A bi mi znal kdo povedat, če ima jeep cherokee kšno blokado diferenciala? Zanima me za novejši model, ne za čist novega, ampak enega prej... Ker pred leti smo imeli še čisto tastarega cherokee-ja 4.0, pa je naj nebi imel. Zdej pa fotr spet neki razmišla, da bi kupili enega rabljenega Cherokee-ja 2.5TD, pa me zanima, če jo te novejši že imajo... enkrat sm nekje slišal, da naj bi jo že imeli.
Kaj pa drgač, kerga džipa se kej splača nabavit, v rangu 2mio sit +/-, pa da ma solidne terenske zmogljivosti (nč kej ekstremnega, sam zdej mamo lado, pa da bi blo primerljivo), pa more met že mal več opreme (abs in airbag, sta pogoj) - avto more bit dober predvsem za vožnjo po navadnih cestah, ker bo po njih večino cajta tudi vozil... Aja, pa poraba more bit kolkr tolk normalna, tko da kšne 4.0 mašine odpadejo.
Men sta recimo zlo všeč Wrangler, samo obstaja le z 2.5 in 4.0 bencinsko mešina (prva se mi zdi švoh, druga pa preveč pokuri), turbodizelski pa ne obstaja, pa še cene rabljenih so dokaj visoke. Potem, kandidat je tudi kšn freelander, sam nevem, kolk je to sploh kej džip, pa tud kšn manjši pride v poštev (jimny,...). Kaj je kej pametnega za tko vsestransko uporabo.
vprašanja...
- miha
- Prispevkov: 415
- Pridružen: So Nov 08, 2003 3:33 pm
- Kraj: Gabrovka GPS N46° 00' ,E15° 00'
- Kontakt:
Zapora difrenciala se dokupi od ARB na zrak in so lahko prednja ali zadnja, ter obe.
Imam čirota 2,1 TD, letnik 91 z TREMI vrati in zvišanega za 7 cm. Gume so Fulda Yucon 30*15 na originalnih kovinskih platiščih. Ima še prednji inox bull bar in stransko stopnico oziroma zaščito proti kamnom. Predelav ostalih zaradi finančnega stanja ni. Ko pa se tudi to uredi glej naslednji spisek:
- gume 32*15
- platišča krom 8*15
- mogoče še lift +6 cm trailmaster
- meglenke 2 kos , daljinke 4 kos , vzvratne 2 kos
- vitel milemarker
- CB postaja
- motor 2,5 TDI (upam da kmalu)
- pa še en kup drobnarije, ki veliko košta.
Slike bodo ob priliki, upam, da naslednji teden ( nimam digitalca ).
Imam čirota 2,1 TD, letnik 91 z TREMI vrati in zvišanega za 7 cm. Gume so Fulda Yucon 30*15 na originalnih kovinskih platiščih. Ima še prednji inox bull bar in stransko stopnico oziroma zaščito proti kamnom. Predelav ostalih zaradi finančnega stanja ni. Ko pa se tudi to uredi glej naslednji spisek:
- gume 32*15
- platišča krom 8*15
- mogoče še lift +6 cm trailmaster
- meglenke 2 kos , daljinke 4 kos , vzvratne 2 kos
- vitel milemarker
- CB postaja
- motor 2,5 TDI (upam da kmalu)
- pa še en kup drobnarije, ki veliko košta.
Slike bodo ob priliki, upam, da naslednji teden ( nimam digitalca ).
Rekli so da tu ni poti, jaz sem jih videl na tisoče !
Dobri planinski čevlji.
Dobri planinski čevlji.
- miha
- Prispevkov: 415
- Pridružen: So Nov 08, 2003 3:33 pm
- Kraj: Gabrovka GPS N46° 00' ,E15° 00'
- Kontakt:
Mašina ima trenutno po števcu 250.000 km in se dober obnese, sam za štirikolesni pogon brez reduktorja je pa bolj žalost. Z reduktorjem pa ima dovolj moči da splezaš kamor želiš. Na sami cesti ni problemov avto je dokaj hiter in tudi na mokri cesti se drži ceste, kljub povečevanju plina.
