Daihatsu terios
Vzameš motor ven in ga razstaviš. Komplet vseh dihtung, teflonov in semeringov za teriosa stane polna cena 179 evrov, pa imaš dihtungo za glavo, dihtungo pokrova ventilov, semeringe glavne gredi in odmične, dihtinge pod sesalnim in pri izpušnem kolektorju, 2 dihtungi, ki prideta pri karterju, ter vse teflone za ventile.
Glavo daš nekomu očistit, poravnat, zamenjat teflone in pregledat ventile (pa še nastavijo ti jih).
Za poravnat glavo, preverit ventile in jih nastavit pride od 50 do 100 evrov, če je še kak ventil za zamenjat, je to potem še dodatni strošek, več kot 200 evrov pa te to ne bo prišlo pri mehaniku na črno.
Da boš pa tukaj na netu ugotavljal kaj ti je šlo, brez da bi razdrl mašino boš pa bolj težko kaj zvedel, razen. če je kdo že imel enako izkušnjo. Če je bila pa voda notri v motornem prostoru in v izgorevalni komori, pa do vrha ventilov, in če je še zmrznila, je pa najbrž vsaj kak ventil pokrivilo če ne še kaj hujšega.
A je bil avto potopljen? Je voda prišla skozi izpuh in skozi zračni filter?
Brez razdiranja boš pa težko kaj več zvedel.
Glavo daš nekomu očistit, poravnat, zamenjat teflone in pregledat ventile (pa še nastavijo ti jih).
Za poravnat glavo, preverit ventile in jih nastavit pride od 50 do 100 evrov, če je še kak ventil za zamenjat, je to potem še dodatni strošek, več kot 200 evrov pa te to ne bo prišlo pri mehaniku na črno.
Da boš pa tukaj na netu ugotavljal kaj ti je šlo, brez da bi razdrl mašino boš pa bolj težko kaj zvedel, razen. če je kdo že imel enako izkušnjo. Če je bila pa voda notri v motornem prostoru in v izgorevalni komori, pa do vrha ventilov, in če je še zmrznila, je pa najbrž vsaj kak ventil pokrivilo če ne še kaj hujšega.
A je bil avto potopljen? Je voda prišla skozi izpuh in skozi zračni filter?
Brez razdiranja boš pa težko kaj več zvedel.
Pred EUR sem bil SIT!
Nekateri kr sami nalijejo vodo v karter.
Sploh kaki kamijoni pa delovni stroji, kjer moraš mal pogledat kaj se kam nalije, so velikokrat deležni vode v karterju. Ponavad do vrha nalijejo pol pa kresnejo......
Sploh kaki kamijoni pa delovni stroji, kjer moraš mal pogledat kaj se kam nalije, so velikokrat deležni vode v karterju. Ponavad do vrha nalijejo pol pa kresnejo......
Nazadnje spremenil robinzon, dne Pe Mar 08, 2013 11:21 am, skupaj popravljeno 1 krat.
Nebivedu napisal/-a:
A je bil avto potopljen? Je voda prišla skozi izpuh in skozi zračni filter?
Brez razdiranja boš pa težko kaj več zvedel.
Voda je bila nalita čez odprtino za olje, do polnega. Drugače imaš pa prav, samo, sej veš kako je. V teh cajtih moraš biti še do sebe Žid, kaj šele do avta.
@Bular: ne še, danes ali jutri se bo oglasil en kolega, ki je mehanik, da malo bolj uč vrže na vse skupaj.
@robinzon: no, tako je bilo tudi v tem primeru.
Once you go black, you can never go back, 'aaight.
sprobaš lahko sam da jih iztakneš iz glave dovod pa pustiš priklopljen. Podstaviš karton in dobiš asistenta ki ti vergla avto tako vidiš kako vsi 4je injektorji pršijo..... če vsi enako pršijo potem je ok če pa ker heca pa veš da ni vredu.
Preveri cene rabljenih motorjev in razmisli o ekonomski računici....
Preveri cene rabljenih motorjev in razmisli o ekonomski računici....
nikoli ne reci nikoli
Morda malo mimo tema, pa vendar ima morda kdo podobne simptome.
