Daihatsu terios

Debata o avtih za offroad, opremi, predelavah, ...
robinzon
Prispevkov: 1323
Pridružen: Ne Jun 07, 2009 4:05 pm
Kraj: Bloke

Daihatsu terios

OdgovorNapisal/-a robinzon » To Jun 14, 2011 8:46 am

Mi lahko kdo kaj pove o tem avtomobilu?
Poraba, vitalni deli ki s kvarijo, kakšne pogone ima.... ?

Uporabniški avatar
AŁIEN
Prispevkov: 6653
Pridružen: To Maj 29, 2007 7:53 pm
Kraj: Samurailand
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a AŁIEN » To Jun 14, 2011 11:16 am

Ti pa si ekstremist :shock: prodaš terenca pol pa po osebnih avtekih sprašuješ......

Uporabniški avatar
primorska
Prispevkov: 215
Pridružen: So Jan 30, 2010 3:12 pm
Kraj: ajdovščina

OdgovorNapisal/-a primorska » To Jun 14, 2011 12:56 pm

Preberi na avtotestu. Tam so rezultati testa in tehnični podatki.

robinzon
Prispevkov: 1323
Pridružen: Ne Jun 07, 2009 4:05 pm
Kraj: Bloke

OdgovorNapisal/-a robinzon » To Jun 14, 2011 2:00 pm

Kupil bi terenca pa nič pametnega. Do takrat se je treba pa z nečim vozit. Terios bi bil kot nalašč, ker potem lahko ostane pri hiši. Ker ko bom šel v Afriko bodo imeli doma problem pozimi, ker ne bo terenca pri hiši. Pri nas pa je 4x4 pozimi obvezen.
Z nečim podobno teriosu bi ubil sto muh na en mah. Dobiš kolikor toliko šparoven avtoček, ki ga lahko vozi vsak v vsakih vremenskih razmerah.

Sicer pa sem šel danes pogledat dva teriosa in oba sta gnila kot Kolumbijske banane.

Uporabniški avatar
AŁIEN
Prispevkov: 6653
Pridružen: To Maj 29, 2007 7:53 pm
Kraj: Samurailand
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a AŁIEN » To Jun 14, 2011 4:29 pm

A tako.....se mi je malo čudno zdelo tole. Prodaš pajero pol pa za več soldov kupuješ jetra.....

robinzon napisal/-a:Sicer pa sem šel danes pogledat dva teriosa in oba sta gnila kot Kolumbijske banane.


Jaz sem bil pa prepričan da samo suzuki rjavi :shock: vsak dan se človek nauči nekaj novega.......

Uporabniški avatar
Zoran67
Prispevkov: 1003
Pridružen: So Mar 01, 2008 10:35 am
Kraj: Tolminske višave

OdgovorNapisal/-a Zoran67 » To Jun 14, 2011 5:01 pm

jaz imam Teriosa pri hiši. Rabimo ga za vsakodnevne opravke in za pozimi je zlata vreden. Gnil ni nič 000. Največ ga vozi partnerka in imamo rešen problem pozimi - ne rabimo verig, čeprav živimo v strmali skupaj z gamsi. Vozilo je letnik 99 (od rojstva pri hiši) in do sedaj sem mu menjal avspuh in delal redne servise. Je pa potraten vsaj za naše strmine, ker je stalni 4x4 in motor 1.3 tako, da ga moraš proti gor kar gonit (cca8-10l, po ravnem cca 6-7 l), kar pa mu je v veselje ima max 7000 obratov na rdečem. Za tisto kar ga rabimo pa je vseeno vredu avtič. Novi model ima že motor 1.5 in mora biti kar dober. :veselo_za_volanom:
prihodnost pripada tistim, ki verjamejo v lepoto svojih sanj

Uporabniški avatar
Nebivedu
Prispevkov: 4343
Pridružen: Po Dec 15, 2003 9:21 am

OdgovorNapisal/-a Nebivedu » To Jun 14, 2011 6:03 pm

Teriosi gnijejo tako kot feroze in je težko dobit celega brez gnilobe, še težje ga je pa dobit s klimo. Če ga pa že dobiš, je pa cena orenk visoka.

