Pajero 2.5 1990 - volan ima luft

Debata o avtih za offroad, opremi, predelavah, ...
UrosS
Prispevkov: 27
Pridružen: Če Jan 21, 2010 2:14 pm

Pajero 2.5 1990 - volan ima luft

OdgovorNapisal/-a UrosS » Po Nov 15, 2010 7:14 pm

Pozdravljeni, pri pajerotu 2.5 letnik 90 imam problem in sicer volan ima veliko hoda preden se kolesa dejansko premaknejo, ali obstaja kakšna rešitev da bi tole rešil brez menjave celotnega sistema?

UrosS
Prispevkov: 27
Pridružen: Če Jan 21, 2010 2:14 pm

OdgovorNapisal/-a UrosS » Če Nov 18, 2010 2:56 pm

no, zdej sem zvedu nekaj o polžu, da se lahko prtegne al kaj itd, pa nevem kako to zgleda, ker mi krmilni mehanizem ni glih domač, bi mal prosu za napotke, če kdo ve kako pa kaj, ostalo mi ne dela problemov :D gre se za preveč lufta, ki bi ga rad zmanjšal

Uporabniški avatar
andsuzuki
Prispevkov: 380
Pridružen: Pe Jul 07, 2006 2:49 pm
Kraj: Banjška planota, Goriška

OdgovorNapisal/-a andsuzuki » Če Nov 18, 2010 3:28 pm

Odviješ varovalno matico in z vijakom nastaviš hod (luft) volana. Pozor: ne nastavljaj preveč na trdo, ker boš uničil polža volana!! Ne pozabi nazaj priviti varovalno matico, ki je na vijaku. Ta vijak se nahaja na "ohišju polža", do katerega pride volanski drog.
Če se ti zdi, da tega vijaka ne boš našel, raje pelji h kakšnemu mojstru, ki ve kaj dela. Kaj pa končniki, so v redu?
Kdor dela, greši, reče petelin in zleze z race
Lp Andrej

bular
Prispevkov: 760
Pridružen: To Okt 26, 2010 1:26 pm
Kraj: bula

luft

OdgovorNapisal/-a bular » Če Nov 18, 2010 10:25 pm

poglej na nasprotno stran avta od polža,kjer je pomožno vpetje na šasijo,ponavadi dobi tam luft-pomožni volan-je za zamenjat,pa niti ni drago..

UrosS
Prispevkov: 27
Pridružen: Če Jan 21, 2010 2:14 pm

OdgovorNapisal/-a UrosS » Pe Nov 19, 2010 12:45 pm

a ta varovalna matica varuje šrauf ki je na navadn šraufnciger? pač kot da bi imela navojna palica na vrgu glavo za šraufat z navadnim šraufencigerjom, okrog pa je matica? ne znam drugač povedat :lol:

Uporabniški avatar
Zoran67
Prispevkov: 1003
Pridružen: So Mar 01, 2008 10:35 am
Kraj: Tolminske višave

OdgovorNapisal/-a Zoran67 » Pe Nov 19, 2010 6:33 pm

točno tako. Matico odvij in malo zavij vijak, nato pa še matico stisni. Naredi z občutkom, saj vidiš, če imaš pretrd volan popravi. LP
prihodnost pripada tistim, ki verjamejo v lepoto svojih sanj

Uporabniški avatar
primorska
Prispevkov: 215
Pridružen: So Jan 30, 2010 3:12 pm
Kraj: ajdovščina

OdgovorNapisal/-a primorska » Pe Nov 19, 2010 7:39 pm

Glede na to, da je letnik 90 in ima verjetno precej prevoženih kilometrov mislim, da je problem v obrabi. Najbolj se obrabita zobnika v položaju ko vozilo vozi naravnost ter malo v levo in desno. Med vožnjo se namreč volan največ premika v tem območju. Če sedaj stisnemo vijak za zmanjšanje lufta, se nam bo zgodilo, da bo v tistem ožjem območju obračanja volana manj lufta kot prej, pri večjem zasuku v levo ali desno pa bo volan trd. To pa postane moteče za vožnjo.
Verjetno bo najboljša zamenjava z drugim (dobrim).

LP

UrosS
Prispevkov: 27
Pridružen: Če Jan 21, 2010 2:14 pm

OdgovorNapisal/-a UrosS » Pe Nov 19, 2010 10:10 pm

aha, najlepša hvala za pomoč, jutri prec ko se zdani, bom probal :D poročam


Vrni se na “Avtomobili in oprema”

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 76 gostov