kako dvigniti pajero 2

Debata o avtih za offroad, opremi, predelavah, ...
sasae
Prispevkov: 83
Pridružen: Če Jun 06, 2013 9:12 pm

kako dvigniti pajero 2

OdgovorNapisal/-a sasae » Ne Jun 30, 2013 7:16 pm

l.p.
zanima me kako bi spredaj dvignil avto (pajero) ne da bi navijal torzijo. če bi se dalo kako navariti roke. podaljšati. bilokaj.
vsi predlogi zaželjeni.

Uporabniški avatar
ferrarist
Moderator
Prispevkov: 1488
Pridružen: To Jun 10, 2003 8:49 pm
Kraj: okolica ajdovščine

OdgovorNapisal/-a ferrarist » Po Jul 01, 2013 7:45 am

???Zakej pa nebi navijal toorzije?

bular
Prispevkov: 760
Pridružen: To Okt 26, 2010 1:26 pm
Kraj: bula

OdgovorNapisal/-a bular » Po Jul 01, 2013 12:40 pm

Daš večje gume gor :twisted:
nissan tractor 3.3sdt

sasae
Prispevkov: 83
Pridružen: Če Jun 06, 2013 9:12 pm

OdgovorNapisal/-a sasae » Po Jul 01, 2013 12:59 pm

nebi navijal torzije ker potem nima več nic hoda kolo....
mislim če do konca naviješ... je avto čist trd.
ja gume že že...

Uporabniški avatar
NOMIS ČILVAP
Prispevkov: 257
Pridružen: Pe Nov 23, 2012 10:30 am
Kraj: DOLENSKA

OdgovorNapisal/-a NOMIS ČILVAP » Po Jul 01, 2013 1:50 pm

ČE IMAŠ ODZADAJ LISTE JIH PODLOŽI OZEROMA NAREDI PODALJŠKE ZA LISTE ČE IMAŠ VIJAČNE VZMETI JIH PODLOŽI ALI KUPI DALJŠE FEDRE IN MONTIZERJE! ZA ODSPREDAJ PA TI RAZEN NAVIJANJA TORZIJE IN VEČJE COLAŽE PLATIŠČ IN GUM NE OSTANE NIČ DRUGEGA KOT DA KUPIŠ DIFERENCIAL OD DRUGEGA AVTA (TOYOTA NISAN...) IN ODSTRANIŠ TORZIJE NAREDIŠ VPETJE DIFA IN POTEM POLJUBNO DVIGUJEŠ AVTO Z VEČJIMI VZMETMI, BLAZILCEV,ZRAČNIH BLAZIN...

mico001
Prispevkov: 183
Pridružen: To Mar 15, 2011 9:07 pm

OdgovorNapisal/-a mico001 » Po Jul 01, 2013 2:02 pm

Imam pajerota 2. Generacije. Spredaj sem navil torzijo, zadaj sem odstranil stabilizator preme, nataknil gume 235 85 16 in res nimam problema z višino, hodom...

Lp, Matija

Uporabniški avatar
ferrarist
Moderator
Prispevkov: 1488
Pridružen: To Jun 10, 2003 8:49 pm
Kraj: okolica ajdovščine

OdgovorNapisal/-a ferrarist » Po Jul 01, 2013 6:38 pm

...pa še bodylift opcija ti ostane...

Uporabniški avatar
pjeb
Prispevkov: 192
Pridružen: Sr Jun 29, 2011 1:53 pm
Kraj: Hočko-Pohorje

OdgovorNapisal/-a pjeb » Po Jul 01, 2013 7:03 pm

to pa je predrago verjetno :P

Uporabniški avatar
compadre
Prispevkov: 3175
Pridružen: Sr Okt 10, 2007 12:19 pm
Kraj: 45.895913, 15.654165

OdgovorNapisal/-a compadre » Po Jul 01, 2013 8:28 pm

brez navijanja torzij avto dvigniti?
edina varijanta in najbolj spektakularna bi bila 5kg TNT-ja pod avto 8)
And on the 8th day God created Land Rover

sasae
Prispevkov: 83
Pridružen: Če Jun 06, 2013 9:12 pm

OdgovorNapisal/-a sasae » Po Jul 01, 2013 9:50 pm

:D

bodylift imam ze pripravljen.
hja nič potem bo pa torzija navita pa večja višina gum dokler ne kupim kaksen drug diferencial ali se spomnem kaj drugega.
hvala vseeno
:wink:

Uporabniški avatar
compadre
Prispevkov: 3175
Pridružen: Sr Okt 10, 2007 12:19 pm
Kraj: 45.895913, 15.654165

OdgovorNapisal/-a compadre » Po Jul 01, 2013 9:53 pm

sej.....če hočeš dat večja kolesa, boš moral narediti bodylift in toruijo navit, zadaj pa itak se ve.
Samo pazi, da ne boš preveč navil, zaradi kota na HK zglobih.