Avto je dolg 350cm in širok 150cm, tako da ni primeren za težkokategornike in tudi za osebe nad 180cm višine ni ravno primeren, ker s koleni drajsaš po volanu.

Pogon je stalni štirikolesni z zaporo sredinskega diferenciala, zadaj je toga prema spredaj pa posamične obese. Ima vijačne vzmeti, zato je udoben, kolikor že je.
Avto ima 1040kg, aerodinamiko cegla, motor pa samo 1300ccm in 83KM, v domeni s stalnim štirikolesnim pogonom pa zato poraba ni ravno majhna. Na relacije prideš na 7 litrov ali manj, po mestu pa skoči zelo hitro na 10 litrov. Če se voziš vsak dan v gužvi in nekaj relacije, pa je povprečje nekje 8 do 9 litrov. Vožnja s 110km/h po avtocesti je pri 4000 obratih, tako da se avto dere in moraš imet kr dost naglas radio. Če bi se probal vozit 140km/h pa ne slišiš nič drugega kot motor.
Namesto reduktorja (kot pri ostalih terencih) so rešili zadevo z zelo kratko prvo prestavo, tako da je speljevanje na ravnini priporočljivo z drugo prestavo. S prvo prestavo in dobrimi gumami pa zleze v skoraj vsak klanec.

Vzdrževanje je poceni, avtomobili pa so kr vzdržljivi in motorji ne crkujejo kr tako. Ga je pa treba redno servisirat in ob kakih hujših obremenitvah menjati olje bolj pogosto, ker se avto stalno vozi na visokih obratih. Olje, svečke, filtri za redni servis pridejo 65 evrov, jermen, vodna pumpa in napenjalec pa 85 evrov.

Ob nakupu teriosa ti priporočam takole; če se že odločiš za nakup, prosi prodajalca, če greš lahko na malo daljšo vožnjo z njim - vsaj 50km (bolje tistih par evrov za bencin, kot pa...). Po teh kilometrih boš pa že videl ali se boš vsak dan vozil v tem avtu ali ne. Jaz se nebi, ker ne morem v njem, niti če sedim na sovozniškem sedežu, čisto stegnit nog. Kar se tega tiče ima samuraj več prostora za noge kot terios.
Pred EUR sem bil SIT!

robinzon
Prispevkov: 1323
Pridružen: Ne Jun 07, 2009 4:05 pm
Kraj: Bloke

OdgovorNapisal/-a robinzon » To Jun 14, 2011 6:22 pm

Tole je bilo pa temeljito. Hvala za odgovore.

Zajček
Prispevkov: 907
Pridružen: Če Feb 08, 2007 7:23 am
Kraj: notranjska

OdgovorNapisal/-a Zajček » To Jun 14, 2011 7:06 pm

Jaz imam sedaj Rav 4, 3 vratno, l. 95, dobro ohranjeno. Moram reči, da je pravi fun car in sem zelo zadovoljen :D

Moči je dovolj, spleza pa tudi povsod, kakor "ta pravi" terenci! :veselo_za_volanom:

Uporabniški avatar
primorska
Prispevkov: 215
Pridružen: So Jan 30, 2010 3:12 pm
Kraj: ajdovščina

OdgovorNapisal/-a primorska » To Jun 14, 2011 9:30 pm

Še nekaj o Teriosu - iz testa Avto magazin
letnik 2002, motor: 1300, 86KM

Pospešek 0-100km: 15,2s
1000m z mesta: 37,3s (130km/h)
Največja hitrost: 145km/h (V.)
Najmanjša poraba: 9,8l/100km
Najvišja poraba: 11,9l/100km
Povprečna poraba na testu: 11,0l/100km

Če na Terios gledate kot na osebni avtomobil za opravljanje dnevnih potreb, bo v marsičem zatajil, predvsem pri ergonomiji, prostornosti in varnosti, treh ključnih postavkah. Sicer pa ima odlično mehaniko in je zato skupaj s še nekaterimi prednostmi lahko prav prijetno vozilce za preživljanje dnevnih tegob in nedeljskih izletov v neznano. Slaba trojka je povsem pravšnja ocena zanj.

