Toyota hilux in vožnja pozimi
Toyota hilux in vožnja pozimi
pozdravljeni,
letos poleti sm si kupil toyoto hilux (2007 l.), zanima me kako je z vožnjo pozimi ko je sneg in poledeneli cesti, že zdaj ga na morki cesti v kakšnem ovinku hitro odnese zadaj, nesmem pretiravat z gasom.
Nisem še pa vozil z vsem vžganim prednjim pogonom po cesti. Pa me mal nasplošno zanima koliko je tista priporočena hitrost, ko se vozi z 4x4 in kdaj je priporočeno vžgat vse štiri, tudi takrat ko je zmrznjena cesta, saj je večkrat pozimi poledica v zgodnjih jutranjih urah zjutraj?
letos poleti sm si kupil toyoto hilux (2007 l.), zanima me kako je z vožnjo pozimi ko je sneg in poledeneli cesti, že zdaj ga na morki cesti v kakšnem ovinku hitro odnese zadaj, nesmem pretiravat z gasom.
Nisem še pa vozil z vsem vžganim prednjim pogonom po cesti. Pa me mal nasplošno zanima koliko je tista priporočena hitrost, ko se vozi z 4x4 in kdaj je priporočeno vžgat vse štiri, tudi takrat ko je zmrznjena cesta, saj je večkrat pozimi poledica v zgodnjih jutranjih urah zjutraj?
a je to tvoj prvi terenec ??
4x4 pozimi je čist vredu če se voziš z takšnim pick-upom v hrib ali pa po ravnini...
Navzdol pa je žalost in odnaša iz ovinkov prednji konec če nisi vešč avta
toyota je zadaj zelo lahka in zaradi listnatih vzmeti še malo poskakuje ko je prazna, zadaj imaš mislim da serijsko delno samodejno zaporo difa ( lsd) ki malenkost pomaga ko zadek poplesuje okrog ovinkov
vsekakor pa previdno preden se ne navadiš, ker ko dve toni težek avto odnese gre to precej dlje od cestnega robnika
4x4 pozimi je čist vredu če se voziš z takšnim pick-upom v hrib ali pa po ravnini...
Navzdol pa je žalost in odnaša iz ovinkov prednji konec če nisi vešč avta
toyota je zadaj zelo lahka in zaradi listnatih vzmeti še malo poskakuje ko je prazna, zadaj imaš mislim da serijsko delno samodejno zaporo difa ( lsd) ki malenkost pomaga ko zadek poplesuje okrog ovinkov
vsekakor pa previdno preden se ne navadiš, ker ko dve toni težek avto odnese gre to precej dlje od cestnega robnika
The Diesels are nice, if you do your homework.
If not, they will turn into a neverending nightmare
If not, they will turn into a neverending nightmare
Ker je to tvoj prvi terenec na zadnji pogon , se boš prvo moral zadnjega pogona privaditi. največja razlika je pri vožnji skozi ovinke ...
Obnaša se podobno kot kakšen stari mercedes ali pa BMW ,.. motor spredaj pogon zadaj . teža nekje 70% spredaj 30% zadaj
Hiluxa pa jaz pozimi po avtocesti nisem nikoli vozil z vklopljenim 4x4
Obnaša se podobno kot kakšen stari mercedes ali pa BMW ,.. motor spredaj pogon zadaj . teža nekje 70% spredaj 30% zadaj
Hiluxa pa jaz pozimi po avtocesti nisem nikoli vozil z vklopljenim 4x4
The Diesels are nice, if you do your homework.
If not, they will turn into a neverending nightmare
If not, they will turn into a neverending nightmare
Dokler so vozne razmere in hitrost na AC kolikor toliko normalne, pogona 4x4 ni za uporabljati. Tudi v navodilih verjetno ne priporočajo hitre vožnje z vklopljenim 4x4 pogonom.
MarkoV mi je nekoč posredoval povezavo na filmček na Jutjubu, kjer je neko Navaro na 4pasovnici pri prečkanju snežne brozge med dvema pasovoma zaradi odnešenega zadka zavrtelo naravnost v tovornjak, ki je pripeljal nasproti. Navaro je razsulo na prafaktorje. Je bil pa filmček hitro kot (pre)krut umaknjen.
