Stran 1 od 2

Nissan tractor

Objavljeno: Če Feb 07, 2013 12:14 am
Napisal/-a bular
No, tukaj predstavljam mojo predelavo:Nissan Tractor

Odločil sem se narediti križanca med terencem in delovnim strojem, za kar sem rabil varčen in zmogljiv stroj, tako sem si pred časom nabavil prevrnjen patrol tr 3.3td in tako se je tudi vse začelo..
(če bi se zdaj odločal bi bilo bolje začeti z v8 motorjem in zgraditi vse okoli njega, kot pa prirejati in popravljati šasijo patrola
:twisted:
Prišlek:
Slika

Ko sem snel karoserijo dol se je prikazalo dejansko stanje kripe:
Slika

Slika

Tako sem moral prvo popravit zadnji del šasije:
Slika

Ko je bil zadnji del fiksiran in narejeno ležišče vag sem se lotil cevne zaščite:
Slika

Slika

Dobil je tudi nove čevlje(rabljene :twisted:
Slika

No,za danes dost, drugič več..zzzzzzzzz

urejene fotke/linki...lp, F.

Objavljeno: Če Feb 07, 2013 6:16 am
Napisal/-a OrangePower
Zanimivo, s čim si krivil cevi?

Objavljeno: Če Feb 07, 2013 12:47 pm
Napisal/-a bular
Cevi sem krivil kar z ročnim hidravličnim krivilcem za vodovodne cevi..
Zdaj me čaka še najpomembnejše-predelava podvozja-zadaj bom kar predelal obstoječe listnate vzmeti, spredaj mislim narediti pa 3link in fedre-kar bo pa malo problematično, ker ni dosti prostora med šasijo in premnikom..(nebi rad stiskal feder ob šasijo)
Me zanima kako vpliva dvig spodnjega ležišča fedra nad diff za enih 8cm?
(Coilover so predragi zame,mam pa fedre od g.cherokee 13cm premera)

BTW: tak je sedaj v voznem stanju(vendar brez sprednje šipe je mal mrzlo :twisted:
Slika

urejam fotko...lp, F.

Objavljeno: Če Feb 07, 2013 2:26 pm
Napisal/-a OrangePower
mislim da 8cm nad premo ni problem, če je sedišče dobro narejeno.

Kaj pa če zgoraj podložiš ali spremeniš sedišče?

Objavljeno: Če Feb 07, 2013 8:37 pm
Napisal/-a bular
Zgoraj nima veze, meni se mi gre za podlagat zaradi premnika, ker če dam vzmet na diff potem ko obračaš prime premnik ob vzmet..
bom provu poslikat :roll:

Objavljeno: Če Feb 07, 2013 11:27 pm
Napisal/-a Dr.Patrol
Alo še tist video gor! 8) :lol:

Objavljeno: Pe Feb 08, 2013 12:04 am
Napisal/-a TRCO1
ŠE AMORTIZACIJO MORAŠ NEKAKO TAKOLE SKOMPLETIRAT...

http://www.carsforsale.com/used_cars_fo ... 5815058_36 :D :D :D

Objavljeno: Pe Feb 08, 2013 7:14 am
Napisal/-a OrangePower
TRCO1 napisal/-a:ŠE AMORTIZACIJO MORAŠ NEKAKO TAKOLE SKOMPLETIRAT...

http://www.carsforsale.com/used_cars_fo ... 5815058_36 :D :D :D


Tale pa ma amortizerjev več, kot pol foruma skupaj :lol:

Objavljeno: Pe Feb 08, 2013 8:24 pm
Napisal/-a bular
meni je problem dva amortizerja kupit, ne 3 na aksi :twisted:

P.S. Hvala za urejanje ferarist(mi še zmeri ne rata naflikat slik z mojalbuma, z shranisi pa ni problema :?: [/quote]

Objavljeno: Pe Feb 08, 2013 8:50 pm
Napisal/-a ferrarist
Kopirat moreš link od slike in ne tistega od strani na kateri je slika...torej na koncu linka more bit .jpg .gif ali kej podobnega...če greš na tisti tvoj link==>desni klik na fotografijo==>kopiraj url slike...alpa "lastnosti" in ti tam pokaže link, ki ga kopiraš...
Pritisni na tvojem zadnjem prispevku (kjer je ena fotka) v zgornjem vogalu "urejanje", pa boš videl kako more bit napisan ukaz...

