Moj Nissan Patrol GR Y60 (SWB)

Debata o avtih za offroad, opremi, predelavah, ...
Uporabniški avatar
Dr.Patrol
Prispevkov: 1113
Pridružen: Pe Jul 17, 2009 7:30 am
Kraj: Lej jo, našo Baško Grapo!! :)
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a Dr.Patrol » So Dec 21, 2013 8:14 pm

No še prispevek o delu, ki sem ga izvajal zadnje 2 meseca...
Na avtu sem opazil, da mi zadnje zavore ne delujejo več kot včasih. Desna ni prijela nič, leva je držala kar naprej :lol:
Ker mi tudi ni delala mehanska zapora diferencijala, sem se odločil za komplet obnovo zadnje osi.

Leva stran je imela popolnoma zarustane vodila, na katerih "plavajo" zavorne čeljusti.
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika

Demontirana zadnja os
Slika

Na desni, kot rečeno, je bil problem v batiču, ki ni stekal in sem ga z veliko težav dobil iz čeljusti
Slika

razlika, star/nov batič
Slika
Slika

Novo sem nabavil vse...diske, gumice, vodila, batiče, zav.ploščice.
Slika

demontirane zavore...čeljusti sem zbrusil, pobarval z temp. obstojno barvo in zamenjal vse dele.
Slika

Obnovljena/ stara čeljust
Slika
Slika
Slika

zarjavel je celo vijak za odzračevanje zavor
Slika

Z osi sem demontiral vse dele, in ker je bilo spodaj več barv, sem se odločil za peskanje le te.
Slika
Slika

Semeringi so sicer še držali olje, ampak če se že dela sem zamenjal tudi te. Kdor jih je menjaval pred mano jih je enostavno zabil na mesto z izvijačem. :roll: Jst sem potem za montažo izdelal orodje...
Slika

Diferencijal je v odlični kondiciji in njegova zračnost v mejah normale
Slika

Osovina je prišla z peskanja precej pozno zvečer, ampak sem jo vseeno preden nastopi oksidacija, prebarval z 2K osnovno barvo.
Slika
Slika
Slika

Prebarval sem tudi ostale dele podvozja. Seveda prej vse zbrusil, potem 2K osnova in za konec poliuretanska barva.
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika

Stožci na slikah mi služijo za centriranje vzemti nazaj na svoje mesto, saj mi zadaj pri veliki artikulaciji skačejo vzmeti iz mesta...no sedaj ne več, to je bilo prvo kar sem naredu, ko sem kupil avto :lol: sta pa po en spodaj in en zgoraj, zadevo pa sem videl na spletu
Slika

Dele vzmeti, ki pridejo v stik z kovino sem hotel zaščititi. Za to sem uporabil kar termično cev z dodatkom lepila v debelini stene 2mm. Ker je precej debela, sem jo težko nataknil v krog, ampak mi je na koncu z malo volje le uspelo.
Slika
Slika
Slika

Za zadno os, oz. na ohišje diferencijala sem si zamislil dati zaščito. Da pač zadeve ne prebiješ tako hitro. Izdelal sem tudi zaščito za membrano vklopa zadnje špere. (pločevina 5mm)
Slika
Slika
Slika
Slika

Os sem po 2K osnovni barvi zaščitil še z prebarljivim bitumnom in poliuretansko barvo.
Slika
Slika

Na novo sem prebarval tudi kardan. Zamenjal sem tudi vse mazalne čepe.
Slika
Slika
Slika
Slika

Potem je sledila sestava
Slika
Slika

Novi semeringi in orodje za montažo.
Slika
Slika
Slika
Slika

Distančnik kardana je bil prej pobarvan v črno, a se je luščil, zato sem ga jaz raje zloščil do sijaja.
Slika

Ker nisem hotel, da po nepotrebnem rjavijo diski, kjer ni treba, sem tudi te pobarval z temp. obstojno barvo.
Slika
Slika
Slika
Slika

Vse ostale spoje, sem zaščitil z keramično mastjo
Slika
Slika

Zamenjal sem tudi komplet cevi za zavore. Tudi olje bo novo in sicer DOT 5.1.
Posebna zahvala gre avtomehaniki Mašera iz Tolmina, ki mi je naredila nove cevi in posodila orodje za krivljenje!
Slika
Slika

