KIA Sportage II 2.0 CRDI

Debata o avtih za offroad, opremi, predelavah, ...
Uporabniški avatar
primorska
Prispevkov: 210
Pridružen: So Jan 30, 2010 3:12 pm
Kraj: ajdovščina

KIA Sportage II 2.0 CRDI

OdgovorNapisal/-a primorska » Po Maj 25, 2020 10:03 pm

Pozdravljeni
Po daljši pavzi sem zopet tu. Vitare že dve leti ni več. Sedaj pa imam KIA Sportage II 2.0 CRDI 83 KW.
Vem, da to ni neki terenec, pa saj ga niti ne potrebujem. In v čem je problem? Motor je izdahnil, poškodovalo je injektor, Močno se kadilo iz izpuha, Injektorji so bili pregreti, igle niso več zapirale nafte. Žamenjal sem konice injektorjev (AR, 159 JTDM) Motor je vžgal, a delal na 3 cilindre Ali pa na 2 in pol.
Vzrok je v samem cilindru. Verjetno ventili. Motor še ni odprt.
Namesto motorja 83 KW bi vgradil motor CRDI 104 KW? Ali kdo ve ali je združljiv z menjalnikom, ki je že v avtu? Razmišljam o gredi, ki povezuje menjalnik s sklopko. Če bi bil samo to problem, bi zamenjal lamelo sklopke.
Za vsak koristen nasvet se že vnaprej zahvaljujem.
Lep pozdrav!

Uporabniški avatar
primorska
Prispevkov: 210
Pridružen: So Jan 30, 2010 3:12 pm
Kraj: ajdovščina

Re: KIA Sportage II 2.0 CRDI

OdgovorNapisal/-a primorska » Pe Jul 03, 2020 2:19 pm

Pozdravljeni
Še vedno se ni odzval nihče! Ali res ni nobenega poznavalca Kia sportage CRDI 2.0 ?
Očitno bom moral to sam preveriti.

Pozdrav.

Uporabniški avatar
primorska
Prispevkov: 210
Pridružen: So Jan 30, 2010 3:12 pm
Kraj: ajdovščina

Re: KIA Sportage II 2.0 CRDI

OdgovorNapisal/-a primorska » Pe Jul 10, 2020 8:07 pm

Pozdravljeni

Projek KIA Sportage II zaključen, vozilo prodano z okvaro motorja. Precej na zgubi s prodajo. Še dobro, da je bila to prva takšna rešitev problema.
Upam, da bom kmalu pozabil na nepotreben minus v proračunu.

Ja, Suzuki Grand Vitara, 1.6 16V. 3vrata je bila zakon. Devet let vozil brez problemov.

Uporabniški avatar
primorska
Prispevkov: 210
Pridružen: So Jan 30, 2010 3:12 pm
Kraj: ajdovščina

Re: KIA Sportage II 2.0 CRDI

OdgovorNapisal/-a primorska » To Jul 28, 2020 10:46 pm

V zadnjem času sem precej brskal in iskal ali se je to zgodilo samo meni ali še komu drugemu. Prišel sem do zaključka, da se dogajajo okvare na teh motorjih dejansko na vseh kontinentih. Motor, ki je bil vgrajen ima oznako D4EA (83kW) je očitno motor z napakami. Tak motor je bil vgrajen še v Elantro, Santa Fe, Tucson, Carency. Motor je poznan kot precej žejen motor, na avtotestu v KIA Sportage, je dosegel najmanjšo porabo 10.5 litra!!!
Motor je bil prešibak za težko vozilo, zato tolikšna poraba. Zato so kasneje povečali moč motorja na 103kW in nato še na 110 kW.
Če bi bil vgrajen zanesljivejši motor, bi bil boljši, ampak to ne bi bila več KIA Sportage.....
Ko sem prebiral razne forume, sem spoznal, da skoraj ni tovarne, ki ne bi imela probleme z določenim tipom ali serijo vozil.
Na primer:
Nissan X-trail 84kW - preskoči veriga in posledično velika škoda na motorju
Nissan X-trail 100kW - pogoste težave z injektorji
Subaru Forester 2.0 Dizel - letnik 2008, 2009 - lomijo se motorne gredi več so jih zamenjali na Švedskem, drago popravilo.
Honda HRV - Obraba diferenciala zadaj.
Mitsubishi Outlander - pogoste okvare turbopolnilnikov ter prevelika obraba lamele sklopke, ki je poddimenzionirana za težko vozilo. Prav tako se hitro obrabljajo zavore.
Enako velja za Citroen S-Cross, ki ga je izdeloval Mitsubishi.
Peugeot 4007, ki je bil tudi izdelan pri Mitsubishiju ima enake težave.
Še bi lahko našteval, pa naj bo toliko dovolj.

