Predelava Nissan Patrol 2.8 TDi Y61 na klasiko

Debata o avtih za offroad, opremi, predelavah, ...
Uporabniški avatar
Zoran67
Prispevkov: 1003
Pridružen: So Mar 01, 2008 10:35 am
Kraj: Tolminske višave

Predelava Nissan Patrol 2.8 TDi Y61 na klasiko

OdgovorNapisal/-a Zoran67 » Sr Okt 17, 2012 11:01 am

Tukaj bom opisal mojo predelavo. Več kot leto dni sem razmišljal o predelavi, se pravi o eliminiranju elektronike krmiljenja Bosch pumpe v mojem Nissanu. Stokrat sem verjetno prebral nasvete iz francoskega foruma (http://www.patrol-gr.net/trucs124.php) in vedno se mi je zdelo, da je to zelo enostavno.
Prvi poizkus sem naredil približno mesec dni nazaj. Vse skupaj sem podrl, odstranil elektronsko krmiljeno pumpo, vgradil klasično pumpo (dobil sem pač eno pumpo, ki je kolegu stala na polici, še prej sem jo malo podmazal), pripeljal + na pumpo in ves vesel: gremo vžgat,...a glej hudiča zgodilo se ni nič. Štelam malo predvžig in zopet...NIČ! RAZOČARAN vse skupaj zopet podrem in vrnem v prvotno stanje.
Rabil sem čas, da se POHLADIM in razmišljam dalje..kje sem naredil napako.
No, prejšnji teden se kolega Robinzon odloči, da bo dal svojega Nissan Y60 v kose. Dogovoriva se, da bom prišel do njega in sam podrl klasično pumpo in merilnik vrtljajev, kar se je tudi zgodilo. Njegov Nissko je lepo vžigal, lepo peljal in pumpa je bila suha.
V ponedeljek se zopet psihično pripravljen (po profesiji sem daleč od mehanika) odpravim v garažo. Star sistem podrem: Motor ročno postavim v fazo, odstranim elektronsko krmiljeno pumpo in izklopim vse senzorje krmiljenja pumpe razen toplotnega tipala v glavi motorja. Montiram klasično pumpo, merilnik vrtljajev, nastavim predvžig po tovarniških karakteristikah, priklopim injektorje, odklopim in odstranim elektronski pedal ter montiram klasični pedal in pumpo povežem z zajlami. Vse skupaj pade kot "tata na mamo"-paše skupaj. Merilnik vrtljajev vežem na tripolni siv konektor od prejšnje pumpe (črna žica je mrtva). Ponovno prilagodim jermen in fazo motorja.
Sedaj rabim + preko ključavnice za vžig na pumpo. Nemogoča izvedba brez računalnika. Vse sem premeril z aparatom ampak razen konstantnega + tam drugega ni. Ko sem premeril prejšnje kontakte na elektronsko pumpo sem željeni plus dobil edino na sivem večpolnem vtikaču in sicer rdeče-črna žica. OK priklopim na pumpo in trenutek resnice...malo poberglam in avto vžge :skace_od_srece: . Nastavim 100 obratov več (bp kar z vijaki na sami pumpi), naštelam še mrzel vžig, naštelam ročni gas (vesel sem, da ga imam ker pride prekleto prav pri vitlanju, Y61 ga namreč nima).
Sedaj me čaka še eliminiranje oranžne lučke za prikaz napake na elektroniki vozila. Odstranim konektor računalnika in odščipnem žičko na kontaktu 18, lučka odneha.
Naj povem, da sem vso staro električno instalacijo izoliral in pustil na svojem mestu ker nikoli ne veš, če jo boš še kdaj rabil.
Ker pa ne zaupam računalniku, sem iz kabine v motorni del speljal še en +(s konektorjem za pumpo) iz baterije preko stikala (s signalno lučko), tako za vsak slučaj, če bi računalnik odpovedal in bi rabil nov + na pumpo...toliko, da rešim situacijo takoj.
Epilog:
vse skupaj sem naredil zato, ker elektroniki v oddaljenih krajih ne zaupam, zato ker je odzivni čas na pedal gasa brez zakasnitev,...
slikce:
Slika
http://shrani.si/f/2Z/o4/255yfgjl/dscf4792.jpg[/img]
Slika
Nazadnje spremenil Zoran67, dne Če Okt 18, 2012 9:05 am, skupaj popravljeno 2 krat.
prihodnost pripada tistim, ki verjamejo v lepoto svojih sanj

Uporabniški avatar
Ipsilon
Prispevkov: 348
Pridružen: Če Jun 01, 2006 6:32 pm
Kraj: Tolmin
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a Ipsilon » Sr Okt 17, 2012 11:34 am

Lepo :) Upam, da je to konec tvojih težav z vžigom, boš pa sigurno poročal, kako se bo vse skupaj obneslo, glede odzivnosti, vzdržljivosti, porabe... Kaj bo pa zdaj s tvojimi plani glede razvoja čipa?

