Nissan Patrol GR Y60 (LWB) by Dr.Patrol

Debata o avtih za offroad, opremi, predelavah, ...
Uporabniški avatar
Dr.Patrol
Prispevkov: 1259
Pridružen: Pe Jul 17, 2009 7:30 am
Kraj: Lej jo, našo Baško Grapo!! :)
Kontakt:

Re: Nissan Patrol GR Y60 (LWB) by Dr.Patrol

OdgovorNapisal/-a Dr.Patrol » Če Mar 05, 2020 12:35 pm

Dr.Patrol napisal/-a:
vrecha napisal/-a:
Mene bi sedaj proti koncu zanimala še teža ter razporeditev teže po oseh, ko je vozilo naloženo za na pot.

Vrecha, lahko ti podam trenutno razporeditev teže po oseh, ko vozilo ni naloženo za na pot.
1280kg spredaj in 1195kg zadaj. Merjeno pri praznem vozilu s skoraj praznim rezervoarjem in šoferjem za volanom.

Bom upam, da nekoč izmeril tudi pri naloženem, se bo pa zgornja teža verjetno še malce spremenila, ko bo vozilo dobilo še prtljažnik na streho (trenutno je brez vsega).


Tehnični pod streho.
Problemov ni bilo, je pa res, da sem spredaj zamenjal odbijač za originalnega in montiral nazaj v avto zadnjo klop.
Teža se je po oseh malo spremenila od lanskega leta in sicer:

Spredaj: 1192 kg (lani 1280 kg) - Verjetno gre zasluga originalnemu odbijaču brez vseh dodatkov.
Zadaj: 1335 kg (lani 1195 kg) - Glede na to da imam strešni prtljažnik z dvema tendama, se mi zdi, da sem še kar dobro prišel skozi...
Postelja zadaj je precej drugačna od tiste, ki sem jo imel še lani v avtomobilu. Ni še dokončana, ampak mislim, da se
teža bistveno ne bo spremenila. Tisti del, ki še manjka, bo prišel na mesto, kjer je sedaj zadnja klop. Teža tega dela
bo tam-tam v primerjavi z klopjo ali raje kak kg manj.

Vse skupaj je bilo merjeno enako kot lani, se pravi z isto osebo za volanom in skoraj praznim rezervoarjem za gorivo.
Vozilo res ni najlažje. S sprednjim odbijačem, ki je običajno na avtu, tehta po moji oceni okoli 2600 kg.

Še nekaj novosti je glede avta, ampak nisem še sestavil skupaj toliko, da lahko o tem kaj več povem...bom pa v kratkem ;)
ex.Popaj. Preimenovan s strani upravnika na podlagi zaslug skupnosti in predlog skupnosti. ;)


www.Adventure-Overland.si
Slika

Uporabniški avatar
Dr.Patrol
Prispevkov: 1259
Pridružen: Pe Jul 17, 2009 7:30 am
Kraj: Lej jo, našo Baško Grapo!! :)
Kontakt:

Re: Nissan Patrol GR Y60 (LWB) by Dr.Patrol

OdgovorNapisal/-a Dr.Patrol » Sr Apr 15, 2020 6:28 pm

Nekaj novosti:

Že dalj časa sem opažal problem, da imam na prednjih kolesih zračnost. Original Koyo ležaji, za njimi nekje 24 tisoč kilometrov, vmes sem jih 2x stiskal, pri drugem stiskanju je zračnost ostajala, zatorej sem se odločil menjat ležaje.

Vem, velike gume jim ne delajo usluge, prav zaradi tega sem takrat dal originalne, čeprav so dragi kot žafran, tokrat pa je bil problem, da originalnih sploh nisem nikjer dobil? :roll: :roll:
Preiskali smo vse možne trgovine, tudi spletne a žal brez sreče.
Na koncu sem se sprijaznil za NSK in FAG ležaji a kmalu naletel na novo težavo. Pri zlaganju pesta, nikakor nisem mogu več spravit seger obročka na polos...
Za pomoč sem se obrnil na cel kup forumašev, na koncu s pomočjo "rezervne" akse prišel do ugotovitve, da nekaj ne štima z ležaji. (hvala vsem, že veste kateri ste :nazdravljamo: )

