Servisiranje Lade Nive

Debata o avtih za offroad, opremi, predelavah, ...
Uporabniški avatar
Horjo horjulis vulgaris
Prispevkov: 44
Pridružen: Če Nov 20, 2003 12:58 pm
Kraj: Bezenica

Servisiranje Lade Nive

OdgovorNapisal/-a Horjo horjulis vulgaris » Pe Dec 12, 2003 8:41 am

Tole bi bilo fino, če bi bila skupna tema za vprašanja in odgovore o servisiranju, napakah, fintah okoli Nive.
Da ne bo za vsako napakco nova tema, pa trije odgovori. Pol se pa znajdi!

Uporabniški avatar
Horjo horjulis vulgaris
Prispevkov: 44
Pridružen: Če Nov 20, 2003 12:58 pm
Kraj: Bezenica

OdgovorNapisal/-a Horjo horjulis vulgaris » Pe Dec 12, 2003 8:45 am

Znalci, stari mački na forumu in terenu boste sigurno vedeli pomagati nam zelencem.
Pod prvo me zanima ta napaka:
Namreč te dni, ko speljem z mrzlo mašino, mi pri prestavljanju v drugo čoha po zobnikih preden pade v prestavo. Ostale prestave so OK. Pa tudi, ko se mašina ogreje, potem je vse v redu. Kaj bi to bilo? Hidravlika sklopke, mrzlo in neustrezno olje v tej hidravliki oz. v menjalniku ali kakšen drug vrag.

Uporabniški avatar
vigadu
No. 1
Prispevkov: 1323
Pridružen: Ne Maj 18, 2003 9:57 am

OdgovorNapisal/-a vigadu » Pe Dec 12, 2003 9:18 am

Zaradi mraza je olje v menjalniku bolj viskozno. Rešitev je bolj kvalitetno olje v menjalniku, ki mu tako velike temperaturne razlike ne spremenijo bistveno viskoznosti, ali pa menjava olja tako kot gum - zimsko/letno. :wink:

Uporabniški avatar
Horjo horjulis vulgaris
Prispevkov: 44
Pridružen: Če Nov 20, 2003 12:58 pm
Kraj: Bezenica

OdgovorNapisal/-a Horjo horjulis vulgaris » Pe Dec 12, 2003 9:32 am

Thank you! Katero olje bi mi priporočil?
Pa še vprašanje glede olj v diferencialih.
Nekje medlo se spominjam, da je bilo priporočljivo menjati ta olja kar pogosto. Na koliko časa in katero olje uporabljate offroadarji. Kaj menite o raznih aditivih. Obstaja samo QMI ali še kakšne bolj namenske zadeve?

Sorry, originalnega navodila za uporabo nisem nikoli videl, pa tudi tu gori ga ni najti.

Uporabniški avatar
vigadu
No. 1
Prispevkov: 1323
Pridružen: Ne Maj 18, 2003 9:57 am

OdgovorNapisal/-a vigadu » Pe Dec 12, 2003 9:37 am

Pri meni olje v differencialih zdrži največ nekaj dirk, pa ne zaradi tega, ker bi olje bilo slabo ampak zato, ker slej ko prej kaj polomim in zato dobim vodo in blato v olje, torej ga je treba zamenjati. Zato imam vedno skoraj novo olje in ne kupujem nekih dragih olj, zato tudi ne znam ravno svetovati, katero se dobro obnese pri velikih temperaturnih spremembah.

dK
Prispevkov: 59
Pridružen: Ne Jun 01, 2003 9:45 am
Kraj: Ljubljana

OdgovorNapisal/-a dK » Pe Dec 12, 2003 12:41 pm

hehe, eno bl neumno uprašanje, sam raj prej prašam, preden kej polomim. Kako se zamenja žarnico na sprednjih lučeh? Mamo avto že več ko en let, pa je šele zdej šla žarnica. Ma zadi sicer so neki kabli, sam v navodilih piše, da je treba za menjavo žarnice, snet okrasno masko??? tko da me je mal zmedlo.

Uporabniški avatar
vigadu
No. 1
Prispevkov: 1323
Pridružen: Ne Maj 18, 2003 9:57 am

OdgovorNapisal/-a vigadu » Pe Dec 12, 2003 12:53 pm

Ja, treba je. Menjava žarnice je kar projekt, če imaš zarjavele šraufe na maski. Torej, najprej masko dol, potlej pa okrasno obrobo na žarometu in potem ti pade žaromet ven.

Gost

OdgovorNapisal/-a Gost » Pe Dec 12, 2003 12:53 pm

Sploh si ne morem zamisliti, kako boš ti olje menjal, če še žarnce ne znaš. A si mrbit policaj?

Uporabniški avatar
gregor
Moderator
Prispevkov: 3299
Pridružen: Sr Maj 21, 2003 8:33 am
Kraj: Žalec
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a gregor » Pe Dec 12, 2003 1:15 pm

ja ja, gost... :lol:

olje v diff-e in menjalnik dolivam ca 1xmesečno in sem prej gotov kot z menjavo žarnice. Sploh fajn pa je če imaš kak bullbar gor. :cry:

Aja, ko vzameš(ali odlomiš :wink: ) masko dol, vidiš tri šraufeke ki držijo kromiran okvir, te šraufeke samo malo odtegneš, potem pa zasučeš okvir ki drži fokus.

