Obnova Skakec
Obnova Skakec
No da dam še eno obnovo gor, tokrat je to Samurai, ki je bil na začetku v zelo slabem stanju.
Avto je delan samo za hard, motor sem dal od Vitare 1,6, 16V, 100KM,servovolan je od Vitare, vitel je spredaj in zadaj, hladilnik akumulator vgradni tank in ostala šara je vse zadaj not in še marsikaj drugega je predelano.
Vzmeti so trailmaster +8 cm, zadaj je ARB zapora, čakam pa še na Calmini 4,16 razmerje za reduktor in potem pa bo že pripravljen za dirke.
Tukaj imate link kjer je opisano še bolj podrobno.
http://suzuki4x4.mojforum.si/suzuki4x4-about250.html
Avto je delan samo za hard, motor sem dal od Vitare 1,6, 16V, 100KM,servovolan je od Vitare, vitel je spredaj in zadaj, hladilnik akumulator vgradni tank in ostala šara je vse zadaj not in še marsikaj drugega je predelano.
Vzmeti so trailmaster +8 cm, zadaj je ARB zapora, čakam pa še na Calmini 4,16 razmerje za reduktor in potem pa bo že pripravljen za dirke.
Tukaj imate link kjer je opisano še bolj podrobno.
http://suzuki4x4.mojforum.si/suzuki4x4-about250.html
Imaš čisto zgoraj link, kjer je še bolj podrobno opisano.
Enostavno ni, predelati moraš marsikaj, od vmesne plošče, nosilcev motorja,lift kita moraš naredit vsaj 4 cm drugače ne boš zapr havbe razen če jo boš ven odrezal, da o elektriki sploh ne govorim in še marsikaj bi se našlo.....
Pol boš imel probleme s sklopko ker moraš dati od 1.3 motorja sklopko, ta motor pa je dosti močnejši.
Ampak vse gre naredit, če je le volja, le pogumno.
Enostavno ni, predelati moraš marsikaj, od vmesne plošče, nosilcev motorja,lift kita moraš naredit vsaj 4 cm drugače ne boš zapr havbe razen če jo boš ven odrezal, da o elektriki sploh ne govorim in še marsikaj bi se našlo.....
Pol boš imel probleme s sklopko ker moraš dati od 1.3 motorja sklopko, ta motor pa je dosti močnejši.
Ampak vse gre naredit, če je le volja, le pogumno.
- jeep corporation
- Prispevkov: 1310
- Pridružen: Sr Nov 02, 2005 8:19 pm
- Kraj: Skopo
- Kontakt:
krdan
2.8 patrol tr ima kardane z dvojnimi križi, če kdo rbi imam jaz
Ponavadi vse vem, a tega ne :
za kaj pa sploh so taki beadlocki? Razumem smisel, če je zunanji fi večji od roba feltne. Če pa ni
http://en.wikipedia.org/wiki/Beadlock
Priznam pa, da so tile res lepo in natančno delo, a tudi rezultat napredne tehnologije obdelave materialov. In avto čisto drugače izgleda.
Miran
za kaj pa sploh so taki beadlocki? Razumem smisel, če je zunanji fi večji od roba feltne. Če pa ni
http://en.wikipedia.org/wiki/Beadlock
Priznam pa, da so tile res lepo in natančno delo, a tudi rezultat napredne tehnologije obdelave materialov. In avto čisto drugače izgleda.
Miran
dokler ne pridem nazaj še nisem šel
Lepo narejeno. Že lep čas razmišljam o podobnem projektu. Kako je pa potem s centriranjem ali te sploh ne briga, ker gre itak večinoma po blatu?
@Miran: en rob gume pride ukleščen med obe plošči beadlocka in stisnjen z vijaki, zato se guma ne more več sneti, tudi če zelo spustiš pritisk. Fajn zadeva za pesek. Na notranji strani pa ima platišče običajno več roba, zato se guma sname na zunanji.
Evo zanimivo slikco:
@Miran: en rob gume pride ukleščen med obe plošči beadlocka in stisnjen z vijaki, zato se guma ne more več sneti, tudi če zelo spustiš pritisk. Fajn zadeva za pesek. Na notranji strani pa ima platišče običajno več roba, zato se guma sname na zunanji.
Evo zanimivo slikco:
LP, Y.
Destination: Overland
Destination: Overland
Glej za centriranje je meni vseeno ker ta avto ni za na cesto,mislim pa da če ta prvi obroč zavariš v nulo ravno z felno potem nebi smelo biti problemov, to se lahko preveri na stružnici.
V kratkem bom delal te rinke na enga patrola ki bo vozil še po cesti, pol bom pa lahko malo več povedal če bojo problemi z centriranjem.
Za bular: starejši tr nimajo dvojnega križa na kardanu od 90 do 97 pa mislim da ga imajo vsi spredaj in zadaj, gr ima tudi samo enojne.
Ta dvojni križ od tr je super za predelavo pa tudi ker so cenovno že zelo ugodni napram novim, dopušča dosti večji kot napram navadnemu.
V kratkem bom delal te rinke na enga patrola ki bo vozil še po cesti, pol bom pa lahko malo več povedal če bojo problemi z centriranjem.
Za bular: starejši tr nimajo dvojnega križa na kardanu od 90 do 97 pa mislim da ga imajo vsi spredaj in zadaj, gr ima tudi samo enojne.
Ta dvojni križ od tr je super za predelavo pa tudi ker so cenovno že zelo ugodni napram novim, dopušča dosti večji kot napram navadnemu.
Vrni se na “Avtomobili in oprema”
Kdo je na strani
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 54 gostov