Patrol GR

Debata o avtih za offroad, opremi, predelavah, ...
robinzon
Prispevkov: 1323
Pridružen: Ne Jun 07, 2009 4:05 pm
Kraj: Bloke

OdgovorNapisal/-a robinzon » Po Sep 19, 2011 9:22 pm

Zadnje čase niste kaj preveč zagnani za reševanje problemov in se raje ukvarjate z 30 bejbami, oziroma si želite, da bi se.....

Mogoče bo pa le kdo povedal kaj pametnega, če vprašam za nasvet pri montaži oziroma izdelavi snorkla?
Gratis sem dobil ciklon od Donaldsona, narest moram le cevi. Ker je pri mojem Patrolu GR sedaj zračni filter zatlačen v najtemnejši kot avtomobila, (na prejšnji strani je celo malce viden na eni ized slik), in je menjava filtra daljša od birmanske maše, bi rad rešil še ta problem. Montiral bi ohišje zračnega filtra od 3.3 Patrola. (To je tista stvar na vrhu motorja, ki zgleda kot velikanski vok v največji kitajski restavraciji.)

Torej moje sanje, iz ciklona po rosfrej cevi skozi blatnik, potem po fleksibilni cevi do filtra in iz filtra po fleksibilni cevi do turbine.
Vprašanja!
Je kaj narobe če naredim snorkl na desni strani avtomobila?
Je kaj narobe če uporabim 90 stopinjska kolena zaradi vrtinčenja zraka?
Je zelo pomembna dolžina cevi iz ciklona do turbine?

Če se komu da, pa lahko kaj napiše..... LP

bular
Prispevkov: 760
Pridružen: To Okt 26, 2010 1:26 pm
Kraj: bula

OdgovorNapisal/-a bular » Po Sep 19, 2011 10:37 pm

narediti se da vse, vendar je lažje in poceni zatopiti vodovodne plastične cevi, tudi kolena imaš vseh vrst..
kolena je pa itak dobro det,vendar manjši kot je kot, bolje je..
pa notranji fi cevi naj je enak tudi na pregibnem delu,in ne skopari z njim..

:roll:

Uporabniški avatar
Zoran67
Prispevkov: 1003
Pridružen: So Mar 01, 2008 10:35 am
Kraj: Tolminske višave

OdgovorNapisal/-a Zoran67 » To Sep 20, 2011 7:38 am

deset poklicev - sto mižerij, odpravljaš se v Afriko in boš stavil gor neke vodovodne odtoke, lepo prosim, že za videt bo kacada. Imaš snorkle za 100 eur, ki so boljši od tega nameravanega početja, daj no... :roll:
Tudi homologirati ne moreš doma narejene zadeve, nimaš Tuv-a. Raje vzemi sedaj s seboj več (dva) zračna filtra in naredi kasneje kot je treba. Prav je, da kar je na vozilu, da je v skladu z homologirnim papirjem, sploh za vozila, ki se vozijo po cestah. :wink:
prihodnost pripada tistim, ki verjamejo v lepoto svojih sanj

robinzon
Prispevkov: 1323
Pridružen: Ne Jun 07, 2009 4:05 pm
Kraj: Bloke

OdgovorNapisal/-a robinzon » To Sep 20, 2011 10:03 am

Odtočne cevi so res malce čudne in pašejo kvečjemu na kakšnega landroverja..... :)
Cevi bodo iz rosfreja, to ni vrašanje. Cena cevi je cca 50 eur, delo bo zastonj, ker bo kolega zvaril in spoliral.
Snorkl za 100 eur je tud bolj žalosten, vsaj kolikor sem videl na prvi pogled. Rosfrej cev je odporna na udarce in podobno neprilike
Bolj me zanima če ima dolžina cevi kakšen vpliv na moč motorja. In ali je zaradi tega turbina bolj obremenjena?

bular
Prispevkov: 760
Pridružen: To Okt 26, 2010 1:26 pm
Kraj: bula

OdgovorNapisal/-a bular » To Sep 20, 2011 10:44 am

ja homologacija je itak jeba, dobro da enim ne morjo lomit jajc ker nimamo registriranih vozičk..
aja, nism mislu une sive cevi,sem imel v mislih ta črno,ki zgleda kot kupljena..
glede dolžine zna pa res ki jebat zaradi podtlaka-eni imajo original rezervar med filtrom in turbino da to omilijo..

