Nissan Navara - vztrajnik iz več delov

Debata o avtih za offroad, opremi, predelavah, ...
Uporabniški avatar
miran
Prispevkov: 4375
Pridružen: To Okt 05, 2004 11:48 pm
Kraj: GOCAN
Kontakt:

Nissan Navara - vztrajnik iz več delov

OdgovorNapisal/-a miran » Pe Avg 31, 2012 10:10 am

Novejši modeli Navare imajo baje vztrajnik iz x delov.
Bojda to ni ravno najboljše.
Mi lahko opišete, kako je ta zadeva sestavljena in kateri so + in - ?
Predvsem - -> in kako jih preprečiti.
Hvala!
Miran
dokler ne pridem nazaj še nisem šel

Riot88
Prispevkov: 181
Pridružen: To Feb 21, 2012 5:24 pm
Kraj: Lj

OdgovorNapisal/-a Riot88 » Pe Avg 31, 2012 10:29 am

Je možno da gre za dvomasni vztrajnik?
kolikor je meni znano naj bi bil dvomasni vztrajnik razvit zato, da čuva ostale vitalne dele pred vibaracijami, sunki.....takole na grobo.
Maknite ruke s mog volana,maknite dupe sa mog sica,ja putujem bez GPSa,
GPSa sa nebesa......:veselo_za_volanom:

Uporabniški avatar
def110
Prispevkov: 323
Pridružen: To Maj 06, 2008 12:51 pm
Kraj: Ljubljana

OdgovorNapisal/-a def110 » Pe Avg 31, 2012 10:35 am

Minus je samo eden - cena ob menjavi.
Il potere logora chi non ce l'ha

Uporabniški avatar
AŁIEN
Prispevkov: 6653
Pridružen: To Maj 29, 2007 7:53 pm
Kraj: Samurailand
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a AŁIEN » Pe Avg 31, 2012 10:45 am

Pa še en večji minus je, da crkava. Očitno je prešvoh vse skupaj.
Je pa dvomasni ja.

Riot88
Prispevkov: 181
Pridružen: To Feb 21, 2012 5:24 pm
Kraj: Lj

OdgovorNapisal/-a Riot88 » Pe Avg 31, 2012 10:56 am

Obstaja mogoce kit varianta za predelavo kot za TDI motorje na enomasni vztrajnik?
Maknite ruke s mog volana,maknite dupe sa mog sica,ja putujem bez GPSa,

GPSa sa nebesa......:veselo_za_volanom:

Uporabniški avatar
miran
Prispevkov: 4375
Pridružen: To Okt 05, 2004 11:48 pm
Kraj: GOCAN
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a miran » Pe Avg 31, 2012 11:20 am

Nekaj obstaja, na angleškem Navara forumu (http://www.nissan-navara.net) se nekateri hvalijo, da imajo vztrajnike iz enega kosa.
Saj zato tudi sprašujem o minusih originalne izvedbe: jo je pametno nadomestiti z enomasnim čimprej; ko originalni crkne; nikoli???
Miran
dokler ne pridem nazaj še nisem šel

Uporabniški avatar
def110
Prispevkov: 323
Pridružen: To Maj 06, 2008 12:51 pm
Kraj: Ljubljana

OdgovorNapisal/-a def110 » Pe Avg 31, 2012 11:27 am

Valeo je za aftermarket že pred časom začel proizvajati tudi navadne vztrajnike, saj pri nekaterih vozilih cena vztrajnika predstavlja tretjino cene rabljenega vozila (npr. mondeo). Pri roverjih te zadeve trajajo nekje med 150 in 250km. Na enega smo enkrat dali enomasni vztrajnik, avto se je peljal takooo slabo, da smo dali nazaj dvomasnega.
Il potere logora chi non ce l'ha

Uporabniški avatar
AŁIEN
Prispevkov: 6653
Pridružen: To Maj 29, 2007 7:53 pm
Kraj: Samurailand
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a AŁIEN » Pe Avg 31, 2012 11:29 am

miran napisal/-a:(http://www.nissan-navara.net)


orkodijo, zgleda, da je še slabše, kot sem mislil :grozno_prestrasen:
http://www.nissan-navara.net/viewtopic.php?f=14&t=5676