Na šasiji sem še enkrat zbrusil in na novo zaščitil dele, katere po vgradnji delov ne bom več tikal.
Slika

Ponovno vse na svojem mestu!
Slika

Zadnjega Panhard droga še ni, ker je bilo zaradi zaščit, potrebno izdelati novega.
Slika

Sprva nisem vedel, kako se lotiti krivljenja droga, na koncu smo zadevo rešili z avtogenom in primežom. Kot krivin je 15°.
Slika
Slika
Slika

Odločil sem se tudi prestaviti točko upetja droga. Idealna postavitev droga je vodoravno, ko je os sama tudi v vodoravni legi.
Ker je avto precej zvišan, je bil kot droga ogromen, posledično mi je pri veliki artikulaciji levo kolo taknilo v šasijo.
Upetje sem znižal za 8cm, več nisem hotel, ker potem bi bila ročica v nevarnosti, da jo kje na terenu zagrabim. Drog se je malce poravnal, koliko sem dejansko z tem dosegel, bom vedel pa šele po preizkusu na terenu.
Slika
Slika
Slika

Čeprav ima patrol že original, kar dobro speljane odduške, sem vseeno se odločil le te speljati v kabino oz. bok karoserije. idejo sem našel na spletu in z svojo postavitvijo 1.4m od tal, sem lahko brezskrben pri prečkanju kakne vode.
Zaenkrat sem to naredil za oddušek zadnjega diferencijala in pa rezervarja goriva.
Slika
Slika

Filtre sem dodal, da v cevi ne zaide kakšna umazanija.

Toliko do nadalnega...

lp
ex.Popaj. Preimenovan s strani upravnika na podlagi zaslug skupnosti in predlog skupnosti. ;)


www.Adventure-Overland.si
Slika

Uporabniški avatar
5x4
Prispevkov: 944
Pridružen: Če Feb 09, 2006 12:18 am
Kraj: Slovenija

OdgovorNapisal/-a 5x4 » Ne Dec 22, 2013 11:28 am

kapo dol

:moli:

bular
Prispevkov: 757
Pridružen: To Okt 26, 2010 1:26 pm
Kraj: bula

OdgovorNapisal/-a bular » Ne Dec 22, 2013 8:12 pm

si se pa prow potrudu :aplavz:
nissan tractor 3.3sdt

Uporabniški avatar
Dr.Patrol
Prispevkov: 1113
Pridružen: Pe Jul 17, 2009 7:30 am
Kraj: Lej jo, našo Baško Grapo!! :)
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a Dr.Patrol » Ne Dec 22, 2013 8:32 pm

Hvala.

Čakam še na olje...sem naročil Motul gear 300 75W-90 (16l). Ga bo zadosti za vse diferencijale, manjalnik in reduktor in še liter bi ga moralo ostati :D
In pa olje za motor pride zraven Elf sporti TXI 15W-40(10l).

Plan za v novo leto je prednja os, kjer puščata oba semeringa, prav tako bom zamenjal in obnovil zavore. Obenem gre še prvi odbijač na peskanje, vitel na preventivni servis in na motorju se bo naredil veliki servis.

To je 2 mesečni plan za naprej, prilagajal ga bom sproti potrebam :D
ex.Popaj. Preimenovan s strani upravnika na podlagi zaslug skupnosti in predlog skupnosti. ;)





www.Adventure-Overland.si

Slika

Uporabniški avatar
TIŠLER
Prispevkov: 249
Pridružen: Ne Maj 13, 2012 12:25 pm
Kraj: Ljubljana

OdgovorNapisal/-a TIŠLER » Po Dec 23, 2013 10:30 am

Carsko :moli:
Le toliko glej, da ne bo ta lepotec razdrt, ko bo čas za snežne avanture
:wink:

Uporabniški avatar
Dr.Patrol
Prispevkov: 1113
Pridružen: Pe Jul 17, 2009 7:30 am
Kraj: Lej jo, našo Baško Grapo!! :)
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a Dr.Patrol » Po Dec 23, 2013 11:12 am

