Predelava sprednjega dela
Predelava sprednjega dela
Pozdravljeni
mene zanima ali bi se dalo dat na recimo mitsubishi pajerto sprednjo os od kakšnega nissan patrol ali pa kej da bi se ga višalo ekstremno
LP
mene zanima ali bi se dalo dat na recimo mitsubishi pajerto sprednjo os od kakšnega nissan patrol ali pa kej da bi se ga višalo ekstremno
LP
-
- Prispevkov: 316
- Pridružen: Pe Feb 26, 2010 9:28 am
- Kraj: Vogrsko
Problem je v prednjem diffu.
Menjalno razmerje, drugače se da narediti marsikaj.
Razmerje med levo in desno gumo na vpetju felten je tudi minimalni problem.
Pajotovih menjalnih razmerij ne poznam, vsak problem, se da rešiti, vse je odvisno od denarja in volje.
Marsikdo ti bo trdil drugače, ker se mu ne da razmišljat in reševat problemov.
Vse je odvisno od tebe in tvoje denarnice.
Ni ovir za odfukance
Malo poglej v manuale od pajota in patrola, najdi menjalna razmerja v diffih, ter jih obesi sem gor, pa ti bom povedal, kako reši problem brez kvazi mojstrov.
Če boš menjal prvi in zadni diff pa sploh ni problema, ker imata isto menjalno razmerje.
lp iz mokre Slovenije
Menjalno razmerje, drugače se da narediti marsikaj.
Razmerje med levo in desno gumo na vpetju felten je tudi minimalni problem.
Pajotovih menjalnih razmerij ne poznam, vsak problem, se da rešiti, vse je odvisno od denarja in volje.
Marsikdo ti bo trdil drugače, ker se mu ne da razmišljat in reševat problemov.
Vse je odvisno od tebe in tvoje denarnice.
Ni ovir za odfukance
Malo poglej v manuale od pajota in patrola, najdi menjalna razmerja v diffih, ter jih obesi sem gor, pa ti bom povedal, kako reši problem brez kvazi mojstrov.
Če boš menjal prvi in zadni diff pa sploh ni problema, ker imata isto menjalno razmerje.
lp iz mokre Slovenije
NEMOGOČE NAREDIM TAKOJ, NA ČUDEŽE JE POTREBNO MALCE POČAKATI
Jazbec,
laično vprašanje zate: Zakaj pa mora biti avto tako visok?
Stripi,
drugo laično vprašanje: Ali pri tovrstni predelavi ni bolj enostavno vzeti kompletno šasijo z motorjem in menjalnikom vred od npr. Patrola in povezniti čez kahlo od Pajerota- oz. kot je nekdo že napisal- zamenjati avto?
Alien,
tretje laično vprašanje: Ti boš pel, da se ne da? Kaj nisi prav ti iz Samuraja izdelal prenosno atomsko vojno?
LP Bizzy
laično vprašanje zate: Zakaj pa mora biti avto tako visok?
Stripi,
drugo laično vprašanje: Ali pri tovrstni predelavi ni bolj enostavno vzeti kompletno šasijo z motorjem in menjalnikom vred od npr. Patrola in povezniti čez kahlo od Pajerota- oz. kot je nekdo že napisal- zamenjati avto?
Alien,
tretje laično vprašanje: Ti boš pel, da se ne da? Kaj nisi prav ti iz Samuraja izdelal prenosno atomsko vojno?
LP Bizzy
I tried being normal once..... I didn't like it!
Re: Predelava sprednjega dela
O vse se da, to drži. Vendar glede na postavljeno vprašanje:
Za tole je še vedno odgovor da se ne da. Človek bi rad menjal samo prvo premo. In to Zaradi več razlogov ne gre.
Potem je še vprašanje smiselnosti in ekomomičnosti takega početja, kot si že sam omenil. Zakaj delati nekaj za mnogo več če lahko kupiš patrola za jurja in imaš narejeno.