Menjal naj bi jo zaradi tega, ker mi kompresijo nabija v hladilni sistem. Sicer ni še zelo grozno, ampak je treba misliti za naprej. Foter je dal za kompletni material pri generalki 2,1 td 140k sit za nove dele z tesnili - se pravi poceni.
VM motor 2,5 tdi pa naj bi bil isti kot je v Fiatu ducatu in naj bi pasal glih not.
Razne druge predelave si oglej na www.cherokee-fr.com . Resda je stran v francoščini, toda not ima opise raznih predelav čirotov. Na internetu je pa tudi ogromno ameriških strani, tudi z natančnimi opisi raznih predelav samo brez dizlov.
Ko iščeš čirote na netu bodi pozoren na oznako modela, ki je XJ in velja za vse škatlaste čirote.
Za v wranglerja pa je vprašanje nosilec motorja, ker menjalniki in reduktorji pa so istih dimenzij pri vseh jeepih- no vsaj mislim tako. Druga stvar pa je atest, ker originalno ni Wranglerjev z dizel motorji in bi ti zatežili, se bom pa pozanimal.
Lahko me pokličeš na 041600960 in se kje srečamo, če bo cajt.
Menjal naj bi jo zaradi tega, ker mi kompresijo nabija v hladilni sistem. Sicer ni še zelo grozno, ampak je treba misliti za naprej. Foter je dal za kompletni material pri generalki 2,1 td 140k sit za nove dele z tesnili - se pravi poceni.
VM motor 2,5 tdi pa naj bi bil isti kot je v Fiatu ducatu in naj bi pasal glih not.
Razne druge predelave si oglej na www.cherokee-fr.com . Resda je stran v francoščini, toda not ima opise raznih predelav čirotov. Na internetu je pa tudi ogromno ameriških strani, tudi z natančnimi opisi raznih predelav samo brez dizlov.
Ko iščeš čirote na netu bodi pozoren na oznako modela, ki je XJ in velja za vse škatlaste čirote.
Za v wranglerja pa je vprašanje nosilec motorja, ker menjalniki in reduktorji pa so istih dimenzij pri vseh jeepih- no vsaj mislim tako. Druga stvar pa je atest, ker originalno ni Wranglerjev z dizel motorji in bi ti zatežili, se bom pa pozanimal.
Lahko me pokličeš na 041600960 in se kje srečamo, če bo cajt.
Rekli so da tu ni poti, jaz sem jih videl na tisoče !
Dobri planinski čevlji.
Dobri planinski čevlji.
- marolt 4x4
- Prispevkov: 2883
- Pridružen: Sr Avg 06, 2003 8:16 am
- Kraj: Mozirje
- Kontakt:
Glede blokade,
2.1 cherokee nima nobenih blokad, 2.5 td ima 30% zaporo na zadnjem diferencialu. Pri 4.0 modelu pa je zelo različno nekateri imajo blokado drugi ne.
Sam sem imel vse modele cherokee-jev od 2,1 do 4.0.
Kar se tiče vožnje se lahko pelješ z vsakim kar udobno, je pa 2.5 motor dosti bolj prožen, kar se pozna pri pospeševanju, prehitevanju in vožnji v klanec. Sploh če daš malo večje gume, se ta razlika še bolj opazi.
Glede porabe je med 2.1 in 2.5 razlike za kak liter.
Kar pa se tiče udobja pa priporočam 4.0 motor, ki je neprimerno bolj tih, da o pospeških slpoh ne govorim.
Pa še glede Wranglerjev, ker tudi vozim oba in 2.5 ter 4.0 ti lahko povem da glede porabe ni nobene razlike med njima, kvečjemu za kak špricer.
Tudi ni 2.5 prešvoh, je pa bistvena razlika ko greš avto registrirat.