Zanimivo, da se na kaškajih enako dogaja, ponavadi ravno, ko je nekaj dni iz garancije :shock:

Uporabniški avatar
Nebivedu
Prispevkov: 4342
Pridružen: Po Dec 15, 2003 9:21 am

OdgovorNapisal/-a Nebivedu » Pe Avg 31, 2012 12:24 pm

Na subarujih je isti problem. Tisti, ki imamo/smo imeli dvomasni vztrajnik, smo ga morali pri okoli 200.000 km zamenjat. Cena novega je okoli jurčka, potem pa še lamela in potisni ležaj, ter košara, pa si vsaj na 1300 evrih.
Na srečo pa pri subarujih pašejo enomasni vztrajniki od prejšnjih modelov, tako da je to zelo poceni menjava - star enomasni vztrajnik daš zbalansirat in podrejat(če je potrebno), pa novo lamelo, potisni ležaj in košaro rabiš. Strošek za vsaj polovico manjši.

Mogoče bi bilo pri navari tudi podobno, in bi lahko kdo preveril, če paše od kakega terranota ali pa patrola vztrajnik.
Pred EUR sem bil SIT!

Riot88
Prispevkov: 181
Pridružen: To Feb 21, 2012 5:24 pm
Kraj: Lj

OdgovorNapisal/-a Riot88 » Pe Avg 31, 2012 12:31 pm

def110 napisal/-a:Valeo je za aftermarket že pred časom začel proizvajati tudi navadne vztrajnike, saj pri nekaterih vozilih cena vztrajnika predstavlja tretjino cene rabljenega vozila (npr. mondeo). Pri roverjih te zadeve trajajo nekje med 150 in 250km. Na enega smo enkrat dali enomasni vztrajnik, avto se je peljal takooo slabo, da smo dali nazaj dvomasnega.


kako to mislis slabo?Ni bilo odzivnosti ali kaj drugega?
Kar se TDIjev tiče ni bilo nikoli nobenega problema....
Maknite ruke s mog volana,maknite dupe sa mog sica,ja putujem bez GPSa,

GPSa sa nebesa......:veselo_za_volanom:

dabor
Prispevkov: 40
Pridružen: Sr Jun 16, 2010 2:47 pm

OdgovorNapisal/-a dabor » Pe Avg 31, 2012 8:04 pm

Tole je kar všečna animacija, kako je dvomasni vztrajnik sestavljen in kako deluje:

http://www.youtube.com/watch?v=YnaXB8q3uzQ

Tako nekako pa zgleda, ko crkne:

http://www.youtube.com/watch?v=7vUVy69xRT0

Uporabniški avatar
Nebivedu
Prispevkov: 4342
Pridružen: Po Dec 15, 2003 9:21 am

OdgovorNapisal/-a Nebivedu » Pe Avg 31, 2012 8:35 pm

Takole zgleda, ko ti ga razsuje.

Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Pred EUR sem bil SIT!

Dejan
Prispevkov: 46
Pridružen: Po Sep 17, 2007 12:44 pm
Kraj: Nova Gorica

OdgovorNapisal/-a Dejan » Pe Avg 31, 2012 8:37 pm

Na peugeotu-citroenu se to isto dogaja,da pa se zamenjat iz dveh
kosov na enega tudi na original servisu,a še vedno ne za vse modele.

Dvomasni vztrajnik je narejen iz dveh delov in ima vmes nekašne
vzmeti,amortizerje,da bi preprečil vibracije,potem je še tu lamela
katera je navadna in košara,pa potisni ležaj.

Pri enomasnem je vztrajnik iz enega kosa,razlika pa je v
lameli katera ima vmes vzmeti,potem je tu še košara in potisni ležaj.

