Dvig VW T5
Dvig VW T5
Ima kdo kaj konkretnih izkušenj s T5?
Sorodnik ima 2012 letnik, 4x4, malo daljši tovorni 3200 ndm, predelan je/bo v rahlega kamperja.
Ob natančnem pregledu po nakupu se je ugotovilo, da so sprednji amortizerji slabi, ena fedra zadaj počena, in alu felge ki so na avtu, niso ustrezne nosilnosti za 3200 ndm.
Pa je prišla ideja o dvigu, malo večjih AT gumah, če se že stvari menjujejo
Seikel ni poceni, ima pa vse papirje za večje gume v kombinaciji z njihovim podvozjem.
Še kaka druga izkušnja iz prve roke, tudi glede homologacije pri nas?
Sorodnik ima 2012 letnik, 4x4, malo daljši tovorni 3200 ndm, predelan je/bo v rahlega kamperja.
Ob natančnem pregledu po nakupu se je ugotovilo, da so sprednji amortizerji slabi, ena fedra zadaj počena, in alu felge ki so na avtu, niso ustrezne nosilnosti za 3200 ndm.
Pa je prišla ideja o dvigu, malo večjih AT gumah, če se že stvari menjujejo
Seikel ni poceni, ima pa vse papirje za večje gume v kombinaciji z njihovim podvozjem.
Še kaka druga izkušnja iz prve roke, tudi glede homologacije pri nas?
Niva 240D l. 93, OM616 motor, Kobra 215R15, ZF servo, rock crawler TC
2x Patrol Y61 2.8TD
Naprodaj veliko rabljenih delov za Lado in nekaj tudi za Patrola
2x Patrol Y61 2.8TD
Naprodaj veliko rabljenih delov za Lado in nekaj tudi za Patrola
Re: Dvig VW T5
Tukaj ti bo pa Alien lahko dovolj povedal, a nima on ene take žverce v lasti?
Pred EUR sem bil SIT!
Re: Dvig VW T5
Alien ma T4.
Niva 240D l. 93, OM616 motor, Kobra 215R15, ZF servo, rock crawler TC
2x Patrol Y61 2.8TD
Naprodaj veliko rabljenih delov za Lado in nekaj tudi za Patrola
2x Patrol Y61 2.8TD
Naprodaj veliko rabljenih delov za Lado in nekaj tudi za Patrola
Re: Dvig VW T5
Razlika v podvozju je točno taka kot med Pajerom in Pininom.......za mnoge je to sicer isto a razlika je drastična...sem že pojasnil v eni drugi temi.
Za T5 imajo dele za predelavo z TUVom samo Seikel in https://www.terranger-products.de/
Lahko da se je medtem pojavil še kakšen....ne vem.
So pa za 5ko kar zasoljene cene, za 4ko pa bagatela...
Za T5 imajo dele za predelavo z TUVom samo Seikel in https://www.terranger-products.de/
Lahko da se je medtem pojavil še kakšen....ne vem.
So pa za 5ko kar zasoljene cene, za 4ko pa bagatela...
Re: Dvig VW T5
Mal sem pozabil javit. Se je nabavil Seikel, preko Marolta, tako da tudi homologacija nebi smela bit problem.
Gume pa še niso prišle na vrsto, mora lastnik mal finančno k sebi pridit
Se še odločujemo, kaj vzet. Večinoma bo vozen po cesti, pa kak slab kolovoz, dostop do plaže, ali primernega mesta za kampiranje, torej nekaj v smeri AT, pa fajn bi bilo, če bi se po snegu vsaj za silo peljale. Ni daily driver, ampak vseeno bo pozimi šel kdaj morda do kakega smučišča. Se pravi načeloma tudi če je sneg na cesti, je običajno posut, posoljen.
Gume pa še niso prišle na vrsto, mora lastnik mal finančno k sebi pridit
Se še odločujemo, kaj vzet. Večinoma bo vozen po cesti, pa kak slab kolovoz, dostop do plaže, ali primernega mesta za kampiranje, torej nekaj v smeri AT, pa fajn bi bilo, če bi se po snegu vsaj za silo peljale. Ni daily driver, ampak vseeno bo pozimi šel kdaj morda do kakega smučišča. Se pravi načeloma tudi če je sneg na cesti, je običajno posut, posoljen.