Po planu sodeč, bo skoraj zagotovo...Delam na tem, da bi ujel aprilsko Tunizijo, če to ne bo mogoče, mam pa tud že druge plane :wink:

Letošnje zimske radosti bojo spet z bmw-jem 8)

lp
ex.Popaj. Preimenovan s strani upravnika na podlagi zaslug skupnosti in predlog skupnosti. ;)





www.Adventure-Overland.si

Slika

bular
Prispevkov: 757
Pridružen: To Okt 26, 2010 1:26 pm
Kraj: bula

OdgovorNapisal/-a bular » To Dec 24, 2013 2:13 am

bi blo dobro usaj malo sprovat-prid gu bulo de vidmo če ti djla špera :wink:
nissan tractor 3.3sdt

Uporabniški avatar
Dr.Patrol
Prispevkov: 1113
Pridružen: Pe Jul 17, 2009 7:30 am
Kraj: Lej jo, našo Baško Grapo!! :)
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a Dr.Patrol » To Dec 24, 2013 11:46 am

Dela in ne dela :D
Sama zapora po sebi zdej dela in iz 2 ventilu sem naredu enega delujočega. Govorim o tistem vkuumu pri motorju, ki vklaplja in izklaplja zaporo.
Manjkajo pa 2 cevi od tega ventila do zadaj, se spomniš Bular, da nas to še čaka potegnit?? :D
ex.Popaj. Preimenovan s strani upravnika na podlagi zaslug skupnosti in predlog skupnosti. ;)





www.Adventure-Overland.si

Slika

Uporabniški avatar
Ipsilon
Prispevkov: 335
Pridružen: Če Jun 01, 2006 6:32 pm
Kraj: Tolmin
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a Ipsilon » To Dec 24, 2013 12:19 pm

Če si se resno lotil obnove, dvigni karoserijo dol s šasije. En dan dela za dol pa en dan dela za nazaj gor, vmes imaš pa vsaj prostor, da stvari narediš tako, kot je treba.

Uporabniški avatar
Dr.Patrol
Prispevkov: 1113
Pridružen: Pe Jul 17, 2009 7:30 am
Kraj: Lej jo, našo Baško Grapo!! :)
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a Dr.Patrol » To Dec 24, 2013 3:22 pm

Ni obnova, ipsilon, le odprava mehanskih napak...
Za obnovo po mojih standardih, bi potreboval okoli 5 jurjev, polovičarskega dela se pa ne grem. zato bosta šasija in karoserija morala še kar en čas počakati na to(če kdaj).
Meni je zdaj prioriteta da vse dela in da to dela kot mora. Raje zdaj malo več doma šraufam, kot kasneje na terenu :wink:
ex.Popaj. Preimenovan s strani upravnika na podlagi zaslug skupnosti in predlog skupnosti. ;)





www.Adventure-Overland.si

Slika

Uporabniški avatar
Dr.Patrol
Prispevkov: 1113
Pridružen: Pe Jul 17, 2009 7:30 am
Kraj: Lej jo, našo Baško Grapo!! :)
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a Dr.Patrol » Pe Jan 03, 2014 1:06 pm

Olje pršlo, tko da sem danes ga nalil v dif in šel testirat. (Olja za prodajat :lol: )
Slika

Premik točke upetja panhard droga se očitno obnese, ker ob max. artikulaciji nisem zasledil, da bi guma še podrajsala v šasijo. Mi pa spredaj tud žlajfajo zavore, čez čas sicer popusti in precej že pušča olje iz semeringov na obeh straneh, tako da lih zlo testiral ne bomo, ampak bo šu kmal kar nazaj na klocne :lol:

Do nadaljnega pozdravljeni :wink:
ex.Popaj. Preimenovan s strani upravnika na podlagi zaslug skupnosti in predlog skupnosti. ;)





www.Adventure-Overland.si

Slika

bular
Prispevkov: 757
Pridružen: To Okt 26, 2010 1:26 pm
Kraj: bula

OdgovorNapisal/-a bular » Pe Jan 03, 2014 4:20 pm

a bejš, bejš, a vjš kaka luža je ljtos :lol:
saj podvozje maš pa skor na novo pobarvano, tko da škoda časa za to delat..
nissan tractor 3.3sdt

