Daihatsu terios

Debata o avtih za offroad, opremi, predelavah, ...
Uporabniški avatar
Nebivedu
Prispevkov: 4342
Pridružen: Po Dec 15, 2003 9:21 am

OdgovorNapisal/-a Nebivedu » Če Mar 07, 2013 8:47 pm

Vzameš motor ven in ga razstaviš. Komplet vseh dihtung, teflonov in semeringov za teriosa stane polna cena 179 evrov, pa imaš dihtungo za glavo, dihtungo pokrova ventilov, semeringe glavne gredi in odmične, dihtinge pod sesalnim in pri izpušnem kolektorju, 2 dihtungi, ki prideta pri karterju, ter vse teflone za ventile.

Glavo daš nekomu očistit, poravnat, zamenjat teflone in pregledat ventile (pa še nastavijo ti jih).
Za poravnat glavo, preverit ventile in jih nastavit pride od 50 do 100 evrov, če je še kak ventil za zamenjat, je to potem še dodatni strošek, več kot 200 evrov pa te to ne bo prišlo pri mehaniku na črno.

Da boš pa tukaj na netu ugotavljal kaj ti je šlo, brez da bi razdrl mašino boš pa bolj težko kaj zvedel, razen. če je kdo že imel enako izkušnjo. Če je bila pa voda notri v motornem prostoru in v izgorevalni komori, pa do vrha ventilov, in če je še zmrznila, je pa najbrž vsaj kak ventil pokrivilo če ne še kaj hujšega.


A je bil avto potopljen? Je voda prišla skozi izpuh in skozi zračni filter?

Brez razdiranja boš pa težko kaj več zvedel.
Pred EUR sem bil SIT!

robinzon
Prispevkov: 1323
Pridružen: Ne Jun 07, 2009 4:05 pm
Kraj: Bloke

OdgovorNapisal/-a robinzon » Če Mar 07, 2013 9:10 pm

Nekateri kr sami nalijejo vodo v karter.
Sploh kaki kamijoni pa delovni stroji, kjer moraš mal pogledat kaj se kam nalije, so velikokrat deležni vode v karterju. Ponavad do vrha nalijejo pol pa kresnejo...... :D
Nazadnje spremenil robinzon, dne Pe Mar 08, 2013 11:21 am, skupaj popravljeno 1 krat.

bular
Prispevkov: 760
Pridružen: To Okt 26, 2010 1:26 pm
Kraj: bula

OdgovorNapisal/-a bular » Če Mar 07, 2013 11:42 pm

hmm..ko je voda kjer ne sme biti rata hitro velik problem-kaj ste merili kompresijo?
nissan tractor 3.3sdt

Uporabniški avatar
dolsina
Prispevkov: 409
Pridružen: Sr Jul 01, 2009 8:05 pm
Kraj: V. Lašče

OdgovorNapisal/-a dolsina » Pe Mar 08, 2013 10:24 am

Nebivedu napisal/-a:
A je bil avto potopljen? Je voda prišla skozi izpuh in skozi zračni filter?

Brez razdiranja boš pa težko kaj več zvedel.


Voda je bila nalita čez odprtino za olje, do polnega. Drugače imaš pa prav, samo, sej veš kako je. V teh cajtih moraš biti še do sebe Žid, kaj šele do avta.

@Bular: ne še, danes ali jutri se bo oglasil en kolega, ki je mehanik, da malo bolj uč vrže na vse skupaj.

@robinzon: no, tako je bilo tudi v tem primeru.
Once you go black, you can never go back, 'aaight.

Uporabniški avatar
dolsina
Prispevkov: 409
Pridružen: Sr Jul 01, 2009 8:05 pm
Kraj: V. Lašče

OdgovorNapisal/-a dolsina » So Mar 09, 2013 7:03 pm

Injektorji soo zunaj, na prvi pogled nič kaj čisti. So firme Denso.

Kdo ve, kam obnovi/pregledat?

Gre pa rail jedva jedva ven, brez, da bi bilo treba snet sesalni kolektor. Še dve gumijasti cevi na zadnji strani se komaj sname.
Once you go black, you can never go back, 'aaight.

