Vklopniki!
Vklopniki!
Pozdrav!
Na mojem h.galloperju(letnik 2000) bom zamenjal avtomatske vklopnike z ročnimi,pa me zanima kako to deluje?to vem da jim moreš it vklopit vn iz kabine ročno in izklopit tudi isto...sepravi ročice v kabini ne bom potreboval??prosim za odgovor. Hvala!
Na mojem h.galloperju(letnik 2000) bom zamenjal avtomatske vklopnike z ročnimi,pa me zanima kako to deluje?to vem da jim moreš it vklopit vn iz kabine ročno in izklopit tudi isto...sepravi ročice v kabini ne bom potreboval??prosim za odgovor. Hvala!
Mislim, da je bilo na to temo že veliko napisanega.
Ampak vseeno.
Beseda sama ti pove, da se avtomatsko vkljapljajo vklopniki.
Namestil boš ročne vklopnike, kar pomeni.
Kadar imaš vklopljen 4x4 (ročica v avtu ), ti žene prvi in zadnji kardan.
Kardan poganja differencial, iz diffa pa se ženeta obe polosovini.
Če so vklopniki izklopljeni, ti polosovini ne poganjata koles.
Izklopljeni vklopniki imajo funkcijo, da ti prvi kardan in polosovine mirujejo, kadar se voziš samo z zadnjim pogonom.
Če pozabiš izklopit vklopnike in prestaviš samo na zadnji pogon, se bodo kardan in polosovine ravno tako v prazno vrtele,
ker kolesa ženejo polosovine, diff in kardan, ki ga imaš priklopljenega na reduktor.
Ne razumem, zakaj boš zamenjal avtomatske za navadne (ročne)
Ampak vseeno.
Beseda sama ti pove, da se avtomatsko vkljapljajo vklopniki.
Namestil boš ročne vklopnike, kar pomeni.
Kadar imaš vklopljen 4x4 (ročica v avtu ), ti žene prvi in zadnji kardan.
Kardan poganja differencial, iz diffa pa se ženeta obe polosovini.
Če so vklopniki izklopljeni, ti polosovini ne poganjata koles.
Izklopljeni vklopniki imajo funkcijo, da ti prvi kardan in polosovine mirujejo, kadar se voziš samo z zadnjim pogonom.
Če pozabiš izklopit vklopnike in prestaviš samo na zadnji pogon, se bodo kardan in polosovine ravno tako v prazno vrtele,
ker kolesa ženejo polosovine, diff in kardan, ki ga imaš priklopljenega na reduktor.
Ne razumem, zakaj boš zamenjal avtomatske za navadne (ročne)
NEMOGOČE NAREDIM TAKOJ, NA ČUDEŽE JE POTREBNO MALCE POČAKATI
stripi napisal/-a:Mislim, da je bilo na to temo že veliko napisanega.
Ampak vseeno.
Beseda sama ti pove, da se avtomatsko vkljapljajo vklopniki.
Namestil boš ročne vklopnike, kar pomeni.
Kadar imaš vklopljen 4x4 (ročica v avtu ), ti žene prvi in zadnji kardan.
Kardan poganja differencial, iz diffa pa se ženeta obe polosovini.
Če so vklopniki izklopljeni, ti polosovini ne poganjata koles.
Izklopljeni vklopniki imajo funkcijo, da ti prvi kardan in polosovine mirujejo, kadar se voziš samo z zadnjim pogonom.
Če pozabiš izklopit vklopnike in prestaviš samo na zadnji pogon, se bodo kardan in polosovine ravno tako v prazno vrtele,
ker kolesa ženejo polosovine, diff in kardan, ki ga imaš priklopljenega na reduktor.
Ne razumem, zakaj boš zamenjal avtomatske za navadne (ročne)
Se opravičujem ma tukaj ne razumem nič povej mi bol po domače,sepravi jst zmeram ko bom hotu vklopit ali izklopit 4x4 bom mogu iz kabine???to me zanima.menjam jih pa zato ker so bol poceni:) pa brez zamere:)
Kakšna zamera neki.