Uporabniški avatar
Zoran67
Prispevkov: 1003
Pridružen: So Mar 01, 2008 10:35 am
Kraj: Tolminske višave

OdgovorNapisal/-a Zoran67 » To Sep 20, 2011 10:45 am

Vsekakor je bolje, če je cev čimkrajša, ampak do strehe jo moraš spravit. Važen je pa tudi fi cevi. Zaključeno pa tudi mora biti prav zaradi dežja. Notranji vari morajo biti brez roba-gladki, koti morajo biti zdrsni z zalogo zraka. Jaz sem na galloperju dal delat snorkel iz Karbona po kopiji Safari snorkla in je bilo ok. Prvo je bil iz poliestra, nato oblečen v karbon.
Nazadnje spremenil Zoran67, dne To Sep 20, 2011 10:46 am, skupaj popravljeno 1 krat.
prihodnost pripada tistim, ki verjamejo v lepoto svojih sanj

Uporabniški avatar
Dr.Patrol
Prispevkov: 1422
Pridružen: Pe Jul 17, 2009 7:30 am
Kraj: Lej jo, našo Baško Grapo!! :)
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a Dr.Patrol » To Sep 20, 2011 10:46 am

Dolžina cevi ima upliv glede na presek....daljša kot je cev, večji je upor in le tega enačiš z premerom cevi...mislim da je minimalni premer cevi za tvoj avto okrog 70.... raje bi dal več...se pa bojim da bo pri takem primeru izgledalo nekako zelo masivno...

Kar se tiče homologacije se pa tudi moram strinjat z Zoranom, razen če se z avtom pri nas ne nameravaš kaj preveč voziti...
ex.Popaj. Preimenovan s strani upravnika na podlagi zaslug skupnosti in predlog skupnosti. ;)


www.Adventure-Overland.si

RangeRover
Prispevkov: 727
Pridružen: Pe Dec 30, 2005 8:12 pm

OdgovorNapisal/-a RangeRover » To Sep 20, 2011 11:53 am

robinzon napisal/-a:Bolj me zanima če ima dolžina cevi kakšen vpliv na moč motorja. In ali je zaradi tega turbina bolj obremenjena?


Če to sprašuješ ......

.... snorkla in še kaj drugega, raje ne delaj sam. :wink:

Uporabniški avatar
vrecha
Prispevkov: 538
Pridružen: Ne Feb 10, 2008 10:01 pm
Kraj: Ausrd
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a vrecha » To Sep 20, 2011 2:41 pm

glede dolžine zna pa res ki jebat zaradi podtlaka-eni imajo original rezervar med filtrom in turbino da to omilijo.


Dolžina cevi ima upliv glede na presek....daljša kot je cev, večji je upor in le tega enačiš z premerom cevi


Dajta mojstra tole malo bolj razložit, prosim.
I'm just a soul who's intentions are good, oh Lord, please don't let me be misunderstood ...
damjan.vrencur.info

Uporabniški avatar
Zoran67
Prispevkov: 1003
Pridružen: So Mar 01, 2008 10:35 am
Kraj: Tolminske višave

OdgovorNapisal/-a Zoran67 » To Sep 20, 2011 3:25 pm

moje mišlenje je tako, spodnji del snorkla je razširjen in ima s tem malo večjo kapaciteto v startu črpanja, sploh na 90 stopinjskih prehodih. Mogoče kdo drugače misli, glede na moje neznanje in moje očno videnje snorklov je tako, vsekakor pa podpiram originalne snorkle, ker so enostavno vanje uložene studije, ki jih mi navadni smrtniki lahko samo komentiramo v nedogled.
prihodnost pripada tistim, ki verjamejo v lepoto svojih sanj

Uporabniški avatar
Dr.Patrol
Prispevkov: 1422
Pridružen: Pe Jul 17, 2009 7:30 am
Kraj: Lej jo, našo Baško Grapo!! :)
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a Dr.Patrol » To Sep 20, 2011 4:33 pm

vrecha napisal/-a:
Dolžina cevi ima upliv glede na presek....daljša kot je cev, večji je upor in le tega enačiš z premerom cevi


Dajta mojstra tole malo bolj razložit, prosim.
razlaga mojega razmišanja....
-daljša kot je cev, veči so upori
-več kot je krivin, več je uporov

No da bi te stranske učinke uporov zmanjšal, povečaš premer cevi....v teoriji....original cev je recimo premera 50, če narediš cev daljšo in z več krivinami, daš premer cevi 70 da si dosegel enak učinek
ex.Popaj. Preimenovan s strani upravnika na podlagi zaslug skupnosti in predlog skupnosti. ;)


www.Adventure-Overland.si

Uporabniški avatar
mamut
Prispevkov: 1378
Pridružen: Sr Jun 11, 2003 12:52 am
Kraj: Mengeš - CRUISERLAND :)
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a mamut » To Sep 20, 2011 5:40 pm