Matjazzz
Prispevkov: 265
Pridružen: To Jan 22, 2008 6:36 pm
Kraj: LJ

OdgovorNapisal/-a Matjazzz » So Mar 09, 2013 8:29 pm

sprobaš lahko sam da jih iztakneš iz glave dovod pa pustiš priklopljen. Podstaviš karton in dobiš asistenta ki ti vergla avto tako vidiš kako vsi 4je injektorji pršijo..... če vsi enako pršijo potem je ok če pa ker heca pa veš da ni vredu.
Preveri cene rabljenih motorjev in razmisli o ekonomski računici.... :wink:
nikoli ne reci nikoli

robinzon
Prispevkov: 1323
Pridružen: Ne Jun 07, 2009 4:05 pm
Kraj: Bloke

OdgovorNapisal/-a robinzon » So Mar 09, 2013 8:54 pm

Morda malo mimo tema, pa vendar ima morda kdo podobne simptome.
Kolega je imel probleme, ker mu comonreil motor ni vžigal, včasih je čudno ropotal, včasih mal pocukal. Naredil so mali doktorat, menjali računalnik, vlekli glavo dol, dize na pregled, menjali grelne sveče..... Potem je slučajno opazil, da je cevka olja ki pride na dize, čisto malo počena in to na takem mestu da se ni opazilo. Ena diza ni imela dovolj pritiska olja in avto ni pravilno deloval.

Uporabniški avatar
dolsina
Prispevkov: 409
Pridružen: Sr Jul 01, 2009 8:05 pm
Kraj: V. Lašče

OdgovorNapisal/-a dolsina » So Mar 09, 2013 9:23 pm

Matjazzz napisal/-a:sprobaš lahko sam da jih iztakneš iz glave dovod pa pustiš priklopljen. Podstaviš karton in dobiš asistenta ki ti vergla avto tako vidiš kako vsi 4je injektorji pršijo.....


To DIY metodo poznam, pa je žal le približna.



Preveri cene rabljenih motorjev in razmisli o ekonomski računici...


Ni šans. Motor ima 120kkm in je sicer v top-zustand, samo tale cilinder je treba zbudit. Nikjer masten, vse dela, še za pogledat je lep.
Once you go black, you can never go back, 'aaight.

Uporabniški avatar
dolsina
Prispevkov: 409
Pridružen: Sr Jul 01, 2009 8:05 pm
Kraj: V. Lašče

OdgovorNapisal/-a dolsina » Po Mar 11, 2013 10:33 am

Pozdravljeni.

Spet jest. Najprej slika motorja, da vemo, zakaj gre.

Slika

Sem meril kompresijo in sicer gre takole:

1. cilinder: 13,2 bara
2. cilinder: 12,7 bara
3. cilinder: 12,7 bara
4. cilinder: 13,0 bara

Po moje to pomeni, da ni šlo nič ''na sprehod'' v glavi ali cilindrih.

Prilagam še par slik glede faze motorja:


Bela pikica ob 7 uri (položaj na jermenici)
Slika


Motor v enaki poziciji, spodaj levo se vidi zarezica na jermenici glavne gredi in zgoraj desno se vidi plastičen indikator, nad to jermenico, rumene barve.

Slika

Tukaj se bolje vidi indikator

Slika

Vprašanje: če poravnam belo pikico na vrh jermenice (na glavi je še en indikator, se lepo vidi naprvi sliki, pod luknjo za vijak pokrova zobatega jermena), bi morale biti vse te oznake poravnane?

Ker pri meni niso, fali za četrt kroga.

Tukaj se vidi ''luknje'' za sveče in se mi ta 2. zdi bolj črna od drugih, to kaj pomeni, kakšno prebijanje?


Slika

Hvala za odg.
Once you go black, you can never go back, 'aaight.

Uporabniški avatar
Benfl
Prispevkov: 163
Pridružen: Ne Feb 28, 2010 12:30 pm
Kraj: Goriška

OdgovorNapisal/-a Benfl » Po Mar 11, 2013 4:04 pm

Če bi imel tako zmaknjeno fazo bi bil jjjjoooojjjj...

V glavnem vse si zablodil:
1. Najprej se vprašaj ali veš kaj delaš?
2. Tista bela pikica nima veze. Odmično se nastavi (poravna oznake) tako, da je "F" poravnan z oznako na pokrova ventilov. Oznaka je pod zgornjim vijakom.
3. Tisto na spodnji jermenici ni oznaka za nastavljanje faze motorja ampak oznaka za nastavljanje predvžiga.
Za nastavit fazo boš moral še sneti jermenico mikro jermena zato, da boš videl prednjo stran zobnika zobatega jermena kjer je oznaka, ki jo poravnaš z oznako na bloku motorja. Če boš gledal pravokotno na blok se le ta nahaja nekje okoli 4-5 ure.
No, sedaj si šele poravnal oznake, kar pomeni, da je tako motor v fazi...
4. Vrni se na prvo točko.

Uporabniški avatar
dolsina
Prispevkov: 409
Pridružen: Sr Jul 01, 2009 8:05 pm
Kraj: V. Lašče

OdgovorNapisal/-a dolsina » Po Mar 11, 2013 4:20 pm

Benfl hvala.