Vklopnike boš imel vklopljene, z ročico v avtu boš pa preklapljal zadnji pogon in 4x4.
Če boš vklopnike izklopil, boš pa moral iz avta ven, da jih vklopiš, ker drugače ne bo delal prednji pogon.
Je zdaj bolj jasno.
Pojdi k nekomu, ki jih ima in ti naj pokaže, drugače ne boš razumel pomena vklopnikov.
Vklopnike boš imel vklopljene, z ročico v avtu boš pa preklapljal zadnji pogon in 4x4.
Če boš vklopnike izklopil, boš pa moral iz avta ven, da jih vklopiš, ker drugače ne bo delal prednji pogon.
Je zdaj bolj jasno.
Pojdi k nekomu, ki jih ima in ti naj pokaže, drugače ne boš razumel pomena vklopnikov.
NEMOGOČE NAREDIM TAKOJ, NA ČUDEŽE JE POTREBNO MALCE POČAKATI
Če ne poznaš nobenega v bližini jih imam jaz na Ferozi.
Pridi in ti bom pokazal kako delujejo.
Malo bolj po domače od vklopnikih da boš lažje razumel.
lahko imaš vklopnike vedno vklopljene in ti ročica v avtu deluje kakor ti je do sedaj (2H, 4H, 4L) s to razliko da ko prestaviš ročico v kabini ni treba speljevati počasi da vklopniki vklopoji tudi pri izklopu 4x4 ni potrebno peljati rikverc da vklopnih izklopi.
lp Andrej
Pridi in ti bom pokazal kako delujejo.
Malo bolj po domače od vklopnikih da boš lažje razumel.
lahko imaš vklopnike vedno vklopljene in ti ročica v avtu deluje kakor ti je do sedaj (2H, 4H, 4L) s to razliko da ko prestaviš ročico v kabini ni treba speljevati počasi da vklopniki vklopoji tudi pri izklopu 4x4 ni potrebno peljati rikverc da vklopnih izklopi.
lp Andrej
LIPA napisal/-a:sepravi če bom imel uklopljene uklopnike se mi bodo sprednje polosovine vrtele v prazno(ko ne bom mel 4x4)?
Nisi ukapiral. Ko boš imel izklopljene se bo vrtelo v prazno. OFF ni pogona ON je pogon.
http://www.nivaoffroadteam.com/forum/vi ... 08&start=0
AŁIEN napisal/-a:LIPA napisal/-a:sepravi če bom imel uklopljene uklopnike se mi bodo sprednje polosovine vrtele v prazno(ko ne bom mel 4x4)?
Nisi ukapiral. Ko boš imel izklopljene se bo vrtelo v prazno. OFF ni pogona ON je pogon.
http://www.nivaoffroadteam.com/forum/vi ... 08&start=0
Ubistvu jst mam lahko vklopnike uklopljene na "lock" tud če se vozim po cesti in ne rabim 4x4 pogona in mam pogon sam zadaj?? ko rabim 4x4 pogon ga uklopim samo v kabini(mi ni treba iz avta)?? očitno sem res kratke pameti
Nekako tako kot si napisal bi šlo ampak, če v naprej veš, da se nek dan ne boš vozil po terenu jih raje vseeno izklopi saj se za brezveze pol vrti več kot 100kg železa kar poveča obrabo in nekaj tudi porabo.
Če ne razumeš čemu služijo vklopniki ga zapelji nekam na dvigalo, vklapljaj in izklapljaj vklopnike in ročno bračaj kolesa in glej polosovine in kardan. Ni vrag, da takrat nebi skapiral kako ta stvar deluje...
Če ne razumeš čemu služijo vklopniki ga zapelji nekam na dvigalo, vklapljaj in izklapljaj vklopnike in ročno bračaj kolesa in glej polosovine in kardan. Ni vrag, da takrat nebi skapiral kako ta stvar deluje...
mahvan napisal/-a:Nekako tako kot si napisal bi šlo ampak, če v naprej veš, da se nek dan ne boš vozil po terenu jih raje vseeno izklopi saj se za brezveze pol vrti več kot 100kg železa kar poveča obrabo in nekaj tudi porabo.
