Duster
Duster
Ima kdo Dusterja in kako se obnese. Ne mi govort, da ga noben nima, ker jih je po cestah kar nekaj in kaksen forumas se zagotovo najde med njimi
Jaz sem ga imel dva dni na testu zadnjic in mu hvalnic ne bom prepeval, ker tako slabo skupaj zmetanega avtomobila nisem videl od Hyundaj Ponija naprej ampak po hosti v klance je kar letel. Ocitno nizka teza naredi svoje, ker je tocno za enega dedca tezji od Fiat Pande 4x4, tj. 1250kg..cca.
Iscem nekaj za pozimi do bajte in na smucarijo in ob monsumskem obdobju, ko imam namesto ceste njivo. Tezki terenci nekako ne pridejo vec v upostev, ker imam drug primaren avto.
Mislim, da tja kamor se je dovoljeno voziti pride povsod ali se motim? Image me ne moti, danes ko se gleda vsak euro je pa tudi treba malo sparati? Saj bi vprasal kje drugje kot offroad forumu ampak potem se zacnejo fantje namesto o zaporah diferencialov kregati o tem kaksen vecinski delez ima reno v dacii in kvaliteti plastike na armaturni plosci. Vem, da gre za instant izdelek ampak v osnovni razlicici te avto z nissanovim 4x4 pogonom pride toliko kot eno kvalitetno vzmetenje za Land Cruiserja z 31" baloni.
[/url]
Jaz sem ga imel dva dni na testu zadnjic in mu hvalnic ne bom prepeval, ker tako slabo skupaj zmetanega avtomobila nisem videl od Hyundaj Ponija naprej ampak po hosti v klance je kar letel. Ocitno nizka teza naredi svoje, ker je tocno za enega dedca tezji od Fiat Pande 4x4, tj. 1250kg..cca.
Iscem nekaj za pozimi do bajte in na smucarijo in ob monsumskem obdobju, ko imam namesto ceste njivo. Tezki terenci nekako ne pridejo vec v upostev, ker imam drug primaren avto.
Mislim, da tja kamor se je dovoljeno voziti pride povsod ali se motim? Image me ne moti, danes ko se gleda vsak euro je pa tudi treba malo sparati? Saj bi vprasal kje drugje kot offroad forumu ampak potem se zacnejo fantje namesto o zaporah diferencialov kregati o tem kaksen vecinski delez ima reno v dacii in kvaliteti plastike na armaturni plosci. Vem, da gre za instant izdelek ampak v osnovni razlicici te avto z nissanovim 4x4 pogonom pride toliko kot eno kvalitetno vzmetenje za Land Cruiserja z 31" baloni.
[/url]
Dva dni testiranja je dovolj, da se lahko odločiš.
Jaz sem ga testiral pol ure in me je prepričal, da je čisto dovolj terenca in cestenga avtomobila v njem. Jaz sem vozil tistega z bencinskim motorjem in vem, da bi mi bil z dizlom še bolj všeč.
Kupil ga nisem, ker bi preveč obremenil družinski proračun.
Jaz sem ga testiral pol ure in me je prepričal, da je čisto dovolj terenca in cestenga avtomobila v njem. Jaz sem vozil tistega z bencinskim motorjem in vem, da bi mi bil z dizlom še bolj všeč.
Kupil ga nisem, ker bi preveč obremenil družinski proračun.
hmm bom takole povedal: Poznam Francoza - možak je največji uvoznik offroad opreme v EU in pravkar pripravlja enega dusterja za prave offroad dirke v Afriki.
Sem gledal avto v živo in mu nič ne manjka.
če pa te muči "slaba" plastike in sestava pa kupi kaka dražja 4x4 jajca.
jaz osebno še nikoli nisem božal armaturke in se čudil zakaj je tako hrapava plastika - površina...
Sem gledal avto v živo in mu nič ne manjka.
če pa te muči "slaba" plastike in sestava pa kupi kaka dražja 4x4 jajca.
jaz osebno še nikoli nisem božal armaturke in se čudil zakaj je tako hrapava plastika - površina...
Robert
Team FUNCK
Team FUNCK
Enako govorijo za subaruje - grdi avtomobili, nekvalitetna plastika, ampak zadeve delajo, so trpežne in zanesljive.
