Obnova Skakec

Debata o avtih za offroad, opremi, predelavah, ...
Uporabniški avatar
golenač
Prispevkov: 296
Pridružen: Po Nov 19, 2007 6:10 pm
Kraj: Maribor, Pohorje
Kontakt:

Obnova Skakec

OdgovorNapisal/-a golenač » Sr Sep 28, 2011 2:48 pm

No da dam še eno obnovo gor, tokrat je to Samurai, ki je bil na začetku v zelo slabem stanju.
Avto je delan samo za hard, motor sem dal od Vitare 1,6, 16V, 100KM,servovolan je od Vitare, vitel je spredaj in zadaj, hladilnik akumulator vgradni tank in ostala šara je vse zadaj not in še marsikaj drugega je predelano.
Vzmeti so trailmaster +8 cm, zadaj je ARB zapora, čakam pa še na Calmini 4,16 razmerje za reduktor in potem pa bo že pripravljen za dirke.
Tukaj imate link kjer je opisano še bolj podrobno.
http://suzuki4x4.mojforum.si/suzuki4x4-about250.html
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika

Uporabniški avatar
marjan
Prispevkov: 1133
Pridružen: Ne Sep 11, 2005 12:43 pm

OdgovorNapisal/-a marjan » Sr Sep 28, 2011 3:30 pm

eiii....hudoooo

pohvalno...dobr ti je ratalo...!!!!

ben1
Prispevkov: 69
Pridružen: Ne Jan 27, 2008 7:44 pm
Kraj: Gorenjska

OdgovorNapisal/-a ben1 » Sr Sep 28, 2011 8:29 pm

Vsa čast, res lepo prikazan še bolš pa izdelan. :moli:

Bunny
Prispevkov: 36
Pridružen: To Jul 27, 2010 4:54 pm
Kraj: dolina vipavska

OdgovorNapisal/-a Bunny » Sr Sep 28, 2011 8:36 pm

marjan napisal/-a:eiii....hudoooo

pohvalno...dobr ti je ratalo...!!!!


Bol mal je ratalo! Je mogu kar sam narest :lol:

Drgač pa strooooj!! I like it!

Uporabniški avatar
5x4
Prispevkov: 989
Pridružen: Če Feb 09, 2006 12:18 am
Kraj: Slovenija

OdgovorNapisal/-a 5x4 » Če Sep 29, 2011 7:48 am

bravo! :moli:

Uporabniški avatar
Huligan
Prispevkov: 1154
Pridružen: Pe Mar 21, 2008 11:40 am
Kraj: Kostanjevica na Krki

OdgovorNapisal/-a Huligan » Če Sep 29, 2011 10:34 am

Čestitkam in pohvalam se pridružujem tudi jst. :aplavz:
BOLJŠ IZ ŠIHTA SKREGAN KOT ZMATRAN.

bular
Prispevkov: 760
Pridružen: To Okt 26, 2010 1:26 pm
Kraj: bula

OdgovorNapisal/-a bular » Če Sep 29, 2011 12:18 pm

to pa je ena poštena predelava..lepo..bravo :D

Uporabniški avatar
compadre
Prispevkov: 3175
Pridružen: Sr Okt 10, 2007 12:19 pm
Kraj: 45.895913, 15.654165

OdgovorNapisal/-a compadre » Če Sep 29, 2011 12:30 pm

:aplavz:
And on the 8th day God created Land Rover

Uporabniški avatar
klemenko
Prispevkov: 192
Pridružen: Ne Feb 18, 2007 9:26 pm
Kraj: LJ

OdgovorNapisal/-a klemenko » Če Sep 29, 2011 12:52 pm

zdej pa sam še v soboto in nedeljo se mal pokazat na vogrsko....
Suzuki Samurai 413

Uporabniški avatar
golenač
Prispevkov: 296
Pridružen: Po Nov 19, 2007 6:10 pm
Kraj: Maribor, Pohorje
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a golenač » Če Sep 29, 2011 3:29 pm

Je bil namen ja iti v Vogersko, ampak na žalost še paket iz ZDA ni prišel (calmini 4,16 razmerje) tak da brezveze rinit na silo če še avto ni pripravljen.
Drugače pa hvala za pohvale.

