montaza daljink
-
- Prispevkov: 240
- Pridružen: Če Dec 31, 2009 10:45 am
montaza daljink
2 daljinki bi montiral na bull bar. Vezal bi na meglenke direktno ali je hudo narobe?
Re: montaza daljink
simicbranko napisal/-a:2 daljinki bi montiral na bull bar. Vezal bi na meglenke direktno ali je hudo narobe?
Normalno, da je hudo narobe. To moraš obvezno vezati preko releja pa še varovalko dati vmes.
Nič ni narobe pod pogojem da je rele meglenk dovolj močan za oboje. Varovalka je pa že itak od meglenk (vsaj morala bi biti) To je glede elektrike.
Je pa sporno nekaj drugega. Pri taki vezavi nimamo možnosti izbire ampak dela samo oboje skupaj.
Mislim pa da tudi po predpisih ni. Meglenke lahko uporabljamo neodvisno, daljinke pa le prek dolgih luči, če se ne motim.
Je pa sporno nekaj drugega. Pri taki vezavi nimamo možnosti izbire ampak dela samo oboje skupaj.
Mislim pa da tudi po predpisih ni. Meglenke lahko uporabljamo neodvisno, daljinke pa le prek dolgih luči, če se ne motim.
Daljinke ne smeš vezati na meglenke in niti iz meglenk ne smeš pobrati signala za rele, ker tako ti bojo daljinke svetile skupaj z meglenkami, kar pa ni logično. Meglenka sveti z kratkimi lučmi, daljinka pa z dolgimi.
Moj predlog je, da napelješ novo močnostno napajanje direkt iz baterije (seveda ga zavaruješ z varavolko čim bližje bateriji) na rele, signal releju pa pobereš iz dolgih luči. Seveda signalno žico prekineš z stikalom, ki ti bo omogočalo vklop in izklop dodatnih daljink.
Se pa s to babo (elektriko) ni za igrat in če nimaš izkušenj raje prosi za pomoč nekoga, ki zna.
Toliko na kratko.
Moj predlog je, da napelješ novo močnostno napajanje direkt iz baterije (seveda ga zavaruješ z varavolko čim bližje bateriji) na rele, signal releju pa pobereš iz dolgih luči. Seveda signalno žico prekineš z stikalom, ki ti bo omogočalo vklop in izklop dodatnih daljink.
Se pa s to babo (elektriko) ni za igrat in če nimaš izkušenj raje prosi za pomoč nekoga, ki zna.
Toliko na kratko.
jaz imam dva para vezano čisto posebej, posebej stikalo in vsaka luč ima svoj rele.
Kolega jih ima vezane na dolge luči, seveda preko releja, vmes pa stikalo, preko katerega lahko dodatne luči izklopi, tako, da svetijo potem le dolge.
Prav na meglenke jih jaz ne bi vezal.......
Kolega jih ima vezane na dolge luči, seveda preko releja, vmes pa stikalo, preko katerega lahko dodatne luči izklopi, tako, da svetijo potem le dolge.
Prav na meglenke jih jaz ne bi vezal.......
And on the 8th day God created Land Rover
-
- Prispevkov: 240
- Pridružen: Če Dec 31, 2009 10:45 am
Lahko je hudo narobe odvisno od tega kako misli zvezat. Če bo z stikalom v kabini preko tuljave releja preklapljal rele, ki bo nato preko kontaktov releja povezal tokokrog iz dolgih luči na daljinke potem taka vezava ni glih varna. Sicer bojo daljinke normalno delale ampak bodo v takem primeru kabli od dolgih luči preveč obremenjeni. Če gre za manj kvalitetne kable se lahko začne topiti izolant nakar pride najprej dim in za njim ogen, in če nimaš pri roki gasilnega aparata so potem to najdražje daljinke.
Jaz mam tri pare daljink ampak zvezane malo drugače. Z prvim tokokrogom od dolgih luči pritegnem rele preko tuljave in kontakti releja sklenejo drugi nov tokokrog iz BAT skozi daljinke. V tem primeru delajo daljinke samo, ko so prižgane dolge luči zato imam spet en rele, ki z svojimi kontakti prekine drugi tokokrog, ta rele pa pritegnem z stikalom v kabini z spet novim tokokrogom.
Se pravi za en par meglenk sem porabil dva releja za vezavo, ki ima možnost ugašanja daljink medtem, ko svetijo dolge luči. Imam še sicer na par meglenk en rele, ki mi omogoča prižgati daljinke tudi brez dolgih luči ampak to nima veze. Skupno je za tri pare daljink, dva na strehi in en par spredaj kar nekaj relejev in vezava preko dolgih luči je uporabna kvečjemo zato, da lahko blendnem nekomu, ki meni noče z skupno osmimi lučmi nakar misli, da gre proti njemu kombajn.
