Par vprašanj GC 2002
Par vprašanj GC 2002
Pred pol leta je k hiši prišel GC 4.7 HO overland 2002. V tem času smo naklepali 8000km in smo načeloma zadovoljni z avtom. Imam pa par vprašanj
1. Imam občutek da sprednji vari-lok ne deluje 100%. Ko pride do večje razlike v hitrosti vrtenja med levim in desnim kolesom naj bi se vklopila 100% zapora ali pač ne?
Se da lamele v diferencialu menjat, ali je možna menjava samo kompletnega sestava?
2. Iz sprednjega dela pogona se sliši tuljenje pri višji hitrosti in se spreminja z dodajanjem, odvzemanjem plina.
Kakšna ideja? Sumim na obrabljenost zobniškega para v diferencialu-vstopna gred-diferencial.
3. Nagibanje karoserije in zibanje. Baje se da zadaj stabilizator z večjim premerom in se zadevo dokaj odpravi. Je že kdo kaj eksperimentiral? Blažilniki so OK.
4. Posedeno vzmetenje. Avto je opremljen z Upcountry vzmetenjem. Ko ga primerjam z ostalimi GCji je pa bližje tlom. Upcountry naj bi zvišal odmaknjenost vozila od tal? Obut je v pnevmatike dimenzij 235/65/17.
5. Se da kako znižat porabo? Vsaj malo Morda K&N zračni filter, sprememba mape vbrizga? Trenutno je nekje 20l LPG. Pri vožnji po AC pri 130km/h pa 16l. Smo pričakovali tako porabo in ne mislim nič jamrat Če bi bil pa kakšen dcl manj pa nebi bilo nič narobe
To je to zaenkrat Če je še kakšna posebnost na katero je treba paziti, bom vesel opozorila
1. Imam občutek da sprednji vari-lok ne deluje 100%. Ko pride do večje razlike v hitrosti vrtenja med levim in desnim kolesom naj bi se vklopila 100% zapora ali pač ne?
Se da lamele v diferencialu menjat, ali je možna menjava samo kompletnega sestava?
2. Iz sprednjega dela pogona se sliši tuljenje pri višji hitrosti in se spreminja z dodajanjem, odvzemanjem plina.
Kakšna ideja? Sumim na obrabljenost zobniškega para v diferencialu-vstopna gred-diferencial.
3. Nagibanje karoserije in zibanje. Baje se da zadaj stabilizator z večjim premerom in se zadevo dokaj odpravi. Je že kdo kaj eksperimentiral? Blažilniki so OK.
4. Posedeno vzmetenje. Avto je opremljen z Upcountry vzmetenjem. Ko ga primerjam z ostalimi GCji je pa bližje tlom. Upcountry naj bi zvišal odmaknjenost vozila od tal? Obut je v pnevmatike dimenzij 235/65/17.
5. Se da kako znižat porabo? Vsaj malo Morda K&N zračni filter, sprememba mape vbrizga? Trenutno je nekje 20l LPG. Pri vožnji po AC pri 130km/h pa 16l. Smo pričakovali tako porabo in ne mislim nič jamrat Če bi bil pa kakšen dcl manj pa nebi bilo nič narobe
To je to zaenkrat Če je še kakšna posebnost na katero je treba paziti, bom vesel opozorila
Re: Par vprašanj GC 2002
SVrider napisal/-a:Pred pol leta je k hiši prišel GC 4.7 HO overland 2002. V tem času smo naklepali 8000km in smo načeloma zadovoljni z avtom. Imam pa par vprašanj
1. Imam občutek da sprednji vari-lok ne deluje 100%. Ko pride do večje razlike v hitrosti vrtenja med levim in desnim kolesom naj bi se vklopila 100% zapora ali pač ne? Tako je, ponavadi gre varilok v maloro, če pri menjavi olja v difu na dodaš aditiva, precej pogosta napaka, tudi na servisih ( iz lastnih izkušenj, sem se moral skregati z vodjo jeep servisa, ker je tedil, da se v sprednji dif ne daje aditiva)
Se da lamele v diferencialu menjat, ali je možna menjava samo kompletnega sestava? Ne, bo treba cel varilok kupit ali pa kompleten rabljen most dobit, s tem bi odpravil tudi napako iz druge točke.
