feroza mi nagaja
feroza mi nagaja
Pozdravljeni FORUMAŠI !
Večkrat sem že prebiral vaše poste po dolgem in počez,a prvič sem se spravil,da tudi jaz dam eno objavo ozi.vprašanje.Mal sem neroden pa mislim da bom zmogu nekak,zato se že vnaprej opravičujem.
A mi lahko kdo svetuje kje nabaviti original termostat za Ferozo
Je letnik 91,1.6 16v-frgazer motor.
Rabim tudi zadnjo levo luč v odbijaču
Lp-Luka
Večkrat sem že prebiral vaše poste po dolgem in počez,a prvič sem se spravil,da tudi jaz dam eno objavo ozi.vprašanje.Mal sem neroden pa mislim da bom zmogu nekak,zato se že vnaprej opravičujem.
A mi lahko kdo svetuje kje nabaviti original termostat za Ferozo
Je letnik 91,1.6 16v-frgazer motor.
Rabim tudi zadnjo levo luč v odbijaču
Lp-Luka
-
- Prispevkov: 727
- Pridružen: Pe Dec 30, 2005 8:12 pm
Ja tako mam stanje.
Avto je tri leta stal,najprej sem moral bremze uštimat ki so se zapekle,ko sem priklopu akumulator je vžgal od prve,le da mu je bil štant gas na 2400 obratov.Proval sm z tistima dvema vijakoma nastavit pa ni najboljše ,znižali so se na 1000 do 1200 in varirajo,če pa obrate še malenkost zmanjšam pa mi avto ugasne.Drugo pa je da je kiler na vrhu vroč, spodaj pa mrzel,pečka pa ogreje zelo hitro-mislim da je tudi termostat zaštekal. Tudi vklopniki niso delovali-avtomatski,sem jih razkopal in opral ter namazal,sedaj delujejo normalno.Antifriz je not 25 stopinj minusa je pa tak čuden k ni bil že dolgo zamenjan,ga bom zdaj ko nabavim termostat.
No,to bi zaenkrat taprvo uštimal
Avto je tri leta stal,najprej sem moral bremze uštimat ki so se zapekle,ko sem priklopu akumulator je vžgal od prve,le da mu je bil štant gas na 2400 obratov.Proval sm z tistima dvema vijakoma nastavit pa ni najboljše ,znižali so se na 1000 do 1200 in varirajo,če pa obrate še malenkost zmanjšam pa mi avto ugasne.Drugo pa je da je kiler na vrhu vroč, spodaj pa mrzel,pečka pa ogreje zelo hitro-mislim da je tudi termostat zaštekal. Tudi vklopniki niso delovali-avtomatski,sem jih razkopal in opral ter namazal,sedaj delujejo normalno.Antifriz je not 25 stopinj minusa je pa tak čuden k ni bil že dolgo zamenjan,ga bom zdaj ko nabavim termostat.
No,to bi zaenkrat taprvo uštimal
Zmontiraj termostat, zgornjo cev, ki vodi do hladilnika loči od hladilnika in vanjo nalivaj dokler na drugi strani ne začne ven tečt iz hladilnika. Ko začne teči iz hladilnika ven, potem pritrdiš cev nazaj na hladilnik in skozi čep natočiš vodo do vrha.
Voda teče v tem primeru skozi motor in skozi termostat proti hladilniku. V termostatu je majhna luknja, zato voda počasi teče skozi in izpodriva zrak - v tem primeru se mehur zraka ne more narediti.
To nalivanje tudi traja nekaj časa, zato bodi potrpežljiv.
Voda teče v tem primeru skozi motor in skozi termostat proti hladilniku. V termostatu je majhna luknja, zato voda počasi teče skozi in izpodriva zrak - v tem primeru se mehur zraka ne more narediti.
To nalivanje tudi traja nekaj časa, zato bodi potrpežljiv.
Pred EUR sem bil SIT!
Nebivedu,zakaj sklepaš da je tuljava hin,samo tak vprašam,ker se ne spoznam najbolj ?
Včasih ko je bil avto še v voznem stanju se pravi do poteka registracije je deloval čisto normalno.Po treh letih pa pri prvem vžigu in nadalje skoz ko si ga vžgal tam okoli 2600 obratov,dokler mu nisem jaz z tistima dvema vijakoma mal znižal-toliko da ne ugasne-1200-1000.
LP-Luka
Včasih ko je bil avto še v voznem stanju se pravi do poteka registracije je deloval čisto normalno.Po treh letih pa pri prvem vžigu in nadalje skoz ko si ga vžgal tam okoli 2600 obratov,dokler mu nisem jaz z tistima dvema vijakoma mal znižal-toliko da ne ugasne-1200-1000.
LP-Luka
Kdo je na strani
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 165 gostov