Uporabniški avatar
soklic46
Prispevkov: 136
Pridružen: Če Sep 02, 2010 12:16 pm
Kraj: Selo pri Bledu

OdgovorNapisal/-a soklic46 » Če Sep 29, 2011 6:24 pm

:aplavz:
Nazadnje spremenil soklic46, dne Če Sep 29, 2011 9:50 pm, skupaj popravljeno 1 krat.

SMRCKO
Prispevkov: 23
Pridružen: So Sep 25, 2010 9:46 pm
Kraj: VRHNIKA

OdgovorNapisal/-a SMRCKO » Če Sep 29, 2011 9:49 pm

Bravo !!!!!

tuduki
Prispevkov: 368
Pridružen: To Okt 18, 2011 5:25 pm
Kraj: RIBNICA

OdgovorNapisal/-a tuduki » Če Okt 27, 2011 8:21 am

Res svaka čast. Fajn uštiman!!! :stisk_roke:
DOKLER NE POIZKUSIM LEVA, JE ZAME ŠE VEDNO PRAŠIČ KRALJ ŽIVALI!!!

madmax
Prispevkov: 294
Pridružen: Sr Jan 14, 2009 11:14 pm

OdgovorNapisal/-a madmax » Pe Okt 28, 2011 11:01 pm

Res huuuddddooooooo .... ::ooooooo: :moli:

Sam-U-Rai
Prispevkov: 19
Pridružen: So Dec 11, 2010 4:00 am

OdgovorNapisal/-a Sam-U-Rai » So Nov 05, 2011 11:23 pm

super, vsa čast! mene bi zanimalo glede menjave motorja. je bil težek proces, al bol ko ne paše vse?
Verbum laudatur, si factum sequatur. (beseda je vredna pohvale, če ji sledi dejanje.)

Uporabniški avatar
golenač
Prispevkov: 296
Pridružen: Po Nov 19, 2007 6:10 pm
Kraj: Maribor, Pohorje
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a golenač » Ne Nov 06, 2011 5:44 pm

Imaš čisto zgoraj link, kjer je še bolj podrobno opisano.
Enostavno ni, predelati moraš marsikaj, od vmesne plošče, nosilcev motorja,lift kita moraš naredit vsaj 4 cm drugače ne boš zapr havbe razen če jo boš ven odrezal, da o elektriki sploh ne govorim in še marsikaj bi se našlo.....
Pol boš imel probleme s sklopko ker moraš dati od 1.3 motorja sklopko, ta motor pa je dosti močnejši.
Ampak vse gre naredit, če je le volja, le pogumno.

Sam-U-Rai
Prispevkov: 19
Pridružen: So Dec 11, 2010 4:00 am

OdgovorNapisal/-a Sam-U-Rai » Po Nov 07, 2011 12:25 am

aha...bom pogledal link...mi je ušel k mi je rja zastrla pogled. :D ma ja se strinjam, kjer je volja tam je pot. tenkju.
Verbum laudatur, si factum sequatur. (beseda je vredna pohvale, če ji sledi dejanje.)

Uporabniški avatar
golenač
Prispevkov: 296
Pridružen: Po Nov 19, 2007 6:10 pm
Kraj: Maribor, Pohorje
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a golenač » Po Mar 25, 2013 9:54 pm

Malo update na to temo, nekaj posodobitev na avtu,

Kardan zadaj od patrola tr z dvojnim križom
Slika



diski zadaj
Slika


zaščita diferencialov
Slika


vitel Warn 8274 z močnejšim motorjem
Slika


beadlock platišča + nove gome Silverstone mt117 31x10.5 r15.
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika

bular
Prispevkov: 760
Pridružen: To Okt 26, 2010 1:26 pm
Kraj: bula

OdgovorNapisal/-a bular » Po Mar 25, 2013 10:32 pm

Lepo napreduje ta KTM 4x4 :D
Kje si pa dobil ta dvojni kardan? patrol tr ga original nima :roll:
nissan tractor 3.3sdt