Niva 240D l. 93, OM616 motor, Kobra 215R15, ZF servo, rock crawler TC
2x Patrol Y61 2.8TD
Naprodaj veliko rabljenih delov za Lado in nekaj tudi za Patrola
2x Patrol Y61 2.8TD
Naprodaj veliko rabljenih delov za Lado in nekaj tudi za Patrola
Re: Dvig VW T5
Mogoče bi vseeno kaj malo bolj grobega.
Mogoče Toyo at3 kot cenejša alternativa bfg at.
Mogoče Toyo at3 kot cenejša alternativa bfg at.
Niva 240D l. 93, OM616 motor, Kobra 215R15, ZF servo, rock crawler TC
2x Patrol Y61 2.8TD
Naprodaj veliko rabljenih delov za Lado in nekaj tudi za Patrola
2x Patrol Y61 2.8TD
Naprodaj veliko rabljenih delov za Lado in nekaj tudi za Patrola
Re: Dvig VW T5
Rekel si, da bi bile tudi za pozimi. Ostale so pozimi veliko slabše.
Pred EUR sem bil SIT!
Re: Dvig VW T5
gregor napisal/-a: Se je nabavil Seikel
mora lastnik mal finančno k sebi pridit
.
Sem mal oko vrgel......mal me je cajt povozil....jaz sem to gledal kakih 6-7 let nazaj ko sem hotel 5ko.
Danes je več ponudnikov na trgu, za pol manj od Seikla.
Bilstein, Eibach imata TUV, za Koni in H&R pa ni napisano da imata TUV vendar dvomim da bi si take firme privoščile prodajat nekaj brez potrdila.
No zdaj je kar je...
gregor napisal/-a:Mogoče bi vseeno kaj malo bolj grobega.
Kuk si ti pokvarjen..... ti ti gregor...
Ne žel si tega preveč.......zelo vpliva na udobje pa tudi na vozilo. To ni po defoltu namenjeno za off road. Ker 5ka leti k sneta skira tudi po avtocesti je hrup neznosen. Pri terencu to pač požreš pri takem vozilcu pa mal težje.
Jaz sem problem rešil tako, da imam dva kompleta in to cestne gume ne tovorne, sam nosilnost je treba pravo izbrat in ni potrebe po gumag C razreda ki so trde k one pri šesnajstletniku. En set celoletne in en set A/T yokohama geo. Je pa treba pazit na robnike in kamne seveda. Svoje prispevajo tudi twintube plinski amortizerji, z originalnimi se ne da vozit izven ceste, ker se kombi preveč "potaplja".
Važna pa je tudi dimenzija, prav veliki čevlji ne gredo na tole zadevo.
Za 5ko moraš imeti obvezno tudi rezervno kolo enakih dimenzij!
Pa diffdrop je treba narest, če je dvignjen več kot 3 cm.
Falken wildpeak tudi niso slabe v tem cenovnem razredu, največ pa tiščijo gudričke gor....verjetno zato ker tisti beli napis prav hudo zgleda na kombiju
Re: Dvig VW T5
AŁIEN napisal/-a:...največ pa tiščijo gudričke gor....verjetno zato ker tisti beli napis prav hudo zgleda na kombiju
Haha Ravno zadnjič kampiramo poleg avtodoma s kramparcami, seveda z belimi črkami, pa se pogovarjava s sinom kako lahko tele kampirajo kjerkoli, avtomatsko sem mislil da je 4x4... Potem pa ležim zraven na blazini, pa vidim da je 2WD
Re: Dvig VW T5
... khm ...
Tudi 2WD (sploh, če je RWD) lahko "kempira kjerkoli" ...
Klik, klik, klik, klik, klik, in še enkrat klik,
... je pa res, da to ni ravno statistično značilno povezano z belim napisom na bočnicah ...
Tudi 2WD (sploh, če je RWD) lahko "kempira kjerkoli" ...
Klik, klik, klik, klik, klik, in še enkrat klik,
... je pa res, da to ni ravno statistično značilno povezano z belim napisom na bočnicah ...