Uporabniški avatar
Zoran67
Prispevkov: 1003
Pridružen: So Mar 01, 2008 10:35 am
Kraj: Tolminske višave

OdgovorNapisal/-a Zoran67 » Sr Okt 17, 2012 11:46 am

Ja, zadevo bom malo testiral. Po prvih kratkih vožnjah sem zadovoljen. Seveda tukaj ne morem uporabiti čudežnih škatlic, lahko samo nafto odpiram (na stroju).
Čip je narejen, sem ga tudi testiral in zadeva deluje. Če koga zanima in ima seveda Patrol Y61, lahko čipiramo :D
prihodnost pripada tistim, ki verjamejo v lepoto svojih sanj

EJAG
Prispevkov: 235
Pridružen: To Mar 18, 2008 8:37 pm

OdgovorNapisal/-a EJAG » Sr Okt 17, 2012 11:55 am

zanimivo... :lol:
Robert
Team FUNCK

Uporabniški avatar
Zoran67
Prispevkov: 1003
Pridružen: So Mar 01, 2008 10:35 am
Kraj: Tolminske višave

OdgovorNapisal/-a Zoran67 » Če Okt 18, 2012 12:47 pm

EJAG napisal/-a:zanimivo... :lol:

ja, saj veva zakaj se :lol: -eva, nekaj si imel tudi ti prste zraven :wink:
prihodnost pripada tistim, ki verjamejo v lepoto svojih sanj

EJAG
Prispevkov: 235
Pridružen: To Mar 18, 2008 8:37 pm

OdgovorNapisal/-a EJAG » Če Okt 18, 2012 1:10 pm

Me veseli da si našel PRAVO rešitev!!! :skace_od_srece:
Robert

Team FUNCK

Uporabniški avatar
compadre
Prispevkov: 3175
Pridružen: Sr Okt 10, 2007 12:19 pm
Kraj: 45.895913, 15.654165

OdgovorNapisal/-a compadre » Če Okt 18, 2012 1:16 pm

vkolikor je količina vbrizga, vbrizgalni tlak in fizično pasanje pumpe v meji normale, je vse skupaj en "no big deal".
And on the 8th day God created Land Rover

Uporabniški avatar
Zoran67
Prispevkov: 1003
Pridružen: So Mar 01, 2008 10:35 am
Kraj: Tolminske višave

OdgovorNapisal/-a Zoran67 » Če Okt 18, 2012 2:57 pm

Na koncu res ni nič posebnega, se pa na to pripravit in začet, sploh pa verjet vsem francoskim podatkom in nekatere še sploh dobit (št. kontaktov in razpored žic na računalniku) in bit poleg tega še elektrikar energetik po profesiji...zame je bilo kar pestro, verjetno kot za kakega mehanika narediti izmenični ali križni stik z vsaj štirimi stikali...vse se da. :kadi_in_zgleda_kul:
Compadre: izhajal sem od tukaj: http://www.patrol-gr.net/trucs124.php
in upam, da bo delovalo..saj pravim, bom malo testiral.
prihodnost pripada tistim, ki verjamejo v lepoto svojih sanj

Uporabniški avatar
Zoran67
Prispevkov: 1003
Pridružen: So Mar 01, 2008 10:35 am
Kraj: Tolminske višave

OdgovorNapisal/-a Zoran67 » Pe Okt 19, 2012 10:02 am

Danes sem še malo stestiral nisskota po naših strminah. Sklep: nočem več imeti noter elektronike, avto se na klasiki super odziva, občutna razlika tudi pri nižjih obratih super vleče, v naš hrib pelje brez čudežne škatlice enako kot prej s čipom, s tem, da ne pokadi nič in da je pumpa še normalna-se pravi ni nič odprta. :skace_od_srece:
Je pa ena druga finta: plus od prejšnje pumpe ne deluje pravilno, ko pohodiš plin ugasne pumpo, tako da bo tu potrebna še kaka študija preko kakega releja??, ki ga bo krmilil pol minus, saj ustreznega + ne najdem nikjer, vsi namreč v času vžiga zmanjkajo??? :cry:
prihodnost pripada tistim, ki verjamejo v lepoto svojih sanj

Uporabniški avatar
Zoran67
Prispevkov: 1003
Pridružen: So Mar 01, 2008 10:35 am
Kraj: Tolminske višave

OdgovorNapisal/-a Zoran67 » Ne Okt 21, 2012 9:36 am

potrebni plus sem našel na konektorju računalnika pod št.38. Zgodba je zaključena.
prihodnost pripada tistim, ki verjamejo v lepoto svojih sanj

Uporabniški avatar
patrol1
Prispevkov: 27
Pridružen: Po Sep 20, 2010 9:51 pm
Kraj: Krško

OdgovorNapisal/-a patrol1 » Sr Feb 20, 2013 3:35 pm

danes sem stestiral Zoranovo varianto predelave elektronsko krmiljene pumpe vklasiko, in prišel do ugotovitve da zadeva res deluje!!!
Obččutna razlika je v tem da se avto odlično odziva. Gas takoj prime ko ga pohodiš, vožnja v klanec je tudi zelo dobro odzivna. MOtor se zelo hitro odziva,tako da to opaziš ko pelješ v klanec in ga prestaviš v višjo prestavo in avto gre in se motor hitro pobira,ker prej se ni. tako da NIKOL VEČ ELEKTRONSKE PUMPE!!!
Prabil sem 4ure dela, da sem to zmontiral po zoranovih navodilih, ki so zelo jasna.

Obenem se bi še enkrat zahvalil Zoranu za nasvete !!!


Vrni se na “Avtomobili in oprema”

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 44 gostov