Kolega je imel probleme, ker mu comonreil motor ni vžigal, včasih je čudno ropotal, včasih mal pocukal. Naredil so mali doktorat, menjali računalnik, vlekli glavo dol, dize na pregled, menjali grelne sveče..... Potem je slučajno opazil, da je cevka olja ki pride na dize, čisto malo počena in to na takem mestu da se ni opazilo. Ena diza ni imela dovolj pritiska olja in avto ni pravilno deloval.
Kolega je imel probleme, ker mu comonreil motor ni vžigal, včasih je čudno ropotal, včasih mal pocukal. Naredil so mali doktorat, menjali računalnik, vlekli glavo dol, dize na pregled, menjali grelne sveče..... Potem je slučajno opazil, da je cevka olja ki pride na dize, čisto malo počena in to na takem mestu da se ni opazilo. Ena diza ni imela dovolj pritiska olja in avto ni pravilno deloval.
Matjazzz napisal/-a:sprobaš lahko sam da jih iztakneš iz glave dovod pa pustiš priklopljen. Podstaviš karton in dobiš asistenta ki ti vergla avto tako vidiš kako vsi 4je injektorji pršijo.....
To DIY metodo poznam, pa je žal le približna.
Preveri cene rabljenih motorjev in razmisli o ekonomski računici...
Ni šans. Motor ima 120kkm in je sicer v top-zustand, samo tale cilinder je treba zbudit. Nikjer masten, vse dela, še za pogledat je lep.
Once you go black, you can never go back, 'aaight.
Pozdravljeni.
Spet jest. Najprej slika motorja, da vemo, zakaj gre.
Sem meril kompresijo in sicer gre takole:
1. cilinder: 13,2 bara
2. cilinder: 12,7 bara
3. cilinder: 12,7 bara
4. cilinder: 13,0 bara
Po moje to pomeni, da ni šlo nič ''na sprehod'' v glavi ali cilindrih.
Prilagam še par slik glede faze motorja:
Bela pikica ob 7 uri (položaj na jermenici)
Motor v enaki poziciji, spodaj levo se vidi zarezica na jermenici glavne gredi in zgoraj desno se vidi plastičen indikator, nad to jermenico, rumene barve.
Tukaj se bolje vidi indikator
Vprašanje: če poravnam belo pikico na vrh jermenice (na glavi je še en indikator, se lepo vidi naprvi sliki, pod luknjo za vijak pokrova zobatega jermena), bi morale biti vse te oznake poravnane?
Ker pri meni niso, fali za četrt kroga.
Tukaj se vidi ''luknje'' za sveče in se mi ta 2. zdi bolj črna od drugih, to kaj pomeni, kakšno prebijanje?
Hvala za odg.
Spet jest. Najprej slika motorja, da vemo, zakaj gre.
Sem meril kompresijo in sicer gre takole:
1. cilinder: 13,2 bara
2. cilinder: 12,7 bara
3. cilinder: 12,7 bara
4. cilinder: 13,0 bara
Po moje to pomeni, da ni šlo nič ''na sprehod'' v glavi ali cilindrih.
Prilagam še par slik glede faze motorja:
Bela pikica ob 7 uri (položaj na jermenici)
Motor v enaki poziciji, spodaj levo se vidi zarezica na jermenici glavne gredi in zgoraj desno se vidi plastičen indikator, nad to jermenico, rumene barve.
Tukaj se bolje vidi indikator
Vprašanje: če poravnam belo pikico na vrh jermenice (na glavi je še en indikator, se lepo vidi naprvi sliki, pod luknjo za vijak pokrova zobatega jermena), bi morale biti vse te oznake poravnane?
Ker pri meni niso, fali za četrt kroga.
Tukaj se vidi ''luknje'' za sveče in se mi ta 2. zdi bolj črna od drugih, to kaj pomeni, kakšno prebijanje?
Hvala za odg.
Once you go black, you can never go back, 'aaight.
Če bi imel tako zmaknjeno fazo bi bil jjjjoooojjjj...
V glavnem vse si zablodil:
1. Najprej se vprašaj ali veš kaj delaš?
2. Tista bela pikica nima veze. Odmično se nastavi (poravna oznake) tako, da je "F" poravnan z oznako na pokrova ventilov. Oznaka je pod zgornjim vijakom.