LP Dejan

Mihevc
Prispevkov: 275
Pridružen: Pe Apr 23, 2010 6:28 pm

OdgovorNapisal/-a Mihevc » Pe Avg 31, 2012 8:56 pm

Ja neki podobnega sem imel pri našem monde-u tdci l-05 !

Je sesulo dvomasni vstrajnik s sklopko in ležajem-na servisu bi prišlo pr. 3-4 jurje -sem se raje losu dizla.
Ja potem pa še ogotovijo,da pri 120 oookm še menjat pumpo,dize, šobe,turbino,....

Da te kap!!


lp.

Uporabniški avatar
miran
Prispevkov: 4375
Pridružen: To Okt 05, 2004 11:48 pm
Kraj: GOCAN
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a miran » So Sep 01, 2012 10:52 am

Zanimiva debata se je razvila. Lepo!
Nekaj stvari mi že postaja malček jasnejših:
- ta večmasni vztrajnik očtno ni narejen zato, da bi bil cenejši, ampak da bi nam olajšal trenutke, ki jih preživimo v naših avtih
- ni nujno (to ugotavljam še zlasti ob gledanju Nebivedujevih slik iz Subaruja), da ta sistem vzmeti enako prenaša obremenitve iz obeh smeri (ko motor vleče, ali ko se ga "poriva")
- ima ga že kar nekaj avtomobilov
- ko se je zadeva pojavila (vsaj pri Navari glede na mnenja iz navara foruma), je crkovala dokaj zgodaj (tudi od ca 60 kkm dalje), kasneje veliko pripomb ni več. Očitno so kaj ojačali ali izboljšali
- dokler deluje, pusti in ne menjaj
- kruta je ugotovitev nekaterih iz navara foruma, da naj bi jim na servisu ob menjavi tega vztrajnika še malo zmanjšali motorja :shock: :shock:

Kar nadaljujmo. Vse izkušnje, mnenja, nasveti ... so dobrodošli.
dokler ne pridem nazaj še nisem šel

Uporabniški avatar
gregor
Moderator
Prispevkov: 3299
Pridružen: Sr Maj 21, 2003 8:33 am
Kraj: Žalec
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a gregor » So Sep 01, 2012 12:56 pm

Najprej ti pri nakupu obljubljajo enormen navor že pri nizkih obratih.
Potem se izkaže, da sklopke, ki očitno niso kaj dosti močnejše kot pred 10 leti, tega ne zdržijo, in ti softversko "malo" popravijo navor, da sklopka zdrži, dokler je v garanciji. :a_vi_mene_malo:

Dvomasni vztrajnik so uvedli kao z namenom lepšega speljevanja.
Čisto verjamem. Ko enkrat moraš novega plačat, boš zagotovo precej bolj previdno in lepše speljeval, da nebi slučajno prehitro še enkrat crknil.
Niva 240D l. 93, OM616 motor, Kobra 215R15, ZF servo, rock crawler TC
2x Patrol Y61 2.8TD
Naprodaj veliko rabljenih delov za Lado in nekaj tudi za Patrola

Uporabniški avatar
Nebivedu
Prispevkov: 4342
Pridružen: Po Dec 15, 2003 9:21 am

OdgovorNapisal/-a Nebivedu » Ne Sep 02, 2012 8:50 pm

Lahko zelo lepo speljuješ, pa ga je na subarujih po 200.000km treba menjat. Meni se je začel oglašat tam pri 187.000km.
Se pa zelo pozna razlika, saj je sedanji enomasni vstrajnik skupaj s sklopko, potisnim ležajem in košaro 4kg lažji od prejšnjega dvomasnega.
Pred EUR sem bil SIT!

Uporabniški avatar
miran
Prispevkov: 4375
Pridružen: To Okt 05, 2004 11:48 pm
Kraj: GOCAN
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a miran » Ne Sep 02, 2012 9:17 pm

Nebivedu napisal/-a:.....
Se pa zelo pozna razlika, saj je sedanji enomasni vstrajnik skupaj s sklopko, potisnim ležajem in košaro 4kg lažji od prejšnjega dvomasnega.