Tretja stvar je da se že iz vprašanja vidi da človek nima nekega znanja. Ne o mehaniki ne o offroadu. Tudi sam si vprašal čemu ekstremno dvigovanje.
In navsezadnje, nedolgo nazaj je bila točno ista stvar na dolgo in na široko razložena zakaj ne in zakaj je tako. Neki mladinec je hotel delati pajero za hard. Ne spomnim se naslova teme. Če kdo ve naj prosim polinka.
A zdaj je pa treba še enkrat isto stvar obdelovati.
Se pa strinjava glede gajbe od pajera na drugi šasiji. Če si že želi ravno "pajero". Vendar, po drugi strani nikjer ne piše kaj bi rad z avtom počel.
Tako da je najbolj enostaven odgovor ne da se. Za avtorja tega vprašanja je to v praksi neizvedljivo.
Jazbec, brez zamere. Zadevo pa pozabi, če bi šlo bi mnogi to že vozili. Pa jih ni. Enake probleme imajo nivaši. Delajo te stvari od kar so nive na svet. Nakoncu po nekaj letih metanja denarja in časa skozi okno pogruntajo da je lažje kupit samuraja za par sto ojrov, ki ima to že vse tovarniško. In zakaj niv ni na večjih tekmovanjih, no tudi na malih jih praktično ni več. Sem pa tja kakšna v državah tretjega sveta.
Vse se da, vendar sta tudi vedno dve opciji. Hard way in izi vej.
BTW, je komu na tem forumu že uspelo zamenjati samo prvo premo na pajeru?? Ali pa je kdo vsaj slišal da je to komu uspelo?
jazbec napisal/-a:Pozdravljeni
mene zanima ali bi se dalo dat na recimo mitsubishi pajerto sprednjo os od kakšnega nissan patrol ali pa kej da bi se ga višalo ekstremno
LP
Za tole je še vedno odgovor da se ne da. Človek bi rad menjal samo prvo premo. In to Zaradi več razlogov ne gre.
Potem je še vprašanje smiselnosti in ekomomičnosti takega početja, kot si že sam omenil. Zakaj delati nekaj za mnogo več če lahko kupiš patrola za jurja in imaš narejeno.
Tretja stvar je da se že iz vprašanja vidi da človek nima nekega znanja. Ne o mehaniki ne o offroadu. Tudi sam si vprašal čemu ekstremno dvigovanje.
In navsezadnje, nedolgo nazaj je bila točno ista stvar na dolgo in na široko razložena zakaj ne in zakaj je tako. Neki mladinec je hotel delati pajero za hard. Ne spomnim se naslova teme. Če kdo ve naj prosim polinka.
A zdaj je pa treba še enkrat isto stvar obdelovati.
Se pa strinjava glede gajbe od pajera na drugi šasiji. Če si že želi ravno "pajero". Vendar, po drugi strani nikjer ne piše kaj bi rad z avtom počel.
Tako da je najbolj enostaven odgovor ne da se. Za avtorja tega vprašanja je to v praksi neizvedljivo.
Jazbec, brez zamere. Zadevo pa pozabi, če bi šlo bi mnogi to že vozili. Pa jih ni. Enake probleme imajo nivaši. Delajo te stvari od kar so nive na svet. Nakoncu po nekaj letih metanja denarja in časa skozi okno pogruntajo da je lažje kupit samuraja za par sto ojrov, ki ima to že vse tovarniško. In zakaj niv ni na večjih tekmovanjih, no tudi na malih jih praktično ni več. Sem pa tja kakšna v državah tretjega sveta.
Vse se da, vendar sta tudi vedno dve opciji. Hard way in izi vej.
BTW, je komu na tem forumu že uspelo zamenjati samo prvo premo na pajeru?? Ali pa je kdo vsaj slišal da je to komu uspelo?
Bizzy napisal/-a:
Stripi,
drugo laično vprašanje: Ali pri tovrstni predelavi ni bolj enostavno vzeti kompletno šasijo z motorjem in menjalnikom vred od npr. Patrola in povezniti čez kahlo od Pajerota- oz. kot je nekdo že napisal- zamenjati avto?
