Kje nabaviti tirfar (grajfar)
Kje nabaviti tirfar (grajfar)
Zanima me, kje bi lahko nabavil tirfar in po kakšni ceni. Ker nisem neki strašni offroader, ne mislim nabaviti vitla (vsaj zaenkrat ne) - rabim ga le toliko, če kje zaglibim.
Hvala.
LP
Samo
Hvala.
LP
Samo
Ne vem kaj točno smatraš pod tirfar(grajfar).
Pri nas so to ketne ki majo našvasane takšne kroge s špicami. (za traktorje ki vlačijo les). Iz tvojega konteksta pa se mi zdi da je to nekakšen nadomestek vitla. Če misliš ketne, pol vem za enga kovača v Savinjski, ki to dela in ga lahko vprašam....
LP Ludwig
Pri nas so to ketne ki majo našvasane takšne kroge s špicami. (za traktorje ki vlačijo les). Iz tvojega konteksta pa se mi zdi da je to nekakšen nadomestek vitla. Če misliš ketne, pol vem za enga kovača v Savinjski, ki to dela in ga lahko vprašam....
LP Ludwig
God shave the queen...
Mogoče misliš žični nateg?
http://www.interdiskont.si/on-line/index.php3?kat=04
Na dnu strani je...
Meni je ta škripec že pršu prow.
http://www.interdiskont.si/on-line/index.php3?kat=04
Na dnu strani je...
Meni je ta škripec že pršu prow.
- Horjo horjulis vulgaris
- Prispevkov: 44
- Pridružen: Če Nov 20, 2003 12:58 pm
- Kraj: Bezenica
- Horjo horjulis vulgaris
- Prispevkov: 44
- Pridružen: Če Nov 20, 2003 12:58 pm
- Kraj: Bezenica
Sporočam vam, da tudi jaz nisem dobil naročenega "žičnega natega" v Inter Diskontu, čeprav sem ga naročil, ko so ga še "imeli" na zalogi (tole je pa res en nateg ).
Kupil sem ga v Merkurju in to tistega, ki je made in Slovenija - ta švohnejšega - se pravi za 800 kg (navpično lahko dvigne 800kg), stane pa cca 14000 SIT. Ima več zajle (kake 4m ali še malo več). Gor sem dal še škripec, kar je sicer dolžino zajle prepolovilo, a upam da bo sedaj zadosti za velko 1t težkega Jimny-ja. V trgovini so imeli sicer tudi ta švohnejšega iz Inter diskontove ponudbe, a tisti je narejen že na pogled tako krhko, da si ga ne bi upal kupiti (zobniki so iz več kosov štancanega pleha in znetani skupaj). Ta večji "made in SLO" pa je res že velika zadeva, a ga dobiš s škripcem - v Jimny-ju bi bil čez cel prtljažnik
Pečenica z zeljem, kruh, pa še malo pivo za 500 SIT! Jeftino, al nema nikdje
LP
Samo
Kupil sem ga v Merkurju in to tistega, ki je made in Slovenija - ta švohnejšega - se pravi za 800 kg (navpično lahko dvigne 800kg), stane pa cca 14000 SIT. Ima več zajle (kake 4m ali še malo več). Gor sem dal še škripec, kar je sicer dolžino zajle prepolovilo, a upam da bo sedaj zadosti za velko 1t težkega Jimny-ja. V trgovini so imeli sicer tudi ta švohnejšega iz Inter diskontove ponudbe, a tisti je narejen že na pogled tako krhko, da si ga ne bi upal kupiti (zobniki so iz več kosov štancanega pleha in znetani skupaj). Ta večji "made in SLO" pa je res že velika zadeva, a ga dobiš s škripcem - v Jimny-ju bi bil čez cel prtljažnik
Pečenica z zeljem, kruh, pa še malo pivo za 500 SIT! Jeftino, al nema nikdje
LP
Samo
Še eno dodatno vprašanje, za malo bolj izkušene člane foruma:
Danes sem zadevico sprobal tudi v naravi, a žal brez večjega uspeha. Ker je 2m zajle res bolj malo, moraš zadevo jasno podaljšati. Za to sem uporabil vrv, ki pa se ob šponanju seveda razteguje. Če je ne bi pretrgal, bi mi seveda namesto tistih 2m ostalo le kak meter. V prtljažniku sem imel tudi verigo, a prekratko (malo težko je s sabo voziti 20m verige ).