Vprašanje kok je motor od renaulta zanesljiv v dusterju, ker pogoni pa pleh bodo itak zdržal.
A ima duster stalni 4x4 pogon al je to prednji pogon in visko, ki se vklopi ko prednja kolesa zdrsnejo?
Vprašanje kok je motor od renaulta zanesljiv v dusterju, ker pogoni pa pleh bodo itak zdržal.
A ima duster stalni 4x4 pogon al je to prednji pogon in visko, ki se vklopi ko prednja kolesa zdrsnejo?
Pred EUR sem bil SIT!
Jaz ga imam od konca oktobra 2011, prevoženih 16000 km, dizel. poraba med 6 in 6,5 na 100km. pozimi v najhujšem mrazu in snegu pa 7,5. pogonska sklopka je elektromagnetna (tak sem slišal od mehanika, jaz se na to ne spoznam), programi pa so 2WD (sprednja kolesa), AUTO in LOCK. v snegu se je kar obnesel, čeprav, ko ga primerjam s svojim prejšnjim Freelanderjem 1, se mi zdi, da malo pogrešam traction control. v splošnem pa je za to ceno res veliko malega SUV-ja.
ja pa tole kar je na sliki sem že tudi uspel izpeljat, samo ne na poligonu
ja pa tole kar je na sliki sem že tudi uspel izpeljat, samo ne na poligonu
Da ne bo pomote, nisem mislil nobene plastike na armaturni plosci pac pa koncna obdelava. Vsak, ki je kdaj Dusterja malce bolje pogledal bo videl, da je obdelava prtljaznika na nivoju stoenke in marsikateri detajl ima Lada Niva bolje resen. Zato me tudi pleh upraviceno skrbi.
O motorjih tole, dizel 1.5dci je zal polizdelek in ima eno veliko konstrukcijsko napako. Edina dobra stran je res nizka poraba. Z navorom je tako. Preizkusil sem namrec oba, bencinarja in dizla. 1.5l dizle zal ne more skriti nizke kubikaze in jo na terenu zmanjka, navkljub zelo kratkim prvim trem prestavam. Predvsem speljevanje v breg je nocna mora.
Bencinar E7M, 1.6 l 16V je preverjen izdelek in eden najbolj bulletproof stirivaljnikov na trgu. Izvira se iz casov R19, v prvih meganih je imel se nekaj napak potem pa so zadevo izpilili do konca. Edina slabost je velika poraba goriva. Kjer potem niti s pazljivo voznjo po lepih cestah z Dusterjem tezko prides pod 8-9l, kar pomeni isto kot en ornk terenec.
4x4 pogon v LOCK nacinu zal ni taksen kot pri terencih in ne zaklene diferenciala. Zato se lahko vozis v tem nacinu tudi po cestah, ampak do hitrosti 50kmh ali nekaj podobnega. O zaporah diferencialov ne najdem nicesar. Prodajalci zal niso tehnicno podkovani, niti serviserji mi ne znajo nic pametnega povedati. En pravi, da ima zadaj 25% spero, en da je nima Pogon je vzet iz prvih nissanov x trail, ce komu kaj pove. Ampak doticnih suvov ne poznam.
O motorjih tole, dizel 1.5dci je zal polizdelek in ima eno veliko konstrukcijsko napako. Edina dobra stran je res nizka poraba. Z navorom je tako. Preizkusil sem namrec oba, bencinarja in dizla. 1.5l dizle zal ne more skriti nizke kubikaze in jo na terenu zmanjka, navkljub zelo kratkim prvim trem prestavam. Predvsem speljevanje v breg je nocna mora.
Bencinar E7M, 1.6 l 16V je preverjen izdelek in eden najbolj bulletproof stirivaljnikov na trgu. Izvira se iz casov R19, v prvih meganih je imel se nekaj napak potem pa so zadevo izpilili do konca. Edina slabost je velika poraba goriva. Kjer potem niti s pazljivo voznjo po lepih cestah z Dusterjem tezko prides pod 8-9l, kar pomeni isto kot en ornk terenec.
