Patrol GR(Y60) zapora diferenciala

Debata o avtih za offroad, opremi, predelavah, ...
Uporabniški avatar
Dr.Patrol
Prispevkov: 1422
Pridružen: Pe Jul 17, 2009 7:30 am
Kraj: Lej jo, našo Baško Grapo!! :)
Kontakt:

Patrol GR(Y60) zapora diferenciala

OdgovorNapisal/-a Dr.Patrol » Če Avg 09, 2012 4:44 pm

Zdravo!

Torej zanima me, če lahko lastniki omenjenega avtomobila pogledate pri svojih, kakšne cevi pridejo iz motornega prostora do zadnjega diferenciala za vakum oz. vklop zapore.
V Nissanovem katalogu ni posebej označeno, z slik pa tudi ni razvidno, ali so 2 gumjasti cevi od začetka do konca, al je kaka bakrena lajtunga umes?


Pri motornem prostoru je zadeva nasajena tukaj
Slika
Zadaj pa tu(na sliki levo)
Slika

Hvala!
ex.Popaj. Preimenovan s strani upravnika na podlagi zaslug skupnosti in predlog skupnosti. ;)


www.Adventure-Overland.si

Uporabniški avatar
KERNIK29
Prispevkov: 147
Pridružen: Sr Jun 11, 2008 8:18 pm
Kraj: Slovenj Gradec

OdgovorNapisal/-a KERNIK29 » Če Avg 09, 2012 7:07 pm

Pozdravljen. :) Če za primer vzameva mojega GR-ja, sta vakumski cevi za vklop blokade dve, le te pa sta najprej kot tvoja gumijasti, nato nasajeni na jekleni cevi, ki po šasiji peljeta do zadnjega mostu, nato pa zaradi gibljivosti nasajeni na koncu spet nazaj na gumijasti cevi. Pri obnovi sem jaz te cevi menjal, ker so bile zgnite, uporabil pa sem kar PVC cevi, katere pa so doživljenske (seveda ob ustrezni pritrditvi le te). :)

LP David :)
NissaN Patrol GR - Prenovljen, ter v novi podobi!:D

robinzon
Prispevkov: 1323
Pridružen: Ne Jun 07, 2009 4:05 pm
Kraj: Bloke

OdgovorNapisal/-a robinzon » Če Avg 09, 2012 10:15 pm

Čim manj gumastih cevi daj, pa še to pazi da daš kvalitetne, ki se ne stiskajo in raztezajo preveč, če hočeš da bo delalo. Bakrene, železne, plastične, saj je vseeno kaj daš, zamenjaj vse, ker so stare zihr gnile.

Uporabniški avatar
Dr.Patrol
Prispevkov: 1422
Pridružen: Pe Jul 17, 2009 7:30 am
Kraj: Lej jo, našo Baško Grapo!! :)
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a Dr.Patrol » Če Avg 09, 2012 10:23 pm

No sej zato sem prašal, ker sedaj jih sploh ni...vsaj gumjatih delov, ostalega še nisem preverjal :roll: ... bom vidu če zadeva sploh dela. Sem pa prej prašal, ker sem sumil, da niso gumjaste cevi od začetka do konca, rabil pa sem potrdilo.
@kernik...kakšne plastične cevi si ti uporabil? Gibljive dele imaš še vedno gumijaste?
Nojbolj se nagibam k uporabi bakrene cevi, ki je namenjena zavoram, saj se lepo zvija in jo je zato lažje prilagoditi šasiji...Gumi cevi pa bi uporabil kar takšne kot so ponavadi za gorivo, tiste ojačane, pomoje se ne bojo sesedle pod vakumom?