Čeprav so se številke na ležajih ujemale, kot tudi dimenzijsko s kljunastim merilom, se je pokazalo, da je razlika med originalnim Koyo in FAG ležajem.
K sreči nisem uničil špindla, ko sem silil neustrezen ležaj na njega, sem pa uničil ležaj, ko sem ga spravljal dol.
Ni ostalo drugega, kot da spet kupim dva nova (tavelika) ležaja in semeringe... Set aftermarket ležajev s semeringi pride za patrola 110eur. (original Koyo so bili 90eur za eno stran, brez semeringa)
Naročil sem seveda druge, ne vem točno iz glave proizvajalca, a glej ga zlomka...ravno tako na zadnji strani nima ustreznega radiusa, kot ga ima originalen ležaj. Ker originala nisem pri vsej dobri volji našel nikjer, sem pač bil primoran postružiti nove ležaje. S dobrim nožem in malce volje, se da tudi to.

Razlika v ležajih je lepo vidna na spodnji sliki, bodite pozorni na to, če boste kupovali neoriginalne ležaje za Patrola!!
(levi je original, desni kopija - bodi pozoren na radius na notranji šalci ležaja!)
Slika

Obenem sem še zamenjal notranja semeringa, ker sta počasi začela kazati znake obrabe in na novo namazal homokinetike...

Druga težava so bile zavore.
Skozi leta sem sprobal najrazličnejše masti za dobro delovanje čeljusti. Do sedaj se je najbolje izkazala bakrena mast, žal pa ne pri patrolu, ki ima na enem izmed vodil gumijasto pušo, katera se v stiku z to mastjo raztegne kot...ne bom rekel kaj...

Slika

Potem sem se navadil še nekaj novega...silikonska mast.
Ja, tako sem zamenjal vse gumice na vodilih, tudi zunanje protiprašne, čeprav niso kazale znakov uporabe in vse skupaj sestavil s silikonsko mastjo...bomo videli, če bo zdej res mir :roll:
ex.Popaj. Preimenovan s strani upravnika na podlagi zaslug skupnosti in predlog skupnosti. ;)





www.Adventure-Overland.si

Slika

Uporabniški avatar
Dr.Patrol
Prispevkov: 1259
Pridružen: Pe Jul 17, 2009 7:30 am
Kraj: Lej jo, našo Baško Grapo!! :)
Kontakt:

Re: Nissan Patrol GR Y60 (LWB) by Dr.Patrol

OdgovorNapisal/-a Dr.Patrol » Sr Apr 15, 2020 6:56 pm

Naslednjo "predelavo" sem imel v planu že, ko sem se še vozil okoli z malim Patrolom... :mrgreen:

To je rezervoar za zrak. Približno 4 leta sem že imel doma čisto nov 10 litrski rezervoar za zrak, ki sem ga sedaj končno namestil na podvozje in ga povezal s ARBjevim kompresorjem, ki ga od obnove avtomobila, še nisem uspel zmontirati v avto.
Že ob obnovi vozila, sem predvidel prostor, kjer bo rezervoar nameščen, zato montaža ni bila zahtevna. Pod levi in desni prag sem na zadnjo stran dodal hitre spojke, da ni potrebno vleči cevi okoli avta.
Z rezervoarjem sem predvsem pridobil možnost, da lahko uporabljam tudi pištolo za izpihovanje, kar pride največkrat prav za izpihovanje zračnega filtra.
Slika
Slika
Slika
Slika

In pa na havbo oz. pod njo sem zmontiral to, kar bi lahko že Japonci, ko so avto delali... amortizerje za havbo ( oriđinal iz Toyote LC80 - za vsak slučaj sem še pustil original palico :krohota_se: )
Slika
ex.Popaj. Preimenovan s strani upravnika na podlagi zaslug skupnosti in predlog skupnosti. ;)





www.Adventure-Overland.si

Slika

Uporabniški avatar
miran
Prispevkov: 4238
Pridružen: To Okt 05, 2004 11:48 pm
Kraj: GOCAN
Kontakt:

Re: Nissan Patrol GR Y60 (LWB) by Dr.Patrol

OdgovorNapisal/-a miran » Sr Apr 15, 2020 9:19 pm

BTW: tole ni amortizer, ampak vzmet.
Miran
dokler ne pridem nazaj še nisem šel

moja.malenkost
Prispevkov: 146
Pridružen: So Nov 08, 2008 7:54 am
Kraj: pesnica

Re: Nissan Patrol GR Y60 (LWB) by Dr.Patrol

OdgovorNapisal/-a moja.malenkost » Ne Apr 19, 2020 10:45 pm

Plinska vzmet (so me mojstri popravili) :D :wink:

