1.7 TD
namen te predelave je tak da se iz vrh pohorja vozim v kamnico na firmo in je to dnevno 70 do 80 kilometrov bencin je drag zato bom dal dizla not pa ta auto se koristi samo za kake fuše in podobne stvari za offroad pa tak mam ferozo ki pa ni reg. in je za dirke pa take stvari ! frontera je zelo lepo ohranjena ter poceni ker sn meu srečo sem prišo do nje ampak ne mislim 250 do 300 € na mesec tankat bencina
Gregor, prav to je tudi meni čudno
Astrin 1.7 ima od 55 do 80 KM pri najmočnejši td. Najmanjša frontera sport ima 1800 kg in jo že 115 konjki bencinar komaj premika, ker ima prestave sfaljene in so predolge.
Kako bo mlinček 1.7 premikal ta avto Poraba ne bo nič manjša. Koliko časa bo motor zdržal tak tretman?
Poleg tega ne bo nič ceneje, treba je motor privleči, predelave ni tako malo, če to homologiramo si pa nakopljemo še dodatne stroške.
Frontero 2.2 D dobiš že za jurja ali pa še boljše, pajero tudi že dobiš za malenkost več.
Pri tej predelavi ni ne logike ne računice. Zato sem vprašal, čeprav gre ponavadi pri takih stvareh vedno za namen znižanja stroškov vožnje.
Vendar ni to ravno tako, kot se na prvi pogled zdi.
Astrin 1.7 ima od 55 do 80 KM pri najmočnejši td. Najmanjša frontera sport ima 1800 kg in jo že 115 konjki bencinar komaj premika, ker ima prestave sfaljene in so predolge.
Kako bo mlinček 1.7 premikal ta avto Poraba ne bo nič manjša. Koliko časa bo motor zdržal tak tretman?
Poleg tega ne bo nič ceneje, treba je motor privleči, predelave ni tako malo, če to homologiramo si pa nakopljemo še dodatne stroške.
Frontero 2.2 D dobiš že za jurja ali pa še boljše, pajero tudi že dobiš za malenkost več.
Pri tej predelavi ni ne logike ne računice. Zato sem vprašal, čeprav gre ponavadi pri takih stvareh vedno za namen znižanja stroškov vožnje.
Vendar ni to ravno tako, kot se na prvi pogled zdi.
Hja alien, izušnje
Tastari turbodizli se nasplošno radi grejejo in verjetno opel/isuzu ni izjema.
Saj se da povečat količino goriva, pa dvignit tlak turbine, pa potem po nekaj mesecih novo glavo kupit, pa po enem letu še eno.... pol pa ugotoviš da to ni to. Preizkušeno na navitem 90konjskem 1500kg težkem karavanu, ki je sicer brez težav vlekel za sabo tudi 2 toni. Zdaj z drugim (pravzaprav je že četrti) motorjem pa smo prišli k pameti in bo 90 konjev dost, prikolico pa naj niva vlači.
Če gre zgolj za zniževanje stroškov, potem svetujem nakup starejšega malega dizla, se dobi marsikaj solidnega že krepko pod jurja, zavarovanje je pa je tud dokaj poceni preko wiz.si.
Pa vsako zimo spredaj nove gume.
Za tistih nekaj dni ko je fejst sneg napovedan bo bencinar frontera tud ok.
Tastari turbodizli se nasplošno radi grejejo in verjetno opel/isuzu ni izjema.
Saj se da povečat količino goriva, pa dvignit tlak turbine, pa potem po nekaj mesecih novo glavo kupit, pa po enem letu še eno.... pol pa ugotoviš da to ni to. Preizkušeno na navitem 90konjskem 1500kg težkem karavanu, ki je sicer brez težav vlekel za sabo tudi 2 toni. Zdaj z drugim (pravzaprav je že četrti) motorjem pa smo prišli k pameti in bo 90 konjev dost, prikolico pa naj niva vlači.
Če gre zgolj za zniževanje stroškov, potem svetujem nakup starejšega malega dizla, se dobi marsikaj solidnega že krepko pod jurja, zavarovanje je pa je tud dokaj poceni preko wiz.si.
Pa vsako zimo spredaj nove gume.
Za tistih nekaj dni ko je fejst sneg napovedan bo bencinar frontera tud ok.