To je zapisano v avtotestu Avtomagazin
Nazadnje spremenil primorska, dne Sr Jun 29, 2011 1:18 pm, skupaj popravljeno 1 krat.

Uporabniški avatar
medo-1
Prispevkov: 713
Pridružen: To Mar 23, 2010 3:11 pm
Kraj: NA PREŽI

OdgovorNapisal/-a medo-1 » To Jun 14, 2011 9:56 pm

Robinzon poglej še malo suzuki Ignis vozilo,zelo dober avto za po cesti in pa dober za kakšen lažji teren.
Jaz sem ga imel 2 leti,čez dan je šla žena z njim v službo,popoldne pa je avto prejagal marsikatero vlako v gozdu.
Poraba je bila povprečno kombinirane vožnje asvalt-gozd okoli 8 litrov,okvar ni bilo nobenih,samo redni servis na 10000km in to je to.
Tako je vozilo priporočljivo kot iz ženske strani tako pa tudi z moje.
Pa mislim da se da to vozilo dobiti po kar ugodni ceni!
LP Medo! :wink:
Nekaj takega sem imel v mislih
http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=4427183&show=1
Najbolša je pečenka iz hoste!!!
če je pa iz svinjaka pa tud uredu!!!

Uporabniški avatar
Picpoki
Prispevkov: 2103
Pridružen: Če Jan 01, 2009 6:52 pm
Kraj: Bloke

OdgovorNapisal/-a Picpoki » Sr Jun 15, 2011 7:41 am

Ignisa ne svetujem.
Ima preveč simptomov folksvagna.

Višina je pa tudi taka da čez hrib na volčje ne pridem kaj šele kam drugam.
Land Rovers are like women:
They leak when you don't want them to, moan on long journey's, embarrass you in front of friends and peers, and consume more money than you ever expected once you've commit yourself to one.
ONE LIFE, LIVE IT/antikrist team

Uporabniški avatar
soklic46
Prispevkov: 136
Pridružen: Če Sep 02, 2010 12:16 pm
Kraj: Selo pri Bledu

OdgovorNapisal/-a soklic46 » Sr Jun 15, 2011 3:43 pm

Teriosa ima tudi naša ribiška družina sicer je že imel veliko resnih popravil, ki so ble posledica nerednega vzdrževanja. Možak, ki največ prevozi z njim pa pravi da kuri okoli 10 litrov je pa večina vožnje makadam pa kratke relacije. Pele se pa za moje pojme spodobno

Uporabniški avatar
medo-1
Prispevkov: 713
Pridružen: To Mar 23, 2010 3:11 pm
Kraj: NA PREŽI

OdgovorNapisal/-a medo-1 » To Jun 21, 2011 9:21 am

Picpoki napisal/-a:Ignisa ne svetujem.
Ima preveč simptomov folksvagna.

Višina je pa tudi taka da čez hrib na volčje ne pridem kaj šele kam drugam.
Pa si že bil lastnik takega vozila :?:
Najbolša je pečenka iz hoste!!!

če je pa iz svinjaka pa tud uredu!!!

Uporabniški avatar
dolsina
Prispevkov: 409
Pridružen: Sr Jul 01, 2009 8:05 pm
Kraj: V. Lašče

OdgovorNapisal/-a dolsina » Po Mar 04, 2013 9:59 pm

Da malo pihnemo prah iz te teme.