2. Iz sprednjega dela pogona se sliši tuljenje pri višji hitrosti in se spreminja z dodajanjem, odvzemanjem plina.
Kakšna ideja? Sumim na obrabljenost zobniškega para v diferencialu-vstopna gred-diferencial.
3. Nagibanje karoserije in zibanje. Baje se da zadaj stabilizator z večjim premerom in se zadevo dokaj odpravi. Je že kdo kaj eksperimentiral? Blažilniki so OK.Z močnejšim stabilizatorjem boš občutno izboljšal nagibanje karoserije, na terenu bo pa eno kolo zelo hitro v zraku.
4. Posedeno vzmetenje. Avto je opremljen z Upcountry vzmetenjem. Ko ga primerjam z ostalimi GCji je pa bližje tlom. Upcountry naj bi zvišal odmaknjenost vozila od tal? Obut je v pnevmatike dimenzij 235/65/17. ...? Upcountry ni neposredno povezan z overland modeli. Če te zanima višina, imam en komplet vzmeti in blažilcev (overland 2003, ni upcountry) pa ti lahko izmerim dolžino sprednjih in zadnjih vzmeti, ti pa pri svojem demontiraj eno sprednjo in eno zadnjo vzmet in jih izmeri
5. Se da kako znižat porabo? Vsaj malo Morda K&N zračni filter, sprememba mape vbrizga? Trenutno je nekje 20l LPG. Pri vožnji po AC pri 130km/h pa 16l. Smo pričakovali tako porabo in ne mislim nič jamrat Če bi bil pa kakšen dcl manj pa nebi bilo nič narobe Manj gasa, edini način, pa še to je bl blažev žegen.....
To je to zaenkrat Če je še kakšna posebnost na katero je treba paziti, bom vesel opozorila nabavi lopute za klimo......jih boš kmalu rabil.......
Hvala za odgovore.
Načeloma vari-lok dela. Samo zadaj ga zapre 100%, spredaj pa rahlo spodrsava po občutku. Desno kolo se recimo vrti v prazno, levo pa cuka,se vrti neenakomerno. Je bil pa redno servisiran pri g. Janezu Sedeju. Čez 2500km je redni servis. Ga bom povprašal če je dodajal aditiv v olje. Potem se bom pa odločil kaj bomo naredili, novi deli ali kar cel rabljen most. Kar mi je pa malo škoda ker so bila pred kratkim menjana vsa tesnila in ležaji.
Lopute za klimo so bile že menjane Prav tako obrobe stekel. pogon sprednjega stranskega stekla se je tudi že polomil, sem zamenjal polomljene dele z aluminijastimi tako da upam da bo mir
Verjetno tudi standard...pušča visokotlačna napeljava med volanskim mehanizmom in ventilatorjem. Pušča pa pri tesnilu na volanskem mehanizmu. Kaj pomaga menjava O-ringov, ali je treba celo cev menjat?
Glede svečk mi je jasno, sploh njihova "zelo ugodna" cena.
Vzmetenje je sigurno Upcountry ker imam specifikacijo vse opreme ki je bila standardno ali dodatno vgrajena v mojega jeepa, skupaj z vsemi kodami.
Hvala za dobro voljo, a se mi trenutno sredi zime ne da vlečt ven vzmeti Se bom spomladi malo poigral.
Načeloma vari-lok dela. Samo zadaj ga zapre 100%, spredaj pa rahlo spodrsava po občutku. Desno kolo se recimo vrti v prazno, levo pa cuka,se vrti neenakomerno. Je bil pa redno servisiran pri g. Janezu Sedeju. Čez 2500km je redni servis. Ga bom povprašal če je dodajal aditiv v olje. Potem se bom pa odločil kaj bomo naredili, novi deli ali kar cel rabljen most. Kar mi je pa malo škoda ker so bila pred kratkim menjana vsa tesnila in ležaji.