Niva 240D l. 93, OM616 motor, Kobra 215R15, ZF servo, rock crawler TC
2x Patrol Y61 2.8TD
Naprodaj veliko rabljenih delov za Lado in nekaj tudi za Patrola
2x Patrol Y61 2.8TD
Naprodaj veliko rabljenih delov za Lado in nekaj tudi za Patrola
ni clio ni golf nič ne pride v pošteu pri meni v zimi kaj ima predn pogon vsak dan pa ne mislim ketn montirat ! sej zato pa sn vprašau če bi se splačalo glede homologacije in registracije ni stroška mamo tu neke veze 2.2 td frontere sn ču da so mašine vse ap ! pajero je gamad sn ga že tut meu patrol pa mi je anti auto še ga nisn meu sn pa vozo od kolega in ni šans da bi si ga kupo ! tu iz hoč majo 4je kolegi patrole in nebi ga meu niti podrazno ! zato pa sn prašal ker 1.7td motor mam doma zato stroškov z tem ni ! frontera nima 1800 kil ampak 1580 to pa je 220kg razlike ! do 2.0td motorja od vectre al pa astre pa tut lahko ugodno pridem (200€ ) motor žila in računalnik , za mehanske zadeve porihtama z kolegom ! zanima me edino kak bi se kaj obneslo in če keri od teh bilokaterih td motorjeu paše na menjalnik in take malenkosti ! hvala za mnenja da ste se potrudli in vzeli čas
L.p rok
L.p rok
pjeb,
glede na to, da si doma na Pohorju in ne na Aljaski, hkrati pa glede na zime zadnjih deset let, potrebuješ avto za vožnjo po celem snegu najverjetneje celo ene trikrat letno za vožnjo v dolino in nazaj. Vse ostale zimske dni, je cesta prevozna- celo na Pohorju- z zimskimi pnevmatikami in osebnim avtomobilom.
Za nemoteno vožnjo po zasneženem cestišču je potrebno vedeti, da se vsak osebni avto s štirikolesnim pogonom bolje pelje/ obnaša kot katerikoli terenski avto. Vzrok je v izvedbi štirikolesnega pogona in predvsem v teži. Če želiš, da se bo terenec dobro peljal po zasneženem cestišču, je predpogoj za to sredinski diferencial (Land Rover, Toyota razen Hilux, nekateri Mitsubishiji, novejši Nissani razen Navare itd.). Vse ostalo je bolj ali manj megla. Ugotavljaš, da sta Pajero in Patrol slaba terenca in da je očitno Frontera pojem. Tu se strinjam. Frontera je pojem za to, kako se ne naredi terenca.
Če že imaš Ferozo za terenske podvige, si za vsakodnevno vožnjo kupi osebni avto s štirikolesnim pogonom (Volkswagen, Audi, BMW, Subaru itd.) in boš imel mir, oz. se boš v dolino in nazaj pripeljal v vsakem vremenu. Predpogoj za vožnjo so jasno zimske pnevmatike.
Predelava Frontere? Zakaj pa ne. Z originalnim bencinarjem ne gre nikamor, z Astrinim dieslom bo trgala. Sorazmerno z močjo se bo zgodilo porabi. Jamčim ti, da bo poraba enaka ali večja. Definitivno boš imel obilo užitkov in modrih prstov pri sami predelavi, vse lučke na števcu bodo delovale kot morajo- skratka imel boš sanjski avto. In še dodatek: vsi motorji pašejo na nosilce motorja in menjalnik Frontere kot šus. V bistvu je Opel najprej razvil Frontero (ali je bil to morda Isuzu?) in iz nje generiral vse ostale modele.
LP Bizzy
p.s.
Fantje. Če nekdo po celi strani postov, v katerem mu skušate dopovedati, da predelava ni smiselna, še vedno skuša argumentirati smotrnost predelave- pustite mu vendar veselje.
glede na to, da si doma na Pohorju in ne na Aljaski, hkrati pa glede na zime zadnjih deset let, potrebuješ avto za vožnjo po celem snegu najverjetneje celo ene trikrat letno za vožnjo v dolino in nazaj. Vse ostale zimske dni, je cesta prevozna- celo na Pohorju- z zimskimi pnevmatikami in osebnim avtomobilom.
Za nemoteno vožnjo po zasneženem cestišču je potrebno vedeti, da se vsak osebni avto s štirikolesnim pogonom bolje pelje/ obnaša kot katerikoli terenski avto. Vzrok je v izvedbi štirikolesnega pogona in predvsem v teži. Če želiš, da se bo terenec dobro peljal po zasneženem cestišču, je predpogoj za to sredinski diferencial (Land Rover, Toyota razen Hilux, nekateri Mitsubishiji, novejši Nissani razen Navare itd.). Vse ostalo je bolj ali manj megla. Ugotavljaš, da sta Pajero in Patrol slaba terenca in da je očitno Frontera pojem. Tu se strinjam. Frontera je pojem za to, kako se ne naredi terenca.