Kupil sem Teriosa '99 1.3 in sedaj iščem razne PDF DIY manuale, repair and service, pa mi nabija samo viruse na comp.

Ali to kdo ima slučajno? Bi bil precej zadovoljen.

Lp.
Once you go black, you can never go back, 'aaight.

Uporabniški avatar
Nebivedu
Prispevkov: 4343
Pridružen: Po Dec 15, 2003 9:21 am

OdgovorNapisal/-a Nebivedu » To Mar 05, 2013 1:05 pm

Kaj pa rabiš, za katero stvar na avtu.

Za motor se nekaj dobi (je v večih modelih isti), za karoserijo ni nič pametnega, za elektriko je pa nekaj zelo malega.

Kje pa imaš problem?
Pred EUR sem bil SIT!

Uporabniški avatar
Zoran67
Prispevkov: 1003
Pridružen: So Mar 01, 2008 10:35 am
Kraj: Tolminske višave

OdgovorNapisal/-a Zoran67 » To Mar 05, 2013 2:22 pm

Jaz imam original knjigo od Teriosa, če ti kaj prav pride?? Javi na ZS.
prihodnost pripada tistim, ki verjamejo v lepoto svojih sanj

Uporabniški avatar
dolsina
Prispevkov: 409
Pridružen: Sr Jul 01, 2009 8:05 pm
Kraj: V. Lašče

OdgovorNapisal/-a dolsina » To Mar 05, 2013 9:29 pm

Nebivedu napisal/-a:Kaj pa rabiš, za katero stvar na avtu.

Za motor se nekaj dobi (je v večih modelih isti), za karoserijo ni nič pametnega, za elektriko je pa nekaj zelo malega.

Kje pa imaš problem?


Ej tebe sem čakal.

Laufa mi po treh cilindrih. Tuljave so ok, sveče so ok, kontakti so ok, ...

Ta drugi cilinder od spredaj ima zmerja mokro svečko, ne glede, kaj premenjam. Edino, kar ostane je, da je motor iz fazee za 1 zob.

Da ali ne?

Aja, pa standard, DIY lift kit in podobne prčkarije bi izvajal...
Once you go black, you can never go back, 'aaight.

Uporabniški avatar
Nebivedu
Prispevkov: 4343
Pridružen: Po Dec 15, 2003 9:21 am

OdgovorNapisal/-a Nebivedu » To Mar 05, 2013 11:44 pm

Si preveril injektor, če slučajno ni stalno pod kontaktom in stalno vliva?

Tudi če bi bil jermen za en zob zamaknjen, kaj bi imelo to veze s tem, da injektor stalno vliva bencin?

Liftkit??? Ja, v venezueli in tam okoli jih proizvajajo in prodajajo. 700 dolarjev s poštino do sem in dobiš liftkit za 15cm dvignit teriosa. Najboljš da se malo pozanimaš pri kakem južnoamewriškem terios (ali rush) klubu preko interneta.

Drugače je pa en dečko iz maribora naredil na strojnem faksu diplomsko iz teriosa. Vsi izračuni in izdelan liftkit, homologirane 235/75/15 gume, homologiran vitel, šnorkl, 15cm poširjeni blatniki. Mislim, da so dal 100KM motor od feroze 1.6 notri. Menjalnik z reduktorjem od feroze in ga predelali v stalni 4x4. Uglavnem avto zgleda odlično. Kako je za vozit bi pa rad probal.

Problem je pa ker noben ne zna zrihtat njegove cifre ali kopije naloge z papirji in vsemi izračuni, da bi lahko po njegovih načrtih predelal avto in ga homologiral.
Pred EUR sem bil SIT!

Uporabniški avatar
dolsina
Prispevkov: 409
Pridružen: Sr Jul 01, 2009 8:05 pm
Kraj: V. Lašče

OdgovorNapisal/-a dolsina » Sr Mar 06, 2013 6:48 pm

Narobe zastopil, preveriti moram šobe.

