Pajero, menjava štarterja pa še česa

Debata o avtih za offroad, opremi, predelavah, ...
Uporabniški avatar
Zoran67
Prispevkov: 1003
Pridružen: So Mar 01, 2008 10:35 am
Kraj: Tolminske višave

OdgovorNapisal/-a Zoran67 » So Maj 07, 2011 1:05 pm

zna biti ERG ventil. Ko ima avto 100000 km ga lahko blokiraš z ploščico, manj kadi in bolje gre.
prihodnost pripada tistim, ki verjamejo v lepoto svojih sanj

Uporabniški avatar
fire
Prispevkov: 158
Pridružen: Sr Jan 20, 2010 5:52 pm

OdgovorNapisal/-a fire » Po Maj 09, 2011 7:14 am

Ali je ta ERG ventil nad turbino?

robinzon
Prispevkov: 1323
Pridružen: Ne Jun 07, 2009 4:05 pm
Kraj: Bloke

OdgovorNapisal/-a robinzon » Po Maj 09, 2011 8:02 am

Ja, to je nad turbino. Sam ne vem če je to ERG ventil. Oziroma saj niti točno ne vem kaj to je ERG ventil :)

Uporabniški avatar
Zoran67
Prispevkov: 1003
Pridružen: So Mar 01, 2008 10:35 am
Kraj: Tolminske višave

OdgovorNapisal/-a Zoran67 » To Maj 10, 2011 8:49 pm

Pri Mitsub.. ne vem ampak verjetno je nad turbino,Hyundai ima nad turbino in motorja sta skoraj enaka. Daj sliko in ti povem, če je to kar govorimo.
prihodnost pripada tistim, ki verjamejo v lepoto svojih sanj

PAJEROxxl
Prispevkov: 353
Pridružen: To Okt 30, 2007 9:33 pm

OdgovorNapisal/-a PAJEROxxl » To Maj 10, 2011 8:51 pm

robinzon napisal/-a:Ja, to je nad turbino. Sam ne vem če je to ERG ventil. Oziroma saj niti točno ne vem kaj to je ERG ventil :)
To je to :!: :!:
Ma kej si mona

Uporabniški avatar
fire
Prispevkov: 158
Pridružen: Sr Jan 20, 2010 5:52 pm

OdgovorNapisal/-a fire » Sr Maj 11, 2011 7:31 am

Ali lahko kdo razloži čemu ta ERG ventil služi. Kot je napisal lom17 ga brez problema odstranim . Lp

bnamurs
Prispevkov: 165
Pridružen: To Sep 07, 2010 9:57 pm
Kraj: Ljubljana

OdgovorNapisal/-a bnamurs » Sr Maj 11, 2011 8:17 am

Tule je lepo napisano:

http://en.wikipedia.org/wiki/Exhaust_gas_recirculation

Uporablja se ga za zmanjševanje emisij. Pa tudi hladen motor bi naj lepše tekel. Ker izpušni plini ogrejejo sesalni zrak.


Motor teče čisto Ok, če to odklopiš.
Sploh pri starejših dizlih so ponavadi ti plini ki pridejo iz izpuha v motor problem da se zapaca sesalni kolektor ... izpuh naj gre tja kamor je namenjen ;)

Lp,
B

jani
Prispevkov: 161
Pridružen: To Jul 31, 2007 1:41 pm
Kraj: Ustala primorska.

OdgovorNapisal/-a jani » Sr Maj 11, 2011 8:40 am

lom17 napisal/-a:Pri Mitsub.. ne vem ampak verjetno je nad turbino,Hyundai ima nad turbino in motorja sta skoraj enaka. Daj sliko in ti povem, če je to kar govorimo.


Lom17, tvoj Hyundai ERG ventila sploh imel ni!!! Tisto kar ti misliš da je nad turbino, je pa wastgate ventil.

robinzon
Prispevkov: 1323
Pridružen: Ne Jun 07, 2009 4:05 pm
Kraj: Bloke

OdgovorNapisal/-a robinzon » Sr Maj 11, 2011 10:30 am

Ok, kaj je pa to wastgate ventil?

bnamurs
Prispevkov: 165
Pridružen: To Sep 07, 2010 9:57 pm
Kraj: Ljubljana

OdgovorNapisal/-a bnamurs » Sr Maj 11, 2011 10:32 am

kolikor jaz vem:
če turbina naredi pritisk nad dovoljenim ta spusti zrak skozi...

