Nissan Navara - vztrajnik iz več delov
Nissan Navara - vztrajnik iz več delov
Novejši modeli Navare imajo baje vztrajnik iz x delov.
Bojda to ni ravno najboljše.
Mi lahko opišete, kako je ta zadeva sestavljena in kateri so + in - ?
Predvsem - -> in kako jih preprečiti.
Hvala!
Miran
Bojda to ni ravno najboljše.
Mi lahko opišete, kako je ta zadeva sestavljena in kateri so + in - ?
Predvsem - -> in kako jih preprečiti.
Hvala!
Miran
dokler ne pridem nazaj še nisem šel
Nekaj obstaja, na angleškem Navara forumu (http://www.nissan-navara.net) se nekateri hvalijo, da imajo vztrajnike iz enega kosa.
Saj zato tudi sprašujem o minusih originalne izvedbe: jo je pametno nadomestiti z enomasnim čimprej; ko originalni crkne; nikoli???
Miran
Saj zato tudi sprašujem o minusih originalne izvedbe: jo je pametno nadomestiti z enomasnim čimprej; ko originalni crkne; nikoli???
Miran
dokler ne pridem nazaj še nisem šel
Valeo je za aftermarket že pred časom začel proizvajati tudi navadne vztrajnike, saj pri nekaterih vozilih cena vztrajnika predstavlja tretjino cene rabljenega vozila (npr. mondeo). Pri roverjih te zadeve trajajo nekje med 150 in 250km. Na enega smo enkrat dali enomasni vztrajnik, avto se je peljal takooo slabo, da smo dali nazaj dvomasnega.
Il potere logora chi non ce l'ha
miran napisal/-a:(http://www.nissan-navara.net)
orkodijo, zgleda, da je še slabše, kot sem mislil
http://www.nissan-navara.net/viewtopic.php?f=14&t=5676
Zanimivo, da se na kaškajih enako dogaja, ponavadi ravno, ko je nekaj dni iz garancije
Na subarujih je isti problem. Tisti, ki imamo/smo imeli dvomasni vztrajnik, smo ga morali pri okoli 200.000 km zamenjat. Cena novega je okoli jurčka, potem pa še lamela in potisni ležaj, ter košara, pa si vsaj na 1300 evrih.
Na srečo pa pri subarujih pašejo enomasni vztrajniki od prejšnjih modelov, tako da je to zelo poceni menjava - star enomasni vztrajnik daš zbalansirat in podrejat(če je potrebno), pa novo lamelo, potisni ležaj in košaro rabiš. Strošek za vsaj polovico manjši.
Mogoče bi bilo pri navari tudi podobno, in bi lahko kdo preveril, če paše od kakega terranota ali pa patrola vztrajnik.
Na srečo pa pri subarujih pašejo enomasni vztrajniki od prejšnjih modelov, tako da je to zelo poceni menjava - star enomasni vztrajnik daš zbalansirat in podrejat(če je potrebno), pa novo lamelo, potisni ležaj in košaro rabiš. Strošek za vsaj polovico manjši.
Mogoče bi bilo pri navari tudi podobno, in bi lahko kdo preveril, če paše od kakega terranota ali pa patrola vztrajnik.
Pred EUR sem bil SIT!
def110 napisal/-a:Valeo je za aftermarket že pred časom začel proizvajati tudi navadne vztrajnike, saj pri nekaterih vozilih cena vztrajnika predstavlja tretjino cene rabljenega vozila (npr. mondeo). Pri roverjih te zadeve trajajo nekje med 150 in 250km. Na enega smo enkrat dali enomasni vztrajnik, avto se je peljal takooo slabo, da smo dali nazaj dvomasnega.
kako to mislis slabo?Ni bilo odzivnosti ali kaj drugega?
Kar se TDIjev tiče ni bilo nikoli nobenega problema....
Maknite ruke s mog volana,maknite dupe sa mog sica,ja putujem bez GPSa,
GPSa sa nebesa......
GPSa sa nebesa......
Tole je kar všečna animacija, kako je dvomasni vztrajnik sestavljen in kako deluje:
http://www.youtube.com/watch?v=YnaXB8q3uzQ
Tako nekako pa zgleda, ko crkne:
http://www.youtube.com/watch?v=7vUVy69xRT0
http://www.youtube.com/watch?v=YnaXB8q3uzQ
Tako nekako pa zgleda, ko crkne:
http://www.youtube.com/watch?v=7vUVy69xRT0
Na peugeotu-citroenu se to isto dogaja,da pa se zamenjat iz dveh
kosov na enega tudi na original servisu,a še vedno ne za vse modele.
Dvomasni vztrajnik je narejen iz dveh delov in ima vmes nekašne
vzmeti,amortizerje,da bi preprečil vibracije,potem je še tu lamela
katera je navadna in košara,pa potisni ležaj.
Pri enomasnem je vztrajnik iz enega kosa,razlika pa je v
lameli katera ima vmes vzmeti,potem je tu še košara in potisni ležaj.
LP Dejan
kosov na enega tudi na original servisu,a še vedno ne za vse modele.
Dvomasni vztrajnik je narejen iz dveh delov in ima vmes nekašne
vzmeti,amortizerje,da bi preprečil vibracije,potem je še tu lamela
katera je navadna in košara,pa potisni ležaj.
Pri enomasnem je vztrajnik iz enega kosa,razlika pa je v
lameli katera ima vmes vzmeti,potem je tu še košara in potisni ležaj.
LP Dejan
Zanimiva debata se je razvila. Lepo!
