Notranje čiščenje motorja in diferencijala

Debata o avtih za offroad, opremi, predelavah, ...
igorp8
Prispevkov: 172
Pridružen: Sr Mar 12, 2008 3:05 pm
Kraj: ilirska bistrica

Notranje čiščenje motorja in diferencijala

OdgovorNapisal/-a igorp8 » Če Mar 24, 2011 11:33 am

Ker sem se lotil obnove Pajerota 2,5td me zanima s kom ali čim bi spral notranjost motorja in dif-ov? Motor imam zunaj šasije, dife pa na mizi. Ker sem jih peskal se bojim da je kaj malega ušlo v njega, pa bi ga preventivno spral ali kaj podobnega........samo ne vem s čim pa kako?
Ko sem spuščal olje iz menjalnika, reduktorja in zadnjega difa sem opazil nekakšno goščo na čepu, ki ima magnet, in delovala mi je kot nekakšni opilki v "prahu". Verjetno je to normalno če ima avto 180kkm, pa vendar.
Vsi namigi in izkušnje so dobrodošli.........Fotozgodba obnove pa se še pripravlja :thank_you:
LepobnovitveniPozdrav igor

Mihevc
Prispevkov: 275
Pridružen: Pe Apr 23, 2010 6:28 pm

OdgovorNapisal/-a Mihevc » Če Mar 24, 2011 12:13 pm

Vzami navadno korilno olje,ga naliješ kak liter,malo preguncaš motor in ga spostiš ven.Po potrebi ponoviš!Opilki na čepu s gošo so normalni,zato pa je magneten da se nan primejo in da jih mazanje ne goni po motorju.Za dife.za vzameš še kak čopič pa je!
Jaz sem pri menjavi olja v motorju notr v praznega nalil kak liter korilca ga zalaufal,spustil ven in počakal,da se je fino odteku.Potem zamenjal filter naliv novga in gas!
Morda se vseskupi komu ne zdi najbolje,toda nisem opazu da mu škodi!

lp.mihevc t

Uporabniški avatar
stripi
Prispevkov: 662
Pridružen: Če Mar 20, 2008 4:06 pm
Kraj: vukojebine

OdgovorNapisal/-a stripi » Če Mar 24, 2011 10:28 pm

Mihevc napisal/-a:Jaz sem pri menjavi olja v motorju notr v praznega nalil kak liter korilca ga zalaufal,spustil ven in počakal,da se je fino odteku.Potem zamenjal filter naliv novga in gas!
Morda se vseskupi komu ne zdi najbolje,toda nisem opazu da mu škodi!

lp.mihevc t


Ti samo liter, jaz pa polno in se peljal dva kroga. :lol:

In to vsakič, ko sem domov pripeljal novo vozilo. Sem vsaj vedel, kaj imam notri.
Nikoli ne veš, kakšen odnos je imel prejšnji lastnik do vozila. :shock:
Pa jermena in zobati jermen.

V diff si težko spravil pesek od peskanja, edino, če si tesnilo prepeskal.
NEMOGOČE NAREDIM TAKOJ, NA ČUDEŽE JE POTREBNO MALCE POČAKATI

igorp8
Prispevkov: 172
Pridružen: Sr Mar 12, 2008 3:05 pm
Kraj: ilirska bistrica

OdgovorNapisal/-a igorp8 » Pe Mar 25, 2011 7:47 am

Se pravi motor je rešen :thank_you:
Diferenciale sem peskal brez polosovin, le luknje sem zalimal z močnim selotejpom vendar sem opazil male luknjice na njemu, posledično pa tudi nečistoče v "cevi" od polosovin. Peskal sem namreč z jeklenimi opilki, ker je bila ta varianta skoraj zastonj, peskanje s peskom pa bi me stalo neprimerno več.
Ker ne vem kako bi kurilec vplival na LSD diferencial, vas prosim še mnenje okoli tega.
P.S.:Mnenje o ustreznem antifrizu: ker mi je predkratkim spuščala skoraj nova vodna črpalka, mi je prišlo na pamet, da je možno zaradi neustreznega - agresivnega antifriza. Je morda kaj na tem ali ne? Katerega naj nalijem na novo ( znamka - barva )?????????
LP igor


Vrni se na “Avtomobili in oprema”

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 85 gostov