Uporabniški avatar
Nebivedu
Prispevkov: 4343
Pridružen: Po Dec 15, 2003 9:21 am

OdgovorNapisal/-a Nebivedu » Sr Maj 11, 2011 11:56 am

wastegate je ventil, ki spusti odvečen pritisk, zato da ne obremenjuje turbine.
Namreč, ko imaš dovolj obratov, ti turbina potiska veliko zraka v sistem, ko pa začneš zavirat, sistem ne rabi več toliko zraka in ta pritisk nima kam iti pa bi udaril nazaj v turbino, ker pa je pred njim wastegate ventil, le ta odvečen pritisk spusti v okolico.
Pred EUR sem bil SIT!

Uporabniški avatar
Picpoki
Prispevkov: 2103
Pridružen: Če Jan 01, 2009 6:52 pm
Kraj: Bloke

OdgovorNapisal/-a Picpoki » Sr Maj 11, 2011 12:07 pm

heh
Boštjan ima prav.
Nebivedu govori o blow off ventilu.

Boštjan kaj je s spletno stranjo? Ti nakažemo denar, kaj rabiš od nas?

Lp
Land Rovers are like women:
They leak when you don't want them to, moan on long journey's, embarrass you in front of friends and peers, and consume more money than you ever expected once you've commit yourself to one.
ONE LIFE, LIVE IT/antikrist team

bnamurs
Prispevkov: 165
Pridružen: To Sep 07, 2010 9:57 pm
Kraj: Ljubljana

OdgovorNapisal/-a bnamurs » Sr Maj 11, 2011 12:11 pm

;)

Domena kupljena, predloga tudi.
Sedaj postavljamo. Bo te dni... ;)

Lp,
Boštjan

jani
Prispevkov: 161
Pridružen: To Jul 31, 2007 1:41 pm
Kraj: Ustala primorska.

OdgovorNapisal/-a jani » Sr Maj 11, 2011 2:06 pm

Tako je Picipoki! Wastgate ventil imata Pajero in Galoper nad turbino montiran na vsisni kolektor, iz ventila gre na turbino "štangica" v njega pa nadtlak iz turbine, kateri prek membrane in "štangice" vpravlja z loputo na izpušni strani turbine.

Uporabniški avatar
Nebivedu
Prispevkov: 4343
Pridružen: Po Dec 15, 2003 9:21 am

OdgovorNapisal/-a Nebivedu » Sr Maj 11, 2011 2:33 pm

jani napisal/-a:Tako je Picipoki! Wastgate ventil imata Pajero in Galoper nad turbino montiran na vsisni kolektor, iz ventila gre na turbino "štangica" v njega pa nadtlak iz turbine, kateri prek membrane in "štangice" vpravlja z loputo na izpušni strani turbine.


Ja, moja napaka. Opisal sem blowoff, wastegate je na vroči strani turbine, torej ne na vsisni (sesalni), ampak na izpušni, kjer preprečuje, da bi se turbina preveč zavrtela in s tem uničila motor - prevelik pritisk.

a wastegate is located on the exhaust side (hot side). we all know exhaust gas spools your turbo, but as RPMs/load increases, the turbo will just keep spooling faster and faster. the wastegate stops this from happening. it opens at a certain amount of pressure to allow the exhaust gas to go around the turbine, bypassing the turbo and back into the exhaust stream.
Pred EUR sem bil SIT!

Uporabniški avatar
Bizzy
Prispevkov: 754
Pridružen: Sr Sep 03, 2003 10:19 am
Kraj: Litija
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a Bizzy » Sr Maj 11, 2011 4:10 pm

... in še malenkost. ERG ventil ni nič. EGR ventil pa je tisto, kar vas muči.

LP Bizzy
I tried being normal once..... I didn't like it!

Uporabniški avatar
Zoran67
Prispevkov: 1003
Pridružen: So Mar 01, 2008 10:35 am
Kraj: Tolminske višave

OdgovorNapisal/-a Zoran67 » Sr Maj 11, 2011 4:56 pm

Jani - imel je tudi Erg, pa tega z štangico. :wink:
imel je obe buli in vem kaj sem napisal.
prihodnost pripada tistim, ki verjamejo v lepoto svojih sanj

Uporabniški avatar
Picpoki
Prispevkov: 2103
Pridružen: Če Jan 01, 2009 6:52 pm
Kraj: Bloke

OdgovorNapisal/-a Picpoki » Sr Maj 11, 2011 6:27 pm

Ne veš kaj si napisal ne :lol:
Ti je bizzy pojasnil. ne ERG ampak EGR.