3. Tisto na spodnji jermenici ni oznaka za nastavljanje faze motorja ampak oznaka za nastavljanje predvžiga.
Za nastavit fazo boš moral še sneti jermenico mikro jermena zato, da boš videl prednjo stran zobnika zobatega jermena kjer je oznaka, ki jo poravnaš z oznako na bloku motorja. Če boš gledal pravokotno na blok se le ta nahaja nekje okoli 4-5 ure.
No, sedaj si šele poravnal oznake, kar pomeni, da je tako motor v fazi...
4. Vrni se na prvo točko.
V glavnem vse si zablodil:
1. Najprej se vprašaj ali veš kaj delaš?
2. Tista bela pikica nima veze. Odmično se nastavi (poravna oznake) tako, da je "F" poravnan z oznako na pokrova ventilov. Oznaka je pod zgornjim vijakom.
3. Tisto na spodnji jermenici ni oznaka za nastavljanje faze motorja ampak oznaka za nastavljanje predvžiga.
Za nastavit fazo boš moral še sneti jermenico mikro jermena zato, da boš videl prednjo stran zobnika zobatega jermena kjer je oznaka, ki jo poravnaš z oznako na bloku motorja. Če boš gledal pravokotno na blok se le ta nahaja nekje okoli 4-5 ure.
No, sedaj si šele poravnal oznake, kar pomeni, da je tako motor v fazi...
4. Vrni se na prvo točko.
Tako kot ti pravijo..
vzemi jermenico dol in zavrti motor, da se ti poravna glavna gred na 0´-na oznako, potem poglej še na vrh, če fali za pol kroga obrni spodaj še enkrat da ti pride tudi zgoraj na oznako..tako boš videl če ti kaj fali-pa nikar ne dajaj dol jermena dokler na dobiš nule!!!drugače glej benflovo točko 1:twisted:
Če prebija, boš videl malo ožgano izolacijo na bobini,kablu ki gre na svečko..
vzemi jermenico dol in zavrti motor, da se ti poravna glavna gred na 0´-na oznako, potem poglej še na vrh, če fali za pol kroga obrni spodaj še enkrat da ti pride tudi zgoraj na oznako..tako boš videl če ti kaj fali-pa nikar ne dajaj dol jermena dokler na dobiš nule!!!drugače glej benflovo točko 1:twisted:
Če prebija, boš videl malo ožgano izolacijo na bobini,kablu ki gre na svečko..
nissan tractor 3.3sdt
Danes pogledal fazo motorja in je v redu.
Izolacija ni ožgana na nobeni tuljavi.
Se pravi ostane le še šoba. Jo bom probal spucat. Dal jo bom pod napetost, da odpre, potem bom pa probal bencin čez našopat pod tlakom.
Opazil sem pa strgano manšeto pri levem kolesu. Kakšen nasvet? Kolo dol, končnik na roki stran, šplento in matico na polosovini stran, novo manšeto gor in mast not? Amirite?
Izolacija ni ožgana na nobeni tuljavi.
Se pravi ostane le še šoba. Jo bom probal spucat. Dal jo bom pod napetost, da odpre, potem bom pa probal bencin čez našopat pod tlakom.
Opazil sem pa strgano manšeto pri levem kolesu. Kakšen nasvet? Kolo dol, končnik na roki stran, šplento in matico na polosovini stran, novo manšeto gor in mast not? Amirite?
Once you go black, you can never go back, 'aaight.
Jutri grejo šobe k Vodniku v Domžale na pregled in nastavitev. 30 evrotov za vse 4.
Danes sem začel namesto razdiranja sestavljati nazaj.
Hmal bo pali-vozi.
@nebivedu: iz menjalnika se jo samo stakene ven? Potem pa v ponk, pa zglob dol zbit, ali je kakšna ziherunga?
Danes sem začel namesto razdiranja sestavljati nazaj.
Hmal bo pali-vozi.
@nebivedu: iz menjalnika se jo samo stakene ven? Potem pa v ponk, pa zglob dol zbit, ali je kakšna ziherunga?
Once you go black, you can never go back, 'aaight.
No, tako,
Danes sem nesel pregledat šobe, mi jih je očistil, zmetal sem skupaj in avto dela.
Imam pa naslednjo težavo: prosti tek ima precej visok, 1500 ali še več obratov...