Nekaj stvari mi že postaja malček jasnejših:
- ta večmasni vztrajnik očtno ni narejen zato, da bi bil cenejši, ampak da bi nam olajšal trenutke, ki jih preživimo v naših avtih
- ni nujno (to ugotavljam še zlasti ob gledanju Nebivedujevih slik iz Subaruja), da ta sistem vzmeti enako prenaša obremenitve iz obeh smeri (ko motor vleče, ali ko se ga "poriva")
- ima ga že kar nekaj avtomobilov
- ko se je zadeva pojavila (vsaj pri Navari glede na mnenja iz navara foruma), je crkovala dokaj zgodaj (tudi od ca 60 kkm dalje), kasneje veliko pripomb ni več. Očitno so kaj ojačali ali izboljšali
- dokler deluje, pusti in ne menjaj
- kruta je ugotovitev nekaterih iz navara foruma, da naj bi jim na servisu ob menjavi tega vztrajnika še malo zmanjšali motorja
Kar nadaljujmo. Vse izkušnje, mnenja, nasveti ... so dobrodošli.
Nekaj stvari mi že postaja malček jasnejših:
- ta večmasni vztrajnik očtno ni narejen zato, da bi bil cenejši, ampak da bi nam olajšal trenutke, ki jih preživimo v naših avtih
- ni nujno (to ugotavljam še zlasti ob gledanju Nebivedujevih slik iz Subaruja), da ta sistem vzmeti enako prenaša obremenitve iz obeh smeri (ko motor vleče, ali ko se ga "poriva")
- ima ga že kar nekaj avtomobilov
- ko se je zadeva pojavila (vsaj pri Navari glede na mnenja iz navara foruma), je crkovala dokaj zgodaj (tudi od ca 60 kkm dalje), kasneje veliko pripomb ni več. Očitno so kaj ojačali ali izboljšali
- dokler deluje, pusti in ne menjaj
- kruta je ugotovitev nekaterih iz navara foruma, da naj bi jim na servisu ob menjavi tega vztrajnika še malo zmanjšali motorja
Kar nadaljujmo. Vse izkušnje, mnenja, nasveti ... so dobrodošli.
dokler ne pridem nazaj še nisem šel
Najprej ti pri nakupu obljubljajo enormen navor že pri nizkih obratih.
Potem se izkaže, da sklopke, ki očitno niso kaj dosti močnejše kot pred 10 leti, tega ne zdržijo, in ti softversko "malo" popravijo navor, da sklopka zdrži, dokler je v garanciji.
Dvomasni vztrajnik so uvedli kao z namenom lepšega speljevanja.
Čisto verjamem. Ko enkrat moraš novega plačat, boš zagotovo precej bolj previdno in lepše speljeval, da nebi slučajno prehitro še enkrat crknil.
Potem se izkaže, da sklopke, ki očitno niso kaj dosti močnejše kot pred 10 leti, tega ne zdržijo, in ti softversko "malo" popravijo navor, da sklopka zdrži, dokler je v garanciji.
Dvomasni vztrajnik so uvedli kao z namenom lepšega speljevanja.
Čisto verjamem. Ko enkrat moraš novega plačat, boš zagotovo precej bolj previdno in lepše speljeval, da nebi slučajno prehitro še enkrat crknil.
Niva 240D l. 93, OM616 motor, Kobra 215R15, ZF servo, rock crawler TC
2x Patrol Y61 2.8TD
Naprodaj veliko rabljenih delov za Lado in nekaj tudi za Patrola
2x Patrol Y61 2.8TD
Naprodaj veliko rabljenih delov za Lado in nekaj tudi za Patrola
Uf.
Se lahko vključim z enim vprašanjem za telebana?
Imam Navaro letnik 2008, prevoženih 114.000 (avtomatski menjalnik).
Kako se reprezentira pokvarjen vztrajnik?
Sprašujem zato, ker ... ker kakšen teden ali dva opažam, da nekaj ne štima
Ko avto par ur stoji (recimo čez dan v parkirni hiši) in hočem speljati nekako ne gre. Ko spustiš zavoro, bi moral sam iti, tu pa stoji, kot bi imel menjalnik še kar na Parking. Spelješ potem kot bi recimo imel en kamen pred kolesom in je treba malo gas pritisniti in potem "skoči" čez. Nato se normalno vozi.
Danes pa se opazi že tudi pri zaviranju, ko recimo počasi zaviraš med približevanjem semaforju in tik pred povsem ustavi, tako malo cukne, kot bi recimo nekaj povozil.
Je pa zanimivo, da vzratno pa spelje sam brez problema.
No ja, saj bom na servis poklical, ampak me vseeno zanima, kot 2nd opinion
Se lahko vključim z enim vprašanjem za telebana?
Imam Navaro letnik 2008, prevoženih 114.000 (avtomatski menjalnik).
Kako se reprezentira pokvarjen vztrajnik?
Sprašujem zato, ker ... ker kakšen teden ali dva opažam, da nekaj ne štima
Ko avto par ur stoji (recimo čez dan v parkirni hiši) in hočem speljati nekako ne gre. Ko spustiš zavoro, bi moral sam iti, tu pa stoji, kot bi imel menjalnik še kar na Parking. Spelješ potem kot bi recimo imel en kamen pred kolesom in je treba malo gas pritisniti in potem "skoči" čez. Nato se normalno vozi.
Danes pa se opazi že tudi pri zaviranju, ko recimo počasi zaviraš med približevanjem semaforju in tik pred povsem ustavi, tako malo cukne, kot bi recimo nekaj povozil.
Je pa zanimivo, da vzratno pa spelje sam brez problema.
No ja, saj bom na servis poklical, ampak me vseeno zanima, kot 2nd opinion
Vrni se na “Avtomobili in oprema”
Kdo je na strani
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 44 gostov