Vprašanje št. 1: se mi ne sanja, ampak je zakon. Vprašaš, pa si 5 minut butec, al pa ne vprašaš, pa umreš butec.
Once you go black, you can never go back, 'aaight.

bular
Prispevkov: 760
Pridružen: To Okt 26, 2010 1:26 pm
Kraj: bula

OdgovorNapisal/-a bular » Po Mar 11, 2013 5:29 pm

Tako kot ti pravijo..
vzemi jermenico dol in zavrti motor, da se ti poravna glavna gred na 0´-na oznako, potem poglej še na vrh, če fali za pol kroga obrni spodaj še enkrat da ti pride tudi zgoraj na oznako..tako boš videl če ti kaj fali-pa nikar ne dajaj dol jermena dokler na dobiš nule!!!drugače glej benflovo točko 1:twisted:
Če prebija, boš videl malo ožgano izolacijo na bobini,kablu ki gre na svečko..
nissan tractor 3.3sdt

Uporabniški avatar
dolsina
Prispevkov: 409
Pridružen: Sr Jul 01, 2009 8:05 pm
Kraj: V. Lašče

OdgovorNapisal/-a dolsina » To Mar 12, 2013 6:21 pm

Danes pogledal fazo motorja in je v redu.

Izolacija ni ožgana na nobeni tuljavi.

Se pravi ostane le še šoba. Jo bom probal spucat. Dal jo bom pod napetost, da odpre, potem bom pa probal bencin čez našopat pod tlakom.


Opazil sem pa strgano manšeto pri levem kolesu. Kakšen nasvet? Kolo dol, končnik na roki stran, šplento in matico na polosovini stran, novo manšeto gor in mast not? Amirite?
Once you go black, you can never go back, 'aaight.

bular
Prispevkov: 760
Pridružen: To Okt 26, 2010 1:26 pm
Kraj: bula

OdgovorNapisal/-a bular » Sr Mar 13, 2013 12:29 pm

ne vem če bo tko lahko zamenjat manšeto kot si napisal-ferozi je res še nisem menjal, vendar pri podobnih z torzijo je treba še spodnji zglob iz konusa zbit in po možnosti še torzijo razštelat... :roll:
nissan tractor 3.3sdt

Uporabniški avatar
Nebivedu
Prispevkov: 4342
Pridružen: Po Dec 15, 2003 9:21 am

OdgovorNapisal/-a Nebivedu » Sr Mar 13, 2013 6:39 pm

terios nima torzije. Pa vijačne vzmeti ima.

Samo spodnji komčnik odvijačiš, pa ga stakneš in se da lepo polosovino snet.
Pred EUR sem bil SIT!

Uporabniški avatar
dolsina
Prispevkov: 409
Pridružen: Sr Jul 01, 2009 8:05 pm
Kraj: V. Lašče

OdgovorNapisal/-a dolsina » Sr Mar 13, 2013 7:36 pm

Jutri grejo šobe k Vodniku v Domžale na pregled in nastavitev. 30 evrotov za vse 4.

Danes sem začel namesto razdiranja sestavljati nazaj.

Hmal bo pali-vozi.

@nebivedu: iz menjalnika se jo samo stakene ven? Potem pa v ponk, pa zglob dol zbit, ali je kakšna ziherunga?
Once you go black, you can never go back, 'aaight.

Uporabniški avatar
Nebivedu
Prispevkov: 4342
Pridružen: Po Dec 15, 2003 9:21 am

OdgovorNapisal/-a Nebivedu » Sr Mar 13, 2013 7:53 pm

Ne vem, še nisem razdiral, so manšete še cele na našem teriosu.
Pred EUR sem bil SIT!

Matjazzz
Prispevkov: 265
Pridružen: To Jan 22, 2008 6:36 pm
Kraj: LJ

OdgovorNapisal/-a Matjazzz » Sr Mar 13, 2013 10:46 pm

Tanove manšete so tako raztegljive da jo raztegneš čez cel homokinetičen zglob-ga ne rabiš razderat.... polos boš pa verjetno moral celo dol snet....
nikoli ne reci nikoli

Uporabniški avatar
dolsina
Prispevkov: 409
Pridružen: Sr Jul 01, 2009 8:05 pm
Kraj: V. Lašče

OdgovorNapisal/-a dolsina » Če Mar 14, 2013 9:37 pm

No, tako,

Danes sem nesel pregledat šobe, mi jih je očistil, zmetal sem skupaj in avto dela.

Imam pa naslednjo težavo: prosti tek ima precej visok, 1500 ali še več obratov...

