Gregorjeva Niva
Objavljeno: Če Jan 06, 2011 12:15 am
Ker se širijo neke dezinformacije, da sem nad ruskinjo obupal in da bi jo naj zamenjal neki španski japonc, bom v sliki in besedi mal predstavil, kaj se dogaja.
Tole je torej malo starejša slika nivuške.
Takole gleda trenutno.
60konjiski 220d motor bo oz. je nadomestil 240D
Rezultat bi naj bil 75 konjev, je pa kombinacija 220D in 240D OM616 motorja.
Donator mašine je Mercedes MB100 letnik 1995
Ja, MB100 ima tudi 5x139,7 felge
Kolateralna škoda je bil tudi tale w123
Daroval je 5stopenjski menjalnik. 5stopenjski w123 menjalniki so redkost.
Vidi se tudi sešvasan komad za povezavo naprej na nivin reduktor
MB100 ima 228mm lamelo sklopke, ki pa ne paše na w123 menjalnik, ker ima drugačne ripne. Osebni mercedesi pa imajo 215mm lamelo. Vztrajnika nisem želel menjat, ker sta baje na teh motorjih centirana glavna gred in vztrajnik v paru. Upanje mi je dal kolega Matjaž, ko mi je pokazal lamelo od Gja 300D. Točno tako rabim. 228mm in grobe ripne. Ko sem prekopal ebay, sem jo našel za drobiž, sicer od enega starejšega kombija, ampak ustrezna. Verjetno jim je že dolgo ležala na polici.
levo mb100 lamela, desno nova lamela
Nosilce motorja in menjalnika sem podedoval od Nivkota, ki je dal svojo 240d v razhod. Njegovi nosilci so bolje narejeni kot moji.
Nosilec menjalnika je bilo treba malo dopolniti, ker je 5stopenjski menjalnik daljši od 4stopenjskega.
Tole je torej malo starejša slika nivuške.
Takole gleda trenutno.
60konjiski 220d motor bo oz. je nadomestil 240D
Rezultat bi naj bil 75 konjev, je pa kombinacija 220D in 240D OM616 motorja.
Donator mašine je Mercedes MB100 letnik 1995
Ja, MB100 ima tudi 5x139,7 felge
Kolateralna škoda je bil tudi tale w123
Daroval je 5stopenjski menjalnik. 5stopenjski w123 menjalniki so redkost.
Vidi se tudi sešvasan komad za povezavo naprej na nivin reduktor
MB100 ima 228mm lamelo sklopke, ki pa ne paše na w123 menjalnik, ker ima drugačne ripne. Osebni mercedesi pa imajo 215mm lamelo. Vztrajnika nisem želel menjat, ker sta baje na teh motorjih centirana glavna gred in vztrajnik v paru. Upanje mi je dal kolega Matjaž, ko mi je pokazal lamelo od Gja 300D. Točno tako rabim. 228mm in grobe ripne. Ko sem prekopal ebay, sem jo našel za drobiž, sicer od enega starejšega kombija, ampak ustrezna. Verjetno jim je že dolgo ležala na polici.
levo mb100 lamela, desno nova lamela
Nosilce motorja in menjalnika sem podedoval od Nivkota, ki je dal svojo 240d v razhod. Njegovi nosilci so bolje narejeni kot moji.
Nosilec menjalnika je bilo treba malo dopolniti, ker je 5stopenjski menjalnik daljši od 4stopenjskega.