Lopute za klimo so bile že menjane Prav tako obrobe stekel. pogon sprednjega stranskega stekla se je tudi že polomil, sem zamenjal polomljene dele z aluminijastimi tako da upam da bo mir
Verjetno tudi standard...pušča visokotlačna napeljava med volanskim mehanizmom in ventilatorjem. Pušča pa pri tesnilu na volanskem mehanizmu. Kaj pomaga menjava O-ringov, ali je treba celo cev menjat?
Glede svečk mi je jasno, sploh njihova "zelo ugodna" cena.
Vzmetenje je sigurno Upcountry ker imam specifikacijo vse opreme ki je bila standardno ali dodatno vgrajena v mojega jeepa, skupaj z vsemi kodami.
Hvala za dobro voljo, a se mi trenutno sredi zime ne da vlečt ven vzmeti Se bom spomladi malo poigral.
Ja standard, cev je treba celo zamenjat, ker na spušča na oringu ampak na priključku, je pa ena redkih stvari za granda, ki so ble poceni, pred par leti je na kmagu bla cca. 50evrčkov. Je pa cev zdaj boljš narejena, ima vrtljiv priključek. Če boš svečke menjal pa mi je ostalo še sedem novih......eno je muca papala....cena gajba pira
Re: Par vprašanj GC 2002
SVrider napisal/-a:Pred pol leta je k hiši prišel GC 4.7 HO overland 2002. V tem času smo naklepali 8000km in smo načeloma zadovoljni z avtom. Imam pa par vprašanj
1. Imam občutek da sprednji vari-lok ne deluje 100%. Ko pride do večje razlike v hitrosti vrtenja med levim in desnim kolesom naj bi se vklopila 100% zapora ali pač ne?
Se da lamele v diferencialu menjat, ali je možna menjava samo kompletnega sestava?
2. Iz sprednjega dela pogona se sliši tuljenje pri višji hitrosti in se spreminja z dodajanjem, odvzemanjem plina.
Kakšna ideja? Sumim na obrabljenost zobniškega para v diferencialu-vstopna gred-diferencial.
3. Nagibanje karoserije in zibanje. Baje se da zadaj stabilizator z večjim premerom in se zadevo dokaj odpravi. Je že kdo kaj eksperimentiral? Blažilniki so OK.
4. Posedeno vzmetenje. Avto je opremljen z Upcountry vzmetenjem. Ko ga primerjam z ostalimi GCji je pa bližje tlom. Upcountry naj bi zvišal odmaknjenost vozila od tal? Obut je v pnevmatike dimenzij 235/65/17.
5. Se da kako znižat porabo? Vsaj malo Morda K&N zračni filter, sprememba mape vbrizga? Trenutno je nekje 20l LPG. Pri vožnji po AC pri 130km/h pa 16l. Smo pričakovali tako porabo in ne mislim nič jamrat Če bi bil pa kakšen dcl manj pa nebi bilo nič narobe
To je to zaenkrat Če je še kakšna posebnost na katero je treba paziti, bom vesel opozorila
Čestitke
1. Najprej preveri, ali je bilo dodanega dovolj aditiva v olje. Preveč ali premalo - ne dela prav oz. ne dela.
2. Mogoče je kaj v povezavi s 1. točko? Olja je v diferencialu dovolj?
3. Stabilizator z večjim premerom se da dobit, vendar v tem primeru izgubiš na "flexu". Sprijazni se, to je jeep, ne dirkalnik.
4. UpCountry vzmetenje naj bi bilo za 1" (torej dobra 2 cm) višje od standardnega. Za kontrolo naredi takole: od sredine kolesa (pesta) do blatnika mora bit 18" oziroma pri tebi bi moralo bit 19" (cca 48 cm). Če je manj, imaš posedene vzmeti.
