kako dvigniti pajero 2
kako dvigniti pajero 2
l.p.
zanima me kako bi spredaj dvignil avto (pajero) ne da bi navijal torzijo. če bi se dalo kako navariti roke. podaljšati. bilokaj.
vsi predlogi zaželjeni.
zanima me kako bi spredaj dvignil avto (pajero) ne da bi navijal torzijo. če bi se dalo kako navariti roke. podaljšati. bilokaj.
vsi predlogi zaželjeni.
- NOMIS ČILVAP
- Prispevkov: 257
- Pridružen: Pe Nov 23, 2012 10:30 am
- Kraj: DOLENSKA
ČE IMAŠ ODZADAJ LISTE JIH PODLOŽI OZEROMA NAREDI PODALJŠKE ZA LISTE ČE IMAŠ VIJAČNE VZMETI JIH PODLOŽI ALI KUPI DALJŠE FEDRE IN MONTIZERJE! ZA ODSPREDAJ PA TI RAZEN NAVIJANJA TORZIJE IN VEČJE COLAŽE PLATIŠČ IN GUM NE OSTANE NIČ DRUGEGA KOT DA KUPIŠ DIFERENCIAL OD DRUGEGA AVTA (TOYOTA NISAN...) IN ODSTRANIŠ TORZIJE NAREDIŠ VPETJE DIFA IN POTEM POLJUBNO DVIGUJEŠ AVTO Z VEČJIMI VZMETMI, BLAZILCEV,ZRAČNIH BLAZIN...
sej.....če hočeš dat večja kolesa, boš moral narediti bodylift in toruijo navit, zadaj pa itak se ve.
Samo pazi, da ne boš preveč navil, zaradi kota na HK zglobih.
Jebiga, izvedbe s torzijami so žal omejeni z dvigovanjem. Da se pa predelati na togo premo, je pa vprašanje budgeta.
Samo pazi, da ne boš preveč navil, zaradi kota na HK zglobih.
Jebiga, izvedbe s torzijami so žal omejeni z dvigovanjem. Da se pa predelati na togo premo, je pa vprašanje budgeta.
And on the 8th day God created Land Rover
-
- Prispevkov: 87
- Pridružen: Ne Avg 12, 2012 3:49 pm
- NOMIS ČILVAP
- Prispevkov: 257
- Pridružen: Pe Nov 23, 2012 10:30 am
- Kraj: DOLENSKA
- NOMIS ČILVAP
- Prispevkov: 257
- Pridružen: Pe Nov 23, 2012 10:30 am
- Kraj: DOLENSKA
Torzijsko vzmetenje je v bistvu palica (iz ustreznega materiala), ki je na eni strani vpeta na šasijo na drugem koncu pa na obeso (roko) kolesa. Na strani šasije je palica fiksno vpeta, zato se pri gibanju avtomobila gor in dol (ko se premika obesa) ta palica bolj ali manj zvija.
Seveda pa tisto fiksno vpetje na strani šasije ni prav zares fiksno, ampak se ga da spreminjati. Ne vem, kako ima to izvedeno Mitsubishi, na mojem Rimlnu je stvar narejena na vijak, tako, da je nastavljanje relativno enostavno in celo zvezno. Drugi avti imajo to palico (torzijsko vzmet) ozobljeno in vtaknjeno v utore, tako, da jo moraš potegniti ven in jo lahko zamakneš le za en ali več zobov.
Trdota vzmetenja je odvisna (pod pogojem, da ni drugih ovir gibanja obese) izključno le od lastnosti torzijske palice (vzmeti) in ne od položaja vpetja.
S spreminjanjem vpetja pa lahko dvigaš ali nižaš avto.
Malo poguglaj pod torsion bar!
Miran
Seveda pa tisto fiksno vpetje na strani šasije ni prav zares fiksno, ampak se ga da spreminjati. Ne vem, kako ima to izvedeno Mitsubishi, na mojem Rimlnu je stvar narejena na vijak, tako, da je nastavljanje relativno enostavno in celo zvezno. Drugi avti imajo to palico (torzijsko vzmet) ozobljeno in vtaknjeno v utore, tako, da jo moraš potegniti ven in jo lahko zamakneš le za en ali več zobov.
Trdota vzmetenja je odvisna (pod pogojem, da ni drugih ovir gibanja obese) izključno le od lastnosti torzijske palice (vzmeti) in ne od položaja vpetja.
S spreminjanjem vpetja pa lahko dvigaš ali nižaš avto.
Malo poguglaj pod torsion bar!
Miran
dokler ne pridem nazaj še nisem šel
Malo si preberi v teli temi in preišči forum. Je nampreč forum za pajote.
http://www.pocuk.com/forums/viewtopic.p ... ht=torsion
http://www.pocuk.com/forums/viewtopic.p ... ht=torsion
- Rafter
- Upravnik
- Prispevkov: 2028
- Pridružen: To Feb 17, 2004 3:03 pm
- Kraj: Southern District of Maribor
- Kontakt:
Zaradi tega je bila pri katrcah (R4) medosna razdalja na levi in desni strani drugačna, cca 4 cm. Če kdo ne verjame in še kje kakšno katro najde, poglejte odmik od zadnjih vrat do začetka izreza zadnjega blatnika na levi strani in nato še na desni.miran napisal/-a:Torzijsko vzmetenje je v bistvu palica (iz ustreznega materiala), ki je na eni strani vpeta na šasijo na drugem koncu pa na obeso (roko) kolesa. Na strani šasije je palica fiksno vpeta, zato se pri gibanju avtomobila gor in dol (ko se premika obesa) ta palica bolj ali manj zvija.
The whole life sponsored by محمد بن راشد المكتوم
Rafter napisal/-a:Zaradi tega je bila pri katrcah (R4) medosna razdalja na levi in desni strani drugačna, cca 4 cm. Če kdo ne verjame in še kje kakšno katro najde, poglejte odmik od zadnjih vrat do začetka izreza zadnjega blatnika na levi strani in nato še na desni.miran napisal/-a:Torzijsko vzmetenje je v bistvu palica (iz ustreznega materiala), ki je na eni strani vpeta na šasijo na drugem koncu pa na obeso (roko) kolesa. Na strani šasije je palica fiksno vpeta, zato se pri gibanju avtomobila gor in dol (ko se premika obesa) ta palica bolj ali manj zvija.
R5 ima tudi torzijo in postavljeno prećno...pa je razdalja enaka....
Vrni se na “Avtomobili in oprema”
Kdo je na strani
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 126 gostov