Uporabniški avatar
Dr.Patrol
Prispevkov: 1113
Pridružen: Pe Jul 17, 2009 7:30 am
Kraj: Lej jo, našo Baško Grapo!! :)
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a Dr.Patrol » Pe Jan 03, 2014 5:00 pm

Bom jst rajš pršu na obisk u tuti in škornih, pa šu z tabo z tvojim avtom en điro, važi? :lol: Samo povej kdaj?? :vinska_bratca:
ex.Popaj. Preimenovan s strani upravnika na podlagi zaslug skupnosti in predlog skupnosti. ;)





www.Adventure-Overland.si

Slika

bular
Prispevkov: 757
Pridružen: To Okt 26, 2010 1:26 pm
Kraj: bula

OdgovorNapisal/-a bular » So Jan 04, 2014 10:41 pm

ko bo na sporedu kaka tura ti že povjm :wink:
samo z enem džipom ni zanimivo :lol:
nissan tractor 3.3sdt

Uporabniški avatar
Dr.Patrol
Prispevkov: 1113
Pridružen: Pe Jul 17, 2009 7:30 am
Kraj: Lej jo, našo Baško Grapo!! :)
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a Dr.Patrol » So Jan 04, 2014 11:30 pm

Ooo, poznam jst može, če ti ne..en se še piše ku ti!! :lol: :lol:
ex.Popaj. Preimenovan s strani upravnika na podlagi zaslug skupnosti in predlog skupnosti. ;)





www.Adventure-Overland.si

Slika

Uporabniški avatar
Dr.Patrol
Prispevkov: 1113
Pridružen: Pe Jul 17, 2009 7:30 am
Kraj: Lej jo, našo Baško Grapo!! :)
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a Dr.Patrol » Po Apr 28, 2014 7:49 pm

Tema sameva...sm mogu it v garažo še kaj nardit in še kaj poslikat, da ne umre v pozabo :lol:

Po raznih prebiranjih tujih forumov, sem imel željo prej ali slej izdelat tudi nov izpušni sistem... 3 cole seveda, kot to počnejo ostali :lol: . En dan so se mi potrgali vijaki med kolektorjem iz turbine in ostalim ispušnim delom in to je zame bil zadosten razlog, da se lotim izdelave 8)
Za izdelavo samo sem izbral inox...ker je zadeva "večna" in, ker z njim rad delam.

Star izpuh sem imel namen uporabit za kopiranje, ker pa je imel kar nekaj pomankljivosti, sem le tega več ali manj izdeloval sproti z probavanjem na samem avtu. Premer prejšnje cevi je bil 65mm, sedaj pa je 76mm.
Slika
Slika

Začel sem kjer je bilo lažje...pri repu...
Slika

Super bi blo, da bi imel TIG, ker pa le tega nimam zaenkrat, sem vare zbrusil...po drugi strani je še lepše tako, saj je cev videti na koncu, kot da je iz enega konca :wink:
Slika

Cev od varjenja, pa do končnega izdelka izgleda nekako takole...
Slika
Slika
Slika
Slika

Spoje cevi, kjer sem varil, sem pobrusil, da so se natanko prilegali in naredil "V" koren, da bo var dobro držal, kljub brušenju.
Notranjost vara zgleda kar solidno...
Slika
Slika

Kar nekaj varjenja in brušenja je bilo potrebno, da sem prišel do te točke.
Na sliki se tudi vidi malce drugačen potek cevi, saj je prejšni izpuh šel tik ob menjalniku, kar je najbrž segrevalo tudi olje v menjalniku...
Slika
Slika

Kar precej težko sem dobil tudi gibljivo izpušno cev ustreznih dimenzij...
Slika

Ker sem želel imeti od začetna do konca enak premer cevi, sem se odločil tudi za izdelavo kolektorja, ki pride iz turbine. Navdih sem iskal po spletu, pa brez uspeha...
Tako sem si iz originalnega kolektorja izdelal "šablono", katera mi je služila pri izdelavi novega kolektorja.
Slika
Slika