Torej si bom moral omisliti zajlo namesto vrvi. In tukaj vprašanje:
Na eno stran bi bilo seveda pametno dati "uho" (kako ga montirati, da bo zdržalo obremenitve?), kamor bi vtaknil kavelj od grajfarja (ot. natega ), na drugo stran pa.... ? Kako bi najlažje fiksiral zajlo na kakšno drevo, ki pa seveda ni vedno ravno toliko daleč, kakor bi si človek zaželel?
Še 1x hvala za odgovore.
LP
Samo
Danes sem zadevico sprobal tudi v naravi, a žal brez večjega uspeha. Ker je 2m zajle res bolj malo, moraš zadevo jasno podaljšati. Za to sem uporabil vrv, ki pa se ob šponanju seveda razteguje. Če je ne bi pretrgal, bi mi seveda namesto tistih 2m ostalo le kak meter. V prtljažniku sem imel tudi verigo, a prekratko (malo težko je s sabo voziti 20m verige ).
Torej si bom moral omisliti zajlo namesto vrvi. In tukaj vprašanje:
Na eno stran bi bilo seveda pametno dati "uho" (kako ga montirati, da bo zdržalo obremenitve?), kamor bi vtaknil kavelj od grajfarja (ot. natega ), na drugo stran pa.... ? Kako bi najlažje fiksiral zajlo na kakšno drevo, ki pa seveda ni vedno ravno toliko daleč, kakor bi si človek zaželel?
Še 1x hvala za odgovore.
LP
Samo
Gurtne oz. trakovi so že po defaultu narejene tako, da so na konceh zašite v uho in ni problema za zapet kavelj. Za okrog drevesa se uporablja gurtna dolga cca 2m na konec pa se da škobec. Ti so različno veliki in različno močni in so uporabni za vse kombinacije pri vlečenju. Za štukanje gurten, za na avto pripet, za na gurtno okrog drevesa itd...
http://www.vodusek-vv.si/slo/index.html
Tule si lahko vse to pogledaš in tudi nabaviš.
LP Ludwig
P.S.
Če boš gurtno zavezal na vozel in fajn zategnil, jo boš odvezal samo še z nožem.
Edina varjanta je "nezategljiva zanka", ki se uporablja za privez jadrnic, ampak jo je z gurtno kar težko nardit, ker je ploščata.
http://www.vodusek-vv.si/slo/index.html
Tule si lahko vse to pogledaš in tudi nabaviš.
LP Ludwig
P.S.
Če boš gurtno zavezal na vozel in fajn zategnil, jo boš odvezal samo še z nožem.
Edina varjanta je "nezategljiva zanka", ki se uporablja za privez jadrnic, ampak jo je z gurtno kar težko nardit, ker je ploščata.
God shave the queen...
Se pravi, da bi bila oprema za poceni škripcov nadomestek:
- na avto pripneš grajfar
- grajfar ma na koncu kavelj - se pravi da prav pride en škobec, ki ga pripneš na...
- verigo
- okrog drvesa daš pas
- pas z verigo povežeš s še enim škobcem
Seveda bi lahko grajfar dal tudi na tisto stran pri drevesu - pa to so že detajli
Edina težava tule je, da je veriga težka reč. Kako močno verigo bi potreboval za vleko Jimny-ja (tehta cca 1050kg)? Dobra stran verige pa seveda je, da ni težav s skrajševanjem kot pri zajli - vtakneš škobec v tisto luknjo, ki je ravno prav daleč, pa je....