Hvala za odgovora :wink:
ex.Popaj. Preimenovan s strani upravnika na podlagi zaslug skupnosti in predlog skupnosti. ;)


www.Adventure-Overland.si

Uporabniški avatar
KERNIK29
Prispevkov: 147
Pridružen: Sr Jun 11, 2008 8:18 pm
Kraj: Slovenj Gradec

OdgovorNapisal/-a KERNIK29 » Če Avg 09, 2012 11:15 pm

Če zadeva (vsaj blokada ne pa tudi avtomat) dela, lahko poskusiš na čisto preprost način in sicer, da kar z usti izsesaš zrak v blokadi iz ene izmed cevi (ena vklaplja, druga izklaplja). Na armaturki se bo prižgala lučka, kolesi bosta blokirani. ;) No tukaj nekega strašanskega vakuma ni, tako da ni bojazni da bi ti kar vsako cev potegnilo skupaj . ;) Osebno pa sem uporabil plastično cev, je trša, vendar se lepo prepogiblje, ter se lepo pelje po "željeni trasi" ;) :) Na zadnjem mostu pa zaradi elastičnosti deluje tudi kot gibljiva cev, ne sme pa se kje brusiti! :)Namenjena je pa za nič kaj drugega kot pa za pnevmatske zadeve, tako da bo prava izbira. ;) :)

Fajn zrihtaj, pa LP :)
NissaN Patrol GR - Prenovljen, ter v novi podobi!:D

Uporabniški avatar
Dr.Patrol
Prispevkov: 1422
Pridružen: Pe Jul 17, 2009 7:30 am
Kraj: Lej jo, našo Baško Grapo!! :)
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a Dr.Patrol » Pe Avg 10, 2012 8:08 am

Hvala!
ex.Popaj. Preimenovan s strani upravnika na podlagi zaslug skupnosti in predlog skupnosti. ;)


www.Adventure-Overland.si

Uporabniški avatar
Ipsilon
Prispevkov: 348
Pridružen: Če Jun 01, 2006 6:32 pm
Kraj: Tolmin
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a Ipsilon » Pe Avg 10, 2012 8:25 am

Jaz sem železne cevke zamenjal z bakrenimi zavornimi, le ne spomnim se, a debeline 5 ali 6 mm (zunanja mera). Gumijaste cevke so bile še v dobrem stanju. Zamenjava ni bila nič posebno zahtevnega.

Uporabniški avatar
Dr.Patrol
Prispevkov: 1422
Pridružen: Pe Jul 17, 2009 7:30 am
Kraj: Lej jo, našo Baško Grapo!! :)
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a Dr.Patrol » Pe Avg 10, 2012 1:15 pm

Ipsilon napisal/-a:Jaz sem železne cevke zamenjal z bakrenimi zavornimi, le ne spomnim se, a debeline 5 ali 6 mm (zunanja mera). Gumijaste cevke so bile še v dobrem stanju. Zamenjava ni bila nič posebno zahtevnega.
Tako sem mislil tudi jaz izvesti in pa potrebno bo potegniti tudi 2 žici do stikala, ker ne vidim da bi kje obstajale, le 2 konca po 10cm štrlita iz senzorja.
Glede na to, da nimam dosti pojma o Patrolu še, mi lahko kdo pove tudi koliko procentna zapora sploh je to? 100%?
Ipsilon, ti svojega imaš še?
ex.Popaj. Preimenovan s strani upravnika na podlagi zaslug skupnosti in predlog skupnosti. ;)


www.Adventure-Overland.si

Uporabniški avatar
Dimen
Prispevkov: 1136
Pridružen: Sr Mar 23, 2005 10:12 am

OdgovorNapisal/-a Dimen » Pe Avg 10, 2012 1:18 pm

popolna, 100%!

Uporabniški avatar
Ipsilon
Prispevkov: 348
Pridružen: Če Jun 01, 2006 6:32 pm
Kraj: Tolmin
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a Ipsilon » Po Avg 13, 2012 8:22 am

100%. Mojega imam še, z vsakim dnem in kilometrom je boljši :)


Vrni se na “Avtomobili in oprema”

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 145 gostov