Uporabniški avatar
gregor
Moderator
Prispevkov: 2980
Pridružen: Sr Maj 21, 2003 8:33 am
Kraj: Žalec
Kontakt:

Re: Nissan Patrol GR Y60 (LWB) by Dr.Patrol

OdgovorNapisal/-a gregor » Ne Apr 19, 2020 11:38 pm

No zaradi teh plinskih vzmeti jih lastniki y61 patrolov predvsem pozimi občasno dobimo po glavi. :-)
Niva 240D l. 93, OM616 motor, Kobra 215R15, ZF servo, rock crawler TC
Niva 1.9D(PSA) l. 99, 2x Y61 2.8TD
Naprodaj veliko rabljenih delov za Lado in nekaj tudi za Patrola

moja.malenkost
Prispevkov: 146
Pridružen: So Nov 08, 2008 7:54 am
Kraj: pesnica

Re: Nissan Patrol GR Y60 (LWB) by Dr.Patrol

OdgovorNapisal/-a moja.malenkost » Pe Okt 16, 2020 7:42 pm

Alo DR. imaš vgrajeno kakšno dodatno ogrevanje za hladne dni ? oz ali v hladnem ne ... ;)

Uporabniški avatar
Dr.Patrol
Prispevkov: 1259
Pridružen: Pe Jul 17, 2009 7:30 am
Kraj: Lej jo, našo Baško Grapo!! :)
Kontakt:

Re: Nissan Patrol GR Y60 (LWB) by Dr.Patrol

OdgovorNapisal/-a Dr.Patrol » Pe Okt 16, 2020 7:57 pm

Šnopc? :mrgreen:
Nop, za enkrat še nč, čeprav na vsake tolko razmišljam o webastu - zračnem seveda. Ampak sem še predaleč o tega projekta..one day perhaps :wink:
ex.Popaj. Preimenovan s strani upravnika na podlagi zaslug skupnosti in predlog skupnosti. ;)





www.Adventure-Overland.si

Slika

moja.malenkost
Prispevkov: 146
Pridružen: So Nov 08, 2008 7:54 am
Kraj: pesnica

Re: Nissan Patrol GR Y60 (LWB) by Dr.Patrol

OdgovorNapisal/-a moja.malenkost » So Okt 17, 2020 10:00 pm

aha, thx

Uporabniški avatar
Dr.Patrol
Prispevkov: 1259
Pridružen: Pe Jul 17, 2009 7:30 am
Kraj: Lej jo, našo Baško Grapo!! :)
Kontakt:

Re: Nissan Patrol GR Y60 (LWB) by Dr.Patrol

OdgovorNapisal/-a Dr.Patrol » Pe Okt 30, 2020 11:17 am

Drugi val korone je z nami, tako da spet imam več časa da kaj zapišem :D

Torej, sledi nadaljevanje izdelave postelje. Zadni sedeži so šli ven, naredili pa smo tole:

Tudi tokrat brez pomoči Tomaša Slaparja iz Adventure TRUCK Slovenia ni šlo! :mrgreen:

Kot ponavadi, je tudi tokrat preteklo kar nekaj časa, da sem vse izmeril, si začrtal neko pot in to idejo potem prenesel na papir.
Slika

Predal za shranjevanje pod posteljo bo imel dvojno dno. Predvsem zaradi enostavnega dostopa do električne napeljave in podobnih stvari, pa tudi zaradi prostora za shranjevanje različnih stvari - tistih, ki jih ne potrebujem pogosto.
Slika

Poleg precej prostornega prostora za shranjevanje sem želel izboljšati tudi ozvočenje. Nič šokantnega, le nekoliko boljši zvok, ki ga občasno rabim pri daljših transferjih na poti.
Na voljo bo tudi majhen prostor, kjer bodo skrite električne komponente.
Slika

Skoraj sva na koncu. Samo nekaj pokrovov morava še narediti in končali smo!
Slika
Slika