Nauk: prazen kason, toga enostavna zadnja prema, preveč noge na pedalu plina, premočan motor nevarne situacije so zagotovljene.
In sprijazni se: nabavil si kamijon, vozi ga kot kamijon in vse bo v redu. Priklopljiv 4x4 je le za izredne razmere.
LP Miran
MarkoV mi je nekoč posredoval povezavo na filmček na Jutjubu, kjer je neko Navaro na 4pasovnici pri prečkanju snežne brozge med dvema pasovoma zaradi odnešenega zadka zavrtelo naravnost v tovornjak, ki je pripeljal nasproti. Navaro je razsulo na prafaktorje. Je bil pa filmček hitro kot (pre)krut umaknjen.
Nauk: prazen kason, toga enostavna zadnja prema, preveč noge na pedalu plina, premočan motor nevarne situacije so zagotovljene.
In sprijazni se: nabavil si kamijon, vozi ga kot kamijon in vse bo v redu. Priklopljiv 4x4 je le za izredne razmere.
LP Miran
dokler ne pridem nazaj še nisem šel
-
- Prispevkov: 2
- Pridružen: Sr Okt 03, 2012 12:10 am
Miran, se strinjam z tabo, v normalnih pogojih 4x4 pogon ni za uporabljati.
Sam vozim Pajerota 2.8 TD Wagon pri katerim lahko po navodilu proizvajalca 4x4 pogon in zaporo sredinskega difa vklapljaš do hitrosti do 100 km/h, samo moje izkušnje sedaj so pač takšne da ti vklopljen 4x4 prej lahko kakšno zakuha kota pa reši. Bolj pametno je po moje počasneje in pa samo z zadnjim pogonom, ker to pač ni 4x4 v kakšni sportivi al pa rally avtu.
Je pa res, da smo se pred 20 leti ko sem bil še v drugi službi veliko vozili tudi z terenci od Defenderja, Patrola do Mercedesa G. Ponavadi Defender ni prišel do kakšnega terena ker je prej blo treba it v garažo in na kakšen servis, Patrol je bil tko tko, po suhem in blatu dobr v snegu katastrofa, G-ji pa... hmmm, takratki bencinarji na terenu malo prešibki 2.3 bencin, po cestah smo tudi kakšne dirke mel celo pri mokri in spolzki cesti z vklopljenim 4x4 in noreli do 160 km/h (sedaj šele vem kakšne neumnosti so to bile in še dobro, da nikol ni nič bilo narobe) 300 GD ta dolgi pa tank s katerim smo prišli praktično povsod. Seveda pa so to moje izkušnje in velikokrat se je izkazalo, da je pač avto zmogljiv samo toliko kot njegov voznik.
LP Pero
Sam vozim Pajerota 2.8 TD Wagon pri katerim lahko po navodilu proizvajalca 4x4 pogon in zaporo sredinskega difa vklapljaš do hitrosti do 100 km/h, samo moje izkušnje sedaj so pač takšne da ti vklopljen 4x4 prej lahko kakšno zakuha kota pa reši. Bolj pametno je po moje počasneje in pa samo z zadnjim pogonom, ker to pač ni 4x4 v kakšni sportivi al pa rally avtu.
Je pa res, da smo se pred 20 leti ko sem bil še v drugi službi veliko vozili tudi z terenci od Defenderja, Patrola do Mercedesa G. Ponavadi Defender ni prišel do kakšnega terena ker je prej blo treba it v garažo in na kakšen servis, Patrol je bil tko tko, po suhem in blatu dobr v snegu katastrofa, G-ji pa... hmmm, takratki bencinarji na terenu malo prešibki 2.3 bencin, po cestah smo tudi kakšne dirke mel celo pri mokri in spolzki cesti z vklopljenim 4x4 in noreli do 160 km/h (sedaj šele vem kakšne neumnosti so to bile in še dobro, da nikol ni nič bilo narobe) 300 GD ta dolgi pa tank s katerim smo prišli praktično povsod. Seveda pa so to moje izkušnje in velikokrat se je izkazalo, da je pač avto zmogljiv samo toliko kot njegov voznik.