5. Samo z lažjo nogo Jaz sem na AC imel povprečno dobrih 12 litrov, hitrost med 120 in 140 km/h. Ostale drekarije so nanesle na minimum 15, raje 16 litrov. Z malo fijakanja je šlo hitro na 20. Imel sem samo bencin, ne lpg. Če hočeš, da skoči, bo pil.
Nočem te strašit, ampak če imaš možnost, ob menjavi svečk izmeri kompresijo. Meni je crknil motor... slaba kompresija na skoraj vseh cilindrih, na prvem je lahko celo s prstom držal luknjo od svečke (najverjetneje luknja v batu, vendar sem ga takrat prodal, novi lastnik pa je samo zamenjal motor, se ni ukvarjal s starim). Res je, da sem imel navaden 4.7, ampak preverit ne škodi.
Srečno vožnjo!
-
- Prispevkov: 727
- Pridružen: Pe Dec 30, 2005 8:12 pm
Očitno je teh avtov tako malo, ali pa se vsi poznate med sabo
Sivega z menjanim motorjem
Ni mi jasno kako je lahko prvi motor zaribal ker prejšnji lastnik je bil res en picajzelj Zabeleženi so vsi servisi na avtu, vsak zamenjan del, vse podrobnosti, slike ko je ličar lakiral par prask, vsi računi...
Veš kaj o zgodovini tega avta?
Sivega z menjanim motorjem
Ni mi jasno kako je lahko prvi motor zaribal ker prejšnji lastnik je bil res en picajzelj Zabeleženi so vsi servisi na avtu, vsak zamenjan del, vse podrobnosti, slike ko je ličar lakiral par prask, vsi računi...
Veš kaj o zgodovini tega avta?
-
- Prispevkov: 727
- Pridružen: Pe Dec 30, 2005 8:12 pm
Pomojem vse kar veš ti. Avta nisem vozil, sem ga pa videl in gledal.
Tudi govoril z lastnikom Jernejem po telefonu.
Anyway.
Torej drugi lastnik (jernej) je kupil avtomobil z že menjanim motorjem na KMAG pri 100 ali nekaj več tisoč kilometrvo. Dokazano z računom.
Od takrat naprej ga servisira SEDEJ na Vrhovcih.
Uporabljala naj bi ga žena.
Na plin ga ni predelal, ker ima žena službeno parkirno mesto v podzemni garaži, v katero ne smejo vozila na LPG.
Ponujal je še zimske pnevmatike.
Menjal ga je zaradi nakupa grand cherokee WK dizel.
Avto je bil lociran v Trzinu pred eno avtopralnico.
Kolikor se spomnim je imel malo napihnjene obrobe stranskih stekel, kar ima itq 95% teh avtomobilov, ker nihče ne želi dati za letvico cca 90€.
Se mi pa zdi, da sem avto po nekaj tednih zopet videl na avtonetu z mariborskimi tablicami.
Ali si ti kupil avto od Jerneja?
Kaj več pa se trenutno ne spomnim.
Glede nagibanja: Poglej kakšne so gumice v katere je vpet stabilizator.
Verjetno so že malo boge, če jih boš menjal z novimi bo občutno manj nagibanja.
Šumenje: Kolosene ležaje si že pregledal ?
Poraba: Če je 20 l lpg pomeni da bi bilo nekih 18 litrov bencina po ac pa nekih 15l .
To je za tako vozilo s takim motorjem super.
Če te kaj potolaži, kljub velikim številkam, se ti voziš ceneje kot tisti, ki ima enako vozilo s CRD motorjem.
Tudi govoril z lastnikom Jernejem po telefonu.
Anyway.
Torej drugi lastnik (jernej) je kupil avtomobil z že menjanim motorjem na KMAG pri 100 ali nekaj več tisoč kilometrvo. Dokazano z računom.
Od takrat naprej ga servisira SEDEJ na Vrhovcih.
Uporabljala naj bi ga žena.