Jebiga, izvedbe s torzijami so žal omejeni z dvigovanjem. Da se pa predelati na togo premo, je pa vprašanje budgeta. :wink:
And on the 8th day God created Land Rover

highlander
Prispevkov: 87
Pridružen: Ne Avg 12, 2012 3:49 pm

OdgovorNapisal/-a highlander » Po Jul 01, 2013 9:57 pm

compadre napisal/-a:brez navijanja torzij avto dvigniti?
edina varijanta in najbolj spektakularna bi bila 5kg TNT-ja pod avto 8)
:stisk_roke: :stisk_roke: :stisk_roke: :stisk_roke: :stisk_roke: A-JE-TO :nazdravljamo:

Uporabniški avatar
NOMIS ČILVAP
Prispevkov: 257
Pridružen: Pe Nov 23, 2012 10:30 am
Kraj: DOLENSKA

OdgovorNapisal/-a NOMIS ČILVAP » Po Jul 01, 2013 10:29 pm

highlander napisal/-a:
compadre napisal/-a:brez navijanja torzij avto dvigniti?
edina varijanta in najbolj spektakularna bi bila 5kg TNT-ja pod avto 8)
:stisk_roke: :stisk_roke: :stisk_roke: :stisk_roke: :stisk_roke: A-JE-TO :nazdravljamo:


MISLIM DA JE 5 KG DOVOLJ ŽE ZA MALO MANJI PESKOKOP! ČE PA KOMU HODI VIŠKA KAKA KILA SE PA PRIPOROČAM! :wink:

Uporabniški avatar
compadre
Prispevkov: 3175
Pridružen: Sr Okt 10, 2007 12:19 pm
Kraj: 45.895913, 15.654165

OdgovorNapisal/-a compadre » Po Jul 01, 2013 10:33 pm

žal sem pozabil, kje sem ga zakopal....... :?
And on the 8th day God created Land Rover

Uporabniški avatar
Rafter
Upravnik
Prispevkov: 2028
Pridružen: To Feb 17, 2004 3:03 pm
Kraj: Southern District of Maribor
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a Rafter » Če Jul 04, 2013 12:58 am

NOMIS ČILVAP napisal/-a:ČE IMAŠ ODZADAJ LISTE JIH PODLOŽI...
Simon, prosim nehaj uporabljati Caps Lock. Uporabljaj samo Caps Shift. THX!
The whole life sponsored by محمد بن راشد المكتوم

Uporabniški avatar
NOMIS ČILVAP
Prispevkov: 257
Pridružen: Pe Nov 23, 2012 10:30 am
Kraj: DOLENSKA

OdgovorNapisal/-a NOMIS ČILVAP » Če Jul 04, 2013 6:00 am

Rafter napisal/-a:
NOMIS ČILVAP napisal/-a:ČE IMAŠ ODZADAJ LISTE JIH PODLOŽI...
Simon, prosim nehaj uporabljati Caps Lock. Uporabljaj samo Caps Shift. THX!


v sledeče bom bol previden in zavesten pri pravilni pisavi. Se opravišujem! :)

Uporabniški avatar
miran
Prispevkov: 4375
Pridružen: To Okt 05, 2004 11:48 pm
Kraj: GOCAN
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a miran » Če Jul 04, 2013 10:49 am

Kaj pa če se da Pajerota dvigniti s capslock?
Miran

PS: z navijanjem torzije (ko spreminjaš položaj prijemališča torzijskega droga) avtomobila niti malenkost ne narediš bolj trdega, le dvigneš ga. Torzijski drog ne ve, v katerem položaju je.
dokler ne pridem nazaj še nisem šel

sasae
Prispevkov: 83
Pridružen: Če Jun 06, 2013 9:12 pm

OdgovorNapisal/-a sasae » Po Jul 08, 2013 3:32 am

mogoče kaj več o tem... :)

Uporabniški avatar
miran
Prispevkov: 4375
Pridružen: To Okt 05, 2004 11:48 pm
Kraj: GOCAN
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a miran » Po Jul 08, 2013 10:59 am

