mitsubishi L200

Debata o avtih za offroad, opremi, predelavah, ...
Uporabniški avatar
tjordan1
Prispevkov: 279
Pridružen: Sr Okt 03, 2007 7:52 pm
Kraj: kostanjevica na krki

mitsubishi L200

OdgovorNapisal/-a tjordan1 » So Dec 25, 2010 9:01 am

zanima me koliko se da dvigniti školjko-bodylift brez kakšnih posebnih predelav?a bi šlo za 5cm?hvala za odgovore.lp Toni

Uporabniški avatar
Matej T
Prispevkov: 1775
Pridružen: Ne Mar 22, 2009 1:23 pm
Kraj: Kostanjevica na Krki

OdgovorNapisal/-a Matej T » So Dec 25, 2010 9:22 am

Mislim, da prva predelava ki bi jo mogu naredit so prestavni ročici in mogoče interculer drugo pa po moje more it sej je pri vse terencih podobno. Poglej pri Lovrotu.

Uporabniški avatar
tjordan1
Prispevkov: 279
Pridružen: Sr Okt 03, 2007 7:52 pm
Kraj: kostanjevica na krki

OdgovorNapisal/-a tjordan1 » So Dec 25, 2010 10:39 am

Matej T napisal/-a:Mislim, da prva predelava ki bi jo mogu naredit so prestavni ročici in mogoče interculer drugo pa po moje more it sej je pri vse terencih podobno. Poglej pri Lovrotu.
ka češ pa tam gledat k ni sam delal,pa pol tud ne ve kaj je blo delano.

Uporabniški avatar
Matej T
Prispevkov: 1775
Pridružen: Ne Mar 22, 2009 1:23 pm
Kraj: Kostanjevica na Krki

OdgovorNapisal/-a Matej T » So Dec 25, 2010 2:22 pm

Ja se ziher vid kaj je original in kaj je predelano. Drugač so pa vsi narajen po enem kopitu in nimaš kej velik zajebat, sej si delal lift na Patrolu pa veš prbližn kaj te čaka pri liftu 5cm. Če greš pa več pol maš pa že posu z lajtengam za bremze itd.

Uporabniški avatar
tjordan1
Prispevkov: 279
Pridružen: Sr Okt 03, 2007 7:52 pm
Kraj: kostanjevica na krki

OdgovorNapisal/-a tjordan1 » So Dec 25, 2010 3:27 pm

Matej T napisal/-a:Ja se ziher vid kaj je original in kaj je predelano. Drugač so pa vsi narajen po enem kopitu in nimaš kej velik zajebat, sej si delal lift na Patrolu pa veš prbližn kaj te čaka pri liftu 5cm. Če greš pa več pol maš pa že posu z lajtengam za bremze itd.
js sm bol parkiran sedaj zaradi noge pa ne morem ravno sam to iskat in pregledovat,pa zato sprasujem če kdo ve.rabim pa največ 5 cm,k mam že dve druge stvari za dvig pa da nebi blo pol vseskup previsok:-)

Uporabniški avatar
Picpoki
Prispevkov: 2103
Pridružen: Če Jan 01, 2009 6:52 pm
Kraj: Bloke

OdgovorNapisal/-a Picpoki » So Dec 25, 2010 4:47 pm

No malo se razpiši kaj pa kako.
Če se ne motim imaš zadaj listnate vzmeti, spredaj pa torzijo?
Koliko lahko max. naviješ torzijo?
Cene lift kitov?

Me nekaj matrajo tile L200 zdajle pa gledam kakšne so opcije da bi ga naredil konkurenčnega defenderju kar se terena tiče.
Land Rovers are like women:
They leak when you don't want them to, moan on long journey's, embarrass you in front of friends and peers, and consume more money than you ever expected once you've commit yourself to one.
ONE LIFE, LIVE IT/antikrist team

Uporabniški avatar
Matej T
Prispevkov: 1775
Pridružen: Ne Mar 22, 2009 1:23 pm
Kraj: Kostanjevica na Krki

OdgovorNapisal/-a Matej T » So Dec 25, 2010 5:13 pm

Ha previsok? Nikoli! Če je vode do kolena ni nikoli previsok :lol:

Uporabniški avatar
tjordan1
Prispevkov: 279
Pridružen: Sr Okt 03, 2007 7:52 pm
Kraj: kostanjevica na krki

OdgovorNapisal/-a tjordan1 » Sr Jan 05, 2011 6:40 pm

tisti k se res ubadajo s tem pa nič ne napišejo,to ti pa je pomoč foruma :z_kijem_v_roki: :nazdravljamo:

Uporabniški avatar
Zoran67
Prispevkov: 1003
Pridružen: So Mar 01, 2008 10:35 am
Kraj: Tolminske višave

OdgovorNapisal/-a Zoran67 » Sr Jan 05, 2011 6:47 pm

kar smo do sedaj dvignili za 5cm ali 4 cm so bile zadeve za poštimat pri ventilatorju, pregled cevi (kaj za malo obrnit, dolžine bile v redu), zavore cevi malo popraviti - kontrola delovanja zavor. Dvigovanje z podvozjem - svetujem original, ker lahko homologiraš (dobiš zraven certifikat). Mogoče volan malo za poštimat, pa optika.
prihodnost pripada tistim, ki verjamejo v lepoto svojih sanj

Uporabniški avatar
tjordan1
Prispevkov: 279
Pridružen: Sr Okt 03, 2007 7:52 pm
Kraj: kostanjevica na krki