Za izdelavo sem potreboval tudi prirobnice. Po mojih skicah, jih je kolega prenesel v avtocad, le te pa so mi, pravtako iz inoxa, izrezali v OCG Godovič. Moram pohvalit tamkajšnje fante, bili so zelo ustrežljivi, zadevo pa so izdelali odlično, hitro in poceni!
Slika
Slika

Sama izdelava je bila daleč od enostavnega, nekje vmes sem se že uprašal, če bom kos nalogi...
Slika
Slika

Ampak mi je steklo dokaj po mojih zamislih...
Slika
Slika
Slika
Slika

Končni izdelek proti originalnemu...
Slika
Slika
Slika

Iz klingerita sem izdelal vmesno tesnilo, čeprav sem prirobnice naredil tako, da se cevi stikata sredi prirobnice in ne na samem spoju.
Slika

Že na turbotu
Slika

Tukaj pa še primerjava starega proti novemu izpuhu
Slika
Slika

Seveda je bilo potrebno naredit tudi nova upetja...poslikal sem le enega izmed treh.
Slika

Kolektor in del izpuha, kjer gre mimo menjalnika, sem dodatno povil še z keramičnim trakom, namenjeno za te posle, z namenom preprečitve oddajanje nepotrebne temperature.
Še slike kako zadeva izgleda na avtu od začetka do konca.
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika

Z končnim izdelkom sem zadovoljen, avto ima lepši glas, precej bolj se sliši turbo, sam po sebi pa ni dosti bolj glasen. Če se kaj pozna na moči pa nebi upal trditi, tudi ga nisem delal z tem namenom.

To bi blo to zaenkrat, za vse tiste ki imate Facebook, pa lahko še povem, da če kliknete na napis spodaj Adventure Overland, vas le ta pripelje na mojo stran, kjer je mogoče kakšna slika več. Upam, da bo tam tudi kmalu kakšna slika iz potovanja in ne samo iz delavnice :lol:

Pa lep pozdrav do naslednjega projekta 8)
ex.Popaj. Preimenovan s strani upravnika na podlagi zaslug skupnosti in predlog skupnosti. ;)





www.Adventure-Overland.si

Slika

Uporabniški avatar
gregor
Moderator
Prispevkov: 2789
Pridružen: Sr Maj 21, 2003 8:33 am
Kraj: Žalec
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a gregor » Po Apr 28, 2014 9:52 pm

Ma tele slike so pa hujš kot alienove offroad bejbe.
čista pornografija. :wink:

Sem razočaran, nikjer ne najdem skupaj varjenega inox in navadnega železa. :wink:
Pravi mojstri iz naših koncev na inox bojler za vodo našvasajo kar črno mufno, če ravno zmanjka inox komadov.
Niva 240D l. 93, OM616 motor, Kobra 215R15, ZF servo, rock crawler TC
Niva 1.9D(PSA) l. 99, 2x Y61 2.8TD
Naprodaj veliko rabljenih delov za Lado in nekaj tudi za Patrola

Uporabniški avatar
Sven
Prispevkov: 1089
Pridružen: To Maj 17, 2005 11:30 pm
Kraj: wajdušna
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a Sven » Po Apr 28, 2014 10:29 pm

Bravo Popaj, delo v tvojem slogu, lepo in profi :D
TUDI NA FB>>>KLIK

Uporabniški avatar
Dr.Patrol
Prispevkov: 1113
Pridružen: Pe Jul 17, 2009 7:30 am
Kraj: Lej jo, našo Baško Grapo!! :)
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a Dr.Patrol » So Nov 01, 2014 5:42 pm

Spet malo osvežitve...

Letos sem se za spremembo tudi malo vozil, ne samo šraufal, čeprav, bi bilo še kaj za popravit, ampak...

Avto je do sedaj uglavnem zdržal... odbijači so še na mestu, na izpuhu sem moral popraviti nosilce, ker prejšni, niso zdržali, zapora diferencjala ni delala, ko sem jo najbolj rabil, ampak sem napako že odpravil, zadnji blažilci se poslavljajo od sodelovanja in spustil je semering na reduktorju, tisti od prvega kardana, ker je kardan zadeval v nosilec menjalnika...tudi to je že odpravljeno in popravljeno.