Uporabniški avatar
Damon
Prispevkov: 50
Pridružen: Po Maj 26, 2003 6:44 pm
Kraj: Grosuplje

OdgovorNapisal/-a Damon » Pe Dec 12, 2003 5:18 pm

Imas kompletna mehankarske dokumente od 1.6 in 1.7 nive v PDF-ju na
www.ladaniva.co.za
Gres pod Tech support-Tech manuals

Kero olje pa kupujete za dif. in menjalnik?

LP Camel Trophy freak

dK
Prispevkov: 59
Pridružen: Ne Jun 01, 2003 9:45 am
Kraj: Ljubljana

OdgovorNapisal/-a dK » Ne Dec 14, 2003 10:30 pm

hehe, danes sm zamenjal žarnico, pa probamo in zadeva ne dela?!? Nč jasn, pa gremo varovalke čekirat in je bla ena prekurjena, tko da z žarnico pomoje ni blo nč narobe. Drgač pa hvala za napotke.

Uporabniški avatar
gregor
Moderator
Prispevkov: 3299
Pridružen: Sr Maj 21, 2003 8:33 am
Kraj: Žalec
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a gregor » Po Dec 15, 2003 4:22 pm

Damon napisal/-a:Imas kompletna mehankarske dokumente od 1.6 in 1.7 nive v PDF-ju na
www.ladaniva.co.za
Gres pod Tech support-Tech manuals

Kero olje pa kupujete za dif. in menjalnik?


Precej teh stvari je tudi na naši osnovni strani, meni Tehnikalije, Tehnična dokumentacija...

Glede olja, najcenejše petrolovo (texaco) 85-90 za menjalnike,
v zadnji diff ki resno spušča pa nek agrotrak ki ga vlivam v fergusona oz. vse kar najdem doma :wink:

Uporabniški avatar
Horjo horjulis vulgaris
Prispevkov: 44
Pridružen: Če Nov 20, 2003 12:58 pm
Kraj: Bezenica

OdgovorNapisal/-a Horjo horjulis vulgaris » Po Feb 02, 2004 12:01 pm

Hoj!
Včeraj sem izmeril kompresijo motorja na svoji Nivi. (1.7i)
Vrednosti so dokaj enake za vse cilindre, odstopanja je le 3% in se gibljejo okoli 12kp/cm2.
V servisnih manualih sem zasledil le, da je kritična meja pri 10.
Ali kdo ve koliko je zgornja meja, to je tista, ki naj bi jo izmerili pri novem agregatu. Rad bi ocenil iztrošenost motorja da vidim, ali ima smisel kaj brskati po motorju, preden se spravim k švasariji. Če ja, bi to brskanje opravil obenem s švasanjem, ko bo že vse v prafaktorjih.

Pa še tole: Slabosti motorja se da analizirati tudi z opazovanjem podtlaka v sesalni cevi. Različno obnašanje kazalca opozarja na napake kot so nenasedanje ventilov, zamašenost izpušnega sistema ipd.
Kdo pozna ta instrument, neme vrste manometer in kje se ga da kupiti?
Včasih je bila to menda kar razširjena in popularna zadeva za naknadno vgradnjo.

LP HHV

Uporabniški avatar
miha
Prispevkov: 415
Pridružen: So Nov 08, 2003 3:33 pm
Kraj: Gabrovka GPS N46° 00' ,E15° 00'
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a miha » Po Feb 02, 2004 1:40 pm

Kje se to dobi nimam pojma, vem da sem ga tudi jaz iskal, ko sem hotel nastaviti vse štiri vplinjače pri triciklu. Tako, če poznaš kakšnega mehanika, ki se ukvarja z nastavitvijo vplinjačev ima tudi to napravo za merjenje podtlaka. Jaz sem imel vplinjače od alfe, kar pomeni da vprašaj serviserje za te tipe avtomobilov.
Rekli so da tu ni poti, jaz sem jih videl na tisoče !
Dobri planinski čevlji.

Uporabniški avatar
Horjo horjulis vulgaris
Prispevkov: 44
Pridružen: Če Nov 20, 2003 12:58 pm
Kraj: Bezenica

OdgovorNapisal/-a Horjo horjulis vulgaris » Po Feb 02, 2004 2:43 pm

Ahaaa, se pravi da je to res ista zadeva, se mi je zdelo.
To, kar si ti iskal, se dobi v Austriji po raznih motorističnih štacunah, kot so Hein Gericke, Polo, Louis ipd.
Jaz sem pa mislil bolj na varianto dodatnega instrumenta na/poleg armaturke.

LP HHV

MP3CE
Prispevkov: 1
Pridružen: So Mar 13, 2004 8:46 pm

Menjalnik

OdgovorNapisal/-a MP3CE » So Mar 13, 2004 8:47 pm

A kdo ve, kje se da staknt menjalnik, se mi je cist stegnu pa rabm novga.


Vrni se na “Avtomobili in oprema”

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 70 gostov