Morda sem nekomu zašuštral pojme ampak to sem napisal, ker ni bilo nikjer omenjeno kateri tokokrog imate speljan na tuljavo releja in katerega na kontakte, in če jaz te tri pare priklopim po zgornjem načinu ziher zakurim avto...
Jaz mam tri pare daljink ampak zvezane malo drugače. Z prvim tokokrogom od dolgih luči pritegnem rele preko tuljave in kontakti releja sklenejo drugi nov tokokrog iz BAT skozi daljinke. V tem primeru delajo daljinke samo, ko so prižgane dolge luči zato imam spet en rele, ki z svojimi kontakti prekine drugi tokokrog, ta rele pa pritegnem z stikalom v kabini z spet novim tokokrogom.
Se pravi za en par meglenk sem porabil dva releja za vezavo, ki ima možnost ugašanja daljink medtem, ko svetijo dolge luči. Imam še sicer na par meglenk en rele, ki mi omogoča prižgati daljinke tudi brez dolgih luči ampak to nima veze. Skupno je za tri pare daljink, dva na strehi in en par spredaj kar nekaj relejev in vezava preko dolgih luči je uporabna kvečjemo zato, da lahko blendnem nekomu, ki meni noče z skupno osmimi lučmi nakar misli, da gre proti njemu kombajn.
Morda sem nekomu zašuštral pojme ampak to sem napisal, ker ni bilo nikjer omenjeno kateri tokokrog imate speljan na tuljavo releja in katerega na kontakte, in če jaz te tri pare priklopim po zgornjem načinu ziher zakurim avto...
VSE dodatne luči je treba priklapljati preko dovolj močnih relejev in glavni tok vleči z dovolj debelimi žicami direktno iz akumulatorja (preko dovolj močnih varovalk). V originalnih žicah so preveliki padci napetosti (proizvajalci šparajo z bakrom in dajejo čim tanjše možne žice). Ni treba nobenih močnejših žarnic: z dobrimi žicami, brez vmesnih izgub, že navadne 55W žarnice dobro svetijo.
Za dodatne dolge (in da bodo v skladu s predpisi) predlagam, da potegneš od originalne dolge luči žico preko stikala v kabini in nazaj na rele, ki ga vklapljaš oz. izklapljaš s to žico. Poraba releja je minimalna in na svetilnost originalnih luči ne bo vplivala.
Jaz sem v kombiju tudi originalne luči tako povezal (direktno iz akumulatorja preko releja) in bistveno bolje svetijo kot prej. Z enakimi žarnicami!
LP Miran
Za dodatne dolge (in da bodo v skladu s predpisi) predlagam, da potegneš od originalne dolge luči žico preko stikala v kabini in nazaj na rele, ki ga vklapljaš oz. izklapljaš s to žico. Poraba releja je minimalna in na svetilnost originalnih luči ne bo vplivala.
Jaz sem v kombiju tudi originalne luči tako povezal (direktno iz akumulatorja preko releja) in bistveno bolje svetijo kot prej. Z enakimi žarnicami!
LP Miran
dokler ne pridem nazaj še nisem šel
u jbenti mahvan si pa zdaj zakompliciral da boh pomagej. Iz preproste vezave si naredil atomsko fiziko.
Še enkrat preberi kaj je benfl napisal in povej kako hudiča naj bi preobremenil tokokrog dolgih luči, ko pa ta z daljinkami nimajo nikakšne veze razen da onemogočajo vklop le teh, če dolge luči niso prižgane.
In če nekaj nima veze z nečim pol menda tega ne more uničit.
Benfl je napisal kratko in jedrnato, da zastopi vsak. Tole kar je zgoraj napisano pa še avtoelektričar komaj zastopi.
Tokokrog dolgih luči in tokokrog daljink pa sta ločena po tistem postopku kot ga je benfl opisal. Bolj enostavno kot je on napisal se ne da.
Še enkrat preberi kaj je benfl napisal in povej kako hudiča naj bi preobremenil tokokrog dolgih luči, ko pa ta z daljinkami nimajo nikakšne veze razen da onemogočajo vklop le teh, če dolge luči niso prižgane.
In če nekaj nima veze z nečim pol menda tega ne more uničit.
Benfl je napisal kratko in jedrnato, da zastopi vsak. Tole kar je zgoraj napisano pa še avtoelektričar komaj zastopi.
Tokokrog dolgih luči in tokokrog daljink pa sta ločena po tistem postopku kot ga je benfl opisal. Bolj enostavno kot je on napisal se ne da.