Uporabniški avatar
jeep corporation
Prispevkov: 1310
Pridružen: Sr Nov 02, 2005 8:19 pm
Kraj: Skopo
Kontakt:

krdan

OdgovorNapisal/-a jeep corporation » Po Mar 25, 2013 10:42 pm

2.8 patrol tr ima kardane z dvojnimi križi, če kdo rbi imam jaz
E×E 4×4 (Offroad, Hot Rod, V8 engine)
+386 40 697 872; +386 40 798 615
www.4x4exe.net

Uporabniški avatar
Ipsilon
Prispevkov: 347
Pridružen: Če Jun 01, 2006 6:32 pm
Kraj: Tolmin
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a Ipsilon » To Mar 26, 2013 8:47 am

Kako si pa naredil beadlocke? Čudovita igračka drugače :D

Uporabniški avatar
golenač
Prispevkov: 296
Pridružen: Po Nov 19, 2007 6:10 pm
Kraj: Maribor, Pohorje
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a golenač » To Mar 26, 2013 9:34 am

Rabiš 8 rinkov ki jih daš zrezat na laser, ta prve rinke z navoji v luknjah zavariš v felne z drugimi 4, ki lahko imajo poljubni vzorec pa privijačiš gumo, pa okoli 100 vijakov potrebuješ........

Jaz sem drugače za nasvet vprašal Erika (EXE)

Uporabniški avatar
miran
Prispevkov: 4370
Pridružen: To Okt 05, 2004 11:48 pm
Kraj: GOCAN
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a miran » To Mar 26, 2013 9:54 am

Ponavadi vse vem, a tega ne :oops: :
za kaj pa sploh so taki beadlocki? Razumem smisel, če je zunanji fi večji od roba feltne. Če pa ni :res_ne_vem:
http://en.wikipedia.org/wiki/Beadlock
Priznam pa, da so tile res lepo in natančno delo, a tudi rezultat napredne tehnologije obdelave materialov. In avto čisto drugače izgleda.
Miran
dokler ne pridem nazaj še nisem šel

Uporabniški avatar
Ipsilon
Prispevkov: 347
Pridružen: Če Jun 01, 2006 6:32 pm
Kraj: Tolmin
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a Ipsilon » To Mar 26, 2013 10:54 am

Lepo narejeno. Že lep čas razmišljam o podobnem projektu. Kako je pa potem s centriranjem ali te sploh ne briga, ker gre itak večinoma po blatu? :)

@Miran: en rob gume pride ukleščen med obe plošči beadlocka in stisnjen z vijaki, zato se guma ne more več sneti, tudi če zelo spustiš pritisk. Fajn zadeva za pesek. Na notranji strani pa ima platišče običajno več roba, zato se guma sname na zunanji.

Evo zanimivo slikco:

Slika

Uporabniški avatar
golenač
Prispevkov: 296
Pridružen: Po Nov 19, 2007 6:10 pm
Kraj: Maribor, Pohorje
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a golenač » To Mar 26, 2013 3:36 pm

Glej za centriranje je meni vseeno ker ta avto ni za na cesto,mislim pa da če ta prvi obroč zavariš v nulo ravno z felno potem nebi smelo biti problemov, to se lahko preveri na stružnici.
V kratkem bom delal te rinke na enga patrola ki bo vozil še po cesti, pol bom pa lahko malo več povedal če bojo problemi z centriranjem.

Za bular: starejši tr nimajo dvojnega križa na kardanu od 90 do 97 pa mislim da ga imajo vsi spredaj in zadaj, gr ima tudi samo enojne.
Ta dvojni križ od tr je super za predelavo pa tudi ker so cenovno že zelo ugodni napram novim, dopušča dosti večji kot napram navadnemu.


Vrni se na “Avtomobili in oprema”

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 54 gostov