Če že imaš Ferozo za terenske podvige, si za vsakodnevno vožnjo kupi osebni avto s štirikolesnim pogonom (Volkswagen, Audi, BMW, Subaru itd.) in boš imel mir, oz. se boš v dolino in nazaj pripeljal v vsakem vremenu. Predpogoj za vožnjo so jasno zimske pnevmatike.
Predelava Frontere? Zakaj pa ne. Z originalnim bencinarjem ne gre nikamor, z Astrinim dieslom bo trgala. Sorazmerno z močjo se bo zgodilo porabi. Jamčim ti, da bo poraba enaka ali večja. Definitivno boš imel obilo užitkov in modrih prstov pri sami predelavi, vse lučke na števcu bodo delovale kot morajo- skratka imel boš sanjski avto. In še dodatek: vsi motorji pašejo na nosilce motorja in menjalnik Frontere kot šus. V bistvu je Opel najprej razvil Frontero (ali je bil to morda Isuzu?) in iz nje generiral vse ostale modele.
LP Bizzy
p.s.
Fantje. Če nekdo po celi strani postov, v katerem mu skušate dopovedati, da predelava ni smiselna, še vedno skuša argumentirati smotrnost predelave- pustite mu vendar veselje.
I tried being normal once..... I didn't like it!
zastopim ! no pač nekaj bi se delalo to je en razlog zaj bomo pač te šparali da si alsfalt raje naredimo do bajte nato pa glih tiste 3 dni kaj je sneg si bomo raje dopust vzeli da nebi ki plave sekali v službi ! mene je samo zanimalo če se da to naret nisn pa reko da bi se to 100% delalo zato sn pa še raje prašal za mnenje ! torej do zaklučka te zgodbe in odgovore sn dobo od vas da se to ne splača nič skup delat torej malo še jo bom vozo do naslednjega nakupa terenca ali s5 kake konpenzacije nato bo po vsej verjetnosti prišla na par dirk pol pa v dele al pa se bo prodalo heheheh
drugač pa bres zamere sej vsi vete kak je to nekaj bi skup delali pa šraufali ker to nam je u krvi al kak bi rekli drugač pač eni nismo srečni pol se pa tak vsega navoliš pa že drugi kup pleha s5 nekaj pofretaš al ? pr vas ni tak ?
drugač pa bres zamere sej vsi vete kak je to nekaj bi skup delali pa šraufali ker to nam je u krvi al kak bi rekli drugač pač eni nismo srečni pol se pa tak vsega navoliš pa že drugi kup pleha s5 nekaj pofretaš al ? pr vas ni tak ?
- Rafter
- Upravnik
- Prispevkov: 2028
- Pridružen: To Feb 17, 2004 3:03 pm
- Kraj: Southern District of Maribor
- Kontakt:
Roki, sprejmem tvoje mnenje in razumem tvojo željo po predelavi. Celo Bizzy ti je to na lep način prtiznal. Imam pa dva predloga:
1. Malo se potrudi, bemtiboga, pri pisanju - ne bodi drugo Cero!
2. Če te skrbi, da boš v snegu zamujal v službo, si pa neko deklino v dolini poišči.
1. Malo se potrudi, bemtiboga, pri pisanju - ne bodi drugo Cero!
2. Če te skrbi, da boš v snegu zamujal v službo, si pa neko deklino v dolini poišči.
The whole life sponsored by محمد بن راشد المكتوم
Mogoč zanimivo za tebe:
http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=6923793&show=1
http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=6923793&show=1
Niva 240D l. 93, OM616 motor, Kobra 215R15, ZF servo, rock crawler TC
2x Patrol Y61 2.8TD
Naprodaj veliko rabljenih delov za Lado in nekaj tudi za Patrola
2x Patrol Y61 2.8TD
Naprodaj veliko rabljenih delov za Lado in nekaj tudi za Patrola
Jaz sem tudi vedno mislil da moram v naših hribih pozimi obvezno vozit z terencem. To zimo sem prevozil z Volvo V70, 2.5 audijev disel je noter, 140 KM, poraba med 6 in 7 litri, avtomatik, ima LSD, težak na prvi osovini.... Pridem pa z njim povsod po zasneženi cesti tam kjer sem z Patrolom za veliko večje stroške. Za avto sem pa dal dobrega jurja. Tako da, ti odsvetujem kake drage predelave, razen če si res želiš.
Če pa ti je Oplov diesel tako všeč, kupi SAABa. Avto obožuje sneg in zimo tako kot Volvo!
Če pa ti je Oplov diesel tako všeč, kupi SAABa. Avto obožuje sneg in zimo tako kot Volvo!
Vrni se na “Avtomobili in oprema”
Kdo je na strani
Po forumu brska: Google [Bot] in 61 gostov