Če ne razumeš čemu služijo vklopniki ga zapelji nekam na dvigalo, vklapljaj in izklapljaj vklopnike in ročno bračaj kolesa in glej polosovine in kardan. Ni vrag, da takrat nebi skapiral kako ta stvar deluje...
Evo no pa smo pršli na čisto Zdj kumi mi je vklopilo v glavi hvala usem ka ste se ukvarjal z mano
stripi napisal/-a:Pa si le vklopil vklopnike v glavi
Na dvigalu pa vseeno probaj, kako zadeva dela za lažjo predstavo.
Pa glej, da boš vedno >>oba<< vklopil, drugače je brezveze.
Bo isto kot izklopljeno.
Tako ja na dvigalu bom pa probal za lažjo predstavo najlepša hvala usem za pomoč,če se pa vidimo kaj pa
Sedaj vidim ,da ni samo pri meni pela kratka lajtnga v glavi!
Je pa dosti bolje s ročnimi.Ko se enkrat zariješ ni problem s sonkovitem zaletavanju iz luknje.Pri samodejnih mi je dostikrat ko sem cukal naprej in nazaj spredaj slabo prijemalo se sklaplalo in pokalo.
Je pa kar razlika če se voziš na zadnji pogon po asvaltu pa imaš vklopnike vklopljene.Se pozna na moči in porabi! Je najbolje da so sklopljeni če se le da!
lp. mihevc t
Je pa dosti bolje s ročnimi.Ko se enkrat zariješ ni problem s sonkovitem zaletavanju iz luknje.Pri samodejnih mi je dostikrat ko sem cukal naprej in nazaj spredaj slabo prijemalo se sklaplalo in pokalo.
Je pa kar razlika če se voziš na zadnji pogon po asvaltu pa imaš vklopnike vklopljene.Se pozna na moči in porabi! Je najbolje da so sklopljeni če se le da!
lp. mihevc t
toronto napisal/-a:Koliko pridejo vklopniki za kio sportage l.99 2.0 benc. ???
cene so za par z ddv:
AVM ročni 180 eur
WARN ročni 200 eur
WARN avtomatski 380 eur.
031720676
www.mamut4x4.com ... največji izbor 4x4 opreme v Sloveniji.
toronto napisal/-a:Koliko pridejo vklopniki za kio sportage l.99 2.0 benc. ???
http://www.mamut4x4.com/?kategorija=145 ... rtikel=401
lp zuki
ufff, hvala na hitrih iformacijah
Ena sportage se prodaja, ampak glede na ceno vklopnikov in glede na to da je že slišat dročnike PRI 135000 km, je občutno predraga. je pa edini ki mi ponuja menjavo za mojega...
Osebni avto prodajam že nekaj časa in nikakor ga nemorem prodat, drugač bi bil že kak terenc pri bajti!
Ena sportage se prodaja, ampak glede na ceno vklopnikov in glede na to da je že slišat dročnike PRI 135000 km, je občutno predraga. je pa edini ki mi ponuja menjavo za mojega...
Osebni avto prodajam že nekaj časa in nikakor ga nemorem prodat, drugač bi bil že kak terenc pri bajti!
Re: Vklopniki!
Na vitari imam ročne vklopnike, če imam vklopljene se mi občasno pojavi čuden zvok, tuljenje. Do sedaj teh problemov ni bilo.
Vklopniki so bili očiščeni in namazani. Kdo ve kaj bi lahko bilo? Crknili vklopniki, tržave z diferencijalom?
Hvala
Vklopniki so bili očiščeni in namazani. Kdo ve kaj bi lahko bilo? Crknili vklopniki, tržave z diferencijalom?
Hvala
Vrni se na “Avtomobili in oprema”
Kdo je na strani
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 91 gostov