Tukaj je za primer en izpis iz dyno testa za avto (Toyota LAnd Cruiser 120) iz katerega je razvidno, da avto s Safari snorklom pridobi 2% na moči, merjeno na kolesih, pri stoječem vozilu.
Slika

celoten članek je na ...
http://www.lcool.org/technical/120_series/snorkel/snorkel_performance.html

Ker ima Safari snorkel ob normalnih voznih razmerah (razen pri sneženju) air ram obrnjen naprej pride še do efekta prisiljenega polnjenja, kar še olajša dotok zraka do motorja.
Slika

----------------------------------------------------------------------
Drugače pa si je Vito že pred časom izmislil tale super duper tuning dodatek za povečanje moči in zmanjšanje porabe ... samo je zadevo hitro demontiral, ker mu je sicer grozila kazen za onasneževanje cest, namreč nafta mu je kar vrela iz kestla.

Slika

Slika
Slika

-----------------------------------------------------------------------

En del je bolj šaljiv, drugi malo manj. Upam, da ne rabim razlagat ... :wink:
www.mamut4x4.com ... največji izbor 4x4 opreme v Sloveniji.

Uporabniški avatar
pajk
Prispevkov: 686
Pridružen: To Jun 30, 2009 10:58 am
Kraj: Šk. loka

OdgovorNapisal/-a pajk » To Sep 20, 2011 8:53 pm

kralj :ubogi_ludwig:

Uporabniški avatar
Benfl
Prispevkov: 163
Pridružen: Ne Feb 28, 2010 12:30 pm
Kraj: Goriška

OdgovorNapisal/-a Benfl » To Sep 20, 2011 10:08 pm

Ja no... kaj pa sploh ta diagram pokaze?!!? Ucinek se šele pokaže pri cca 80km/h
Slika
Davek na norce!!!!.. A vozite 80km/h po vodi-vodnem terenu..Šnorkl je za prit čez lužo in to je to...

Sicer podaljšan usis poveča navor v nižjih obratih, ma zmanjša moč v visokih(preberi še enkrat!!!), ma tu je govora o metrih!!!. Popaj tvoje razmišljanje je popolnoma pravilno. Šnorkel je nujno zlo, če ga ne rabiš ga vrži v prvi potok.

Uporabniški avatar
Huligan
Prispevkov: 1154
Pridružen: Pe Mar 21, 2008 11:40 am
Kraj: Kostanjevica na Krki

OdgovorNapisal/-a Huligan » To Sep 20, 2011 10:28 pm

Benfl napisal/-a:Šnorkl je za prit čez lužo in to je to...

.

:grozno_prestrasen: :kaj_takega_pa_se_ne:
BOLJŠ IZ ŠIHTA SKREGAN KOT ZMATRAN.

Uporabniški avatar
Benfl
Prispevkov: 163
Pridružen: Ne Feb 28, 2010 12:30 pm
Kraj: Goriška

OdgovorNapisal/-a Benfl » To Sep 20, 2011 10:47 pm

Za kaj pa že ::ooooooo:
A za drifting al kaj
Matr pa kje sm bil do zdaj

robinzon
Prispevkov: 1323
Pridružen: Ne Jun 07, 2009 4:05 pm
Kraj: Bloke

OdgovorNapisal/-a robinzon » Sr Sep 21, 2011 6:29 am

Za čez lužo ne rabim šnorkla. Predvsem zato ker nisem tok strasten off roader, da bi se vozil po tako globokih lužah, da bi lahko prišla voda v filter.
Bolj ga potrebujem za prah ker se veliko vozim po makadamu. In glede na letne padavine je praha ogromno. Poleti in pozimi.

Uporabniški avatar
mamut
Prispevkov: 1378
Pridružen: Sr Jun 11, 2003 12:52 am
Kraj: Mengeš - CRUISERLAND :)
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a mamut » Sr Sep 21, 2011 6:41 am

Benfl napisal/-a:Ja no... kaj pa sploh ta diagram pokaze?!!? Ucinek se šele pokaže pri cca 80km/h
Slika
Davek na norce!!!!.. A vozite 80km/h po vodi-vodnem terenu..Šnorkl je za prit čez lužo in to je to...

Sicer podaljšan usis poveča navor v nižjih obratih, ma zmanjša moč v visokih(preberi še enkrat!!!), ma tu je govora o metrih!!!. Popaj tvoje razmišljanje je popolnoma pravilno. Šnorkel je nujno zlo, če ga ne rabiš ga vrži v prvi potok.