Torzijsko vzmetenje je v bistvu palica (iz ustreznega materiala), ki je na eni strani vpeta na šasijo na drugem koncu pa na obeso (roko) kolesa. Na strani šasije je palica fiksno vpeta, zato se pri gibanju avtomobila gor in dol (ko se premika obesa) ta palica bolj ali manj zvija.
Seveda pa tisto fiksno vpetje na strani šasije ni prav zares fiksno, ampak se ga da spreminjati. Ne vem, kako ima to izvedeno Mitsubishi, na mojem Rimlnu je stvar narejena na vijak, tako, da je nastavljanje relativno enostavno in celo zvezno. Drugi avti imajo to palico (torzijsko vzmet) ozobljeno in vtaknjeno v utore, tako, da jo moraš potegniti ven in jo lahko zamakneš le za en ali več zobov.
Trdota vzmetenja je odvisna (pod pogojem, da ni drugih ovir gibanja obese) izključno le od lastnosti torzijske palice (vzmeti) in ne od položaja vpetja.
S spreminjanjem vpetja pa lahko dvigaš ali nižaš avto.
Malo poguglaj pod torsion bar!
Miran
dokler ne pridem nazaj še nisem šel

mico001
Prispevkov: 183
Pridružen: To Mar 15, 2011 9:07 pm

OdgovorNapisal/-a mico001 » Po Jul 08, 2013 11:18 am

Malo si preberi v teli temi in preišči forum. Je nampreč forum za pajote.

http://www.pocuk.com/forums/viewtopic.p ... ht=torsion

Uporabniški avatar
Rafter
Upravnik
Prispevkov: 2028
Pridružen: To Feb 17, 2004 3:03 pm
Kraj: Southern District of Maribor
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a Rafter » Po Jul 08, 2013 6:32 pm

miran napisal/-a:Torzijsko vzmetenje je v bistvu palica (iz ustreznega materiala), ki je na eni strani vpeta na šasijo na drugem koncu pa na obeso (roko) kolesa. Na strani šasije je palica fiksno vpeta, zato se pri gibanju avtomobila gor in dol (ko se premika obesa) ta palica bolj ali manj zvija.
Zaradi tega je bila pri katrcah (R4) medosna razdalja na levi in desni strani drugačna, cca 4 cm. Če kdo ne verjame in še kje kakšno katro najde, poglejte odmik od zadnjih vrat do začetka izreza zadnjega blatnika na levi strani in nato še na desni. ;)
The whole life sponsored by محمد بن راشد المكتوم

Uporabniški avatar
miran
Prispevkov: 4375
Pridružen: To Okt 05, 2004 11:48 pm
Kraj: GOCAN
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a miran » Po Jul 08, 2013 10:10 pm

To že, a pri Katrcah je torzijski drog (oz. sta dva) postavljen prečno na smer vožnje, pri terencih (nekaterih) pa vzdolžno.
Miran
dokler ne pridem nazaj še nisem šel

Uporabniški avatar
lisko
Prispevkov: 1645
Pridružen: Ne Jul 01, 2007 11:55 am

OdgovorNapisal/-a lisko » Po Jul 08, 2013 11:42 pm

Rafter napisal/-a:
miran napisal/-a:Torzijsko vzmetenje je v bistvu palica (iz ustreznega materiala), ki je na eni strani vpeta na šasijo na drugem koncu pa na obeso (roko) kolesa. Na strani šasije je palica fiksno vpeta, zato se pri gibanju avtomobila gor in dol (ko se premika obesa) ta palica bolj ali manj zvija.
Zaradi tega je bila pri katrcah (R4) medosna razdalja na levi in desni strani drugačna, cca 4 cm. Če kdo ne verjame in še kje kakšno katro najde, poglejte odmik od zadnjih vrat do začetka izreza zadnjega blatnika na levi strani in nato še na desni. ;)


R5 ima tudi torzijo in postavljeno prećno...pa je razdalja enaka....

bular
Prispevkov: 760
Pridružen: To Okt 26, 2010 1:26 pm
Kraj: bula

OdgovorNapisal/-a bular » To Jul 09, 2013 12:30 pm

miran napisal/-a:To že, a pri Katrcah je torzijski drog (oz. sta dva) postavljen prečno na smer vožnje, pri terencih (nekaterih) pa vzdolžno.
Miran

R4 ima spredaj vzdolžno, zadaj prečno postavljena torzijska droga(vseh je 4)...
nissan tractor 3.3sdt


Vrni se na “Avtomobili in oprema”

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 173 gostov