se lotu malo downhill kr ni nobene resnost :wink:
Nisem tudi to ne popolnoma prepričan, vendar, kolikor vem, GR ni imel v originalu dvojnega križa.
Ma morm prit ja, samo sem ratu softič, ti povem v naprej... :shock: ne gre avta lomit v bulah in obenem potovati....razen, če nimaš debelega žepa tm na riti :lol: :lol:

Objavljeno: Ne Mar 29, 2015 2:39 pm
Napisal/-a nmlk
tr ima dvojnega ja vendar je manjsi tako razmak kot kriz
gr-i pa vsaj za ns trg nimajo dvojnega

zanima me ker mam ze neki casa to v planu, zanc koncn dobu tr-ov krdan pa pol sam se v jok :lol:

Objavljeno: Ne Mar 29, 2015 10:46 pm
Napisal/-a bular
Popaj napisal/-a:
bular napisal/-a:Možno da je od tr 2.8td, ta ima dvojni križ in iste flange kot gr(enak fi in razmerje vijakov)..zakaj pa misliš, da ni original od gr :?:
p.s. kaj boš pršu kaj na obisk al boš le šaraufu :twisted:
Zdej sm se lotu malo downhill kr ni nobene resnost :wink:
Nisem tudi to ne popolnoma prepričan, vendar, kolikor vem, GR ni imel v originalu dvojnega križa.
Ma morm prit ja, samo sem ratu softič, ti povem v naprej... :shock: ne gre avta lomit v bulah in obenem potovati....razen, če nimaš debelega žepa tm na riti :lol: :lol:

Saj boš zdej ratu privatnik :wink:

Že moj 3.3tr ima enojni kardan z večjimm križem in drugacnim priklopom kot 2.8tr..
p.s. namesto dvojnega kardana predelajo zgoraj na homokinetični zglob :idea:

Re: Moj Nissan Patrol GR Y60 (SWB)

Objavljeno: So Sep 15, 2018 8:50 pm
Napisal/-a Dr.Patrol
Hoh, spodobi se da temo počasi zaključim, ker omenjenega avta ni več med nami.
Ne, nisem ga razbil, niti prodal, dejmo rečt da je postal del nečesa večjega in s tem njegova duša živi naprej.

Po zadnji objavi tukaj, se je na avto spremenilo bore malo, pravzaprav nič. Na avtu se je zamenjala turbina preventivno, ker sem načrtoval povratek v Afriko, tokrat s svojim vozilom in zadevo tudi izpeljal. Lahko tudi rečemo da sem se od tega avtomobila hotel posloviti na njemu primeren način...na potovanju, na drugem kontinentu, na pesku...tam kamor sodi 8)

V glavi je že dalj časa tlela misel od drugem, večjem, prostornejšem overland vozilu, s tem namenom sem tudi domov privlekel še enega Patrola, ampak njemu bom posvetil svojo temo. Ta je namenjena Patrolu, ki me je dodobra spremenil v veliko pogledih, mi dal precej novega znanja in obenem nešteto nepozabnih užitkov.

Prilagam njemu v spomin nekaj slik iz najinega zadnjega skupnega potovanja.

Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
































Priznam, da sem s težkim sprejel dejstvo, da dva avta ne morem imeti in da v resnici potrebujem za realizacijo mojih sanj, donatorski avto, ki bo pomagal novemu, da postane iz žabe princ.

Zadnja slika avta je precej žalostna, a kar sem kasneje iz njegovih delov naredil, me malce tolaži, da ni "umru" zastonj...
Slika

S tem zaključujem tole poglavje, v naslednjih dneh bom odpru novo in s tem, upam da tudi zadnjo :wink: