Predelava sprednjega dela

Debata o avtih za offroad, opremi, predelavah, ...
jazbec
Prispevkov: 15
Pridružen: So Jan 29, 2011 9:53 pm
Kraj: Koper

Predelava sprednjega dela

OdgovorNapisal/-a jazbec » Po Apr 04, 2011 12:57 am

Pozdravljeni

mene zanima ali bi se dalo dat na recimo mitsubishi pajerto sprednjo os od kakšnega nissan patrol ali pa kej da bi se ga višalo ekstremno

LP

Uporabniški avatar
AŁIEN
Prispevkov: 6653
Pridružen: To Maj 29, 2007 7:53 pm
Kraj: Samurailand
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a AŁIEN » Po Apr 04, 2011 1:17 am

Ni možno....pozabi.

jazbec
Prispevkov: 15
Pridružen: So Jan 29, 2011 9:53 pm
Kraj: Koper

OdgovorNapisal/-a jazbec » Po Apr 04, 2011 10:17 am

Aha torej se ne da.... Kolko bi se pa pajerota lahko dvignilo da bi bil skoraj hardcore ki sem iskal po netu suspension lift ampak nisem nasu nic konkretnega pa ne vem kaj naredit da bi dosegel kar precejsno visino ki spredaj je torzija pa ce ima kdo kak dober nasvet kr na plano z njim :-D

RangeRover
Prispevkov: 727
Pridružen: Pe Dec 30, 2005 8:12 pm

OdgovorNapisal/-a RangeRover » Po Apr 04, 2011 12:01 pm

zamenjaj avto... :wink:

primorec 90
Prispevkov: 316
Pridružen: Pe Feb 26, 2010 9:28 am
Kraj: Vogrsko

OdgovorNapisal/-a primorec 90 » Po Apr 04, 2011 1:43 pm

kolega ma navito torzijo do konca zadaj zamenjane vzmeti in body lift 6 cm.

Uporabniški avatar
stripi
Prispevkov: 662
Pridružen: Če Mar 20, 2008 4:06 pm
Kraj: vukojebine

OdgovorNapisal/-a stripi » Po Apr 04, 2011 10:46 pm

Problem je v prednjem diffu.

Menjalno razmerje, drugače se da narediti marsikaj.
Razmerje med levo in desno gumo na vpetju felten je tudi minimalni problem.
Pajotovih menjalnih razmerij ne poznam, vsak problem, se da rešiti, vse je odvisno od denarja in volje.

Marsikdo ti bo trdil drugače, ker se mu ne da razmišljat in reševat problemov.
Vse je odvisno od tebe in tvoje denarnice.

Ni ovir za odfukance :lol:

Malo poglej v manuale od pajota in patrola, najdi menjalna razmerja v diffih, ter jih obesi sem gor, pa ti bom povedal, kako reši problem brez kvazi mojstrov.

Če boš menjal prvi in zadni diff pa sploh ni problema, ker imata isto menjalno razmerje.

lp iz mokre Slovenije
NEMOGOČE NAREDIM TAKOJ, NA ČUDEŽE JE POTREBNO MALCE POČAKATI

Uporabniški avatar
Bizzy
Prispevkov: 754
Pridružen: Sr Sep 03, 2003 10:19 am
Kraj: Litija
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a Bizzy » To Apr 05, 2011 7:41 am

Jazbec,

laično vprašanje zate: Zakaj pa mora biti avto tako visok?

Stripi,

drugo laično vprašanje: Ali pri tovrstni predelavi ni bolj enostavno vzeti kompletno šasijo z motorjem in menjalnikom vred od npr. Patrola in povezniti čez kahlo od Pajerota- oz. kot je nekdo že napisal- zamenjati avto?

Alien,

tretje laično vprašanje: Ti boš pel, da se ne da? Kaj nisi prav ti iz Samuraja izdelal prenosno atomsko vojno?

LP Bizzy
I tried being normal once..... I didn't like it!

Uporabniški avatar
AŁIEN
Prispevkov: 6653
Pridružen: To Maj 29, 2007 7:53 pm
Kraj: Samurailand
Kontakt:

Re: Predelava sprednjega dela

OdgovorNapisal/-a AŁIEN » To Apr 05, 2011 9:14 am

O vse se da, to drži. Vendar glede na postavljeno vprašanje:

jazbec napisal/-a:Pozdravljeni

mene zanima ali bi se dalo dat na recimo mitsubishi pajerto sprednjo os od kakšnega nissan patrol ali pa kej da bi se ga višalo ekstremno

LP


Za tole je še vedno odgovor da se ne da. Človek bi rad menjal samo prvo premo. In to Zaradi več razlogov ne gre.
Potem je še vprašanje smiselnosti in ekomomičnosti takega početja, kot si že sam omenil. Zakaj delati nekaj za mnogo več če lahko kupiš patrola za jurja in imaš narejeno.
Tretja stvar je da se že iz vprašanja vidi da človek nima nekega znanja. Ne o mehaniki ne o offroadu. Tudi sam si vprašal čemu ekstremno dvigovanje.
In navsezadnje, nedolgo nazaj je bila točno ista stvar na dolgo in na široko razložena zakaj ne in zakaj je tako. Neki mladinec je hotel delati pajero za hard. Ne spomnim se naslova teme. Če kdo ve naj prosim polinka.
A zdaj je pa treba še enkrat isto stvar obdelovati.
Se pa strinjava glede gajbe od pajera na drugi šasiji. Če si že želi ravno "pajero". Vendar, po drugi strani nikjer ne piše kaj bi rad z avtom počel.
Tako da je najbolj enostaven odgovor ne da se. Za avtorja tega vprašanja je to v praksi neizvedljivo.
Jazbec, brez zamere. Zadevo pa pozabi, če bi šlo bi mnogi to že vozili. Pa jih ni. Enake probleme imajo nivaši. Delajo te stvari od kar so nive na svet. Nakoncu po nekaj letih metanja denarja in časa skozi okno pogruntajo da je lažje kupit samuraja za par sto ojrov, ki ima to že vse tovarniško. In zakaj niv ni na večjih tekmovanjih, no tudi na malih jih praktično ni več. Sem pa tja kakšna v državah tretjega sveta.
Vse se da, vendar sta tudi vedno dve opciji. Hard way in izi vej.

BTW, je komu na tem forumu že uspelo zamenjati samo prvo premo na pajeru?? Ali pa je kdo vsaj slišal da je to komu uspelo?

RangeRover
Prispevkov: 727
Pridružen: Pe Dec 30, 2005 8:12 pm

OdgovorNapisal/-a RangeRover » To Apr 12, 2011 2:07 pm

Slika

Slika

Slika

Slika

Uporabniški avatar
stripi
Prispevkov: 662
Pridružen: Če Mar 20, 2008 4:06 pm
Kraj: vukojebine

OdgovorNapisal/-a stripi » To Apr 12, 2011 9:58 pm

Bizzy napisal/-a:
Stripi,

drugo laično vprašanje: Ali pri tovrstni predelavi ni bolj enostavno vzeti kompletno šasijo z motorjem in menjalnikom vred od npr. Patrola in povezniti čez kahlo od Pajerota- oz. kot je nekdo že napisal- zamenjati avto?


LP Bizzy


Se strinjam.
Če je preveč denarja pri hiši, potem trgovci dobro služijo. :lol:
Največkrat so pa samo pobožne želje, kaj bi kdo rad.
Sto žensk = 200 jošk, bo pa še nekaj časa držalo.

Jaz osebno si želim Mercury letnik 1950, pa vprašanje, če ga bom sploh kdaj v živo videl.
NEMOGOČE NAREDIM TAKOJ, NA ČUDEŽE JE POTREBNO MALCE POČAKATI

Uporabniški avatar
medo-1
Prispevkov: 713
Pridružen: To Mar 23, 2010 3:11 pm
Kraj: NA PREŽI

OdgovorNapisal/-a medo-1 » Sr Apr 13, 2011 10:08 pm

stripi napisal/-a:
Jaz osebno si želim Mercury letnik 1950, pa vprašanje, če ga bom sploh kdaj v živo videl.
če misliš fredyija ga pa res neboš vido v živo :twisted:
Najbolša je pečenka iz hoste!!!
če je pa iz svinjaka pa tud uredu!!!

hirkon
Prispevkov: 41
Pridružen: So Jan 08, 2011 5:39 pm

OdgovorNapisal/-a hirkon » To Apr 19, 2011 11:10 am

jazbec!

jaz sem pajerota dvignil!!
ne poslušaj aliena!! Vse se da je pa komplicirano v pm!!