Uporabniški avatar
Rafter
Upravnik
Prispevkov: 2028
Pridružen: To Feb 17, 2004 3:03 pm
Kraj: Southern District of Maribor
Kontakt:

Re: KIA Sportage II 2.0 CRDI

OdgovorNapisal/-a Rafter » To Jul 28, 2020 11:57 pm

Citroen Berlingo MK2, letnik 2010, omejena serija z motorjem VF77 - 1,6 VTI. BMWjev motor, enak kot ga vgrajujejo v 116i ali v Minije.
Pod nizkimi obrati mrtev, pod visokimi ponori. Posledično poraba preko 10 litrov.
Tovarniška napaka - pomanjkljivo mazanje 1. in 4. cilindra, mašina nekje med 100 in 150t km zariba.
Ko sem iskal nadomestno, sem našel v celi Evropi samo eno v Dusseldorfu. V Sloveniji jih je bilo na odpadih več kot 15, vsi brez motorja.
Rešitev: generalka pri 120tkm, 2000€, Krško.
The whole life sponsored by محمد بن راشد المكتوم

Uporabniški avatar
Nebivedu
Prispevkov: 4169
Pridružen: Po Dec 15, 2003 9:21 am

Re: KIA Sportage II 2.0 CRDI

OdgovorNapisal/-a Nebivedu » Sr Jul 29, 2020 6:37 am

primorska napisal/-a:Subaru Forester 2.0 Dizel - letnik 2008, 2009 - lomijo se motorne gredi več so jih zamenjali na Švedskem, drago popravilo.

Ne samo forester, ampak na splošnop dizel v subarujih. Sej je v vseh ista mašina.

Subaru in dizel ne gresta skupaj. Zato so ga delali samo 10 let in opustili.
Pred EUR sem bil SIT!

moja.malenkost
Prispevkov: 131
Pridružen: So Nov 08, 2008 7:54 am
Kraj: pesnica

Re: KIA Sportage II 2.0 CRDI

OdgovorNapisal/-a moja.malenkost » Sr Jul 29, 2020 9:51 am

... pri večini teh vozil, ko jim razmeče motor ali zgorijo ( iz napake na el instalaciji- kot strokovna ??? ugotovitev v medijih 8) 8) 8) ) je to posledica oporečne zgodovine ali drugače napisano... Vozila se ne vzdržujejo po navodilih proizvajalca ( npr menjava olja na določeno obdobje in pravilna viskoznost), pred prodajo se mu zbijejo kilometri in ko pride do piz.... je krivda proizvajalca. To kar sem se do sedaj srečal s tovrstnimi težavami je bilo v odzadju nekaj kar se ni ujemalo z ....

Uporabniški avatar
primorska
Prispevkov: 210
Pridružen: So Jan 30, 2010 3:12 pm
Kraj: ajdovščina

Re: KIA Sportage II 2.0 CRDI

OdgovorNapisal/-a primorska » Sr Jul 29, 2020 3:45 pm

Pozdravljeni
K tem nesrečnim terencem in SUV-om, ki so nekako že od rojstva obsojeni na okvaro, bi še dodal NISSAN Pick-up Navara, 2,5 litra in 98 kW.
Prijatelj ga je imel. Med vožnjo mu je razbilo blok motorja (litoželezen blok, tanka stena), razbiti deli bloka so padali po cesti. Del ojnice je bil viden iz bloka motorja. S kraja uničenja motorja sem ga jaz odvlekel z G. Vitaro.
Ko sem nato iskal po internetu ali se je kaj takega že zgodilo, sem na forumih ugotovil, da je bila to napaka Nissana, ker je montiral na ojnice neustrezne vijake. Ti vijaki so se trgali (utrujenost materjala) in sledila je katastrofa v motorju. Avto je prodal z okvaro motorja. Dva vijaka uničila motor.....
Ta dogodek je bil pred cca 8 leti.


Vrni se na “Avtomobili in oprema”

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 12 gostov