6mm veriga ima nosilnost 1120kg (0.8kg/m),
7mm 1500 kg (1.1kg/m)
8mm 2000 kg (1.4kg/m)
Pri teh težah, bi je s sabo vozil največ kake 10m (morda malo več, če bi bila ta tanka).
Avta sicer ne bi vzdigoval, ampak vlekel po tleh, torej bi po zakonih fizike najbrž zadoščala že prva, mar ne?
LP
Samo
- na avto pripneš grajfar
- grajfar ma na koncu kavelj - se pravi da prav pride en škobec, ki ga pripneš na...
- verigo
- okrog drvesa daš pas
- pas z verigo povežeš s še enim škobcem
Seveda bi lahko grajfar dal tudi na tisto stran pri drevesu - pa to so že detajli
Edina težava tule je, da je veriga težka reč. Kako močno verigo bi potreboval za vleko Jimny-ja (tehta cca 1050kg)? Dobra stran verige pa seveda je, da ni težav s skrajševanjem kot pri zajli - vtakneš škobec v tisto luknjo, ki je ravno prav daleč, pa je....
6mm veriga ima nosilnost 1120kg (0.8kg/m),
7mm 1500 kg (1.1kg/m)
8mm 2000 kg (1.4kg/m)
Pri teh težah, bi je s sabo vozil največ kake 10m (morda malo več, če bi bila ta tanka).
Avta sicer ne bi vzdigoval, ampak vlekel po tleh, torej bi po zakonih fizike najbrž zadoščala že prva, mar ne?
LP
Samo
Lahko si pomagaš tudi z gurtnami, katere uporabljajo kamionisti za zavezovanja tovora in tudi ni nekakšna huda cena in po mojih izkušnjah je tudi dovolj močna.
Mojga čirota je zdržala, ko sem bil do vrha koles v blatu!
Pa še en nasvet ti bi dal, ko boš se vleku z "grajferjem" ven s kakga blata, raj zadevo uporabljajte pri drevesu da ne boš kakga prjatla povozu!
Pa velik užitkov!!
Mojga čirota je zdržala, ko sem bil do vrha koles v blatu!
Pa še en nasvet ti bi dal, ko boš se vleku z "grajferjem" ven s kakga blata, raj zadevo uporabljajte pri drevesu da ne boš kakga prjatla povozu!
Pa velik užitkov!!
LP by Jereb
Veliko bolše kot ketne so gurtne. Niso nevarne, so lahke in zdžijo kolikor hočeš. So različnih nosilnosti kar se vidi po barvi. Zelena gurtna je npr 1 tonska. Rdeča je več itd. Kupiš dve 10 metrski pa ni trba nobenih keten.
Moj patrol vaga 2 toni pa zelena gurtana, vsa stara in znucana še nikol ni popustila...
Skratka ketna se mi zdi pretežka in PRENEVARNA.
LP Ludwig
Moj patrol vaga 2 toni pa zelena gurtana, vsa stara in znucana še nikol ni popustila...
Skratka ketna se mi zdi pretežka in PRENEVARNA.
LP Ludwig
God shave the queen...
OK. Prepričal ste me - gurtna je prava reč. Kako pa jo nastaviš, da je ravno prav dolga? Recimo, da zadevo montiramo v naravi:
- drevo
- ta kratka gurtna (2m) okrog drevesa,
- škobec
- grajfar,
- gurtna do avta
- škobec (ali kaj drugega, s čimer gurtno pritrdim na avto)
- avto
Ker ima grajfar le 2m zajle, to pomeni, da avta več kot za toliko ne moreš potegniti - pa že to ni bogve koliko. Torej bi bilo idealno, da je ob popolnoma raztegnjeni zajli na grajfarju gurtna napeta - torej je nemogoče uporabiti gurtno fiksne dolžine, razen če imaš pri roki semena za kakšna izredno hitro rastoča drevesa .