Pa gremo po vrsti...

Pred obiskom Ukrajine, sem želel še narediti strešnji prtljažnik, da malo razbremenim (pre)majhen avto, da ostane kaj prostora v njem za prtljago.

In kot ponavadi....vsaka zgodba se začne z kupom železja :D
Slika

ker nimam mašine za krivljene, sem loke izdelal iz varilnih kolen, vare pa zbrusil, da je zadeva lična...
Slika

"osnovni" okvir je narejen...
Slika

Ker sem si zamislil prtljažnik z "ograjco" in dodatnimi delovnimi lučmi, sem moral najti ustrezno rešitev za povezat zgornji in spodnji del. Po pregledovanju raznoraznih proizvajalcih strešnih prtljažnikov, sem naumil nekaj svojega, izrisal v računalinu, pri OCG Godovič, pa so mi zadevo prijazno, hitro in kalitetno izdelali.
Slika

nekje umes...
Slika
Slika

voda lahko mirno odteče...
Slika

še malo napredka...
Slika
Slika

Preverjanje, če luč sede na svoje mesto. Za luči je poskrbel S-line iz Ajdovščine.
Slika

za pohodni del sem izbral valovito mrežo. Izdelali so jo v podjetju Frlic iz Kranja po ugodni ceni.
Slika

najlažja pot za izdelavo nosilcev je bila tole...
Slika

Ker sem hotel imeti jack dvigalko pri roki, a še vedno tako, da ne odžira prostora, sem se odločil za stransko montažo na prtljažnik. Kasneje sem ugotovil, da je pri izdelovanju, važno tudi upoštevanje porazdelitev teže...k sreči so nosilci montažni, ker je bilo potrebno dvigalno prestaviti na drugo stran prtljažnika :wink: Izbral sem najdaljšo dvigalko(150cm) in jo prevzel pri Mamutu v Mengešu.
Izdelani nosilci...
Slika
Slika
Slika

Za sprednji LED bar, sem izdelal nove nosilce... LED bar je spet priskrbel S-line.
Slika

da pridem do prtljažnika, sem moral izdelati tudi lojte. Namensko se končajo pred zadnjo tablico, ker bo mogoče tam kdaj še ena roka, z nosilci za jerry-can posode.
Slika
Slika

Izdelovanje je končano, sledi nekaj slik barvanja...kot ponavadi sem izbral 2komponentno osnovno barvo in 2komponentno zaključno barvo. Črna barva je sicer polmat, ampak sem z nanosom barve dosegel učinek mat efekta.
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika

Po končanem barvanju je sledilo ožičenje prtljažnika...
Slika

Tole pa je končni produkt...
Slika
Slika
Slika

Na streho sem potem montiral še dva vojaška kufra, ki sta privijačena direkt v prtljažnik, v njem pa imam najnujnejše za na pot. Vsa olja in ostale tekočine, maziva, filtri, itd., na drugi strani pa dodatne pripomočke za vitlanje, nekaj kosov žice, kablov, vezic, itd.,...
Slika

Še nekaj splošnih podatkov...
-Teža celotnega prtljažnika, brez luči in dvigalke ter brez kufrov je točno 65kg...dvigalka ima po mojih meritvah 14kg, luči nisem vagal....
-Skupna moč luči na strehi je 570w...luči so razdeljene na 4 skupine(predni LED bar, levo bočno, desno bočno, zadnje) in jih je možno vklapljati ločeno iz kabine. Zadnje so vezane na rikverc luči, lahko se jih popolnoma izklopi, lahko se lih prižge posamezno iz prtljažnega prostora. Vsa napeljava in releji so skriti v boku, kjer so tudi releji zadnjega vitla.
ex.Popaj. Preimenovan s strani upravnika na podlagi zaslug skupnosti in predlog skupnosti. ;)





www.Adventure-Overland.si

Slika

Uporabniški avatar
Dr.Patrol
Prispevkov: 1113
Pridružen: Pe Jul 17, 2009 7:30 am
Kraj: Lej jo, našo Baško Grapo!! :)
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a Dr.Patrol » So Nov 01, 2014 6:42 pm

Gremo naprej...