Končni izdelek, pred elektrifikacijo in tapiciranjem.
Slika
Slika

Odprtina na sredini je za električne komponente.
Tu bodo ojačevalnik za avtomobilsko akustiko, varovalke / relejna plošča za dodatne porabnike, pametna elektronska naprava, ki skrbi za pravilno polnjenje dveh baterijskih sistemov med vožnjo. Na voljo bodo tudi dodatne vtičnice USB za napajanje telefonov, kamer in drugih stvari ...
Slika

Prostornina shrambe je ogromna, čeprav je razdeljena na polovico.
Slika

Pod pokrovom lahko enostavno dostopate do električne in zračne napeljave - (druga polovica shrambe)
Slika

Prostora je dovolj tudi na levi strani shrambe
Slika

Sledilo je tapiciranje zunanjosti in notranjsoti.
Slika

Uporabljal sem Pattexovo lepilo, ki je nekako najbolj obstojno na temperaturna nihanja
Slika

Vse spoje lesa sem zakital s tesnilno maso, preden sem začel lepit tapicerijo.
Škatla, v kateri bo nizkotonski zvočnik, pa sem dodatno še izoliral z protihrupno izolacijo.
Slika

Nizkotonski zvočnik. Ground Zero GZIW 250X-II
Slika
Nazadnje spremenil Dr.Patrol, dne Pe Okt 30, 2020 11:32 am, skupaj popravljeno 1 krat.
ex.Popaj. Preimenovan s strani upravnika na podlagi zaslug skupnosti in predlog skupnosti. ;)





www.Adventure-Overland.si

Slika

Uporabniški avatar
Dr.Patrol
Prispevkov: 1259
Pridružen: Pe Jul 17, 2009 7:30 am
Kraj: Lej jo, našo Baško Grapo!! :)
Kontakt:

Re: Nissan Patrol GR Y60 (LWB) by Dr.Patrol

OdgovorNapisal/-a Dr.Patrol » Pe Okt 30, 2020 11:22 am

Zelo sem zadovoljen, kako je izpadlo na koncu.
Nizek, ne-razbijajoč bas, ki v kombinaciji s sprednjimi visokotonci poskrbi za pravo akustično doživetje
Slika

Robovi postelje so zaščiteni z aluminijastimi kotniki, ki sem jih dal prebarvat na črno, da se ujemajo z ostalo notranjostjo.
Prav tako sem poskrbel, da se prostori pod posteljo lahko zračijo prek, zato namenjenimi odprtinami
Slika

Elastične mrežice poskrbijo, da je dovolj prostora tudi za drobnarije, ki jih hočem več ali manj imeti vedno na dosegu rok.
Na postelji so nameščene tri. Na vsaki strani po ena, ena pa je za sovoznikovim sedežom
Slika

Za sovoznikovim sedežom, mrežica skrbi, da so vsi moji dokumenti (bodi si od avta, ali pa ko sem na potovanju recimo, passage de carnet in podobno,...) vedno na dosegu roke, če me ustavi policija ali kakšna druga kontrola
Slika

V prostoru med sedežema, se nahaja prava mini elektro omarica.
Tu se nahaja vse od napajanje akustike, pa do USB utičnic, ki skrbijo za polnenje telefonov in ostalih električnih naprav.
Prav tako se za ploščo nahaja tudi škatla z varovalkami in releji.
Slika

Kontrolna plošča, ki se nahaja med sprednjima sedežema.
S pritiskom na stikalo "power", dobijo USB utičnice napajanje, parv tako pa se takrat na sredinjskem prikazovalniku prikaze napetost v sekundarni bateriji.
Več o tej temi, v drugi objavi.
Stikalo z napisom " interior light" poskrbi, da lahko vkljaplam ali izkljapljam osvetljitev v predalih zadaj pod posteljo.
Slika

Poskrbeli smo tudi za ambientno in hkrati koristno osvetlitev predalov. LED trak, ki je nameščen pod robom postelje, osvetljuje stranske stene postelje, tako da lahko vidite elemente v odlagalni mreži.
Medtem LED trak znotraj predala skrbi za dobro osvetlitev tovornega prostora pod posteljo. Sistem razsvetljave je vezan na originalno stikalo na vratih, ki vklopi notranjo originalno razsvetljavo v avtu. Torej, vsakič, ko odpremo vrata, se prižge tudi stranska osvetlitev in osvetlitev v predalu. Po želji lahko osvetlitev izklopim s stikalom na sredinski konzoli, nameščeno med sprednjima sedežema.
Slika