I'm just a soul who's intentions are good, oh Lord, please don't let me be misunderstood ...
damjan.vrencur.info
damjan.vrencur.info
Re: Dvig VW T5
Tole sta 2 različni gumi:
Trail terrain AT
All terrain AT
Trail terrain je zunaj šele par let in je namenjena za več vožnje po cestah in manj offroada kot All terrain:
https://www.youtube.com/watch?v=0HpcKOhPW9A
Recimo za moj avto imajo trail terrain celo s 96H oznako. Mehke gume, pa nič kaj bolj glasne od yokohame G015 AT, grobe pa veliko bolj.
Trail terrain AT
All terrain AT
Trail terrain je zunaj šele par let in je namenjena za več vožnje po cestah in manj offroada kot All terrain:
https://www.youtube.com/watch?v=0HpcKOhPW9A
Recimo za moj avto imajo trail terrain celo s 96H oznako. Mehke gume, pa nič kaj bolj glasne od yokohame G015 AT, grobe pa veliko bolj.
Pred EUR sem bil SIT!
Re: Dvig VW T5
AŁIEN napisal/-a:
Sem mal oko vrgel......mal me je cajt povozil....jaz sem to gledal kakih 6-7 let nazaj ko sem hotel 5ko.
Danes je več ponudnikov na trgu, za pol manj od Seikla.
Bilstein, Eibach imata TUV, za Koni in H&R pa ni napisano da imata TUV vendar dvomim da bi si take firme privoščile prodajat nekaj brez potrdila.
No zdaj je kar je...
Ja, je kar je. Na koncu sploh ne bo tako drago. O detajlih lahko enkrat ob šnopsu.
Včasih je pa tudi čas nekaj vreden in je na koncu včasih finančno vseeno če cel vikend internet okoli obračaš in iščeš cenejše še sprejemljive alternatzive, ali pa greš cel vikend za denar delat svoje področje.
Lastnik je zadovoljen. Malo se je mudilo, ker je sprednji amortizer spustil in avto ni bil glih udoben za peljat. In to ravno kemper sredi poletja
Za večje gume na original (ali nekih drugih cenovno sprejemljivih) felgah sem samo pri seiklu našel papirje. ampak oni imajo pa je pogoj seikel podvozje.
AŁIEN napisal/-a:avtocesti je hrup neznosen. Pri terencu to pač požreš pri takem vozilcu pa mal težje.
Jaz sem problem rešil tako, da imam dva kompleta
Važna pa je tudi dimenzija, prav veliki čevlji ne gredo na tole zadevo.
Za 5ko moraš imeti obvezno tudi rezervno kolo enakih dimenzij!
Pa diffdrop je treba narest, če je dvignjen več kot 3 cm.
Kdo bo pa kar naprej to šraufal gor pa dol? En univerzalen komplet in je. Za vsak dan je drug avto.
difdrop je bil zraven v kompletu.
Rezervna guma, ja, saj res, pri T5 obseg ni nepomemben... bo še treba mal pogledat, če bo šla spodaj. Plan je 235/70r16 ali 225/75r16. To bi naj šlo brez karoserijskih predelav gor.
Hrup... BFG AT na patrolu se mi ne zdijo glasne. Bom vprašal kolega, ki ima na novem (2WD) avtodomu BFG AT.
Bolje malo manj udobna na cesti, kot da jo presekaš na terenu. Po mojem.
AŁIEN napisal/-a:Falken wildpeak tudi niso slabe v tem cenovnem razredu, največ pa tiščijo gudričke gor....verjetno zato ker tisti beli napis prav hudo zgleda na kombiju
Jaz sem gudričke obrnil tako, da so beli napisi noter.
Niva 240D l. 93, OM616 motor, Kobra 215R15, ZF servo, rock crawler TC
2x Patrol Y61 2.8TD
Naprodaj veliko rabljenih delov za Lado in nekaj tudi za Patrola
2x Patrol Y61 2.8TD
Naprodaj veliko rabljenih delov za Lado in nekaj tudi za Patrola
Re: Dvig VW T5
gregor napisal/-a:
Kdo bo pa kar naprej to šraufal gor pa dol? En univerzalen komplet in je. Za vsak dan je drug avto.
difdrop je bil zraven v kompletu.
Rezervna guma, ja, saj res, pri T5 obseg ni nepomemben... bo še treba mal pogledat, če bo šla spodaj. Plan je 235/70r16 ali 225/75r16. To bi naj šlo brez karoserijskih predelav gor.