LP Pero
Miran, nevem, mogoče si mislisl na tale film, kjer navaro zavrti na snežni brozgi in jo raztrešči v nasproti vozeč tovornjak. http://www.youtube.com/watch?v=L37sTWetERo
Tega, tega!
Vidiš, kako lepo zame skrbijo prijatelji, da me takoj po nakupu takega avtomobila izključno dobronamerno opozorijo na nevarnosti, ki mi grozijo pri vožnji z le zadnjim pogonom.
Bi si pa moral ta posnetek dobro ogledati (in se nad vzroki globoko zamisliti) vsak voznik kamijončina in še kakšnega avta z le zadnjim pogonom.
Miran
Ne vidim dobro, a je voznik tik pred zanašanjem res za trenutek (16. sekunda) zavrl??
Vidiš, kako lepo zame skrbijo prijatelji, da me takoj po nakupu takega avtomobila izključno dobronamerno opozorijo na nevarnosti, ki mi grozijo pri vožnji z le zadnjim pogonom.
Bi si pa moral ta posnetek dobro ogledati (in se nad vzroki globoko zamisliti) vsak voznik kamijončina in še kakšnega avta z le zadnjim pogonom.
Miran
Ne vidim dobro, a je voznik tik pred zanašanjem res za trenutek (16. sekunda) zavrl??
dokler ne pridem nazaj še nisem šel
-
- Prispevkov: 2
- Pridružen: Sr Okt 03, 2012 12:10 am
Če bo sneg na cesti, se lahko voziš do 60 km/h na 4x4 brez problemov, večji problem se je ustavit! Ko začne ta velka kišta letet po svoje ti ne pomaga, ne 4X4, ne dobre gume, ne tvoje izkušnje.Preverjeno, na srečo brez posledic (les; tok-tok). Zavedat se moraš, da je avto zelo velik in ti zelo hitro zmanjka prostora na cesti in ob njej.
Sicer mi pa ni jasno kaj je tip, ki je razbil Navaro na prafaktorje, počel.
Po moje je tiščal gas do konca in se ni umirl tudi, ko je avto začelo zanašati.
Navara ima res na snežnih ali mokrih podlagah zelo nestabilen zadek, saj pri 1800 obratih dobiva že skoraj polni navor,tako, da moraš skozi malo misliti na desno nogo kaj počne, ampak se avto tudi zelo hitro umiri, če odvzameš gas, ali celo stisneš sklopko.
Je pa zadeva zelo zajebana za voznike kateri niso nikoli vozili avtomobilov z zadnjim pogonom. Takim pa predlagam, da gredo ob prvem snegu na kakšen velik prazen parking in se malo poigrate z speljevanjem, z rahlo namotanim volanom. Zelo hitro boste občutili kaj vam dela zadek, nasploh ob malo bolj energičnem speljevanju.
In, ko bo začelo odnašati zadek avtomobile,takoj spusti gas in stisni sklopko, volan obračaj v nasprotni smeri vožnje in ne tikaj zavor dokler se avto ne umiri.
Sicer mi pa ni jasno kaj je tip, ki je razbil Navaro na prafaktorje, počel.
Po moje je tiščal gas do konca in se ni umirl tudi, ko je avto začelo zanašati.
Navara ima res na snežnih ali mokrih podlagah zelo nestabilen zadek, saj pri 1800 obratih dobiva že skoraj polni navor,tako, da moraš skozi malo misliti na desno nogo kaj počne, ampak se avto tudi zelo hitro umiri, če odvzameš gas, ali celo stisneš sklopko.
Je pa zadeva zelo zajebana za voznike kateri niso nikoli vozili avtomobilov z zadnjim pogonom. Takim pa predlagam, da gredo ob prvem snegu na kakšen velik prazen parking in se malo poigrate z speljevanjem, z rahlo namotanim volanom. Zelo hitro boste občutili kaj vam dela zadek, nasploh ob malo bolj energičnem speljevanju.
In, ko bo začelo odnašati zadek avtomobile,takoj spusti gas in stisni sklopko, volan obračaj v nasprotni smeri vožnje in ne tikaj zavor dokler se avto ne umiri.