Če pa te še zanima kaj v zvezi z jeep-i, se pa oglasi pa greva na kjako probno vožnjo. Trenutno lahko sprobaš Wranglerja 2.5, Renegade 2.2 in 4,2, v kratkem bo iz delavnice pripeljal tudi CJ7 5.9 Golden Eagle, pa seveda 2.5 tdi cherokee in 5,2 grand cherokee.
Torej vrata pri nas so odprta, če imaš čas pridi boš probal peljat in se boš potem lažje odločil.
Aja pa da ne bo kdo mislil da jih prodajam.
lep pozdrav
2.1 cherokee nima nobenih blokad, 2.5 td ima 30% zaporo na zadnjem diferencialu. Pri 4.0 modelu pa je zelo različno nekateri imajo blokado drugi ne.
Sam sem imel vse modele cherokee-jev od 2,1 do 4.0.
Kar se tiče vožnje se lahko pelješ z vsakim kar udobno, je pa 2.5 motor dosti bolj prožen, kar se pozna pri pospeševanju, prehitevanju in vožnji v klanec. Sploh če daš malo večje gume, se ta razlika še bolj opazi.
Glede porabe je med 2.1 in 2.5 razlike za kak liter.
Kar pa se tiče udobja pa priporočam 4.0 motor, ki je neprimerno bolj tih, da o pospeških slpoh ne govorim.
Pa še glede Wranglerjev, ker tudi vozim oba in 2.5 ter 4.0 ti lahko povem da glede porabe ni nobene razlike med njima, kvečjemu za kak špricer.
Tudi ni 2.5 prešvoh, je pa bistvena razlika ko greš avto registrirat.
Če pa te še zanima kaj v zvezi z jeep-i, se pa oglasi pa greva na kjako probno vožnjo. Trenutno lahko sprobaš Wranglerja 2.5, Renegade 2.2 in 4,2, v kratkem bo iz delavnice pripeljal tudi CJ7 5.9 Golden Eagle, pa seveda 2.5 tdi cherokee in 5,2 grand cherokee.
Torej vrata pri nas so odprta, če imaš čas pridi boš probal peljat in se boš potem lažje odločil.
Aja pa da ne bo kdo mislil da jih prodajam.
lep pozdrav
- miha
- Prispevkov: 415
- Pridružen: So Nov 08, 2003 3:33 pm
- Kraj: Gabrovka GPS N46° 00' ,E15° 00'
- Kontakt:
Poraba pri mojem je 10 Litrov nafte in nekaj olja na rezervoar goriva. Vozim se max 120 km/h pri 3000 obratih in to kar brez vibracij, ter kakšnega ropota - razen radia. Ker se veliko vozim, je vožnja v njemu udobna le malo se hojsa in skače, kar se pozna zaradi togih prem in zadnjih listnatih vzmeti. Volan, prestavljanje in sklopka pa so tako mehki, da se z ženinim Audijem 100 sploh ne vozim več.
Jaz sem kupil razbitega in mi dosedaj ni žal za ta avto. Prijatelj pa je imel 2,5 tdi in je kar naprej tarnal in kritiziral, na koncu pa ga seveda prodal, pač ni bil tip za terenca.
Pojdi k Maroltu in malo sprobaj vožnjo po cesti in boš takoj ugotovil, a si za ali pa ne.
Jaz priporočam in želim ugoden nakup.
Jaz sem kupil razbitega in mi dosedaj ni žal za ta avto. Prijatelj pa je imel 2,5 tdi in je kar naprej tarnal in kritiziral, na koncu pa ga seveda prodal, pač ni bil tip za terenca.
Pojdi k Maroltu in malo sprobaj vožnjo po cesti in boš takoj ugotovil, a si za ali pa ne.
Jaz priporočam in želim ugoden nakup.
Rekli so da tu ni poti, jaz sem jih videl na tisoče !
Dobri planinski čevlji.
Dobri planinski čevlji.
Vrni se na “Avtomobili in oprema”
Kdo je na strani
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 80 gostov