LP Bizzy
Se strinjam.
Če je preveč denarja pri hiši, potem trgovci dobro služijo.
Največkrat so pa samo pobožne želje, kaj bi kdo rad.
Sto žensk = 200 jošk, bo pa še nekaj časa držalo.
Jaz osebno si želim Mercury letnik 1950, pa vprašanje, če ga bom sploh kdaj v živo videl.
NEMOGOČE NAREDIM TAKOJ, NA ČUDEŽE JE POTREBNO MALCE POČAKATI
Dvigniti pajerota se že da nekaj cm......
No, v bistvu jazbeca zanima menjava samo sprednje osi, ne dvig vozila...
Menjati samo sprednjo os pa kot je že rečeno se da, sam zaradi razmerja diffov bi moral tudi zadnjo zamenjati... ker so od micke in nissana sigurno drugačna razmerja.
No, niva z drugačnim razmerjem diffov lavfa že nekaj let, mogoče bi tudi pajero!
No, v bistvu jazbeca zanima menjava samo sprednje osi, ne dvig vozila...
Menjati samo sprednjo os pa kot je že rečeno se da, sam zaradi razmerja diffov bi moral tudi zadnjo zamenjati... ker so od micke in nissana sigurno drugačna razmerja.
No, niva z drugačnim razmerjem diffov lavfa že nekaj let, mogoče bi tudi pajero!
hirkon napisal/-a:jazbec!
jaz sem pajerota dvignil!!
ne poslušaj aliena!! Vse se da je pa komplicirano v pm!!
!!
Naslov teme je predelava sprednjega dela in ne dvig pajerota. Si funkcionalno nepismen???
A da si ga dvignil, ja bravo no.....uspelo ti je kar ni še nikomur na tem forumu.
hirkon napisal/-a:Alien je tudi meni svetoval naj menjam pajerota! Praw je imel kej je teba vse predelat da kaj dvigneš!! NI pa nemogoče!!
Hotel si na hard. Če nočeš biti vedno zadnji zamenjaj avto! Oziroma boš nabral lepo število odstopov.
saks napisal/-a:No, niva z drugačnim razmerjem diffov lavfa že nekaj let, mogoče bi tudi pajero!
ne bi. niva ima centralni dif pajero pa ne.
Zašperaj dif na suhem pa boš videl koliko časa bo šlo.
Ne razumem kako lahko nekdo tudi pomisli da bi se lahko peljal če se prva in zadnja kolesa sučejo z različno hitrostjo. Ne samo da ne gre z različnim razmerjem difov, tudi če bi dali različno velika kolesa spredaj in zadaj ne gre. Kaj šele z različnimi difi. Kaj vam je folk???
ne bi. niva ima centralni dif pajero pa ne.
Zašperaj dif na suhem pa boš videl koliko časa bo šlo.
Ne razumem kako lahko nekdo tudi pomisli da bi se lahko peljal če se prva in zadnja kolesa sučejo z različno hitrostjo. Ne samo da ne gre z različnim razmerjem difov, tudi če bi dali različno velika kolesa spredaj in zadaj ne gre. Kaj šele z različnimi difi. Kaj vam je folk???
-Jaz to vem!!!
-Sam raje različno razmerje diffov, ko da mi niva stoji razdrta doma!!!
Zašperaj dif na suhem pa boš videl koliko časa bo šlo.
Ne razumem kako lahko nekdo tudi pomisli da bi se lahko peljal če se prva in zadnja kolesa sučejo z različno hitrostjo. Ne samo da ne gre z različnim razmerjem difov, tudi če bi dali različno velika kolesa spredaj in zadaj ne gre. Kaj šele z različnimi difi. Kaj vam je folk???
-Jaz to vem!!!
-Sam raje različno razmerje diffov, ko da mi niva stoji razdrta doma!!!
Vrni se na “Avtomobili in oprema”
Kdo je na strani
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 208 gostov