Za probo imam notri (no, napol notri) od dizla 72Ah akumulator. Ko imam porabnike el. energije izklopljene, se zaganja od 900 do 1800 obratov, ko pa prižgem vse porabnike, pa enakomerno teče na 1500 ali še več obratih.

Je to mogoče vzrok? :?: :?:
Once you go black, you can never go back, 'aaight.

Uporabniški avatar
ferrarist
Moderator
Prispevkov: 1488
Pridružen: To Jun 10, 2003 8:49 pm
Kraj: okolica ajdovščine

OdgovorNapisal/-a ferrarist » Če Mar 14, 2013 10:17 pm

ne poznam teriosa,ampak...mogoče motorček prostega teka? ti vedno drži tako visoko obrate,al ti tudi kdaj ugasne?

Uporabniški avatar
dolsina
Prispevkov: 409
Pridružen: Sr Jul 01, 2009 8:05 pm
Kraj: V. Lašče

OdgovorNapisal/-a dolsina » Če Mar 14, 2013 10:30 pm

Ugasne ne. Ko se spuščam po klancu dol, včasih tudi poči v avspuhu-backfire. Se mi zdi, da bolj, kot je segret, višji so obrati. Tudi nad 2000.
Once you go black, you can never go back, 'aaight.

Uporabniški avatar
Nebivedu
Prispevkov: 4342
Pridružen: Po Dec 15, 2003 9:21 am

OdgovorNapisal/-a Nebivedu » Pe Mar 15, 2013 10:36 am

Nastavi obrate za prosti tek (nastavlja se enako kot pri kateremkoli drugem daihatsuju z vbrizgom (da ni frgazer).
Navodila imaš tukaj
http://www.nivaoffroadteam.com/forum/vi ... op+manuals

Drugače pa je lahko kaka cevka vakuma staknjena ali voda v cevkah vakuma (ker je bila že v motorju).

Cevke dol, WD40 ali pa kaj kar vodo nase veže našpricat not, pa probat.
Pred EUR sem bil SIT!

Uporabniški avatar
dolsina
Prispevkov: 409
Pridružen: Sr Jul 01, 2009 8:05 pm
Kraj: V. Lašče

OdgovorNapisal/-a dolsina » Pe Mar 15, 2013 8:21 pm

Zdej sem pogruntal nekaj.

Ko snamem cev za dovod zraka v sesalni kolektor, se vidi loputa. Pred to loputo je navzdol luknjica fi cca. 10mm, ki služi kot avtomatski zaug. Če to loputo zaprem s prstom, tam namreč močno vleče notri, tudi, ko je topel, avto laufa kot pesem na 850 obratih.

Se pravi: na spodnji strani kolektorja je kvadratna izboklina, na katero gredo cevi od hladilnega sistema. Tam tipa najbrž temperaturo in potem kot neke vrste ''termostat'' zapira tisto ''zaug'' luknjico pred loputo.

Že na roko se čuti, da je tista ''izboklina'' bolj hladna, kot pa če primem cevi od npr. gretja, verjetno ni pretoka, posledično je mrzel in avto dodaja zaug.

Še nekaj: v sesalni cevi je bilo tudi nekaj emulzije (olje+voda) in je verjetno stekla tudi v luknjico od ''zauga'' in mi ga zdej sere tam notri. Ali lahko v tisto luknjo našpricam not npr. WD 40 ali bencin ali kaj takega.

Zdej ga bom pa u inat zrihtal, pol pa zažgal. This is getting personal!


P.s.: @nebivedu in drugi, hvala za pomoč so far!
Once you go black, you can never go back, 'aaight.

bular
Prispevkov: 760
Pridružen: To Okt 26, 2010 1:26 pm
Kraj: bula

OdgovorNapisal/-a bular » Pe Mar 15, 2013 11:24 pm

tud za terios so dobri čistilni spreji-one shot, pa tud čistilo za bremze je močno, drgač sesalni uzet dol in spucat..
nissan tractor 3.3sdt

Uporabniški avatar
dolsina
Prispevkov: 409
Pridružen: Sr Jul 01, 2009 8:05 pm
Kraj: V. Lašče

OdgovorNapisal/-a dolsina » To Mar 19, 2013 6:35 am

Kolikor sem gledal, se da snet samo tisti del, kjer je loputa notri. Sesalnega ne bi stran jemal, ker moram potem še tesnilo menjat.

Aja, nov nosilec odbijača, tisti tanki ničvredni pleh, ki je mehak k puter košta nov 215€... :? :? Za kilo pleha
Once you go black, you can never go back, 'aaight.


Vrni se na “Avtomobili in oprema”

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 49 gostov