Na plin ga ni predelal, ker ima žena službeno parkirno mesto v podzemni garaži, v katero ne smejo vozila na LPG.
Ponujal je še zimske pnevmatike.
Menjal ga je zaradi nakupa grand cherokee WK dizel.
Avto je bil lociran v Trzinu pred eno avtopralnico.
Kolikor se spomnim je imel malo napihnjene obrobe stranskih stekel, kar ima itq 95% teh avtomobilov, ker nihče ne želi dati za letvico cca 90€.
Se mi pa zdi, da sem avto po nekaj tednih zopet videl na avtonetu z mariborskimi tablicami.
Ali si ti kupil avto od Jerneja?
Kaj več pa se trenutno ne spomnim.
Glede nagibanja: Poglej kakšne so gumice v katere je vpet stabilizator.
Verjetno so že malo boge, če jih boš menjal z novimi bo občutno manj nagibanja.
Šumenje: Kolosene ležaje si že pregledal ?
Poraba: Če je 20 l lpg pomeni da bi bilo nekih 18 litrov bencina po ac pa nekih 15l .
To je za tako vozilo s takim motorjem super.
Če te kaj potolaži, kljub velikim številkam, se ti voziš ceneje kot tisti, ki ima enako vozilo s CRD motorjem.
No očitno veš to kar vem jaz
Ne jaz sem ga že kupil v Mariboru od drugega lastnika ki ga je kupil od Jerneja. Ga je mislil imeti dalj časa potem je pa zamenjal službo v kateri bi pa moral bit veliko na terenu, kar je pa iz ekonomskega vidika s tem avtom, katastrofalno
Ja letvice so bile napihnjene, sem že zamenjal vse 4. Je bil pa cel avto prekomerno namazan. Olje je kar teklo od tečajev vrat, po motornem prostoru, res pretiravanje.
Mi je pa kmalu potrgalo vijake vijake na levem izpušnem kolektorju Nič kaj prijetno delo, a sem jih doma zamenjal in dal noter močnejše. Čakam da se ponovi še na desni strani
Iz podvozja ni slišati nobenega ropota. Bom pa ob priliki vse pregledal, ter se na servisu čez 2000km pogovoril z g. Sedejem da vidim kaj je bilo menjano na avtu, kako je bil servisiran...pozneje bom pa verjetno sam opravljal redne servise.
Kolesni ležaji so bili že menjani. Tako da trenutno sumim ali zobniški par v diferencialu ali pa kakšen kardanski zglob.
Drugače je pa avto tip-top. res brez hib. motor teče tako lepo da sploh ne čutiš da je prižgan, olja ne porabi nič. Le zadnje zavore mi tresejo kar pa je posledica zablokirane zadnje leve zavore Ko sem se spuščal iz Ljubelja se je očitno dovolj segrela da je batek zaribal v čeljusti Imam že pripravljene nove diske, ploščice, batke in tesnila, le še en topel dan počakam
Ja glede porabe se strinjam. V bistvu stroškovno gledano pokuri toliko kot lada niva
Nekaj slabega priokusa doda le letna dajatev za uporabo cest..500€
Ne jaz sem ga že kupil v Mariboru od drugega lastnika ki ga je kupil od Jerneja. Ga je mislil imeti dalj časa potem je pa zamenjal službo v kateri bi pa moral bit veliko na terenu, kar je pa iz ekonomskega vidika s tem avtom, katastrofalno
Ja letvice so bile napihnjene, sem že zamenjal vse 4. Je bil pa cel avto prekomerno namazan. Olje je kar teklo od tečajev vrat, po motornem prostoru, res pretiravanje.
Mi je pa kmalu potrgalo vijake vijake na levem izpušnem kolektorju Nič kaj prijetno delo, a sem jih doma zamenjal in dal noter močnejše. Čakam da se ponovi še na desni strani
Iz podvozja ni slišati nobenega ropota. Bom pa ob priliki vse pregledal, ter se na servisu čez 2000km pogovoril z g. Sedejem da vidim kaj je bilo menjano na avtu, kako je bil servisiran...pozneje bom pa verjetno sam opravljal redne servise.