Se pravi potegnem rail dol, šobe postavim nad 4 kozarce in pregledam, če lepo pršijo.

Ali je možna kakšna okvara na ventilu?

Da povem celo zgodbo, ni važno zakaj, ampak v odprtino za nalivanje olja je bila nalita do vrha voda, nato je bil avto zalaufan... :(
Once you go black, you can never go back, 'aaight.

Uporabniški avatar
Nebivedu
Prispevkov: 4343
Pridružen: Po Dec 15, 2003 9:21 am

OdgovorNapisal/-a Nebivedu » Sr Mar 06, 2013 9:16 pm

Lahko je ventil odletel, lahko je šoba, lahko je luknja v batu.
Pred EUR sem bil SIT!

Uporabniški avatar
dolsina
Prispevkov: 409
Pridružen: Sr Jul 01, 2009 8:05 pm
Kraj: V. Lašče

OdgovorNapisal/-a dolsina » Če Mar 07, 2013 2:14 pm

Nebivedu napisal/-a:lahko je luknja v batu.


Ha? Nemogoče.

A da je iz faze pa ni šans, ali kako?

Kako stestiram šobe? 4 steklene kozarčke in gledat, če prši?

Je dovolj natančno?
Once you go black, you can never go back, 'aaight.

Uporabniški avatar
Nebivedu
Prispevkov: 4343
Pridružen: Po Dec 15, 2003 9:21 am

OdgovorNapisal/-a Nebivedu » Če Mar 07, 2013 2:26 pm

Če bi bil motor iz faze za en sam zob, bi še vedno avto delal po vseh štirih cilindrih, samo klenkal bi, ali pa še to ne. Na nekaterih charadih 1.3 so namerno zamikal za en zob, ker je bila mašina bolj odzivna.

Kako se šobe testirajo boš moral vprašat koga bolj izkušenega, o tem nimam pojma.



Zakaj ne prepustiš kakemu mehaniku, ki se s tem profesonalno ukvarja?
Pred EUR sem bil SIT!

robinzon
Prispevkov: 1323
Pridružen: Ne Jun 07, 2009 4:05 pm
Kraj: Bloke

OdgovorNapisal/-a robinzon » Če Mar 07, 2013 2:36 pm

Po moje šobe vzameš dol in jih neseš k nekomu ki jih pregleda ter nastavi. Od oka boš težko kaj našel.
Če je bilo v karterju polno vode, ti je verjetno nekaj odtrgalo v notranjosti.
Spusti olje in poglej če so v njem opilki. Snemi pokrov vnentilov in poglej če se normalno premikajo. Poglej če svečke normalo delujejo........

Uporabniški avatar
dolsina
Prispevkov: 409
Pridružen: Sr Jul 01, 2009 8:05 pm
Kraj: V. Lašče

OdgovorNapisal/-a dolsina » Če Mar 07, 2013 6:56 pm

Nebivedu napisal/-a:
Zakaj ne prepustiš kakemu mehaniku, ki se s tem profesonalno ukvarja?


Zato, ker nimam denarja, da bom nekomu plačal, da bo redom zamenjal 5-6 stvari in mi odnesel jurja. Vsaj napako bi rad lociral in to prepustil izkušenim.

Danes sem podrl sprednji konec, odbijač, kiler, vetrnico, pokrov jermena,...

Jutri bom potegnil še ventil dekl dol. Se pravi ventili se morajo lepo premikati, brez lufta?

V smetani, ki sem jo spustil iz motorja ni bilo videti kakšnih opilkov, tako, da se mi zmeraj bl zdi, da mora bit nekaj enostavnega.

Ali je možno, da se injektor zamaši od spodaj na gor, se pravi, da je narinlo smetane notri.
Once you go black, you can never go back, 'aaight.


Vrni se na “Avtomobili in oprema”

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 161 gostov