OdgovorNapisal/-a tjordan1 » Ne Jan 09, 2011 9:23 am

ja saj komplet-amortizacijo bom dal dvignit pri mamutu,če bo prava cena body lift bom pa sam naredil,kako se da pa spredaj pri rokah narediti,ker torzijo imam navito do konca,a bi blo vredu če bi zgoraj podložil?potem me čaka pa še kak rollbar,pa bullbar,pa snorkel,samo najprej dvig in kolesa.lp

Uporabniški avatar
Zoran67
Prispevkov: 1003
Pridružen: So Mar 01, 2008 10:35 am
Kraj: Tolminske višave

OdgovorNapisal/-a Zoran67 » Ne Jan 09, 2011 10:25 am

torzijo odviješ in zamakneš za en do dva zoba? in ponovno naviješ. Mislim, da je ni potreba navijati do konca, ker bo dovolj visoko.
prihodnost pripada tistim, ki verjamejo v lepoto svojih sanj

Uporabniški avatar
tjordan1
Prispevkov: 279
Pridružen: Sr Okt 03, 2007 7:52 pm
Kraj: kostanjevica na krki

OdgovorNapisal/-a tjordan1 » Ne Jan 09, 2011 11:55 am

hvala,a ti imaš tudi dvestotko?

Uporabniški avatar
Zoran67
Prispevkov: 1003
Pridružen: So Mar 01, 2008 10:35 am
Kraj: Tolminske višave

OdgovorNapisal/-a Zoran67 » Ne Jan 09, 2011 12:39 pm

Torzijo imajo tudi drugi terenci :wink:
prihodnost pripada tistim, ki verjamejo v lepoto svojih sanj

Uporabniški avatar
tjordan1
Prispevkov: 279
Pridružen: Sr Okt 03, 2007 7:52 pm
Kraj: kostanjevica na krki

OdgovorNapisal/-a tjordan1 » Ne Jan 09, 2011 1:42 pm

vem da imajo samo še nisem na nobenmu to sprobal,no kaj a jo imaš al ne.

Uporabniški avatar
Matej T
Prispevkov: 1775
Pridružen: Ne Mar 22, 2009 1:23 pm
Kraj: Kostanjevica na Krki

OdgovorNapisal/-a Matej T » Ne Jan 09, 2011 6:49 pm

Ne nima je. Toni ni problem v navijanju torzije in zamikanju zob pazi, da ne bo zglob na polosi preveč zalomljen, ker ga bo zdrobilo. Moraš pa vedet da ko zapelješ v jamo se roka poda dol in ti zglob še bol zalomi. Men je na trooperju vse zdrobilo zaradi tega. Tam je bil isti sistem torzije kot jo ima L 200.

Uporabniški avatar
compadre
Prispevkov: 3174
Pridružen: Sr Okt 10, 2007 12:19 pm
Kraj: 45.895913, 15.654165

OdgovorNapisal/-a compadre » Ne Jan 09, 2011 7:00 pm

ne samo hk zglobi, ampak se tudi spremeni geometrija. Recimo, dvigneš do maksimuma, ti zgornji roki ratajo nekoliko krajše in ti kolesa potem stojijo kot na kakšni alfi, če bi s sprednje strani gledal, na "A"......
to je eden izmed stranskih učinkov, ki pa se seveda reši z menjavo rok, ki so narejene za takšno dviganje
And on the 8th day God created Land Rover

Uporabniški avatar
Zoran67
Prispevkov: 1003
Pridružen: So Mar 01, 2008 10:35 am
Kraj: Tolminske višave

OdgovorNapisal/-a Zoran67 » Ne Jan 09, 2011 7:26 pm

Na galloperju sem imel dvignjeno za en zob in navito do konca, kar je pomenilo 5cm. Prevozil kar nekaj, tudi off in vsi zglobi zdržali, žal polosovina pri off pa ni zdržala. :D
prihodnost pripada tistim, ki verjamejo v lepoto svojih sanj

Uporabniški avatar
compadre
Prispevkov: 3174
Pridružen: Sr Okt 10, 2007 12:19 pm
Kraj: 45.895913, 15.654165

OdgovorNapisal/-a compadre » Ne Jan 09, 2011 7:29 pm

na kravi (Nissan KingCab) sem imel prestavljeno za dva zoba in ključ navit do sredine, avto dvignjen do konca; tak, da je gumi puffer tiščal na omejevalec.
V enem letu šla ena polosovina in oba zgornja zgloba.
And on the 8th day God created Land Rover

Uporabniški avatar
tjordan1
Prispevkov: 279
Pridružen: Sr Okt 03, 2007 7:52 pm
Kraj: kostanjevica na krki

OdgovorNapisal/-a tjordan1 » Ne Jan 09, 2011 9:13 pm

no sej ko se bo zacel projekt se prej povohamo,sam da se sestavem prej

boštjan
Prispevkov: 89
Pridružen: Sr Mar 17, 2004 4:14 pm
Kraj: nazarje

OdgovorNapisal/-a boštjan » Po Jan 10, 2011 11:36 am

2 compadre: a niso gume od spredaj potem bolj na "v" ,ker če si pogledaš
lift kit za kinga ,in sicer calmini ,kjer dobiš še nove zgornje roke,so te roke krajše,da je potem geometrija koles prava :?:

pa LP 8)
nissan mi je na kožo pisan


Vrni se na “Avtomobili in oprema”

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 10 gostov