4x4 pogon v LOCK nacinu zal ni taksen kot pri terencih in ne zaklene diferenciala. Zato se lahko vozis v tem nacinu tudi po cestah, ampak do hitrosti 50kmh ali nekaj podobnega. O zaporah diferencialov ne najdem nicesar. Prodajalci zal niso tehnicno podkovani, niti serviserji mi ne znajo nic pametnega povedati. En pravi, da ima zadaj 25% spero, en da je nima Pogon je vzet iz prvih nissanov x trail, ce komu kaj pove. Ampak doticnih suvov ne poznam.
mik napisal/-a:Jaz ga imam od konca oktobra 2011, prevoženih 16000 km, dizel. poraba med 6 in 6,5 na 100km. pozimi v najhujšem mrazu in snegu pa 7,5. pogonska sklopka je elektromagnetna (tak sem slišal od mehanika, jaz se na to ne spoznam), programi pa so 2WD (sprednja kolesa), AUTO in LOCK. v snegu se je kar obnesel, čeprav, ko ga primerjam s svojim prejšnjim Freelanderjem 1, se mi zdi, da malo pogrešam traction control. v splošnem pa je za to ceno res veliko malega SUV-ja.
ja pa tole kar je na sliki sem že tudi uspel izpeljat, samo ne na poligonu
Lahko preveris ce imas spero zadaj? TC je na voljo za doplacilo v najdrazjih razlicicah. Meni je vsec, ker je avto zelo lahek kar je na snegu velika prednost.
EJAG napisal/-a:hmm bom takole povedal: Poznam Francoza - možak je največji uvoznik offroad opreme v EU in pravkar pripravlja enega dusterja za prave offroad dirke v Afriki.
Sem gledal avto v živo in mu nič ne manjka.
če pa te muči "slaba" plastike in sestava pa kupi kaka dražja 4x4 jajca.
jaz osebno še nikoli nisem božal armaturke in se čudil zakaj je tako hrapava plastika - površina...
Pa je Dusterja mozno dvigniti se kaksen centimeter potem kljub temu, da nima jeklene šasije? Je že kdo zasledil? Sicer ima serijsko najvišjo oddaljenost od tal med SUVi ampak vseeno (min 21cm)
Nebivedu, vse kar imaš v avtomobilu je tale knof.
[/img]
Re: tv
duce napisal/-a:Po TV reklami rečejo na koncu , "RESEN TERENEC" torej zakaj ne bi verjeli?
S tem so hoteli povedati kaj je pri nas dovoljeno
LP Franci
Wine,Women&LandRovers*Not necessarly in that order
Sem ga vozu 1.5 dci, po snegu cca 5+ cm na poziciji AVTO,in morem tečt z letnimi gumami zelo positivno, tudi v ovinkih super.Je pa res da elekromagnetna zapora ne omogoča kopanja kot pri pravih terencih, ker se pregreje avtomatsko izklopi.Popolnoma isti sistem in podvozje je Nissan Quaskaj.Super zadeva za ta denar.
jjernej napisal/-a:Pa je Dusterja mozno dvigniti se kaksen centimeter potem kljub temu, da nima jeklene šasije? Je že kdo zasledil? Sicer ima serijsko najvišjo oddaljenost od tal med SUVi ampak vseeno (min 21cm)
Dvigne se ga enako kot večino subarujev.
Najcenejša varianta je da narediš "matice" premera 20mm in višine kot bi hotel dviga, ter na vijake amortizerja našraufaš te matice, skozi luknje, kjer je bil pritrjen amortizer pa priviješ z novim vijakom.
Malo dražja varianta je na takle način:
ali pa da ti nekdo podreja gradbeno plastiko ali aluminij, pa zbiješ vijake iz šalčke in daš daljše gor.
Seveda je dobro it potem na optiko.
Pred EUR sem bil SIT!
jjernej napisal/-a:Nebivedu najlepsa hvala!!
Imas ti imprezo dvignjeno na enih pol metra od tal? Sem zadnjic videl eno, ki je vozila proti meni in jaz samo
Nope, jst imam legacy-ja.
Impreze sta pa dve pri nas, ena srebrna in ena zelena. Zelena ima še 2 vitla (spredaj in zadaj) in je 15cm dvignjena, srebrna pa 10cm dvignjena.
Gresta pa skoraj povsod. Uglavnem celoten poligon na vrhniki za šalo prevozita brez problemov.
Pred EUR sem bil SIT!
Vrni se na “Avtomobili in oprema”
Kdo je na strani
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 39 gostov