Osvetljitev prostora znotraj
Slika

Takole pa je videti osvetljitev v praksi.
https://youtu.be/RcrwZiHK4Dw

Prostor pod posteljo je zelo prostoren in popolnoma ustreza mojim potrebam.
V prostor na levi strani običajno pospravim torbo z računalnikom, torbo s foto opremo, torbo z dronom, torbo z zdravili in še kaj ...
Slika

Na desni strani pa običajno shranim kuhinjske pripomočke, kot so žar, oglje in podobne stvari.
Tu shranim tudi stvari, ki jih kupim v trgovini in ki jih ni treba imeti v hladilniku.
Slika

Pokrov, skozi katerega pridem do tovornega prostora spodaj.
Pokrov ni na pantih, zato ga lahko preprosto dvignem ali odstranim za lažji dostop do spodnjih stvari.
Slika

Vzmetnice po meri.
Celotna postelja zdaj meri 180 cm v dolžino in 142 cm v širino
Vzmetnice so iz materiala, ki se uporablja za oblazinjenje postelj in delov sedežev v avtodomih, debeline 8 cm. Šivali so mi tudi pralne prevleke, ki jih je zelo enostavno vzdrževati.
Običajno spim z glavo obrnjeno proti zadnjim vratom, zato me razmik med obema vzmetnicama sploh ne moti. V takem položaju spim tudi zato, ker lahko stopala iztegnem pri koncu postelje, zato ne pogrešam večje dolžine.
Vzmetnice pa so ločene ravno zato, da jih lahko odmaknem, ko rabim dostop do spodnjega predela.
Za vsa okna v avtu sem izdelal tudi senčila po meri, ki ne samo, da zagotavljajo popolno temo v avtu med spanjem, ampak tudi poskrbijo, da se prostor v avtu poleti ne segreva preveč, pozimi pa tam ne povzročajo čezmernih temperaturnih izgub skozi okna.
Slika



To je to kar se tiče postelje :lol: Moram priznat, da se na njej spi zelo udobno, dovolj prostora imam tudi do stropa in za enkrat nebi pri gradnji celotne postelje spremenil nič. Vse je točno tako kot sem si zamislil.

Bo pa sedaj do drugega leta potrebno spremeniti namembnost vozila, tako da to bo en izmed projektov čez zimo :wink:
ex.Popaj. Preimenovan s strani upravnika na podlagi zaslug skupnosti in predlog skupnosti. ;)





www.Adventure-Overland.si

Slika

Uporabniški avatar
miran
Prispevkov: 4238
Pridružen: To Okt 05, 2004 11:48 pm
Kraj: GOCAN
Kontakt:

Re: Nissan Patrol GR Y60 (LWB) by Dr.Patrol

OdgovorNapisal/-a miran » Pe Okt 30, 2020 2:36 pm

Priden!
A imaš kakšno strešno okno, za svež zrak med spanjem? Uporabno tudi v dežju. Z ventilatorjem?
Miran
dokler ne pridem nazaj še nisem šel

Uporabniški avatar
Dr.Patrol
Prispevkov: 1259
Pridružen: Pe Jul 17, 2009 7:30 am
Kraj: Lej jo, našo Baško Grapo!! :)
Kontakt:

Re: Nissan Patrol GR Y60 (LWB) by Dr.Patrol

OdgovorNapisal/-a Dr.Patrol » Pe Okt 30, 2020 5:00 pm

Ne, se poslužujem kr avtomobilskih stekel. Imam namreč tiste plastike na vseh 4 vratih in pač vsa 4 okna spustim toliko, da mi dež ne more nikakor v avto.
Do sedaj se je obneslo, razen enkrat poleti, ko je sredi noči začel dež in je bilo res vroče in soparno in sem moral zapreti zadnja vrata.
Načeloma jih poleti puščam odprta in jih ponoči, ko me začne zebst zaprem :mrgreen:
ex.Popaj. Preimenovan s strani upravnika na podlagi zaslug skupnosti in predlog skupnosti. ;)





www.Adventure-Overland.si

Slika


Vrni se na “Avtomobili in oprema”

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 5 gostov