Za probo imam notri (no, napol notri) od dizla 72Ah akumulator. Ko imam porabnike el. energije izklopljene, se zaganja od 900 do 1800 obratov, ko pa prižgem vse porabnike, pa enakomerno teče na 1500 ali še več obratih.
Je to mogoče vzrok?
Danes sem nesel pregledat šobe, mi jih je očistil, zmetal sem skupaj in avto dela.
Imam pa naslednjo težavo: prosti tek ima precej visok, 1500 ali še več obratov...
Za probo imam notri (no, napol notri) od dizla 72Ah akumulator. Ko imam porabnike el. energije izklopljene, se zaganja od 900 do 1800 obratov, ko pa prižgem vse porabnike, pa enakomerno teče na 1500 ali še več obratih.
Je to mogoče vzrok?
Once you go black, you can never go back, 'aaight.
Nastavi obrate za prosti tek (nastavlja se enako kot pri kateremkoli drugem daihatsuju z vbrizgom (da ni frgazer).
Navodila imaš tukaj
http://www.nivaoffroadteam.com/forum/vi ... op+manuals
Drugače pa je lahko kaka cevka vakuma staknjena ali voda v cevkah vakuma (ker je bila že v motorju).
Cevke dol, WD40 ali pa kaj kar vodo nase veže našpricat not, pa probat.
Navodila imaš tukaj
http://www.nivaoffroadteam.com/forum/vi ... op+manuals
Drugače pa je lahko kaka cevka vakuma staknjena ali voda v cevkah vakuma (ker je bila že v motorju).
Cevke dol, WD40 ali pa kaj kar vodo nase veže našpricat not, pa probat.
Pred EUR sem bil SIT!
Zdej sem pogruntal nekaj.
Ko snamem cev za dovod zraka v sesalni kolektor, se vidi loputa. Pred to loputo je navzdol luknjica fi cca. 10mm, ki služi kot avtomatski zaug. Če to loputo zaprem s prstom, tam namreč močno vleče notri, tudi, ko je topel, avto laufa kot pesem na 850 obratih.
Se pravi: na spodnji strani kolektorja je kvadratna izboklina, na katero gredo cevi od hladilnega sistema. Tam tipa najbrž temperaturo in potem kot neke vrste ''termostat'' zapira tisto ''zaug'' luknjico pred loputo.
Že na roko se čuti, da je tista ''izboklina'' bolj hladna, kot pa če primem cevi od npr. gretja, verjetno ni pretoka, posledično je mrzel in avto dodaja zaug.
Še nekaj: v sesalni cevi je bilo tudi nekaj emulzije (olje+voda) in je verjetno stekla tudi v luknjico od ''zauga'' in mi ga zdej sere tam notri. Ali lahko v tisto luknjo našpricam not npr. WD 40 ali bencin ali kaj takega.
Zdej ga bom pa u inat zrihtal, pol pa zažgal. This is getting personal!
P.s.: @nebivedu in drugi, hvala za pomoč so far!
Ko snamem cev za dovod zraka v sesalni kolektor, se vidi loputa. Pred to loputo je navzdol luknjica fi cca. 10mm, ki služi kot avtomatski zaug. Če to loputo zaprem s prstom, tam namreč močno vleče notri, tudi, ko je topel, avto laufa kot pesem na 850 obratih.
Se pravi: na spodnji strani kolektorja je kvadratna izboklina, na katero gredo cevi od hladilnega sistema. Tam tipa najbrž temperaturo in potem kot neke vrste ''termostat'' zapira tisto ''zaug'' luknjico pred loputo.
Že na roko se čuti, da je tista ''izboklina'' bolj hladna, kot pa če primem cevi od npr. gretja, verjetno ni pretoka, posledično je mrzel in avto dodaja zaug.
Še nekaj: v sesalni cevi je bilo tudi nekaj emulzije (olje+voda) in je verjetno stekla tudi v luknjico od ''zauga'' in mi ga zdej sere tam notri. Ali lahko v tisto luknjo našpricam not npr. WD 40 ali bencin ali kaj takega.
Zdej ga bom pa u inat zrihtal, pol pa zažgal. This is getting personal!
P.s.: @nebivedu in drugi, hvala za pomoč so far!
Once you go black, you can never go back, 'aaight.
Vrni se na “Avtomobili in oprema”
Kdo je na strani
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 55 gostov