Kolesni ležaji so bili že menjani. Tako da trenutno sumim ali zobniški par v diferencialu ali pa kakšen kardanski zglob.
Drugače je pa avto tip-top. res brez hib. motor teče tako lepo da sploh ne čutiš da je prižgan, olja ne porabi nič. Le zadnje zavore mi tresejo kar pa je posledica zablokirane zadnje leve zavore Ko sem se spuščal iz Ljubelja se je očitno dovolj segrela da je batek zaribal v čeljusti Imam že pripravljene nove diske, ploščice, batke in tesnila, le še en topel dan počakam
Ja glede porabe se strinjam. V bistvu stroškovno gledano pokuri toliko kot lada niva
Nekaj slabega priokusa doda le letna dajatev za uporabo cest..500€
- marolt 4x4
- Prispevkov: 2883
- Pridružen: Sr Avg 06, 2003 8:16 am
- Kraj: Mozirje
- Kontakt:
No takole je...
Avto je od originalne višine nižji za 4-6cm Kar malo visoka številka da bi bile posedene vzmeti. Lahko da je prejšnji lastnik namestil nižje.
Morda bi jih nadomestil s tistimi iz CRD modelov, ki so trše. Ali pa namestil recimo trailmaster vzmeti. Več kot za 5cm nebi dvigoval avto, uporabil bi serijske amortizerje. Če se komu valja kakšen komplet v garaži in ga ne potrebuje...se priporočam
Vari-lock je dokončno odpovedal
Če kdo ve za kakšen diferencial, kateremu vari-lock deluje 100%, po neki normalni ceni, se priporočam za namig.
Avto je od originalne višine nižji za 4-6cm Kar malo visoka številka da bi bile posedene vzmeti. Lahko da je prejšnji lastnik namestil nižje.
Morda bi jih nadomestil s tistimi iz CRD modelov, ki so trše. Ali pa namestil recimo trailmaster vzmeti. Več kot za 5cm nebi dvigoval avto, uporabil bi serijske amortizerje. Če se komu valja kakšen komplet v garaži in ga ne potrebuje...se priporočam
Vari-lock je dokončno odpovedal
Če kdo ve za kakšen diferencial, kateremu vari-lock deluje 100%, po neki normalni ceni, se priporočam za namig.
Glede diferenciala, si prepričan, da imaš noter pravo olje? Vari-lok potrebuje pravo količino friction modifierja. Če ga je premalo ali preveč, zapora ne deluje prav oz. sploh ne. Mogoče je to vsaj za preizkus cenejša alternativa od menjave komplet diferenciala? Jaz imam na zalogi olje za menjavo v obeh diferencialih. Sem ga kupil in potem sem avto prodal, preden sem ga uspel zamenjat. Če boš potreboval, imam tudi za transfer case (quadra drive).
Glede olja se popolnoma strinjam. Če pa do sedaj niso dodajali aditiva vanj, je škoda verjetno že narejena Drsne plošče so se po vsej verjetnosti že obrabile
Seveda bi bilo pa enkratno da je vzrok samo v olju 1000€ raje porabim za kaj drugega
Čez en mesec gre avto na redni servis k serviserju ki ga je rihtal zadnjih 100000km. Ga bom povprašal kakšno olje je dajal noter, pregledala bova avto, potem se bom pa odločil kako pa kaj.
Saj ne da krvavo rabim sprednji vari-lock. Samo zakaj ga pa nebi imel, če avto to omogoča
Seveda bi bilo pa enkratno da je vzrok samo v olju 1000€ raje porabim za kaj drugega
Čez en mesec gre avto na redni servis k serviserju ki ga je rihtal zadnjih 100000km. Ga bom povprašal kakšno olje je dajal noter, pregledala bova avto, potem se bom pa odločil kako pa kaj.
