Vidim da ste tukaj sami mački glede lade nive.
Mam nekaj vprašanj. Kako Naredit špero za zaden diferencial? Ma kdo načrt? Rad bi malo boljšo blokado na ladi nivi kot je vgrajena.
Lep Pozdrav Offrovderji!
špera
Trco, takole je. Imeli smo že načrt, ustavilo se je tam, ker nismo našli nikogar,
ki bi imel pravi material / tehnologijo za izdelavo. Na videz zgleda preprosto, vendar
ni - ti lahko povem, po dolgih razgovorih z mojstri drejarji in kalilci. Zaradi tega in
dejstva, da so diferenciali od nive itak zelo nežni, smo zdevo opustili. Če bi res
rad imel blokado na vsak način, si naredi "phantom grip", ampak to je bolj za šalo
kot za res.
ki bi imel pravi material / tehnologijo za izdelavo. Na videz zgleda preprosto, vendar
ni - ti lahko povem, po dolgih razgovorih z mojstri drejarji in kalilci. Zaradi tega in
dejstva, da so diferenciali od nive itak zelo nežni, smo zdevo opustili. Če bi res
rad imel blokado na vsak način, si naredi "phantom grip", ampak to je bolj za šalo
kot za res.
vigadu napisal/-a:Trco, takole je. Imeli smo že načrt, ustavilo se je tam, ker nismo našli nikogar,
ki bi imel pravi material / tehnologijo za izdelavo. Na videz zgleda preprosto, vendar
ni - ti lahko povem, po dolgih razgovorih z mojstri drejarji in kalilci. Zaradi tega in
dejstva, da so diferenciali od nive itak zelo nežni, smo zdevo opustili. Če bi res
rad imel blokado na vsak način, si naredi "phantom grip", ampak to je bolj za šalo
kot za res.
In kaj ste delali če smem prašat? Phantom grip ni 100% blokada, vendar če je prav narejena je kar zanimiva stvar. Ta phantom grip se uporablja tudi v rally-u (yugo pokal).
Hvala!
ludwig napisal/-a:A si mogoče razmišljal o deljeni ročni zavori za začetek ?
Je tudi kar zanimivo in uporabno namesto špere. Predvsem pa veliko manj komplicirano...
LP Ludwig
Zanimiva stvar ja! Dober nasvet. Hvala! Kdaj pa kdaj že navadna rocna zavora pomaga.
Detroit locker? Vigadu, lahko poveš kaj več o tem projektu?
4x4
Detroit locker, lock-right vse je to isti princip - amerikanci imajo tega veliko - "positive locking differential". Princip delovanja si lahko preberes na
http://www.powertrax.com/lrop.htm
Imaš tudi varianto, pri kateri dodaš v odprti diferencial samo "driver", namesto "couplerja" pa ostane stranski zobnik. No, to smo mislili narediti mi.
http://www.powertrax.com/lrop.htm
Imaš tudi varianto, pri kateri dodaš v odprti diferencial samo "driver", namesto "couplerja" pa ostane stranski zobnik. No, to smo mislili narediti mi.
Vrni se na “Avtomobili in oprema”
Kdo je na strani
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 77 gostov