Benfl napisal/-a:Moj predlog je, da napelješ novo močnostno napajanje direkt iz baterije (seveda ga zavaruješ z varavolko čim bližje bateriji) na rele, signal releju pa pobereš iz dolgih luči. Seveda signalno žico prekineš z stikalom, ki ti bo omogočalo vklop in izklop dodatnih daljink.
.
AŁIEN napisal/-a:Tokokrog dolgih luči in tokokrog daljink pa sta ločena po tistem postopku kot ga je benfl opisal. Bolj enostavno kot je on napisal se ne da.Benfl napisal/-a:Moj predlog je, da napelješ novo močnostno napajanje direkt iz baterije (seveda ga zavaruješ z varavolko čim bližje bateriji) na rele, signal releju pa pobereš iz dolgih luči. Seveda signalno žico prekineš z stikalom, ki ti bo omogočalo vklop in izklop dodatnih daljink.
.
Komur tole ni jasno kot beli dan naj ne tuhta nič več in samo pelje avto na vezavo h kakšnemu, ki mu je jasno.
Npr. avtoelektričar, ...
www.mamut4x4.com ... največji izbor 4x4 opreme v Sloveniji.
mamut napisal/-a:Komur tole ni jasno kot beli dan naj ne tuhta nič več in samo pelje avto na vezavo h kakšnemu, ki mu je jasno.
Npr. avtoelektričar, ...
Genau tako. Tisti ki tega ne zastopi naj drži prste čimbolj stran od inštalacije. Razen menjave žarnic......pa še to marsikomu ne gre od rok.
Enkrat je eden tako zamenjal žarnico da se pol avto ni dal ugasnit......matkurjo, sem ponucal dva dni, da sem našel napako.
tastar, ne vem ali to ti mene mal ali imam samo tak občutek......
Tazgornja vezava ziher ni prava. + stikala je na bateriji namesto na tokokrogu za dolge luči. Za daljinke to ni pravilno. Delale bodo pa seveda ravno tako. Najebal bo pa tisti, ki ti bo nasprot pripeljal......preden ti stikalo najdeš bo že v jarku.....
Matr ste zakomplicirali. Najprej je Mahvan napisal celo študio vezave, ki poleg tega, da je nesmiselno delat dvojno ali trojno zanko, se raje uporabi močnejši rele. Razen seveda, če ti evrčki ostajajo
Na drugi in tretji sliki je opisana pravilna vezava daljink s tem, da ima kar nekaj vozil na žarnici stalen + na vseh pinih in tako ob preklopu stikala v bistvu dobimo maso (mislim, da imajo tako skoraj vsi angleži, pa suzuki tudi, pa še kdo; Compadre, Alien me popravita, ker vidva ta vozila poznata). V tem primeru pa moramo na pin 85 vezati +, ker maso že dobimo iz signala za dolgo luč.
Compadre, v drugi sliki pa je ena napaka in sicer če želiš uporabiti stikalo z lučko. V tem primeru moraš uporabiti rele z diodo ali montirati dodatno diodo, da ustaviš povraten tok skozi lučko, kateri je ravno dovolj velik, da ti zahebava rele.
Kakorkoli se vsi strinjamo, da če komu ni jasno kako vezat daljinke se raje odpelje do avtoelektričarja, ker tako je najceneje.
Pravim jst...zahebana ta baba
Na drugi in tretji sliki je opisana pravilna vezava daljink s tem, da ima kar nekaj vozil na žarnici stalen + na vseh pinih in tako ob preklopu stikala v bistvu dobimo maso (mislim, da imajo tako skoraj vsi angleži, pa suzuki tudi, pa še kdo; Compadre, Alien me popravita, ker vidva ta vozila poznata). V tem primeru pa moramo na pin 85 vezati +, ker maso že dobimo iz signala za dolgo luč.
Compadre, v drugi sliki pa je ena napaka in sicer če želiš uporabiti stikalo z lučko. V tem primeru moraš uporabiti rele z diodo ali montirati dodatno diodo, da ustaviš povraten tok skozi lučko, kateri je ravno dovolj velik, da ti zahebava rele.
Kakorkoli se vsi strinjamo, da če komu ni jasno kako vezat daljinke se raje odpelje do avtoelektričarja, ker tako je najceneje.
Pravim jst...zahebana ta baba
compadre napisal/-a:evo, še enkrat v sliki, sem si sposodil svenovo shemo, upam, da ne bo jezen
TUDI NA FB>>>KLIK
Vrni se na “Avtomobili in oprema”
Kdo je na strani
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 35 gostov