Saj ne da krvavo rabim sprednji vari-lock. Samo zakaj ga pa nebi imel, če avto to omogoča
- marolt 4x4
- Prispevkov: 2883
- Pridružen: Sr Avg 06, 2003 8:16 am
- Kraj: Mozirje
- Kontakt:
Evo avto iz servisa. No ja, ni bilo ravno ugodno Za motor sem prinesel svoje olje, BMW longlife 04. Menjali so vse filtre, motorno olje, olje v sprednjem diferencialu in reduktorju...230€...olje za reduktor in diferencial je okrog 30€/l..tekoče zlato
Odnos mehanika izredno korekten, delavnica pa čista da bi lahko jedel s tal
Sem pa pomirjen, baje je to eden najbolj vzdrževanih avtov, zrihtan v nulo In sem lahko srečen da ga imam Vzmetenje je serijsko in je OK. Vari-lok naj bi bil OK in tudi vedno je bilo dodano olje z aditivom.
Se pa res sliši zobniški par v sprednjem differencialu, bo treba enkrat sanirat
Odnos mehanika izredno korekten, delavnica pa čista da bi lahko jedel s tal
Sem pa pomirjen, baje je to eden najbolj vzdrževanih avtov, zrihtan v nulo In sem lahko srečen da ga imam Vzmetenje je serijsko in je OK. Vari-lok naj bi bil OK in tudi vedno je bilo dodano olje z aditivom.
Se pa res sliši zobniški par v sprednjem differencialu, bo treba enkrat sanirat
SVrider napisal/-a:Evo avto iz servisa. No ja, ni bilo ravno ugodno Za motor sem prinesel svoje olje, BMW longlife 04. Menjali so vse filtre, motorno olje, olje v sprednjem diferencialu in reduktorju...230€...olje za reduktor in diferencial je okrog 30€/l..tekoče zlato
Odnos mehanika izredno korekten, delavnica pa čista da bi lahko jedel s tal
Sem pa pomirjen, baje je to eden najbolj vzdrževanih avtov, zrihtan v nulo In sem lahko srečen da ga imam Vzmetenje je serijsko in je OK. Vari-lok naj bi bil OK in tudi vedno je bilo dodano olje z aditivom.
Se pa res sliši zobniški par v sprednjem differencialu, bo treba enkrat sanirat
Kateremu mehaniku si peljav, lahko daš številko.
Imam občutek da tale kanta ni najboljša za po snegu Pretežak in premočan avto. No ja, nekje 30cm mokrega snega v klanec še prebavi. Kar v bistvu ni tako slabo za 6 let stare cooper discoverer s 5mm profila
Se pa hitro spremeni avto v plug, tako da še vedno zbiram ponudbe za komplet trailmaster vzmeti.
Se pa hitro spremeni avto v plug, tako da še vedno zbiram ponudbe za komplet trailmaster vzmeti.
-
- Prispevkov: 324
- Pridružen: Pe Dec 25, 2009 12:33 pm
- Kraj: Brkini
ahaha tale je pa dobra da rata plug kot vsak drugi terenec..saj ni letalo
Če pa čeliš voziti brez omejitev po snegu nabavi lift kit 6.5 inch in gume 285/75r17 pa gre brez problema pousod pa še kakšna blokadca difa in zmagaš.
Imam lift kit 4 in 265/65r17 pa gre brez problema tud po 50cm snega
Če pa nebi šlo pa gremo s same silver 90 plug spredi pa je
lp Jernej
Če pa čeliš voziti brez omejitev po snegu nabavi lift kit 6.5 inch in gume 285/75r17 pa gre brez problema pousod pa še kakšna blokadca difa in zmagaš.
Imam lift kit 4 in 265/65r17 pa gre brez problema tud po 50cm snega
Če pa nebi šlo pa gremo s same silver 90 plug spredi pa je
lp Jernej
Vrni se na “Avtomobili in oprema”
Kdo je na strani
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 52 gostov