Ko sem avto kupil, zadnja zapora ni delovala...niti ni bilo pogoja da bi... :lol:
Manjkala je napeljava(cevi), membrana je bila zabasana z lužo, el. napeljava tudi ni obstajala, niti ni deloval vakuum ventil pri motorju...

Pomoč sem dobil na forumu, in sicer so mi forumaši poslali slike originalne napeljave, po kateri sem potem speljal sam na novo.

Za cevi sem izbral bakreno cev..original se mi ne sanja iz česa je, niti me ne zanima, ker sem z to pač najlažje delal...
Slika

Vakuum ventil sem kupil drug, rabljen...ki pa enako ni delal...pri mojem je bila težava da je ventil delal samo na eni strani, ista zgodba je bila z drugim rabljenim...potem sem ventile podru in iz dveh naredil enega delujočega
Slika

Na šasiji ni bilo niti nosilcev za te cevi, tako da sem moral kupiti nove...danes mi je žal, da jih nisem kako drugače izdelal, ker je 5 nosilcev koštalo kot učka iz glave...:shock:
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika

Zadaj na diferencijalu, niti nisem mogu kupit nosilcev, zato sem jih izdelal iz teflona in pobarval na črno...
Slika
Slika
Slika

Ko sem končal, sem naredil preizkus....in žalostno ugotovil, da iz te moke ne bo kruha...avto sem podložil, da so bile zadnja kolesa v zraku, nato pa vklopil zadnjo zaporo...iz diferencijala se je slišalo le KLIK-KLIK-KLIK,.... Vilice zapore niso mogle vklopiti diferencijala, ker so zdrsovale...
Diferencijal sem spet vzel narazen in našel vzrok...
Slika

Ni bilo drugega, kot kupiti drug diferencijal in zamenjati. Sedaj zadeva špila, nisem pa še napeljal el. kabla, ki bi mi ob vklopu javil tudi z lučko na armaturni plošči...še delam na tem :D
ex.Popaj. Preimenovan s strani upravnika na podlagi zaslug skupnosti in predlog skupnosti. ;)





www.Adventure-Overland.si

Slika

Uporabniški avatar
Dr.Patrol
Prispevkov: 1113
Pridružen: Pe Jul 17, 2009 7:30 am
Kraj: Lej jo, našo Baško Grapo!! :)
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a Dr.Patrol » So Nov 01, 2014 6:53 pm

...

Ker za navigiranje in javljanje domov prek interneta uporabljam osebni računalnik oz. netbook(mali prenosni računalnik), kjer imam naloženega Garmina, je bilo potrebno izdelati tudi ustrezni nosilec. Včasih je bil pritrjen z vakuum nosilcem na prednjo steklo in dodatno zavarovan z lastiko, ampak sovoznik ni veliko odnesel od potovanja, prav tako je bila težava, če bi moral navigirati sam...

Zato sem se lotil izdelave nosilca...
Slikal sem bolj malo, ampak vidi se za kaj se gre :wink:
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika

Nosilec je brezstopenjsko nastavljiv, možno ga je tudi izvleči, da ga ni v vozilu, ko računalnika ne uporabljam.
Nazadnje spremenil Dr.Patrol, dne So Nov 01, 2014 7:00 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
ex.Popaj. Preimenovan s strani upravnika na podlagi zaslug skupnosti in predlog skupnosti. ;)





www.Adventure-Overland.si

Slika

Uporabniški avatar
Dr.Patrol
Prispevkov: 1113
Pridružen: Pe Jul 17, 2009 7:30 am
Kraj: Lej jo, našo Baško Grapo!! :)
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a Dr.Patrol » So Nov 01, 2014 6:59 pm

Za konec naj še povem v čem je bila težava z prvim kardanom...
Ker je vozilo precej dvignjeno, je bilo potrebno spustiti tudi menjalnik...to so naredili že pred mano, drugače obstajajo na spletu tudi drop kiti za to predelavo. Spustiti ga je potrebno zaradi zadnjega kota kardana, ker če ne... :lol: že zdej je kot prevelik, si bom mogu omislit omejilce hoda, ker če je avto na dvigalu( so kolesa stegnjena do konca) se še vedno ne da zavrtet kardana, ker je kot prehud.