Boštjan, hvala.
Pokliči če kaj rabiš oz. tudi za poračun.
Land Rovers are like women:

They leak when you don't want them to, moan on long journey's, embarrass you in front of friends and peers, and consume more money than you ever expected once you've commit yourself to one.

ONE LIFE, LIVE IT/antikrist team

Uporabniški avatar
Zoran67
Prispevkov: 1003
Pridružen: So Mar 01, 2008 10:35 am
Kraj: Tolminske višave

OdgovorNapisal/-a Zoran67 » Sr Maj 11, 2011 6:46 pm

ja res je, lunin krajec je in vsaka luna taka in drugačna drži tri dni prej in tri dni potem. :kaj_takega_pa_se_ne: :wink:
prihodnost pripada tistim, ki verjamejo v lepoto svojih sanj

Uporabniški avatar
fire
Prispevkov: 158
Pridružen: Sr Jan 20, 2010 5:52 pm

OdgovorNapisal/-a fire » Če Maj 12, 2011 9:04 pm

Po tej debati sedaj vem manj kot sem prej. Ali jeERG, EGR. wastegete ventil! :kaj_takega_pa_se_ne:

Uporabniški avatar
Zoran67
Prispevkov: 1003
Pridružen: So Mar 01, 2008 10:35 am
Kraj: Tolminske višave

OdgovorNapisal/-a Zoran67 » Če Maj 12, 2011 10:31 pm

pravilni odgovor je EGR, ERG sem zamenjal črke, ostali ventili so pa druga zgodba.
prihodnost pripada tistim, ki verjamejo v lepoto svojih sanj

Uporabniški avatar
Picpoki
Prispevkov: 2103
Pridružen: Če Jan 01, 2009 6:52 pm
Kraj: Bloke

OdgovorNapisal/-a Picpoki » Pe Maj 13, 2011 12:14 am

obnova:
EGR je zadeva katera zmanjšuje emisije, Wastegate je zadeva katera preprečuje da bi zaradi prevelikega pritiska turbine kaj počilo.

ERG je pač nekaj iz urgence če se ne motim. Ni moje področje.... :lol:
Land Rovers are like women:

They leak when you don't want them to, moan on long journey's, embarrass you in front of friends and peers, and consume more money than you ever expected once you've commit yourself to one.

ONE LIFE, LIVE IT/antikrist team

robinzon
Prispevkov: 1323
Pridružen: Ne Jun 07, 2009 4:05 pm
Kraj: Bloke

OdgovorNapisal/-a robinzon » Pe Maj 13, 2011 12:17 am

OK, preden se skregate, še eno vprašanje ali dva.
Je bolje dat obnovit končnike od pajota ali kupit nekakšne original ponaredke? Menjal bi vse končnike ker so verjetno še originalni in ima vsak malenkost lufta.
Ista zgodba z amortizerji. Samo da nima vsak malo lufta, ampak vsi imajo veliko lufta! :)
Je bolje dat gor obnovljene amortizerje, ali kakšne bolj resne?
In seveda kje je najugodnejša varjanta za kupit?

Uporabniški avatar
Zoran67
Prispevkov: 1003
Pridružen: So Mar 01, 2008 10:35 am
Kraj: Tolminske višave

OdgovorNapisal/-a Zoran67 » Pe Maj 13, 2011 6:17 am

najboljš prodat, razen če obnavljaš za druge namene, kot so npr, da ostane pri hiši. Kar koli boš noter vložil, težko, da boš pri prodaji iztržil.
Če štimaš za doma je najbolje vse skupaj novo.
prihodnost pripada tistim, ki verjamejo v lepoto svojih sanj

robinzon
Prispevkov: 1323
Pridružen: Ne Jun 07, 2009 4:05 pm
Kraj: Bloke

OdgovorNapisal/-a robinzon » Pe Maj 13, 2011 7:07 am

Itak da je čista izguba če vlagaš v avto. Sam bo kmalu tehnični, pa je treba mal popravit. Pa tudi gum je škoda če ni optika ok.
Najraje bi ga prodal, sam za dva jurja se mi ga pa tud škoda zdi dat. Skoraj toliko so samo špere vredne. Bo pa doma ostal. Za prikolico vlačit je čist dober avto.


Vrni se na “Avtomobili in oprema”

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 181 gostov