Avtomatski menjalnik Grand Cheeroke 4.0 1996

Debata o avtih za offroad, opremi, predelavah, ...
icefire
Prispevkov: 32
Pridružen: Po Apr 02, 2007 5:53 pm

Avtomatski menjalnik Grand Cheeroke 4.0 1996

OdgovorNapisal/-a icefire » Ne Jul 08, 2012 10:56 am

Težava z menjalnikom je ta, da ne prestavi iz prve prestave v drugo prestavo izpod 3500rpm. Ko sem odklopil konektor na menjalniku avto izgubi prvo prestavo, lahko ga ročno prestaviš v drugo in nato ročno v tretjo (položaj D). Ti dve prestavi prestavlja normalno.

Se pravi, težava je v tem, da ko je konektor priključen avto sicer prestavlja vse 4 prestave (vključno O/D), vendar iz 1 v 2 komaj pri visokih vrtljajih, kot je zgoraj omenjeno se to zgodi komaj pri 3500 vrtljajih in to neodvisno od dodajanja plina (tudi če pospešuješ čisto počasi, avto vse eno prestavi iz 1-2 komaj pri 3500 vrtljajih).

Ko se je pojavila težava, smo zamenjali oljni filter in olje menjalnika, vendar težava s tem ni bila odpravljena.

Če ima kdo podobne težave in je našel rešitev, bi bil zelo vesel, da jo deli z mano :D

RangeRover
Prispevkov: 727
Pridružen: Pe Dec 30, 2005 8:12 pm

OdgovorNapisal/-a RangeRover » Po Jul 09, 2012 10:27 am

Na delovanje menjalnika vpliva več fakorjev senzorjev.

throtle position sensor na loputi
temperatura in tlak olja v menjalniku
hitrost izhodne gredi menjalnika
kickdown pletenica.

:arrow: TESTER

Uporabniški avatar
zverinca
Prispevkov: 167
Pridružen: Če Jun 17, 2004 1:03 am
Kraj: tornadoland

Re: Avtomatski menjalnik Grand Cheeroke 4.0 1996

OdgovorNapisal/-a zverinca » Pe Jan 18, 2013 8:26 am

icefire napisal/-a:Težava z menjalnikom je ta, da ne prestavi iz prve prestave v drugo prestavo izpod 3500rpm. Ko sem odklopil konektor na menjalniku avto izgubi prvo prestavo, lahko ga ročno prestaviš v drugo in nato ročno v tretjo (položaj D). Ti dve prestavi prestavlja normalno.

Se pravi, težava je v tem, da ko je konektor priključen avto sicer prestavlja vse 4 prestave (vključno O/D), vendar iz 1 v 2 komaj pri visokih vrtljajih, kot je zgoraj omenjeno se to zgodi komaj pri 3500 vrtljajih in to neodvisno od dodajanja plina (tudi če pospešuješ čisto počasi, avto vse eno prestavi iz 1-2 komaj pri 3500 vrtljajih).

Ko se je pojavila težava, smo zamenjali oljni filter in olje menjalnika, vendar težava s tem ni bila odpravljena.

Če ima kdo podobne težave in je našel rešitev, bi bil zelo vesel, da jo deli z mano :D



Ki je bla napaka, kako ste rešli? Kaka izkušnja ne more škodit, skoraj enak problem imam sedaj sam. Avto je GC 4.0 letnik 2001,..
Najprej bom probal priklopit na računalnik da vidim če bo kaj pokazalo.

Riot88
Prispevkov: 181
Pridružen: To Feb 21, 2012 5:24 pm
Kraj: Lj

OdgovorNapisal/-a Riot88 » So Jan 19, 2013 8:38 am

Ima mogoce gumb za vklop POWER prestavljanja?Da menja na visjih obratih kot obicajno?
Maknite ruke s mog volana,maknite dupe sa mog sica,ja putujem bez GPSa,
GPSa sa nebesa......:veselo_za_volanom:

Uporabniški avatar
zverinca
Prispevkov: 167
Pridružen: Če Jun 17, 2004 1:03 am
Kraj: tornadoland

Re: Avtomatski menjalnik Grand Cheeroke 4.0 1996

OdgovorNapisal/-a zverinca » Po Jan 21, 2013 12:59 am

zverinca napisal/-a:
icefire napisal/-a:Težava z menjalnikom je ta, da ne prestavi iz prve prestave v drugo prestavo izpod 3500rpm. Ko sem odklopil konektor na menjalniku avto izgubi prvo prestavo, lahko ga ročno prestaviš v drugo in nato ročno v tretjo (položaj D). Ti dve prestavi prestavlja normalno.

Se pravi, težava je v tem, da ko je konektor priključen avto sicer prestavlja vse 4 prestave (vključno O/D), vendar iz 1 v 2 komaj pri visokih vrtljajih, kot je zgoraj omenjeno se to zgodi komaj pri 3500 vrtljajih in to neodvisno od dodajanja plina (tudi če pospešuješ čisto počasi, avto vse eno prestavi iz 1-2 komaj pri 3500 vrtljajih).

Ko se je pojavila težava, smo zamenjali oljni filter in olje menjalnika, vendar težava s tem ni bila odpravljena.

Če ima kdo podobne težave in je našel rešitev, bi bil zelo vesel, da jo deli z mano :D



Ki je bla napaka, kako ste rešli? Kaka izkušnja ne more škodit, skoraj enak problem imam sedaj sam. Avto je GC 4.0 letnik 2001,..
Najprej bom probal priklopit na računalnik da vidim če bo kaj pokazalo.


mislim da smo našli napako - senzor vrtljajev na izhodu iz menjalnika.


Vrni se na “Avtomobili in oprema”

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 46 gostov