Problem pa je bil, da zaradi drugačne postavitve menjalnika, spremenimo tudi kot na prvi kardan.... in le ta je ob max. hodu prve akse, zadel v nosilec menjalnika, posledično pritiskal tudi na semering v reduktorju, da je le ta spustil...
zadevo sem rešil tako, da sem predelal nosilec menjalnika, da ima kardan prosto pot in ne zadeva več nikamor tudi ob max. hodu prve akse.
Slike predelave nimam, če pa koga res zanima, lahko tudi poslikam...

To je to za enkrat, za pol leta mate mir pred mano, pol bo pa pomojem že kaj novga za objavt :lol:

lp
ex.Popaj. Preimenovan s strani upravnika na podlagi zaslug skupnosti in predlog skupnosti. ;)





www.Adventure-Overland.si

Slika

Uporabniški avatar
Nebivedu
Prispevkov: 4080
Pridružen: Po Dec 15, 2003 9:21 am

OdgovorNapisal/-a Nebivedu » So Nov 01, 2014 9:50 pm

Namesto računalnika ti predlagam tole (če seveda finance zmorejo - cena je v Avstriji okoli 200 evrov):
http://www.asus.com/Tablets_Mobile/ASUS_VivoTab_Note_8_M80TA/
Slika

8" ekran, windows 8.1 (deluje tudi ozi explore brez problemov z mapami, ki jih vse dobiš na netu),4 jedrni procesor, 2gb rama, 32gb diska SSD in slot za sd kartico do 128GB ter gps in touch screen. Kameri (5mp zadaj in 1.3mp spredaj za skype). Brez napajanja zdržijo baterije nekje 8 ur (7:36) gledanja filmov ali nekje 4 ure GPS-a (oboje sprobano na terenu).
Če rabiš pa tipkovnico, pa lahko vzameš najcenejšo preko bluetootha in deluje brez problema.

Zadeva je res uporabna, čeprav ima samo 8", ampak ga lahko montiraš z nosilcem na šipo, ker je tok lahek.

Pa še eno zadevo ima, ki je večina tablic nima - pisalo.


Sem imel tudi sam dolgo časa prenosnik, pa je tole veliko bolj proročno
Pred EUR sem bil SIT!

Uporabniški avatar
Dr.Patrol
Prispevkov: 1113
Pridružen: Pe Jul 17, 2009 7:30 am
Kraj: Lej jo, našo Baško Grapo!! :)
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a Dr.Patrol » So Nov 01, 2014 10:01 pm

Verjamem vse...ampak, prenosnik sem dobil poceni, na njem je že bila kartografija in gps...dokler služi bo ta, pred tem pa sem razmišljal v tvoji smeri...dobi se tudi nek prenosnik, proizvajalca sem pozabil, ki je ubistvu tablica z tipkovnico, ki pa jo lahko ločiš...naj bi zdržal tudi prah...
Moj dotični računalnik je že dal nekaj puščavskega peska skozi, pa še deluje, tako da... :wink:
ex.Popaj. Preimenovan s strani upravnika na podlagi zaslug skupnosti in predlog skupnosti. ;)





www.Adventure-Overland.si

Slika

Uporabniški avatar
Nebivedu
Prispevkov: 4080
Pridružen: Po Dec 15, 2003 9:21 am

OdgovorNapisal/-a Nebivedu » So Nov 01, 2014 10:22 pm

Ja je že kar nekaj tablic s tipkovnicami. Asus T100, lenovo yoga in podobni.

Če ti sedanji služi in če je bil poceni, potem je to prava stvar.

A Ozi Explorer program imaš? Imam zanj karte slovenije 1:5000, 1:10.000 in 1:25.000, ter karte hrvaške, srbije in črne gore v merilu 1:25.000, pa nekaj severne afrike v starih ruskih kartah, ki so kalibrirane za ta program.
Pred EUR sem bil SIT!


Vrni se na “Avtomobili in oprema”

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 4 gosti