Razlika... v kakšnem smislu?
Miran
dokler ne pridem nazaj še nisem šel

Uporabniški avatar
Nebivedu
Prispevkov: 4342
Pridružen: Po Dec 15, 2003 9:21 am

OdgovorNapisal/-a Nebivedu » Če Sep 06, 2012 10:01 pm

Prej sem se komot peljal v peti prestavi 40km/h, zdej pa ne več, mora bit vsaj 55 za vožnjo v peti prestavi - nad 1500 obrati.
Pred EUR sem bil SIT!

bine
Prispevkov: 96
Pridružen: To Jan 06, 2009 7:45 pm

OdgovorNapisal/-a bine » Če Sep 13, 2012 8:13 am

Uf.
Se lahko vključim z enim vprašanjem za telebana?
Imam Navaro letnik 2008, prevoženih 114.000 (avtomatski menjalnik).

Kako se reprezentira pokvarjen vztrajnik?
Sprašujem zato, ker ... ker kakšen teden ali dva opažam, da nekaj ne štima :oops:
Ko avto par ur stoji (recimo čez dan v parkirni hiši) in hočem speljati nekako ne gre. Ko spustiš zavoro, bi moral sam iti, tu pa stoji, kot bi imel menjalnik še kar na Parking. Spelješ potem kot bi recimo imel en kamen pred kolesom in je treba malo gas pritisniti in potem "skoči" čez. Nato se normalno vozi.

Danes pa se opazi že tudi pri zaviranju, ko recimo počasi zaviraš med približevanjem semaforju in tik pred povsem ustavi, tako malo cukne, kot bi recimo nekaj povozil.

Je pa zanimivo, da vzratno pa spelje sam brez problema.

No ja, saj bom na servis poklical, ampak me vseeno zanima, kot 2nd opinion ;-)

Riot88
Prispevkov: 181
Pridružen: To Feb 21, 2012 5:24 pm
Kraj: Lj

OdgovorNapisal/-a Riot88 » Če Sep 13, 2012 8:41 am

Ima menjalnik zadosti olja?Ne vem ce ima automatik tudi dvomasnega :?
Maknite ruke s mog volana,maknite dupe sa mog sica,ja putujem bez GPSa,

GPSa sa nebesa......:veselo_za_volanom:

bine
Prispevkov: 96
Pridružen: To Jan 06, 2009 7:45 pm

OdgovorNapisal/-a bine » Če Sep 13, 2012 8:58 am

Ne vem :oops:
Bom poročal popoldan, ko grem na servis.

bine
Prispevkov: 96
Pridružen: To Jan 06, 2009 7:45 pm

OdgovorNapisal/-a bine » Če Sep 13, 2012 1:33 pm

Nič novega.
Na servisu so priključili tester, ki je pokazal nekaj z drugo prestavo.
Preverili so nivo olja in to je OK.
Sedaj smo zmenjeni, da ga bom v ponedeljek pustil na servisu, da se bo povsem ohladil, da bodo šli skozi postopek.
Jutri pa naj poskusim speljati s tretjo, da preskočim drugo...

Uporabniški avatar
Dimen
Prispevkov: 1136
Pridružen: Sr Mar 23, 2005 10:12 am

OdgovorNapisal/-a Dimen » Če Sep 13, 2012 1:43 pm

Avtomatika nima vztrajnika (eno ali dvo masni), vsaj ne taksnega kot pri manual-cu.

Riot88
Prispevkov: 181
Pridružen: To Feb 21, 2012 5:24 pm
Kraj: Lj

OdgovorNapisal/-a Riot88 » Če Sep 13, 2012 2:01 pm

To mi je jasno, ker ni sklopke.Ampak neke vrste vztrajnik pa mora bit.
Maknite ruke s mog volana,maknite dupe sa mog sica,ja putujem bez GPSa,

GPSa sa nebesa......:veselo_za_volanom:


Vrni se na “Avtomobili in oprema”

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 44 gostov