Ajoj
a brez da je motor tekel, pa je menjalnik normalno delal?
Trenutno sem razdrl menjalno ročico, in po nekih navodilih našel, da sedež ročice razpade in isto je pri meni, ampak to bo samo za zraven za poštimat najbrž.
http://toyota.off-road.com/trucks-4x4/t ... 18543.html
Cilinder ne toči, vse dihta, lahko so edino notranje gumice, ki tesnijo pritisk, slabe in se izvaja notranja krvavitev.
Kje pa se kupuje sklopke, da se dobi za dober denar. Avta nimam za hud offroad in tudi ne vleče nekih ton, da bi rabil heavy duty.
Najcenejša ebay nanese 230€ s poštnino
http://www.ebay.com/itm/160700127595?_t ... 97.c0.m619
Bom pa še preveril olje v menjalniku prej, da tam ne špila kakih f..ov.
trd menjalnik
Ja ko motor ni laufal se je prestavljalo normalno
Jaz sem pri Potokarju za Jeepa dobil za manj kot 200€ celoten kit.
potem pa dva popoldneva dela in stvar "špila" normalno
Mislim pa da je pri vseh 1KZ-T motorjih sklopka enaka,
torej lahko da paše tudi od LandCruserja 3.0
Več o tem in cenah bodo pa poznavalci toyot povedali (mamut4x4...)
Jaz sem pri Potokarju za Jeepa dobil za manj kot 200€ celoten kit.
potem pa dva popoldneva dela in stvar "špila" normalno
Mislim pa da je pri vseh 1KZ-T motorjih sklopka enaka,
torej lahko da paše tudi od LandCruserja 3.0
Več o tem in cenah bodo pa poznavalci toyot povedali (mamut4x4...)
lisko napisal/-a:Zakaj potem pravi tunerji polirajo ojnice in glavno gred? Ravno zarad tega, da je upor ob udarcu z oljem manjši...
Ojnice se polira iz popolnoma drugega razloga in sicer zaradi povečanja trdnosti, odkrivanja in odpravljanja nevarnih mikro razpok in zmanjševanju mase z odstranjevanjem "žlindre".
http://www.chevyhiperformance.com/techa ... index.html
http://www.dsmtalk.com/forums/archive/i ... 14084.html
http://www.randysengine.com/2010/01/connecting-rods/
zacki napisal/-a:Ja ko motor ni laufal se je prestavljalo normalno
Jaz sem pri Potokarju za Jeepa dobil za manj kot 200€ celoten kit.
potem pa dva popoldneva dela in stvar "špila" normalno
Mislim pa da je pri vseh 1KZ-T motorjih sklopka enaka,
torej lahko da paše tudi od LandCruserja 3.0
Več o tem in cenah bodo pa poznavalci toyot povedali (mamut4x4...)
paše od LC, sem eno originalno imel in preprodal, kode so bile pa enake.
Čudi me, da da ti je sklopka sploh funkcionirala s tistim jeklenim kosom zatlačenim v lamelo in ko je vse poševno nalegalo in brusilo jeklo na jeklo.
Nekaj me zanima pri ladi nivi. V podatkih piše da gre v menjalnik 1.8l olja,samo če ga nalivam skozi stranski čep ga gre cca 1l in priteče ven.Gregor je napisal da jo mormo zapeljat na robnik da gre noter 1.8l.Za kaj hudiča je pa pol čep tako nizko.Mogoče je kriva vodka!In kaj se pol tle dogaja v menjalniku ko ga je več kot do čepa.
Pri štiristopenjskem je dovolj da naliješ toliko da ven teče.
Pri petstopenjskem so samo doštukali peto prestavo zraven in nima dovolj mazanja in sesuje zobnik pete prestave, zato je treba več olja.
Vijak je še vedno tam kjer je bil pred 40 leti. Raje spijejo flašo vodke kot da bi šli model spreminjat.
Pri petstopenjskem so samo doštukali peto prestavo zraven in nima dovolj mazanja in sesuje zobnik pete prestave, zato je treba več olja.
Vijak je še vedno tam kjer je bil pred 40 leti. Raje spijejo flašo vodke kot da bi šli model spreminjat.
Niva 240D l. 93, OM616 motor, Kobra 215R15, ZF servo, rock crawler TC
2x Patrol Y61 2.8TD
Naprodaj veliko rabljenih delov za Lado in nekaj tudi za Patrola
2x Patrol Y61 2.8TD
Naprodaj veliko rabljenih delov za Lado in nekaj tudi za Patrola
Re: trd menjalnik
Pozdravljeni!
Imam eno vprašanje. Danes sem šel gledat suzuki vitara 1.6 letnik 1998, kar se tiče motorja in pogonov deluje vse ok, problem pa je pri prestavljanju...
ko smo šli na poizkusno vožnjo in je bil avto hladen se je prestavljalo vredu, ko pa se je avto zagrel je šlo pa zelo trdo v 1. prestavo, v rikverc je pa rožljalo. Kaj bi to lahko bilo?
Hvala za odgovore.
Imam eno vprašanje. Danes sem šel gledat suzuki vitara 1.6 letnik 1998, kar se tiče motorja in pogonov deluje vse ok, problem pa je pri prestavljanju...
ko smo šli na poizkusno vožnjo in je bil avto hladen se je prestavljalo vredu, ko pa se je avto zagrel je šlo pa zelo trdo v 1. prestavo, v rikverc je pa rožljalo. Kaj bi to lahko bilo?
Hvala za odgovore.
Re: trd menjalnik
Na moji vitari se je dogajalo isto pa je bila potisna plošča sklopke hin
Re: trd menjalnik
Hvala za odgovor.
Vrni se na “Avtomobili in oprema”
Kdo je na strani
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 169 gostov