Kar bi potreboval je torej gurtna ali zajla z "nastavljivo" dolžino. Oz. če je kdo že uporabljal grajfar, naj mi prosim že enkrat pove, kako za boga je to izvedel
LP
Samo
- drevo
- ta kratka gurtna (2m) okrog drevesa,
- škobec
- grajfar,
- gurtna do avta
- škobec (ali kaj drugega, s čimer gurtno pritrdim na avto)
- avto
Ker ima grajfar le 2m zajle, to pomeni, da avta več kot za toliko ne moreš potegniti - pa že to ni bogve koliko. Torej bi bilo idealno, da je ob popolnoma raztegnjeni zajli na grajfarju gurtna napeta - torej je nemogoče uporabiti gurtno fiksne dolžine, razen če imaš pri roki semena za kakšna izredno hitro rastoča drevesa .
Kar bi potreboval je torej gurtna ali zajla z "nastavljivo" dolžino. Oz. če je kdo že uporabljal grajfar, naj mi prosim že enkrat pove, kako za boga je to izvedel
LP
Samo
Za krajšat gurtno obstaja "skrajševalni vozel" in jo skrajšaš kolikor ti paše, ampak ni treba komplicirat. Če je predolga jo daš duplo(prepogneš jo na pol), al pa ta zadnjo gurtno trikrat al pa štirkrat oviješ okrog drevesa pa je.
Drugo nedeljo gremo v Celje na en Off Road pa pridi zraven pa ti bom vse pokazal....
Oglasi se na privat msg pa se zmeniva.
LP Ludwig
Drugo nedeljo gremo v Celje na en Off Road pa pridi zraven pa ti bom vse pokazal....
Oglasi se na privat msg pa se zmeniva.
LP Ludwig
God shave the queen...
Jst mam 10m ketne 5mm debeline v prtljažniku. Podrt oreh debeline premera 90cm sem zapel z avtom, pa je ketna zdržala čist normalno, da sem ga povlekel dol iz cestišča. Na vsake 2m verige imam rinko, in na konceh so rinke 5cm premera, da lahko kaj ali kam pripneš. Za priklop na avto pa imam kar alpinistične plezalne sponke do 3500kg raztega.
Poleg tega imam pa še 2x po 9m oranžne gurtne.
LP
Nebivedu
Poleg tega imam pa še 2x po 9m oranžne gurtne.
LP
Nebivedu
- miha
- Prispevkov: 415
- Pridružen: So Nov 08, 2003 3:33 pm
- Kraj: Gabrovka GPS N46° 00' ,E15° 00'
- Kontakt:
Ko imaš prijatelja s sabo na offroadu ( sovoznika ), potegneš gurtno do drevesa in še parkrat okol ( 3-4 krat ), pa ti bo avto še otrok držal na gurtni in še enostavno gurtno skrajšaš, ko ti zmanjka zajle.
Na podoben načina lahko avto spuščaš - kontrolirano - v dolino, ko sovoznik popušča gurtno dvakrat ovito okoli drevesa.
Nosilnosti tovornjakarskih gurten so napisane na njih in veljajo za dvig z račno vred, ki ti lahko prav pride, samo jo moraš vedno zaklenit.
Na podoben načina lahko avto spuščaš - kontrolirano - v dolino, ko sovoznik popušča gurtno dvakrat ovito okoli drevesa.
Nosilnosti tovornjakarskih gurten so napisane na njih in veljajo za dvig z račno vred, ki ti lahko prav pride, samo jo moraš vedno zaklenit.
Rekli so da tu ni poti, jaz sem jih videl na tisoče !
Dobri planinski čevlji.
Dobri planinski čevlji.
Vrni se na “Avtomobili in oprema”
Kdo je na strani
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 72 gostov