Pnevmatska špera

Debata o avtih za offroad, opremi, predelavah, ...
Uporabniški avatar
Dimen
Prispevkov: 1136
Pridružen: Sr Mar 23, 2005 10:12 am

Pnevmatska špera

OdgovorNapisal/-a Dimen » To Avg 23, 2011 9:42 am

Na Tamiču ugotavljam, da mi ne vklopi zadnje špere. Tudi, če se premikam naprej nazaj, enostavno noče vklopit. Pritisk zraka je ok, vsak nasvet pred demontažo bi mi prav prišel. Hvala!

igorp8
Prispevkov: 172
Pridružen: Sr Mar 12, 2008 3:05 pm
Kraj: ilirska bistrica

OdgovorNapisal/-a igorp8 » To Avg 23, 2011 3:24 pm

ponavadi je tak problem pri vozilih ki nimajo sušilca zraka, zato v sistemu nastaja kondenz. Redno je treba prazniti rezervoarje zraka na ventilčku na dnu posode, če jih pa ni, pa jih je dobro montirat.
Pri MAN-u sem to rešil tako da sem odvil cevko ki pride na ventil za vklop na dif-u napipsal WD 40 in večkrat probal vklopit zaporo, obenem pa je potrebno mu malo telefonirat z kladivom 400g. :z_kijem_v_roki: po ventilu namreč, rad zariba zaradi vlage!

Uporabniški avatar
Dimen
Prispevkov: 1136
Pridružen: Sr Mar 23, 2005 10:12 am

OdgovorNapisal/-a Dimen » To Avg 23, 2011 3:39 pm

Hvala za namig. :D
Odzračujem vlago/vodo redno preko štirih ventilov na zračnih rezervarjih. Torej, odvijem dovod zraka in notri našpricam WD plus kladivo kar sem sicer že prakticiral. Imam pa pomislek glede WD-ja ker redči olje. Ali obstaja možnost, da pride preko ventila in se pomeša z oljem v diferencialu?

igorp8
Prispevkov: 172
Pridružen: Sr Mar 12, 2008 3:05 pm
Kraj: ilirska bistrica

OdgovorNapisal/-a igorp8 » To Avg 23, 2011 5:06 pm

če bi ti prišel wd v olje potem ti mora priti v olje tudi zrak ali ne :roll: :?:
princip vklopa je preko bata z tesnili, tako da če so tesnila slaba bi se moral z oljem mešati tudi zrak in to bi opazil na odušnik dif-a
lp igor

robinzon
Prispevkov: 1323
Pridružen: Ne Jun 07, 2009 4:05 pm
Kraj: Bloke

OdgovorNapisal/-a robinzon » To Avg 23, 2011 7:16 pm

Lahko pizkusiš z tekočo mastjo v spreju. WD je res agresiven in ti razžira še dolgo potem ko ne bi smel več. Z mastjo v spreju in kladivom sem par dni nazaj reševal podoben ventil pri Tamčku. Operacija uspela.

dule
Prispevkov: 92
Pridružen: Pe Maj 16, 2008 7:57 pm
Kraj: tam nekje

OdgovorNapisal/-a dule » To Avg 23, 2011 7:50 pm

Zdravo,

najprej poglej stikala na armaturki če dobijo napetost.Potem pa poglej elektro pnevmatske ventile kateri se nahajajo v šasiji nekje v dolžini menjalnika.Poglej če vklopijo in da niso zabiti z rjavico iz cevi!Potem pa poglej še zračni ventil za vklop špere v kakšnem stanju je.
Upam da je kaj v pomoč.
Drugače pa je TAM 110/150 taka lepa igrača.

LP Dule

Uporabniški avatar
Dimen
Prispevkov: 1136
Pridružen: Sr Mar 23, 2005 10:12 am

OdgovorNapisal/-a Dimen » Sr Avg 24, 2011 9:22 am

Se strinjam Igor. Bom našprical z Wurth-ovim sprejem, ki ima podobno funkcijo kot WD. Se lotim jutri in sporočim rezultate.

Uporabniški avatar
Dimen
Prispevkov: 1136
Pridružen: Sr Mar 23, 2005 10:12 am

OdgovorNapisal/-a Dimen » Sr Avg 31, 2011 11:34 pm

Ekola, zrihtal!
Postopal kot ste predlagali: našprical, večkrat udaril z macolo ter priklopil n na kompresor (8barov). Po 10 minutah se je vdala in sedaj vklaplja ko šus!!!!

Hvala!


Vrni se na “Avtomobili in oprema”

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 158 gostov