Diff olje Patrol
Diff olje Patrol
Patrol ima zadaj očitno LSD diff. Kakšno olje moram torej vliti in kje ga dobim? Hvala!
Miran to pa ne drži čisto prav........samurai ima tudi eno olje za vse, menjalnik,reduktor,diff. Dalje, kaj pa menjalniki pri FWD in RWD v katerih je obenem dif notri in je samo eno olje??
Me pa čudi da ima dif z LSD navadno olje pri patrolu tako kot desci pravijo tukaj........to pa ne gre skupaj. Kaj pa ima pol za eno zadevo
Me pa čudi da ima dif z LSD navadno olje pri patrolu tako kot desci pravijo tukaj........to pa ne gre skupaj. Kaj pa ima pol za eno zadevo
Kot je napisal Miran, avto je tvoj delaj kar češ.
EPX 90
Moderno mineralno menjalniško olje.
Priporočano tudi za stožčaste prestave, oplemeniteno z dodatki, ki ga naredijo odpornega na velike pritiske (EP), s čim daje odlično zaščito pred obrabo.
Castrol EPX lahko uporabljate v vseh mehaničnih menjalnikih, v glavnih prestavah, ki zahtevajo menjalniško olje po API GL-5. Treba se je držati navodil proizvjalca prestav in v zvezi s tem ga ne smete uporabljati v menjalnikih, za katere je zahtevano GL-4.
•Zaradi visokovrednostnih baznih olj ter s kombinacijo aktivnih dodatkov, se maziva EPX odlikujejo z naslednimi prednostmi:
- nizka nagnjenost k penjenju;
- visoka zmogljivost;
- majhna obraba prestave;
- odlična antikorozijska zaščita;
- zmanjšanje hrupnosti prestave;
- izboljšanje faktorja učinkovitosti
•Razred viskoznosti: SAE 90
•Razred kakovosti: API GL-5
EPX 90
Moderno mineralno menjalniško olje.
Priporočano tudi za stožčaste prestave, oplemeniteno z dodatki, ki ga naredijo odpornega na velike pritiske (EP), s čim daje odlično zaščito pred obrabo.
Castrol EPX lahko uporabljate v vseh mehaničnih menjalnikih, v glavnih prestavah, ki zahtevajo menjalniško olje po API GL-5. Treba se je držati navodil proizvjalca prestav in v zvezi s tem ga ne smete uporabljati v menjalnikih, za katere je zahtevano GL-4.
•Zaradi visokovrednostnih baznih olj ter s kombinacijo aktivnih dodatkov, se maziva EPX odlikujejo z naslednimi prednostmi:
- nizka nagnjenost k penjenju;
- visoka zmogljivost;
- majhna obraba prestave;
- odlična antikorozijska zaščita;
- zmanjšanje hrupnosti prestave;
- izboljšanje faktorja učinkovitosti
•Razred viskoznosti: SAE 90
•Razred kakovosti: API GL-5
Wine,Women&LandRovers*Not necessarly in that order
fonza napisal/-a:Castrol EPX lahko uporabljate v vseh mehaničnih menjalnikih, v glavnih prestavah, ki zahtevajo menjalniško olje po API GL-5. Treba se je držati navodil proizvjalca prestav in v zvezi s tem ga ne smete uporabljati v menjalnikih, za katere je zahtevano GL-4.
Kaj pa je tukaj spornega saj gre za olja različne viskoznosti in je jasno da se ga ne sme uporabljat vsevprek za vse.
Vprašanje je zakaj naj se ne bi smelo uporabljat isto olje za reduktor in dif??? Če tako priporoča proizvajalec in tako piše v manualih, zakaj hudiča se potem ne bi smelo tega delat.....ni mi jasno.
Kot mi ni jasno da je mogoče v dif z LSD nalit navadno olje in da to dela. Ali pa fantje nimajo LDS in imajo navadni dif.
Glede na vprašanje in point teme je tole pravi odgovor:
fire978 napisal/-a:Sam sem ga kupil pri Nissan Krulc v Moravčah in sicer original nissan diff oil, hypoid lsd, gl-5, 80W-90!!
Cena je 30 eur za liter!
LSD in navadno olje ne gresta skupaj, oziroma je treba navadnemu olju doliti dodatek oziroma aditiv za LDS. Vsaj za te LDS dife ki so v širši uporabi oziroma lamelne zapore.
Upam, da zna stric Gugl to prevesti tistim, ki v angleščini ne razumejo:
http://yarchive.net/car/hypoid_gear_oil.html
LP Miran
http://yarchive.net/car/hypoid_gear_oil.html
LP Miran
dokler ne pridem nazaj še nisem šel
No ja, prevajanje takihle tekstov mu pa ne gre ravno najbolje
Citiram prevod:
... Hypoid "ni res vprašanje, olja, toliko kot vprašanje
gearcutting. Old (1920) zadnjo premo uporablja naravnost prestav poševno, da oblikujejo
crownwheel in letev. Ta je imel dve slabši položaj, letev
gredi izpolnjuje crownwheel na osrednji osi, in raven rez
prestav so glasni. Z uporabo bolj zapleten "hypoid" oblika prestavi zob (če
pogledaš na letev, zobje pojavijo zvit), te težave lahko
obravnavati.Bolj postopno angažiranje zob ob straneh so
zmanjša hrup. S pazljivo načrtovanje geometrije lahko letev se
na mesh _below_ os crownwheel. Kot center Višina
je od crownwheel določi višino kolesa, to omogoča
propshaft, da se zniža glede na karoserijo, daje jasnejšo
dno avtomobila in nižje težišče za boljšo ovinke. Hypoid
bevels so sedaj univerzalni v tej vlogi....
Pa naj razume, kdor zmore....
Citiram prevod:
... Hypoid "ni res vprašanje, olja, toliko kot vprašanje
gearcutting. Old (1920) zadnjo premo uporablja naravnost prestav poševno, da oblikujejo
crownwheel in letev. Ta je imel dve slabši položaj, letev
gredi izpolnjuje crownwheel na osrednji osi, in raven rez
prestav so glasni. Z uporabo bolj zapleten "hypoid" oblika prestavi zob (če
pogledaš na letev, zobje pojavijo zvit), te težave lahko
obravnavati.Bolj postopno angažiranje zob ob straneh so
zmanjša hrup. S pazljivo načrtovanje geometrije lahko letev se
na mesh _below_ os crownwheel. Kot center Višina
je od crownwheel določi višino kolesa, to omogoča
propshaft, da se zniža glede na karoserijo, daje jasnejšo
dno avtomobila in nižje težišče za boljšo ovinke. Hypoid
bevels so sedaj univerzalni v tej vlogi....
Pa naj razume, kdor zmore....
dokler ne pridem nazaj še nisem šel
v diferenciale z LSD zaporo diferenciala .... gre LSD olje ...
... oz. običajno diferencial olje + LSD aditiv.
v nasprotnem primeru "limited slip differential = LSD" ne deluje pravilno.
... oz. običajno diferencial olje + LSD aditiv.
v nasprotnem primeru "limited slip differential = LSD" ne deluje pravilno.
www.mamut4x4.com ... največji izbor 4x4 opreme v Sloveniji.
Vrni se na “Avtomobili in oprema”
Kdo je na strani
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 130 gostov