... večina lastnikov terencev ima pred montažo snorkla dilemo o negativnih posledicah montaže snorkla na avto (pozitivne vplive poznajo običajno bolje kot ti), ... zato je tudi ta tema nastala ...

... graf ti pokaže, da se je kdo kdaj že lotil primerjave "s snorklom in brez" na kakšen bolj strokoven način in merljiv način, kot forumsko pametovanje ali gostilniška reklakazala

... graf ti predvsem pokaže, da snorkel NE zmanšuje moči, navora OMEMBE VREDNO ... oz. ga celo malenkost poveča.

... iz lastnih izkušenj pa ti povem, da med vožnjo sprememb na moči, navoru po montaži Safari snorkla ne občutiš

... snorkel je uporaben za prečkanje globoke vode .... za zajem čistejšega zraka med vožnjo po pesku in raznih prašnih pistah ....

... za zanimive besedne izpade novinarjev in ostalih vseznalcev (Avtomagazin ... avspuh na strehi ... še v časih, ko je bil Avtomagazin revija ... :lol: )

PS: ohranimo potoke in reke čiste :wink:
www.mamut4x4.com ... največji izbor 4x4 opreme v Sloveniji.

Uporabniški avatar
BIZON 4x4
Prispevkov: 141
Pridružen: Po Avg 08, 2011 2:10 am
Kraj: Lendava-Velenje
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a BIZON 4x4 » Sr Sep 21, 2011 8:16 am

mamut napisal/-a:
Benfl napisal/-a:Ja no... kaj pa sploh ta diagram pokaze?!!? Ucinek se šele pokaže pri cca 80km/h
Slika
Davek na norce!!!!.. A vozite 80km/h po vodi-vodnem terenu..Šnorkl je za prit čez lužo in to je to...

Sicer podaljšan usis poveča navor v nižjih obratih, ma zmanjša moč v visokih(preberi še enkrat!!!), ma tu je govora o metrih!!!. Popaj tvoje razmišljanje je popolnoma pravilno. Šnorkel je nujno zlo, če ga ne rabiš ga vrži v prvi potok.




... večina lastnikov terencev ima pred montažo snorkla dilemo o negativnih posledicah montaže snorkla na avto (pozitivne vplive poznajo običajno bolje kot ti), ... zato je tudi ta tema nastala ...

... graf ti pokaže, da se je kdo kdaj že lotil primerjave "s snorklom in brez" na kakšen bolj strokoven način in merljiv način, kot forumsko pametovanje ali gostilniška reklakazala

... graf ti predvsem pokaže, da snorkel NE zmanšuje moči, navora OMEMBE VREDNO ... oz. ga celo malenkost poveča.

... iz lastnih izkušenj pa ti povem, da med vožnjo sprememb na moči, navoru po montaži Safari snorkla ne občutiš

... snorkel je uporaben za prečkanje globoke vode .... za zajem čistejšega zraka med vožnjo po pesku in raznih prašnih pistah ....

... za zanimive besedne izpade novinarjev in ostalih vseznalcev (Avtomagazin ... avspuh na strehi ... še v časih, ko je bil Avtomagazin revija ... :lol: )

PS: ohranimo potoke in reke čiste :wink:
:aplavz:

Uporabniški avatar
_Grega_
Prispevkov: 307
Pridružen: So Dec 27, 2008 3:32 pm
Kraj: Celje

OdgovorNapisal/-a _Grega_ » Sr Sep 21, 2011 8:52 am

BIZON 4x4 napisal/-a:
mamut napisal/-a:
Benfl napisal/-a:Ja no... kaj pa sploh ta diagram pokaze?!!? Ucinek se šele pokaže pri cca 80km/h
Slika
Davek na norce!!!!.. A vozite 80km/h po vodi-vodnem terenu..Šnorkl je za prit čez lužo in to je to...

Sicer podaljšan usis poveča navor v nižjih obratih, ma zmanjša moč v visokih(preberi še enkrat!!!), ma tu je govora o metrih!!!. Popaj tvoje razmišljanje je popolnoma pravilno. Šnorkel je nujno zlo, če ga ne rabiš ga vrži v prvi potok.




... večina lastnikov terencev ima pred montažo snorkla dilemo o negativnih posledicah montaže snorkla na avto (pozitivne vplive poznajo običajno bolje kot ti), ... zato je tudi ta tema nastala ...