Če ni za vsak dan pol je vseeno...
Obseg je pri 4motion važen pri syncro se lohka zaebavleš..
Potrebno je odstranit plastiko in nov nosilec nerest ali pa odkartat novih 300 ojrov.
Ali pa kolo na zadnja vrata in spodaj 60 lrezervoar za vodo spodaj kar pa spet nanese novih par sto ojrov.
T5 je draga igrača....
gregor napisal/-a:
Jaz sem gudričke obrnil tako, da so beli napisi noter.
Re: Dvig VW T5
vrecha napisal/-a:... khm ...
Tudi 2WD (sploh, če je RWD) lahko "kempira kjerkoli" ...
... je pa res, da to ni ravno statistično značilno povezano z belim napisom na bočnicah ...
Osnove...
večina ljudi gleda samo koliko horsov in vrsto ter velikost gum pa če je šnorkl gor........napaka.
Prvo pravilo: Vstopni, prehodni in izstopni kot vozila!
Če je to slabo pol ne pomaga niti 6x6, če je to dobro potem gre tudi z 2WD...
Re: Dvig VW T5
V tole temo sem še dolžen javiti razplet
Zmonitralo se je BFG Trail Terrain v 235/70R16 dimenziji na original železne felge.
Seikel podvozje + 235/70R16
Z rezervno gumo se bo treba še mal prerekat, trenutno je noter stlačena delno spuščena. Se bomo ukvarjali spomladi/poleti, ko bomo reševali rjo.
17ke ALU s cestnimi letnimi gumami so naprodaj, če bi koga zanimalo, primerne za takratkega T5 (za tadolgega imajo premalo nosilnost)
Zmonitralo se je BFG Trail Terrain v 235/70R16 dimenziji na original železne felge.
Seikel podvozje + 235/70R16
Z rezervno gumo se bo treba še mal prerekat, trenutno je noter stlačena delno spuščena. Se bomo ukvarjali spomladi/poleti, ko bomo reševali rjo.
17ke ALU s cestnimi letnimi gumami so naprodaj, če bi koga zanimalo, primerne za takratkega T5 (za tadolgega imajo premalo nosilnost)
Niva 240D l. 93, OM616 motor, Kobra 215R15, ZF servo, rock crawler TC
2x Patrol Y61 2.8TD
Naprodaj veliko rabljenih delov za Lado in nekaj tudi za Patrola
2x Patrol Y61 2.8TD
Naprodaj veliko rabljenih delov za Lado in nekaj tudi za Patrola
Re: Dvig VW T5
Boš povedal, kako se na malo težjem avtu obnesejo Trail terrain AT gume.
Na subaruju (verjetno dost lažji avto - samo 1500kg) se obnesejo odlično, razen na zbitem snegu so malo slabše (samo za to imam pa namensko zimske gume, tako da ni panike). Po celem snegu pa rinejo dobro.
Na subaruju (verjetno dost lažji avto - samo 1500kg) se obnesejo odlično, razen na zbitem snegu so malo slabše (samo za to imam pa namensko zimske gume, tako da ni panike). Po celem snegu pa rinejo dobro.
Pred EUR sem bil SIT!
Re: Dvig VW T5
Glede snega ne bo panike, dvakrat-trikrat na smučišče bo že prišel (nazaj dol pa mal bolj po pameti), saj so običajno ceste posute in je tak "gresast" sneg, ni tisti prav gladek. Pa kot že rečeno, ni daily driver, ampak kemper.
Zaenkrat so tihe in predvsem precej udobne (se pozna, da so dosti višje od prejšnjih)
Zaenkrat so tihe in predvsem precej udobne (se pozna, da so dosti višje od prejšnjih)
Niva 240D l. 93, OM616 motor, Kobra 215R15, ZF servo, rock crawler TC
2x Patrol Y61 2.8TD
Naprodaj veliko rabljenih delov za Lado in nekaj tudi za Patrola
2x Patrol Y61 2.8TD
Naprodaj veliko rabljenih delov za Lado in nekaj tudi za Patrola
Re: Dvig VW T5
Tihe pa so, tudi po celem letu vožnje, ko geolandarce že "dobijo" zvok.
Pred EUR sem bil SIT!
Vrni se na “Avtomobili in oprema”
Kdo je na strani
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 3 gosti