Lp

Objavljeno: Pe Feb 08, 2013 9:33 pm
Napisal/-a Dr.Patrol
Bular, dej vido pokaž, da se še sliš kako žvižga :lol:

Objavljeno: Pe Feb 08, 2013 9:50 pm
Napisal/-a bular
Video je pa pod rubriko lastni video posnetki ,a naj bo:
http://www.youtube.com/watch?v=4Pww_F0N0Vk

Tukaj pa še slika prednje preme in vzmeti na premi :roll:
Slika

In slika vzmeti nad premo, kot nameravam izvest:
Slika

Objavljeno: Ne Feb 10, 2013 1:48 am
Napisal/-a bular
Kaj mogoče kdo ve koliko bi bla priporočljiva razdalja med vzmetjo in šasijo :roll:

Objavljeno: Sr Feb 13, 2013 12:48 pm
Napisal/-a bular
Kaj se nobenmu ne sanja :roll:
Mislim dat 1cm do 2 cm, več itak ne gre, pol bomo pa vidli..

Objavljeno: Sr Feb 13, 2013 8:15 pm
Napisal/-a Gorenski
zanimiva zadeva :veselo_za_volanom:

Objavljeno: To Feb 19, 2013 11:50 pm
Napisal/-a bular
no,malo posodobitve je le uspelo te dni :)
Slika

Slika

Objavljeno: Sr Feb 20, 2013 12:31 am
Napisal/-a Dr.Patrol
:aplavz:

Objavljeno: Pe Mar 08, 2013 11:03 pm
Napisal/-a bular
zimskega spanja-smučanja bo konc tko da se počasi delo nadaljuje..
a ker ni dvigala fraj, so na vrsti druge reči:

-montirana hidravlična pumpa

Slika

-narejene osovine za pogon le te

Slika

zdaj bo pa najtežje od hidravlike-alu rezervar zavarit :roll:

Objavljeno: Sr Mar 20, 2013 12:16 am
Napisal/-a bular
rezervoar je še na čakanju, sem pa dobil in priredil spodnje roke za tri link in penhardov drog..
Slika

Objavljeno: To Apr 30, 2013 12:33 am
Napisal/-a bular
po dolgem času na dvigalo..
in malo sprememb:

SOA malo drugače
Slika

povarjen diff(manjka še vpetje penharda in tretje roke)

Slika

prečni nosilec z vpetjem tretje roke
Slika[/img]

Objavljeno: Ne Maj 19, 2013 6:49 pm
Napisal/-a bular
update:

Slika

Slika

3link
Slika

Objavljeno: Ne Maj 19, 2013 10:47 pm
Napisal/-a ferrarist
Ojej, rezervoar... :buta_z_glavo_ob_zid:
Ta tedn nardim, sm totalka pozabu...

Objavljeno: Po Dec 09, 2013 6:06 pm
Napisal/-a bular
zaradi prenove kuhinje in prihodu nove članice se je projekt malo ustavu vendar je bil vseskozi vozen :D
tako je zdaj skompletirano podvozje, amortizerji, povečana moč,..pa še moj spremljevalec ga obožuje :lol:
Slika

Slika
zdaj se bo treba lotiti še hidravlike..
p.s. zahvala feraristu za varjenje rezervoarja :wink:

Objavljeno: To Dec 10, 2013 1:36 pm
Napisal/-a Janko
Pošast.. :D Super je!

Objavljeno: Ne Jul 27, 2014 10:06 am
Napisal/-a bular
Evo-doživel je še facelift:
Slika

Zadnji valčki vitla:
Slika

Hiter hidravličen vitel:
Slika

Elektromagnetni ventil:
Slika

Hidro pumpa in verižni prenos:
Slika

Zdaj ga bo treba še malo zamrežit za delo v gozdu 8)