... graf ti pokaže, da se je kdo kdaj že lotil primerjave "s snorklom in brez" na kakšen bolj strokoven način in merljiv način, kot forumsko pametovanje ali gostilniška reklakazala

... graf ti predvsem pokaže, da snorkel NE zmanšuje moči, navora OMEMBE VREDNO ... oz. ga celo malenkost poveča.

... iz lastnih izkušenj pa ti povem, da med vožnjo sprememb na moči, navoru po montaži Safari snorkla ne občutiš

... snorkel je uporaben za prečkanje globoke vode .... za zajem čistejšega zraka med vožnjo po pesku in raznih prašnih pistah ....

... za zanimive besedne izpade novinarjev in ostalih vseznalcev (Avtomagazin ... avspuh na strehi ... še v časih, ko je bil Avtomagazin revija ... :lol: )

PS: ohranimo potoke in reke čiste :wink:
:aplavz:



Še moj podpis pod tole.

Uporabniški avatar
Benfl
Prispevkov: 163
Pridružen: Ne Feb 28, 2010 12:30 pm
Kraj: Goriška

OdgovorNapisal/-a Benfl » Sr Sep 21, 2011 9:17 am

Mamut, še enkrat si preberi moj komentar. Napisal sem "Šnorkel je nujno zlo, če ga ne rabiš ga vrži v prvi potok.".
Vsaka ovira, tako na usisni strani kot na izpuho, zmanjšuje moč. Po določeni hitrosti pa se ta vpor zmanjša zaradi oblike šnorklja. Morda se ti zdi to gostilniška pometovanje,tudi prav.

Uporabniški avatar
Dr.Patrol
Prispevkov: 1422
Pridružen: Pe Jul 17, 2009 7:30 am
Kraj: Lej jo, našo Baško Grapo!! :)
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a Dr.Patrol » Sr Sep 21, 2011 10:46 am

No, dosti kreganja ker tole ne sodi na forum, saj nismo vrtec!!

Še eno uprašanje pa imam jaz.... torej, jasno mi je da snorkel zajema zrak in ga ob večji hitrosti tudi nekako "prisilno polni" ....kaj pa z vozili ki imajo uplinjač?
Tam to "prisilno polnenje" ni dobrodošlo, se pravi je kapo bolje obrniti nazaj?
ex.Popaj. Preimenovan s strani upravnika na podlagi zaslug skupnosti in predlog skupnosti. ;)


www.Adventure-Overland.si

bular
Prispevkov: 760
Pridružen: To Okt 26, 2010 1:26 pm
Kraj: bula

OdgovorNapisal/-a bular » Sr Sep 21, 2011 11:42 am

je res že preveč pestro ratalo..bolje umirit konje :lol:
glede mojih razmer bo obrnjen nazaj in brez kape..
popaj kaj niste včasih dajali na yugiče neke zajemalnike,pa ne vem kako se je to obneslo :?:

Uporabniški avatar
Dr.Patrol
Prispevkov: 1422
Pridružen: Pe Jul 17, 2009 7:30 am
Kraj: Lej jo, našo Baško Grapo!! :)
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a Dr.Patrol » Sr Sep 21, 2011 12:00 pm

bular napisal/-a:je res že preveč pestro ratalo..bolje umirit konje :lol:
glede mojih razmer bo obrnjen nazaj in brez kape..
popaj kaj niste včasih dajali na yugiče neke zajemalnike,pa ne vem kako se je to obneslo :?:
Hmm...ne vem kaj točno misliš....ohišje okoli sesalnih trobentic? Če že, so bile šobe v uplinjaču namenjene za veliko zraka...poslefično avto dela na visokih obratih bolje kot na nizkih, kar na gorskih ponavadi potrebuješ....
Jst imam zajem zraka na havbi, ampak nimam ohišja, pač posesa kolikor ga rabi, je pa bolj svež, kot če pride skozi masko preko vročega motorja...

Off topic, bular raje pridi na obisk en dan!! 8)
ex.Popaj. Preimenovan s strani upravnika na podlagi zaslug skupnosti in predlog skupnosti. ;)


www.Adventure-Overland.si

Uporabniški avatar
compadre
Prispevkov: 3175
Pridružen: Sr Okt 10, 2007 12:19 pm
Kraj: 45.895913, 15.654165

OdgovorNapisal/-a compadre » Sr Sep 21, 2011 12:18 pm

Vglavnem, point grafa je prikaz, da zraka snorkel NE ovira in ne, da povecuje moc in navor....
And on the 8th day God created Land Rover


Vrni se na “Avtomobili in oprema”

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 66 gostov