Alien je tudi meni svetoval naj menjam pajerota! Praw je imel kej je teba vse predelat da kaj dvigneš!! NI pa nemogoče!!

Uporabniški avatar
saks
Prispevkov: 195
Pridružen: To Jan 18, 2011 1:36 pm
Kraj: Vipavska dolina

OdgovorNapisal/-a saks » To Apr 19, 2011 1:21 pm

Dvigniti pajerota se že da nekaj cm......
No, v bistvu jazbeca zanima menjava samo sprednje osi, ne dvig vozila...

Menjati samo sprednjo os pa kot je že rečeno se da, sam zaradi razmerja diffov bi moral tudi zadnjo zamenjati... ker so od micke in nissana sigurno drugačna razmerja.
No, niva z drugačnim razmerjem diffov lavfa že nekaj let, mogoče bi tudi pajero!

Uporabniški avatar
AŁIEN
Prispevkov: 6653
Pridružen: To Maj 29, 2007 7:53 pm
Kraj: Samurailand
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a AŁIEN » Sr Apr 20, 2011 9:43 am

hirkon napisal/-a:jazbec!

jaz sem pajerota dvignil!!
ne poslušaj aliena!! Vse se da je pa komplicirano v pm!!

!!


Naslov teme je predelava sprednjega dela in ne dvig pajerota. Si funkcionalno nepismen???
A da si ga dvignil, ja bravo no.....uspelo ti je kar ni še nikomur na tem forumu.

hirkon napisal/-a:Alien je tudi meni svetoval naj menjam pajerota! Praw je imel kej je teba vse predelat da kaj dvigneš!! NI pa nemogoče!!


Hotel si na hard. Če nočeš biti vedno zadnji zamenjaj avto! Oziroma boš nabral lepo število odstopov.

saks napisal/-a:No, niva z drugačnim razmerjem diffov lavfa že nekaj let, mogoče bi tudi pajero!


ne bi. niva ima centralni dif pajero pa ne.
Zašperaj dif na suhem pa boš videl koliko časa bo šlo.
Ne razumem kako lahko nekdo tudi pomisli da bi se lahko peljal če se prva in zadnja kolesa sučejo z različno hitrostjo. Ne samo da ne gre z različnim razmerjem difov, tudi če bi dali različno velika kolesa spredaj in zadaj ne gre. Kaj šele z različnimi difi. Kaj vam je folk???

Uporabniški avatar
saks
Prispevkov: 195
Pridružen: To Jan 18, 2011 1:36 pm
Kraj: Vipavska dolina

OdgovorNapisal/-a saks » Sr Apr 20, 2011 8:01 pm

ne bi. niva ima centralni dif pajero pa ne.
Zašperaj dif na suhem pa boš videl koliko časa bo šlo.
Ne razumem kako lahko nekdo tudi pomisli da bi se lahko peljal če se prva in zadnja kolesa sučejo z različno hitrostjo. Ne samo da ne gre z različnim razmerjem difov, tudi če bi dali različno velika kolesa spredaj in zadaj ne gre. Kaj šele z različnimi difi. Kaj vam je folk???

-Jaz to vem!!!
-Sam raje različno razmerje diffov, ko da mi niva stoji razdrta doma!!!

Uporabniški avatar
compadre
Prispevkov: 3175
Pridružen: Sr Okt 10, 2007 12:19 pm
Kraj: 45.895913, 15.654165

OdgovorNapisal/-a compadre » Sr Apr 20, 2011 8:30 pm

eh, .......izumljate toplo vodo :roll:
And on the 8th day God created Land Rover


Vrni se na “Avtomobili in oprema”

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 208 gostov