LP by Jereb
Pozdravljen, hitrost in vklopljen 4X4 nimata nikakršne povezave. Vsaj omejitvene ne. V navodilih sicer piše, da je priporočljiva hitrost z vklopljenim pogonom na vsa štiri kolesa 120 km/h, vendar ga lahko priganjaš kolikor pač pick up gre. Seveda se ta priporočila razlikujejo od znamke do znamke, v mojem primeru govorim za Nissana pick up. Če pa si imel v mislih pogon na vsa štiri plus vklopljen reduktor potem pa je ta hitrost tam nekje okoli 50 km/h. Pa še to, lahko si reli voznik pa v zimskih razmerah in zadnjim pogonom, naj si bodi led, sneg ali brozga, ne boš pick upa uspel dolgo časa loviti po cesti. Nikoli in še takrat ne. Ko se ne počutiš več varno ti kar vključi pogon na vse štiri.
SustaMi napisal/-a:Prevec strasite cloveka. Prebere naj si navodila proizvajalca in se jih drzi, ne pa da mu govorite: "vec kot 60 se ne vozi s 4x4, ....."
Ce se ne pociti varno, naj vklopi 4x4, simple as that
Saj mu nihče ni rekel, da se ne sme voziti več kot 60k/h s 4x4 pogonom zaradi same konstrukcije pogona. To mu svetujem čisto preprosto zaradi same varnosti. Kot sem napisal, po snegu voziti nad 60 km/h je preprosto neodgovorno, do sebe in drugih udeležencev na cesti.
Ta avto za divjat po snegu je manj nevaren z zadnjim pogonom kot na 4x4.
Avto samo zadnjim pogonom začne zelo hitro opletat in se ga, da tudi lepo lovit, če imaš seveda prostor( ne pozabite avto ima dobrih 5 metrov).Nimam pa izkušenj kaj počenja elektronika, ker je moja Navara nima.
Na 4x4 je pri normalni vožnji zelo stabilen, ko pa začnete malo pretiravt ga začne pa odnašat, in to gre ponavadi prvi konec po svoje (ponavadi sili iz ovinka), kar pa je veliko težje lovit kot zadnjega.
Ne mislim pa nobenega strašit, zato tudi vsakemu svetujem naj se gre ob prvem snegu igrat na kak parking in naj proba kako se avto obnaša, predvsem pa kako se ga ustavi. Ni problem hitro vozit, problem se je hitro in varno ustavit.
LP by Jereb
problem, ki ga jereb omenja nastane zaradi priklopljivega 4x4 pogona. to pomeni, da se pojavlja siljenje sprednjega dela avta iz zacrtane smeri, kar je posledica pomanjkanja sredinskega diferenciala. obcutek res ni prijeten in lovljenje smeri zahteva nizko hitrost in veliko prakse. gre predvsem za ostre ovinke. na AC ali odprti cesti to prakticno ni ocitno...
kdaj kaj vklapljat in izklapljat pa sam nastudiraj...
kdaj kaj vklapljat in izklapljat pa sam nastudiraj...
Bom kar tuaj vprašal, ko je govora o hiluxu, nekaj me zanima. Ko js ugasnem avto in 5x pritisnem na zavoro postane trda(sploh pritisnat ne moreš) in bremze popustijo, ko pa ga užgem pa je spet normalno.
Je to normalno ali je kej narobe?
Pa še eno vprašanje imam glede menjave zavornih ploščič na sprednih dveh gumah, kako menjati, če mi lahko kdo pove mal na hiter
Je to normalno ali je kej narobe?
Pa še eno vprašanje imam glede menjave zavornih ploščič na sprednih dveh gumah, kako menjati, če mi lahko kdo pove mal na hiter
NN napisal/-a:Aha ok, sm že mislu da je kej narobe.
Glede ploščic pa mi je nekdo razlagu da samo 2 vijaka odviješ na strani in se menja, pa ko je glih priložnost sm še tu vprašu če je temu tako,.
Ja, ja, samo dva vijaka odšraufaš ... to ti je sigurno kakšen zelo brinten razlagau
Če nisi mehanik ga lepo odpelji k strokovnjaku pa je, ne se sam igrat z zavorami
Vrni se na “Avtomobili in oprema”
Kdo je na strani
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 59 gostov